HOI Tampereen tulevat äidit!

Eläpä murehdi. Kyllä tässä keretään tapailemaan toisiamme ihan varmana. :) Sanon omasta puolestani että ensi viikolla en itse ehdi koska pääsen töistä vasta illalla. Mutta sitten seuraavalla viikolla passaisi minullekkin jälleen.

Tällä viikolla pitää tehdä kaikkia pakollisia asioita kuten siivota tänään tai huomenna ja leipoa huomenna töihin synttäreiden kunniaksi. Työkaverit pakottivat. Niiden se pitäisi meikää lahjoa leivoksilla ja kaikella ihanalla kuten suklaalla.

Voitais muuten mennä ensi kerralla paikkaan josta löytyy lautapelejä ja tietty sitä ruokaa. Itse en edes pysty olemaan syömättä kolmeen tuntiin.
 
Viimeksi muokattu:
Mä lähden mielelläni taas porukkaan mukaan, kun aika saadaan sovittua :) Mullekin sopii hyvin ruoka tms. ja pelit, hyvä idea!

Ja joo I.love, työkaverit leipoilemaan sulle eikä toisinpäin! Ehdottomasti :popcorn:
 
Morjesta naiset! :)

Sori ettei musta ole kuulunut tässä ketjussa vähään aikaan. Tämä "aamuviikkoni" ei ollutkaan niin aamuntöihin painottuva kun luulin.. Parin viikon päästä voisi koettaa taas tapaamista jos innostutte? :)

Ai niin nyt on rv14! Jea. Tuleehan noita viikkoja meillekkin hiljotellen lisää.
 
Heip! Täälläkin olis yks mukaan ilmoittautuva, eli oon 21-vuotias hervantalainen ja pikkumiestä odottelen saapuvaks helmikuun lopulla!

Vähän on omat kaverit jäänyt raskauden myötä, kun tuntuu ettei enää seura kelpaa kun ei voi oikein enää viihteellekkään lähteä. Kotona siis istun päivät pitkät kun en koulussa tai töissäkään oo nyt toistaseks, koulua varmaan jatkan/alotan uutta, kun muksu on jo sen verran kasvanut, että uskallan hoitoon päästää :)
 
Täällä olis kans 21-vuotias tamperelainen ensiodottaja joka haluais tavata muita samassa tilanteessa olevia. Tällä hetkellä oon työharjoittelussa vielä tämän ja ensi viikon ja sitten vielä viikoks kouluun ennen lomaa. Laskettu aika mulla on helmikuun lopulla eli nyt rv 28 menossa. :) Opiskelen lähihoitajaks ja erikoistun lapsiin ja nuoriin. Viimeinen vuosi olis menossa, puolet jää sitten suoritettavaksi 2013 keväälle.

Ehdotelkaa päiviä ja paikkaa, mulle sopii mikä vaan!
 
Moikkis vaan kaikille. :)

Olen ikävästi onnistunut somplimaan kalenterini ensi viikollekkin ihan täyteen (näinkö siinä käy kun paha olo hetkeksi helpottaa, luulee että voi tehdä mitä vain?). Lisäksi ukko lähtee kuukaudeksi reissuun ensi viikolla niin haluisin vähän olla senkin kainalossa. :,,( Julmuuuuus. Mutta näkisin teitä kaikkia mieluusti ensiviikolla kaikesta kiireestä huolimatta. En vaan osaa sanoa nyt yhtään päivää milloin olisi oikeasti aikaa. Jotenkin en usko että kukaan jaksaa hirveän myöhään treffailla. Itsekkin haluan olla ysiltä kotona nukkumassa. Mullon vielä sellainen ongelma että kamu pitää sinappitalkoot (ihan kuin kohta ei sitä sinappia pursuisi vuosikausien tarpeeksi) mutta ei ole varmaa pidetäänkö talkoot tiistaina vaiko torstaina. Ja ne ovat ainoat kysymysmerkki päiväni tällä hetkellä. PLäääh.

VOitais tietty ottaa silti jo ideoita vastaan missä nähdään kun nähdään ja mitä tehdään. Armottoman höpötyksen lisäksi siis. :)

idea nro 1) Syödään! Eli jonnekkin ravintolaan taikka pubiin mistä saa ruokaa ja missä voi istua. Voipi tosin päivä kaljottelijat olla ihmeissään kun mahajengi kokoontuisi pubissa. :D Mutta esim. O'Connels on ihan jees. Cafe Europa myös. Molemmissa lautapelejä.

Ja millimetrinen liittyy sitten kasvavaan joukkoomme kun pääsee Tampereelle. :) Jeah!
 
