Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

Minäkin roikun täällä sitkeästi!
Yksi kipeä supistus illalla bongattu... ja siinä se sitten olikin :(
Mukula möngertaa mahassa niin että paita pyörii päällä ja sattuu julmetusti. Minäkin olen jo lakannut toivomasta normaalia käynnistymistä ja odottelen vain sitä tiistain TAYS:n käyntiä. Tod.näk sitten keskiviikkona käynnistävät :)
Ja puhelin soi joka päivä ja aina samat soittajat.... joko, joko, joko... Mummut ja vaarit ovat ihan ottaneet mut puhelinterrorin kohteeksi. Luulevatko ne tosiaan että en ilmoita mitään kun lähtö tulee ja otan vielä muksutkin synnytykseen mukaan??? Haloo.... että jaksaa ärsyttää... :eek:

No johan jaksoin valittaa. Siitä huolimatta sylintäydeltä onnea kaikille nyyttinsä noutaneille! :flower:

Alliemma ja kuikelo 41+1
 
Tulinpa maaliskuun puolelta kurkkaamaan montako odottelijaa täältä vielä löytyy. :wave:

Hyvä huomata että samat ärsytyksen aiheet on muillakin, mut en kyllä jaksa jos vielä kuukauden joka ainoa puhelu alkaa sanoilla "no et oo sit vielä synnyttääs" Ei ainakaan näistä kyselijöistä ensimmäinenkään saa tietää kun se lähtö oikeasti tulee. Toinen juttu on samat ihmiset, jotka aina kun mulla on yksikin supistus kiljuvat että "oi, ihanaa, kohta se vauva tulee ulos!" eihän siinä ole mitään kivaa jos koskee ja joutuu vielä pelätä että vauva syntyy viikkoja etuajassa. Nyt ollaan tosin jo niin pitkällä että saa mun puolesta kohta tullakin.

Jaksamisia kaikille jotka vielä tuskailette mahojenne kanssa ja onnea lapsen jo saaneille :flower:

Myrna & Möyriäinen 36+6
 

Yhteistyössä