HESAN uusi tapaaminen toukokuulle- löytyykö osanottajia?

Ei oo vaatteita päätetty täälläkään :kieh: . Mä ihan vakavissani pohdin että aamulla pyörähtäisin itiksessä :). Kun Mikael lähti tossa äsken maalle viikonlopun viettoon ni vapaata koko päivä mulla :).

Ja yhden jälkeen meen kampaajalle ettei illalla otsatukka roiku silmillä. Oli vaan vähän kuivettuneen näkönen kampaaja, mut ainoo mihin tässä lähellä sai lauantaix ajan iltapäivän puolelle, että voi olla että ite joutuu silti tukan laittamaan, että se tosiaan vaan leikkaa.

Mulla menee varmaan samalle linjalle papuneidin kanssa että ku pitäis jo tonne metrikselle olla kävelemässä ni vielä vaihdan kotona vaatetta ja sit juoksujalkaa menox vaatteet puolix päällä :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 18:19 WickedFemale kirjoitti:
Mulla on nyt kuumetta,kurkkuun koskee,päähän,koskee,kaulaan ja jalkoihin koskee.Että se siitä,en pääse huomenna tulemaan. :(
ok.
no ainakin papu, ansu ja riikka tulee-- onneksi :LOL:
mulla saattaa myös olla aika alkomahooliton ilta, mutta ei anneta sen haitata :whistle:
 
Pikkasen meinaa tökkiä... hermo meinaa mennä ku ensin yritin ennen saunaa useempaan otteseen niin en päässy ees koko sivuille ja nyt ku sivut aukes niin avaa yhtä viestiä aivan liian pitkään.
Onkos meitä nyt sit muita lähös ku me neljä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 22:58 Ansu-78 kirjoitti:
Pikkasen meinaa tökkiä... hermo meinaa mennä ku ensin yritin ennen saunaa useempaan otteseen niin en päässy ees koko sivuille ja nyt ku sivut aukes niin avaa yhtä viestiä aivan liian pitkään.
Onkos meitä nyt sit muita lähös ku me neljä?
en tiiä.. :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 07:37 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 22:58 Ansu-78 kirjoitti:
Pikkasen meinaa tökkiä... hermo meinaa mennä ku ensin yritin ennen saunaa useempaan otteseen niin en päässy ees koko sivuille ja nyt ku sivut aukes niin avaa yhtä viestiä aivan liian pitkään.
Onkos meitä nyt sit muita lähös ku me neljä?
en tiiä.. :LOL:
minä olen lähdössä

:wave:

eli kertooko joku tälläselle maalaistollolle et missä tää kyseinen raviteli on.....

:ashamed:
 
Ansu viel unessa
Huomenta kaunokaiset!

Tulin pikasesti vilasee et ootteko käyny ja pulttishan se on heti aamusta liikkeellä. =) Mä lähen koht töihin (eikä kyllä yhtään innostas tälläsenä päivänä) joten me nähään sit illalla... siihe asti vaateongelmaa selvitellen! Nähdään! :wave:
 
pulttis pikana
\minä olen lähdössä

:wave:

eli kertooko joku tälläselle maalaistollolle et missä tää kyseinen raviteli on.....

:ashamed:

[/quote]

kiva kiva..
öö, tiedätkö missä on amarillo? on sen lähistöllä. voidaan myös tavata jossain jos tuntuu ettet löydä =)
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 08:41 pulttis pikana kirjoitti:
katsotaan saanko kartan kuvan tänne laitettua..

http://kartta.hel.fi/opas/main/?lang=fi

pitäisi siis olla nuolen kohdalla ravinteli :p
ei tullut sitä.
syötä osoitekenttään kluuvikatu 6 niin antaa tarkan paikan. on ateneumin lähellä, mikonkadun ison urheilukaupan lähettyvillä- olisikohan topsport tms =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 08:42 pulttis pikana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 08:41 pulttis pikana kirjoitti:
katsotaan saanko kartan kuvan tänne laitettua..

http://kartta.hel.fi/opas/main/?lang=fi

pitäisi siis olla nuolen kohdalla ravinteli :p
ei tullut sitä.
syötä osoitekenttään kluuvikatu 6 niin antaa tarkan paikan. on ateneumin lähellä, mikonkadun ison urheilukaupan lähettyvillä- olisikohan topsport tms =)
okei enköhän mä tonne löydä....

B)
 
Heippa naiset :).

Illalla nähdään, ja kiva että lohikäärme lähdösä myös, ettei meidän neljästään tarvi mennä (vaikka kivaa oli viimexkin :D ).