Viimeksi muokattu:
Huippua! Mäkin voisin ilmestyä ehkä johonkin tapaamiseen sit jos vaan rahatilanne antaa periks, tällä hetkellä vaan mennään hyvin tiukalla budjetilla kun joulu tulossa ja kauheet velat vielä siihen päälle! :D Mutta kun sovitte päivää, niin katon sit kuinka pääsen paikan päälle :) Mulla kuitenkaan ei mitään sen erikoisempaa ohjelmaa oo, joten mulle kävis sitten koska vaan! Ainut este siis tällä hetkellä on vaan toi raha.. :D
 
Hei!

Itse oon 21-vuotias ja odotan esikoistani. Olen muuttanut vasta alle vuosi sitten Tampereelle ja yksinäistä on kun ei ketään tunne. Minä ja mieheni tarvittas kumpikin vähän kavereita ja verkostoa täältä. Olen nyt viikolla 18+3 ja laskettuaika on 8.5. Raskauteni ei ole ollut mitenkään helppo ja pelko perseessä tässä mennään. Olis kiva saada uusia kavereita!
 
unbelebt luinkin tuossa tuon aijemmin aloittamasi ketjun. Eiköhän mielialat kohoa kun saa uutta seuraa jossa me varmasti voimme auttaa. :) Muutenkin varmana helpottaa kun tutustuu tyyppeihin jotka ovat osittain samassa jamassa. Elikkä raskaana. Muut ongelmat asia erikseen.

Ei voi olla mitenkään helppoa olla suht vasta muutanut uudelle paikkakunnalle ja olla siellä raskaana! Omakin ukko olisi halunnut että muutettais Helsinkiin hänen musiikki hommiensa takia. Ei onnaa, en suostunut. :D

Vois jopa ehdottaa noille meidän miehille että pitäisivät hekin miittiä. Tulevat iskät tapaaminen vois tehdä heillekkin hyvää. :)
 
Itse ehdottaisin Galaxie centeriä, siellä voi pelata lautapelejä ja saa siellä kai ruokaakin :) Ja tosiaan mun puolesta ei tartte olla mikään ruokapaikka edes, kahviseurakin kelpaa ja mielellään ei kovin kallis paikka. Ja ringaa, olisitko halunnut tavata joku päivä kahvin merkeissä vaikkapa? :)
 
Juu olis ihan huippua saada uusia tuttuja esimerkiksi tämän kautta,niin mun kuin miehenikin vaikka en tiedä onko se nyt niin innostunut tälläsistä nettipalstoista :D Juu uuteen kaupunkiin muuttaminen on aina oma juttunsa,ja nyt kun on raskaana niin seuraa on haettava vähän muualta kun baareista :D
 
Mullekkin kyllä hyvin käy sitten joku ei-ruokapaikka. Tai no siis kaikki tietenkin käy, mutta tosiaan rahat aika tiukilla niin joku halpa todellakin olis tähän saumaan hyvä! :) jennii, kävis kyllä mulle, kunhan ei oo vaan mitään menoja sovittuna :) Tosin tällä hetkellä oon vähän kipeenä, että koitan ensin itteni parannella kuntoon, jotta pääsis tästä flunssasta nopeesti eroon! :)

Ens viikolla mulla on kyllä vaikka mitä neuvolaa, hierojaa ja muita asioita hoidettavana, mutta aika pitkälle noi on kyllä jo aamusta/aamupäivästä, että iltapäivemmällä mäkin sit pääsisin paikalle johonkin! Kunhan siis vaan ensin tervehdyn! :D
 
Kiva! :) Kurjaa olla kipeenä, mut koitapa parannella itseäs! Ja mulla on ens viikolla töitä melkein joka päivä neljään ja keskiviikkona mennään illalla ultraan selvittään vauvelin sukupuoli <3. Mut tosiaan heti kun ringaa tervehdyt niin olis tosi kiva nähdä jossain.

Onko muuten teillä jo hankittuna paljon tavaroita valmiiks? Meillä on äitiyspakkauksen lisäks tällä hetkellä hoitopöytä ja turvakaukalo ja joitain tutuilta saatuja vaatteita. Vaunut tulee sukulaisilta, luultavasti myös rattaat siinä samassa. :) Pinnasänkykin saadaan ja syöttötuoli tutuilta. Meille ei siis kauheesti jää mitään ostettavaa enää, onneks!

