Hinnoitteluapua palapelille (Kaj Stenvall kehystettynä)

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Miksi kukaan haluaisi ostaa valmiiksi tehtyä palapeliä? Kas kun et kauppaa käytettyjä siteitä tai kuivuneita tusseja.
No voi hyvää päivää. Vaikka just siks että näkee että kaikki palat on tallessa.
Mä voin ostaa sellaisia palapelejä sitten ihan kaupastakin.
Teeppä niin :xmas:
Sulla on VÄHÄN hukassa toi kirpparin tarkoitus. Tai jotain...
Kuinka niin? Eikö kirpparilla ole tarkoitus myydä käytettyä tavaraa?
 
miltsu
Itse pidin kirpparia vähän aikaa sitten, eikä yksikään hinta ollut viittä euroa enemmän, vaikka myytävänä oli ihan uutta, käyttämätöntäkin tavaraa.

Jos aikoo kymppiä pyytää kootusta palapelistä, joka on vielä ostajalle turhissa kehyksissä, niin voi hyvää päivää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja miltsu:
Itse pidin kirpparia vähän aikaa sitten, eikä yksikään hinta ollut viittä euroa enemmän, vaikka myytävänä oli ihan uutta, käyttämätöntäkin tavaraa.

Jos aikoo kymppiä pyytää kootusta palapelistä, joka on vielä ostajalle turhissa kehyksissä, niin voi hyvää päivää...
Mulla on ollut hinnat väliltä 0.1?-10? ja hienosti on tavarat menneet.
 
mun ajatuksia vain
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Hassua, että työnteko tavallisesti nostaa tuotteen hintaa. Valmiiksi tehdyn talon saa kaupattua isommalla hinnalla kuin sen kokoamattomat osat. Palapelin kokoaminen sen sijaan laskee sen hintaa. Talopaketteja tosin harvemmin myydään silkaksi ajanvietteeksi.
Oliskohan tämä siksi, kun palapeli on tarkoitus koota! Se taitaa siinä olla se juju (jotkut myös laittavat valmiin sitten koristeeksi). Talon takoitus on asua ei siis koota sitä (vaikka tosin toiset sitäkin tekevät). Mutta ei todellakaan aina mene niin, että valmiista/käytetystä maksetaan enemmän?!?!

Ja en kyllä ostaisi valmista palapeliä ollenkaan. Jos tietäisin, että kaikki palat ovat tallella niin voisin ostaa palat 3 e. Kehykset ovat turhat!
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
No mä vien sen nyt sinne ja hinnaks laitan 8?. Katsotaan kuin käy =)
Tää on varmaan ihan hyvä hinta. Ja voihan käydä niinkin päin, että joku tykästyy niihin kehyksiin ja haluaa maksaa niistä ton 8e, ja nakkaa palapelin palat kiertoon. Kirppiksellä voi tapahtua mitä vaan.
 
hmmm
Sellasta tuli vaan mieleeni. Jos kerran on jo kasattuna ja kehyksissä, ni sillon se palapeli on kai jo liimattu kasaan??? Eli ei kai niitä paloja enää saa erikseen.

Minäkin teen mielelläni palapeli itse. Luulen, että joku 5 e olisi hyvä hinta valmiista kuvasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Sellasta tuli vaan mieleeni. Jos kerran on jo kasattuna ja kehyksissä, ni sillon se palapeli on kai jo liimattu kasaan??? Eli ei kai niitä paloja enää saa erikseen.

Minäkin teen mielelläni palapeli itse. Luulen, että joku 5 e olisi hyvä hinta valmiista kuvasta.
Tuo on liimaamaton.
 
----
lapsellista tekstiä täytyy sanoa. monikin ostaa jo kasattuja palapelejä kehystettynä vielä enenmmän. minä voisin maksaa 15 euroa stenvallin kootusta palapelistä. En tajua miski ihmisten täytyy komemntoida asioihin jos heillä ei ole muuta aisaa kuin ilkkua toisten kirjoituksia. en vain tajua.....
 
ninni
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Eihän noi palapelit maksa uusina kaupassa kymppiäkään. En missään tapauksessa ostaisi liimattua tai kehystettyä palapeliä. Paloista laatikossa voisin maksaa max. 3 e.

Kaupassa kyseiset palapelit löytyy halvimmillaan 15.90, jos joku tietää mistä saa halvemmalla kertokaa ihmeessä mullekki... omistan kyseisiä tauluja 9kpl ja kaikista oon maksanu 15.90-18.90kpl
 
Nalletar
Mä myin just tänään kirpparilla Kaj Stenvallin ison taulun (tai siis kehystetyn taidejulisteen) hintaan 15e ja eivät nuo Stenvallit enää nykysin ihan helposti kaupaksi mene. Palapelistä en ainakaan enempää pyytäisi.
 

Yhteistyössä