Hercules-vaunut

  • Viestiketjun aloittaja Pele
  • Ensimmäinen viesti
Pele
Hei, onko jollakin kokemuksia Hercules-vaunuista? Liikumme paljon koiran kanssa ulkona, joten vaunujen tulisi olla kestävät ja sopia useammanlaiseen maastoon. Miten niiden kanssa selviää kahden kanssa. En huomannut liikkeessä kysyä voiko niihin harkita sisaristuinta tai seisomatelinettä. Lähinnä kiinnostaa kuulla vaunujen käytännöllisyydestä ja kestävyydestä.
 
meiltä löytyy
Nelipyöräiset vankkurit täällä. Hyvät, tukevat, todella hyvännäköiset :)

miinukset:
-todella paksut renkaat tuovat muutoin kapeisiin rattaisiin leveyttä
-ei pudotussuojaa (vai mikäs se nyt onkaan?) pääpuolella
-oma sadesuoja on muovinen hässäkkä, johon on totutteleminen
-MIKÄÄN seisomalauta ei käy ilman tee-se-itse miestä (kysytty liikkeestä)
-MIKÄÄN sisaristuin ei käy ilman tee-se-itse miestä (kysytty liikkeestä)
 
pettynyt
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2006 klo 23:17 meiltä löytyy kirjoitti:
Nelipyöräiset vankkurit täällä. Hyvät, tukevat, todella hyvännäköiset :)

miinukset:
-todella paksut renkaat tuovat muutoin kapeisiin rattaisiin leveyttä
-ei pudotussuojaa (vai mikäs se nyt onkaan?) pääpuolella
-oma sadesuoja on muovinen hässäkkä, johon on totutteleminen
-MIKÄÄN seisomalauta ei käy ilman tee-se-itse miestä (kysytty liikkeestä)
-MIKÄÄN sisaristuin ei käy ilman tee-se-itse miestä (kysytty liikkeestä)
Kuule, onko teillä ollu ongelmia kuomun kanssa???
meillä on razor_4 malli, ostettu viime marraskuussa ja kuomu on alkanu hilautua itsekseen alas. tosi rasittavaa. liike kuulemma korjaa itse ?! ostettu lastentarvikkeesta. muuten olen tykänny tosi paljon. talvella kulkee myös unelmakevyesti hangessa ja loskassa. lämmike kädensijoissa.
 
Meillä oli sama vika kuomun kanssa, vietiin pelkkä kuomu liikkeeseen ja siellä kiristettiin ilmaiseksi se. Tyyppivika, jokaisen myyjän tiedossa. Muuten ollaan oltu todella tyytyväisiä rattaisiin, ovat kevyet mutta tukevat ja loistavat kovassa käytössä. Ja ollaan kuljettu pururadasta hiekkatietä ja asvalttia pitkin. Myös lumihangessa toimivat loistavasti. Suosittelen!

 
Meilläkään kuomu ei pysy ylhäällä ja lisäksi äskettäin hajosi selkänojan säätö, eli selkänoja kopsahtaa itsekseen alas. Renkaat on tosi leveät ja alkaa helposti natisemaan. Mä olen kyllä pettynyt herculesten laatuun, koska ovat kuitenkin hintavat. Meillä se neljäpyöräinen malli (nimeä en nyt muista). Maanantaina pitänee soittaa liikkeeseen....
 

Yhteistyössä