Mä ratkasin vaateongelmani siivoamalla vaatekaapin, löysin paidan, jota en ees muistanu omistavani ja se sopii ton farkkuhameen kanssa :). Nyt enää kengät tuottaa ongelmaa :kieh:
 
Kalissa harmaana
Heippa,

ajattelin teiltäkin kysellä, josko joku (tai vaikka koko porukka) olisi kiinnostunut illan Virgin Oilin keikasta, siellä Bleak ja Happiness soittamassa.

Itse olen sinne menossa, mutta yksin, kun kukaan kavereista ei pääse.
Seura kelpaisi :)

kalissa@helsinkilainen.com
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 10:33 Kalissa harmaana kirjoitti:
Heippa,

ajattelin teiltäkin kysellä, josko joku (tai vaikka koko porukka) olisi kiinnostunut illan Virgin Oilin keikasta, siellä Bleak ja Happiness soittamassa.

Itse olen sinne menossa, mutta yksin, kun kukaan kavereista ei pääse.
Seura kelpaisi :)

kalissa@helsinkilainen.com
mulla nuo "bändit" ei sano mitään.. ei sitten yhtään mitään :whistle: ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 09:59 riikka-78 kirjoitti:
Heippa naiset :).

Illalla nähdään, ja kiva että lohikäärme lähdösä myös, ettei meidän neljästään tarvi mennä (vaikka kivaa oli viimexkin :D ).

Mä ratkasin vaateongelmani siivoamalla vaatekaapin, löysin paidan, jota en ees muistanu omistavani ja se sopii ton farkkuhameen kanssa :). Nyt enää kengät tuottaa ongelmaa :kieh:
ai sä laitat hameen, kuka muu laittaa????? :attn: :wave: :attn: :whistle:
 
riikka pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 12:45 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 09:59 riikka-78 kirjoitti:
Heippa naiset :).

Illalla nähdään, ja kiva että lohikäärme lähdösä myös, ettei meidän neljästään tarvi mennä (vaikka kivaa oli viimexkin :D ).

Mä ratkasin vaateongelmani siivoamalla vaatekaapin, löysin paidan, jota en ees muistanu omistavani ja se sopii ton farkkuhameen kanssa :). Nyt enää kengät tuottaa ongelmaa :kieh:
ai sä laitat hameen, kuka muu laittaa????? :attn: :wave: :attn: :whistle:
JuuJuu, kerrankin kun kelit antaa myöden laittaa hameen :). Että hametta päälle vaan naiset!!!
 
papuneiti pikana
Kuten varmaan olette lukeneet, mä laitan myös hameen. :p Kun nyt kerrankin aurinko paistaa eikä ihan heti jäädy..

Nähdään pian, täytyy lähtee suihkuun käväseen! Ja kiva kuulla, että muitakin on tulossa kuin vain me 4! Vaikka ei meissä neljässäkään vikaa ole! :D

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:38 papuneiti pikana kirjoitti:
Kuten varmaan olette lukeneet, mä laitan myös hameen. :p Kun nyt kerrankin aurinko paistaa eikä ihan heti jäädy..

Nähdään pian, täytyy lähtee suihkuun käväseen! Ja kiva kuulla, että muitakin on tulossa kuin vain me 4! Vaikka ei meissä neljässäkään vikaa ole! :D
mä kanssa juuri suihkusta ryömin pois.. ja vatepula on kamala. housut taidan laittaa, ei ole kuin ihan kesähameita vaan- tai sitten löytänyt "siististä" kaapistani :whistle: ;)
 
kiitos kaikille mukavasta illasta :D :wave: :wave:

vieläkin ne mozzarella tikut ja dippi "maistuu" suussa :p , puhumattakaan pääruuasta :whistle: :p
joten kiitos kaikille seurasta, tulihan taas naurettua pitkästä aikaa kunnolla ;)
t.pintelinkö? :LOL:
 
riikka pikana
Kiitos munkin puolesta kaikille!

Tosi kivaa oli, ja hyvää ruokaa :). Niin kamala oli kyllä se väsy, että hyvä kun kotiin asti pysy silmät auki. Mut jospa ens kerralla jaksais pidempään :D . Laittelen sitä uutta alotusta kun ehdin kirjautua (pääsee sit muokkailemaan :kieh: ), nyt pyykkejä laittaa kuivumaan ja uusia koneeseen.
 
papuneiti pikaseen
Kiitos kaikille mukavasta illasta!! Ruoka oli todella hyvää ja maku kirjaimellisesti maistuu suussa vieläkin.. (Valkosipulin löyhkä on tajunnan pysäyttävä.. :x ) Ja mies tietysti kiittää tästä!! Noh lupas ottaa tänään pitsaansa valkosipulia..
Bussimatkalla meinasin myös nukahtaa jonkun kerran ja ihanaa oli päästä omaan sänkyyn nykkumaan!

Uutta aloitusta odotellen! ;)
 

Yhteistyössä