Helsinkiläiset, huomenna illalla keskustassa. Mukaan käräytetään pettäjä projektiin?:D

"Siis"
Mitä tämän oletetun henkilön pitäis tehdä? Ei sun yksityiskohtia tarvi paljastaa, mut siis tyyliin odotella jossain ravintelissa vai kytätä jotain omakotitaloa kameran kanssa?
 
voi jee taas
Tiedän että se riittäisi hyvin, että maine olisi minun silmissäni mennyttä.
Narsisti tms...
elisiis sun mielestäs sun miesystävä on narsisti ja pelkäät hänen pettävän sua. Eikö tuossa ole jo kaksi helvetin hyvää syytä jättää se mies. Kyllä sekin kolahtaa narsistiin aika tavalla jos joku ei mene hänen pillinsä mukaan vaan hylkää hänet huonon käytöksen takia. Mutta ihan selvästi sulla on tavoitteena nyt vaan kosto kun pelkkä jättäminen ei riitä.
 
Ei ollenkaan, jos eroan, samat selitykset jatkuu. Henkilö kaipaa nyt pientä ravistelua/jotain pysäyttävää.
Miksi sinä kuuntelisit niitä selityksiä jos eroat? Narsistin ollessa kyseessä selitykset tuskin loppuisivat kiinnijäämiseen.

Parhaimmillasi palautat luottamuksen itseesi (jos siis nyt et luota omiin havaintoihisi). Pahimmassa tapauksessa petyt entistä enemmän itseesi, et voi luottaa omiin havaintoihisi senkään vertaa.
 
voi jee taas
[QUOTE="jjj";28030916]Mie luulisin että ap haluaa myös varmuuden epäilylle. Itse ainakin haluisin. Olis se sit kiva myöhemmin mieltä että pettikö se sittenkään oikeasti.[/QUOTE]

mutta jos toinen on kerran narsisti, niin eikö se jo riitä siihen että eroaa?
 
"vieras"
Jos minulla olisi tuollainen tilanne, että noin tuskaisesti epäilisin kumppaniani niin eroaisin. Ensinnäkin tuo ei ole hyväksi kummallekkaan. Jostain syystä olet menettänyt luottamuksen ja olet nähtävästi pattitilanteessa. Olet oman epäilyksesi sairastuttama. Jos käykin niin, ettei mies petä niin mitä sinä teet? Jos käy niin, että mies pettää, oletko sitten tyytyväinen? Mitä sinä haluat? Millaisessa suhteessa elää? Miksi et luota mieheesi?
 

Yhteistyössä