Hemmetin ukko lupas ottaa kaverin lapsen hoitoon huomenna ja vielä yöksikin

  • Viestiketjun aloittaja "mii"
  • Ensimmäinen viesti
Onneks meillä sovitaan tuollaset asiat yhdessä, eikä lupailla toisten puolesta mitään :) Jos näin kävis, niin minä kyllä keskittyisin siivoukseen ja rentoutumiseen ja ukko saiskin hoidella lapset..
 
"mii"
Voi kun olisikin niin helppoa. Mies ei vahdi yhtään, ehkä raivaa tuhot. Kyseessä parivuotias utelias lapsukainen.
Voi kun olis ollu kyseessä vaikka viime viikonloppu :( Nyt oli jo selkeet suunnitelmat ja miehellekin kerrottu. Yritin vielä pyöritellä päätä kun oli puhelimessa ja lupasi.
Mistä saa YMMÄRTÄVÄISIÄ miehiä? Tai varaosana vanhaan asennettuna?
 
[QUOTE="mii";25242637]Voi kun olisikin niin helppoa. Mies ei vahdi yhtään, ehkä raivaa tuhot. Kyseessä parivuotias utelias lapsukainen.
Voi kun olis ollu kyseessä vaikka viime viikonloppu :( Nyt oli jo selkeet suunnitelmat ja miehellekin kerrottu. Yritin vielä pyöritellä päätä kun oli puhelimessa ja lupasi.
Mistä saa YMMÄRTÄVÄISIÄ miehiä? Tai varaosana vanhaan asennettuna?[/QUOTE]

kyllä meillä ainakin mies kyselee mitä myös minä olen asiasta mieltä. Varsinkin jos joku tulossa kylään.
 
Mä sitten sanoisin miehelle että saa soittaa ja perua lapsenlikkalupauksensa, mikäli ei sitä itse aio suorittaa. Voisin myös helposti karata ystävän luo iltakahville. Varmasti mies hoitais kun kerran on luvannutkin..
 
[QUOTE="mii";25242161]Ei sitten yhtään huomioinu mun suunnitelmia siivouksesta ja rentoutumisesta.
Idiootti ukko![/QUOTE]

Tulee varmaan uutisena, että kotinne on myös miehesi koti, etkä sinä voi määrätä kaikkea, mitä siellä tapahtuu.

Tottahan olisi ollut kohteliasta neuvotella asiasta ensin sinun kanssasi, mutta ei tuo miehestä vielä idioottia tee. Voithan sinä siivota ja rentoutua, miehesi voi voitaa lapsen / lapset.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
??
Tulee varmaan uutisena, että kotinne on myös miehesi koti, etkä sinä voi määrätä kaikkea, mitä siellä tapahtuu.

Tottahan olisi ollut kohteliasta neuvotella asiasta ensin sinun kanssasi, mutta ei tuo miehestä vielä idioottia tee. Voithan sinä siivota ja rentoutua, miehesi voi voitaa lapsen / lapset.
Justhan ap sanoi, että mies tuskin hoitaa sitä kersaa. Mun mielestäni ap voi silloin määrätä, että ei tule hoidettavia ukon lupaamana, jos ei sitten sitä hoitoa suorita.

Mutta sulle varmaan sopii tollanen käytös. Mulle ei sopis.
 
Tulee varmaan uutisena, että kotinne on myös miehesi koti, etkä sinä voi määrätä kaikkea, mitä siellä tapahtuu.

Tottahan olisi ollut kohteliasta neuvotella asiasta ensin sinun kanssasi, mutta ei tuo miehestä vielä idioottia tee. Voithan sinä siivota ja rentoutua, miehesi voi voitaa lapsen / lapset.
Peesaan tätä.

Ja jos mies ei hoida lasta, niin minä lähtisin omien muksujeni kanssa (tai ilman heitä) jonnekin muualle. Vaikka keskustaan, elokuviin, ulos syömään...ei auttaisi ukon muuta kuin vahtia :)
 
[QUOTE="mii";25242790]Koti on kyllä meidän yhteinen, miehenkin siis. Minä olin vaan nyt suunnitellut juttuni ja kertonut miehellekin. Olettaisin ukon silloin tajuavan. Näköjään ei tajua. :([/QUOTE]

No sitten pistät tajuamaan. Jos kotona jättää lapsenhoidon sinulle niin joko lähetät miehen lapsen kanssa jonnekin muualle että saat rauhassa siivota. Jos ei suostu niin jätät siivoamisen ja keskityt rentoutumiseen, lähdet yksin tai vaikka kaverin (omien lasten?) kanssa tekemään jotain kivaa ja palaat kotiin vasta kun mies on saanut lapsen nukkumaan.

Miehellä toki on oikeus ottaa lapsi hoitoon kotiinsa, mutta tällöin hänellä on myös velvollisuus hoitaa se lapsi. Varsinkin jos toimii vastoin vaimon tahtoa.
 

Yhteistyössä