~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

Ihan vahingossa eksyin tälle sivulle ja hokasin tän pinon:heart:

nessulle onnittelut pikkusiskosta:flower:!!

kuume::hug:pidetään peukkuja että pian tärppäis=)!!

Meillä neiti täyttää enskuun 9pvä 3v:heart:

Ja tuossa vieressä nukkuu reilu 3 viikkoinen pieni pikkuveli:heart:

hemuliina
 
Hei kaikki pitkästä aikaa tällä puolella! Pitäiskö meidän tehdä vielä pinoa tuonne leikki-ikäisten puolelle, vaikka eipä tännekään ole montaa sivua vuoteen tullut? :D

Mitä Kuumeelle kuuluu? Oletteko ajatelleet palata hoitoihin? Entäs muut, onko vauvauutisia tai jotain muita asioita mitä ei feissarissa viitsi huudella?

Meillä on jo "isot" tytöt ja vaikka olen vieläkin ihan järkyttävän väsynyt ja muutenkin kyllästynyt olemaan kotona, nostaa vauvakuume ajoittain päätään. Ihme hormonit! Tytöt siis nyt ensi viikolla 3v ja toinen on 1v4kk. Mies ei ole ainakaan vielä lämmennyt ajatukselle, enkä kyllä syytä häntä :D Mä olen välillä ihan kamala tässä väsymyksessäni ja tuon uhman kuuntelemisessa. Että ehkä ihan hyvä näin...
 
Vois kai sitä jonkin pinon pykäistä pystyyn.

Ja palattiin hoitoihin ja taas on alkuraskauden piina alkanut. Tällä kertaa lupaavin oirein varustettuna. Torstaina tein plussatestin, joten n. 3viikkoa pitää odottaa varhaisultraa. Ja tämä jos päättää syntyä, niin saa olla viimeinen. Niin kamalaa hormonien syönti on. Eli marrasvauvaa näillä näkymin odotellaan. Enkä tietenkään osaa lupaavien oireiden takia pitää toiveita kurissa, vaan liihottelen pilvilinnoissa ja putoan kyllä paljon korkeammalta kuin viimeksi, jos kaikki ei ole hyvin.

Kuume
 
Hei, mäkin kannatan uutta pinoa! Jos sitten saataisiin porukka aktivoitua. Olis kiva lukea enemmänkin saman ikäisten juttuja, kun fb:ssä ne kuitenkin jää sellaisiksi maininnoiksi.

Kuumeelle paljon vauvaliimaa matkaan!
 
Käytiin tiistaina aamulla ihmettelemässä 11.5mm pituista tyyppiä, jonka sydän sykki vahvasti. :heart: On se niin ihmeellistä nähdä se pieni ihmisen alku. :)

Konstalle jo kerrottiin, kun se on ollut kovin huolissaan mun oksentelusta. Nyt sitten voitiin selittää sen johtuvan vauvasta. Kovasti odottaa pikkusiskoa, vaikka ollaan kyllä kerrottu, että voi joutua tyytymään veljeen. :) innoissaan toinen suunnittelee kaikkea mitä voisi vauvalle opettaa. On kyllä kerrottu sekin, että vauvan tuloon on vielä pitkä aika. Viikkoja kuitenkin vasta 7+5

Mutta nyt unille. Jos vaikka pääsisi takaisin normaaliin päivärytmiin öiden jälkeen.

Kuume
 
Kuume, ihania uutisia! :hug: Kiva kuulla, että Konstakin odottaa innolla pikkusisarusta. :)

Kuka tekis sen uuden pinon leikki-ikäisten puolelle? Ei tarttis näitä harvojakaan tekstejä kirjoittaa tänne vanhaan pinoon. Mäkin voin sen yrittää pykätä kasaan. Kokemusta ei ko hommasta ole, mutta eiköhän se jotenkin sujuis. =)
 
Voi miten ihania uutisia Kuume! :heart: Onnea teille =)

Uusi pino voisi olla kiva =) Minä viime kesänä erosin fb-ryhmästä, kun siivosin muutenkin omaa kaverilistaa ja erosin joistakin ryhmistä. Sittemmin on vähän harmittanut tuo helmikuisten ryhmästä eroaminen, kun olisi kiva kuulla, miten toisilla 3-vuotiaiden perheille menee. Mulla meinaan tulee välillä niin korvista tää uhma :kieh: Onneksi se ei ole kokoaikaista. Meidän pieninkin on jo 6kk! Kauheeta, miten tämä aika kuluu. Ja mun vauva lähti ryömimään reilu 5kk iässä! Oli kiire isosiskon leikkeihin. Ihana nähdä miten Aino siskosta tykkää, lukee kirjoja näyttää leluja, osoittaa rakkautta siskoa kohtaan. Ja toinen vaan iloisesti nauraa ja jokeltaa :)
 
Heipat! Eksyimpä pitkästä aikaa tännekkin. Ja tunnuksetkin näköjään vielä pelaavat.
Aika tosiaan menee nopeaan, lapset kasvaa. Mun esikoinen on pian 6-v
ja aloittaa syksyllä eskarin. Jätkäkin jo kerhoa talven ajan käynyt ja on kyllä tomera ja
touhukas poika.
Meille odotetaan kolmatta, la olis heinäkuussa.:) Lapset ihan innoissaan
odottavat jo koska vauva syntyy ja tappelevat jo hoitovuoroista..
Kotiäitiys siis jatkuu vielä jonkun aikaa.
Mukavaa kesää kaikille!

-iitukka rv30+0, vauhtiveikka 3-v ja touhutyttö 5-v
 

Yhteistyössä