Höyrypesuri, kannattaako satsata??

Kannattaa satsata :)
Meillä oli toi koulussa mut siinä oli kyllä muistaakseni jotain lisäsuuttimia et sai tarvittaessa tarkemmin jotain otettua. (muoks tossa tuleekin ne osat)
Mut hyvä ja tehokas laite jos on isommat tilat mitä putsata ja ei rasitu sillä tavalla ja ei tarvii turhia kemikaaleja
(iso talo= omakotitalo..kerrostaloon vähän turhake)
 
Viimeksi muokattu:
Höyrypesuriin kannattaa todellakin satsata.Laitoshuoltajakoulutuksessakin sitä käytettiin.Sen avulla lähtee muuten tosi hyvin myös tapetit seinästä.Siihenkin se on oivallinen apu=)Kotona tulee käytettyä, nopeuttaa ja helpottaa siivoamista.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Höyrypesuriin kannattaa todellakin satsata.Laitoshuoltajakoulutuksessakin sitä käytettiin.Sen avulla lähtee muuten tosi hyvin myös tapetit seinästä.Siihenkin se on oivallinen apu=)Kotona tulee käytettyä, nopeuttaa ja helpottaa siivoamista.
terve totta :D (myös laikkari koulutuksen käyneenä ). Ja huomaa eron lattian puhtaudessa ..yrks ku aattelee niitä normi lankamoppiaikoja..
 
Kiitos!! Taidan tietää, mitä Joulupukki tuo äidille tänä jouluna ;)

Onko toi linkittämäni versio passeli omakotitaloon? Vai onko suosituksia jostain muusta?
Tuo ei vissiin ime? Eli sen lian joutuu pyyhkimään kuitenkin erikseen maasta ylös.

Meillä on tämä:
NetAnttila - Kärcher Imuroiva höyrypuhdistin SV 1902 | Kodinhoito ja siivous

Ja se siis myös imee sen lian itseensä, jottei lattiaa tarvitse erikseen vielä läästiä rätillä tai ostaa märkäimuria.
 
Aivan.... sitä likaa tuli vaan levitettyä paikasta toiseen lankamopilla...nyt oikein yököttää ajatuskin.Mutta edelleen niillekkin on ostajansa.
Taitaa hinta olla se, mikä monen kohdalla asiaa määrittelee. Kun olen alkanut ostelemaan kotiin siivoustuotteita opiskelijana ollessani, oli jo Sinituote kova panostus. Saati sitten jokut höyryttimet, joista saa pulittaa satkun, jos toisenkin :)
 
Taitaa hinta olla se, mikä monen kohdalla asiaa määrittelee. Kun olen alkanut ostelemaan kotiin siivoustuotteita opiskelijana ollessani, oli jo Sinituote kova panostus. Saati sitten jokut höyryttimet, joista saa pulittaa satkun, jos toisenkin :)
Totta hinta mikä vaikuttaa.
Mut ite aikoinaan ostin ekan pesurin osamaksulla..alunalkujaan :D laiskuuttani kun en jaksanu lutrata veden kanssa mutta nykytiedolla niin hyvä ostos tuli tehtyä :)
Onhan se helpompaa huidella ees taas vähän niinku imurin kaa
 
Taitaa hinta olla se, mikä monen kohdalla asiaa määrittelee. Kun olen alkanut ostelemaan kotiin siivoustuotteita opiskelijana ollessani, oli jo Sinituote kova panostus. Saati sitten jokut höyryttimet, joista saa pulittaa satkun, jos toisenkin :)
Varmasti hinnalla on monen kohdalla merkitystä, mutta paljon on myös tietämättömyyttä, kuten oli omalla kohdallanikin, kunnes opin uutta=)Jokainen saa silti siivota kotonansa miten itse parhaaksi kokee.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
onninen kyl tolla pitäis onnistua jos toi on imevä ja siinä pystyy säätää sitä höyryntasoa (joku muu laikkari korjatkoon jos oon väärässä..aivot aamukohmeessa).
Vertauksena esim sillä punasella ostos tv.n h2o mopilla ei voi laminaattia pestä koska siinä ei oo säätömahdollisuutta
 
Varmasti hinnalla on monen kohdalla merkitystä, mutta paljon on myös tietämättömyyttä, kuten oli omalla kohdallanikin, kunnes opin uutta=)Jokainen saa silti siivota kotonansa miten itse parhaaksi kokee.
Mä vattuunnuin siihen, että koira ja lapsiperheessä lattiat on niin likaiset, että kun ne pesee kerran, ne saa pestä heti perään vielä toisenkin kerran, jos meinaa nostaa suunnilleen puhdasta vettä lattialta ylös. Höyrypesurilla riittää kertapesu, kun se paskavesi ei vain liiku ympäriinsä vaan ihan oikeasti nousee ylös :)
 
[QUOTE="vieras";25052060]Meillä ei ole lankamoppia mutta moppi kuitenkin ja kyllä minä tiedän että höyrypesuri saisi puhtaammaksi mutta mitä ihmettä minä sillä tekisin kun on laminaatit eikä muovimatto?[/QUOTE]

ostat semmosen höyrypesurin missä voi säätää höyryä (jos en nyt pahasti muista niin tää tvins uusin se vihree käy laminaatille kun siinä voi säätää sitä höyryä tai sitten jos on varaa niin tuo yllämainittu kärcherin)
 
"vieras"
ostat semmosen höyrypesurin missä voi säätää höyryä (jos en nyt pahasti muista niin tää tvins uusin se vihree käy laminaatille kun siinä voi säätää sitä höyryä tai sitten jos on varaa niin tuo yllämainittu kärcherin)
Mitä olen lukenut niin nuo höyrypesurit ei koskaan ole hyväksi laminaatille tai parketille. Enkä mä 650 euroa laita siivousvehkeeseen :D Kyllä mä saan muillakin keinoin tarpeeksi puhtaaksi. Esimerkiksi laatat saa todella puhtaiksi miehen työpaikan puhdistusaineella ;)
 
[QUOTE="vieras";25052097]Mitä olen lukenut niin nuo höyrypesurit ei koskaan ole hyväksi laminaatille tai parketille. Enkä mä 650 euroa laita siivousvehkeeseen :D Kyllä mä saan muillakin keinoin tarpeeksi puhtaaksi. Esimerkiksi laatat saa todella puhtaiksi miehen työpaikan puhdistusaineella ;)[/QUOTE]
Millasella puhdistusaineella? kun ei laminaatillekkaan ihan mikä tahansa aine käy ja millasella annoksella? silläkin kun saa hyvin äkkiä laitettua pilalle jos liikaa ainetta käyttää ja liikaa vettä (liinamoppia jos käyttää niin sen pitää olla hyvin nihkeä)
 

Yhteistyössä