Kuinka moni teistä muuten tietää/haluaa tietää lapsen sukupuolen etukäteen? Me oltais haluttu rakenneultrassa, mutta pikkunen oli sellasessa asennossa että napanuora meni jalkojen välistä :D Nyt sitten päätettiin mennä viikolla 30 4D-ultraan kattoon vielä pientä ja toivottavasti se sukupuolikin selviäis sitten siinä samalla. :)
 
Galaxie Center olis listo valinta. En tiennytkään että sieltä saa ruokaa. Ja näköjänä sunnuntaisin emännille ilmaista bilis opetusta. Pitää käydä kyllä joku sunnuntai. Tänään aijon lähteä Ideaparkkiin pikkusiskon kanssa. Ja (ehkä krapulaisen) ukon. :D Oli eilen aika rankat bileet. Puolitutukin huomasivat jo kasvaneen olomuotoni ja yksikin kysyi silleen nätisti kierrellen että "Ootko sinä?" Ja minähän oon. :)

Mutta tosiaan itse en sitten ensi viikolla pääsekkään kun haluttaa kelliä tuon jenkkilän matkailijan kanssa tämän viimeinen viikko. Pitää varmaan perua muutkin menot koska tulee niin kova ikävä. :,,,(( Luultavimmin itsekkin alan saada enempi aamuvuoroja kun työkaverini on niin aamu-uninen että tekisi luultavimmin mielummin vain iltaa. :D
 
Onko muuten teillä jo hankittuna paljon tavaroita valmiiks? Meillä on äitiyspakkauksen lisäks tällä hetkellä hoitopöytä ja turvakaukalo ja joitain tutuilta saatuja vaatteita. Vaunut tulee sukulaisilta, luultavasti myös rattaat siinä samassa. :) Pinnasänkykin saadaan ja syöttötuoli tutuilta. Meille ei siis kauheesti jää mitään ostettavaa enää, onneks!

Kuinka moni teistä muuten tietää/haluaa tietää lapsen sukupuolen etukäteen? Me oltais haluttu rakenneultrassa, mutta pikkunen oli sellasessa asennossa että napanuora meni jalkojen välistä :D Nyt sitten päätettiin mennä viikolla 30 4D-ultraan kattoon vielä pientä ja toivottavasti se sukupuolikin selviäis sitten siinä samalla. :)
Mulla ei oo vielä oikein hankittuna mitään, sitteri on nyt pari viikkoo lepäillyt tuolla vaatehuoneen ylähyllyllä ja yhdet Brion rattaat on myös olemassa. (Löysin ne kirppikseltä ehkä viikkoa ennen positiivista raskaustestiä ja tokasin viel kaverille, että pitääkö tässä alkaa lapsia tekeen että voin ostaa noi rattaat :D) Vaatteita on vasta vähäsen kerääntynyt, kun alkuun piti jokapuolelta niitä saada, mutta eipä ookkaan kenestäkään kuulunut. Mutta äitiyspakkauksen vaatteet tietenkin ja sitten yks iso Ikean kassillinen vähän isompien poikien vaatteita :) Ja siis, oltiin ukkelin kanssa niin malttamattomia, että oli pakko saada sukupuoli selville ja ainakin rakenneultrassa täti sano siellä pippelin olevan :D Saadaan siihen nyt vielä tammikuussa varmistus, kun on kontrolliultra. Toivon niiiiiiin kovasti, että se lääkäri suostuis vähän vilauttaan kans 4D:llä, että saatais pikkuherrasta joku naamakuva, kun rakenneultrassakin kaveri käänsi pään kokoajan pois päin tai laittoi kädet naamalle :D

Onko teillä muilla muuten jo kuinka iso maha? Mua jotenkin ärsyttää, kun oon odottanu ihan alusta asti, että tulis jo jäätävä masu, mutta nyt 2viikkoa sit neuvolassa rv 26+6 oli sf-mitta 19. Eikä se kovin oo kahdessa viikossa kasvanutkaan.. Tahdon ison mahan!! :D

Oho, tulipa juttua.. :D
 
Käytiin eilen 4D-ultrassa ja saatin tietää että meille tulee tyttö!! <3 :)) Kallista oli, mut mukaan saatiin DVD ja 40 kuvaa pikkusesta et oli se sen arvosta :)

Mun maha on omasta mielestä aika ison kokonen, kaikki vaatteet alkaa käydä pieniks :D Täytyy joulun jälkeen varmaan suunnata alennusmyynneille..

Ringaa, onko sulla ens viikolla mitään menoa? Jos silloin joku kerta tavattais kahvin merkeissä. :)

Mulla on pitkästä aikaa neuvola ens tiistaina, nyt niitä sitten alkaakin varmaan tulla tiheemmin, kun loppuraskaus kyseessä :)
 

Yhteistyössä