Hoidot jatkuu 2012

Voi Leppis, ihania uutisia!! Varovasti onnittelut!!:)

Täällä fiilikset ei ole erityisen korkeat. Testasin pp12 tyylipuhtaasti negan..Osasin kyllä sitä vähän odotellakin, kun ed. päivänä jo alkoi tasainen menkkajomotus:'(
Voi vittu,paska,perkele.. Vuotoa ei näy,ja kaikki jomotuksetkin on kadonneet, mutta eipä noi negat ennenkään ikinä koskaan ole plussaksi lennosta muuttuneet, joten vituix meni tämäkin PAS. Ilmeiseisti Luget pitävät vuodon poissa, eli jatkan niitä kiltisti vielä huomiseen (14.pv siirrosta) ja se oli sitten taas tältä erää tässä.

Voi helevetti.. meillä on nyt pakkanen tyhjä, eli jostan pitäisi ruveta riipimään taas rahat kasaan IVF:n lääkkeitä varten. Meillähän on vielä 1 hoito maksusitoumuksessa jäljellä. En tiä, nyt vituttaa niin paljon, että täytyy jutella miehen kanssa mitä tehdään.

alexandria
 
Moi

Talvitaika meillä näyttäis menevän aika samoihin aikoihin nyt. Mulla alkoi Zumenonit viime torstaina. Ei ole kauheesti mitää oireita niistä. Pelkäsin vähän aloittaa tollaset lääkkeet
Voi Alexsandria, Tsemppiä ja voimia!
 
Pioni voi miten ihanaa, kun yksi sissi selvisi siirtoon:heart: Mulla on munasarjat vielä vähän arat ja Pregnyl+Crinone tuntuu tisseissä:D Perjantaihi asti toi tupla-annos Pregnyliä voi vielä oiretta antaa. Pelottaa tänään palata töihin..

batinka meidän polilla veritesti on kaikille rutiininomaisesti. Mulle olis voinu käydä viime keväänä huonosti sen kohdunulkoisen kanssa ilman tota käytäntöä.

miles kiitos! Voimia hoidon odotteluun!:)

miranda kiitti! Tsemppiä hoitoon!:)

Tervetuloa kukkanen:flower:

Kiitti pepponen:) Voihan polyyppi :(

Joku_päivä kiitti! Hui, ku jännittää toi sun tilanne.. Mä niin kovasti toivon, että :heart: Mä en tiiä mikä kiertopäivä, ku pitkä kaava on. Testipäivä on määritetty kaksi viikkoa siirrosta.

Tervetuloa myös Onlyer:)

Leppäkerttu ihanaa :)varovaiset onnittelut!:heart: Olispa se oikea :)

Moto toivottavasti masussa kaikki on hyvin!

Talvitaika tsemppiä PASsiin :)

alexsandria voi ei :hug:

on: Oltiin viikonloppu reissussa ja tänään pitäis palata töihin. Kamalaa tiedostaa, että mitä tällä viikolla masussa pitäis tapahtua, jos on tapahtuakseen..

Mustikat pp4
 
  • Tykkää
Reactions: Joku_päivä
Hellouta kaikille!
Ultrakuulumisia tulin kertomaan. Sanotaanko näin että itkuhan siellä tirahti kun lääkäri sanoi että onneksi olkoon, raskaus alkanut, pituutta kullanpalalla oli jo sentti ja vastaa täydellisesti viikkoja, sydän siellä löi iloisesti ja laskettu aika olisi 23.10 :D Onnea kaikille piinailijoille ja hoitoihin menijöille, ja plussanneille

Kebri82 ja kullanpala 7+0
 
Viimeksi muokattu:
Kebri82 aivan mahtavia uutisia. Kyllä tuossa varmaan pääsis itku keneltä tahansa kun sais kuulla kaiken olevan kunnossa ja vihdoin se on totta=) Tsempit odotukseen!

Alexsandrialle suuret:hug:. Tossa vaiheessa kaikki tuntuu niin turhalta.

Ja muillekkin tsemppejä...luin niin pikaisesti kuulumisia joten oon vähän pihalla tapahtuneista!!!

Ite olen menossa huomenna sitten punktioon..Jei! Katotaan miten on kasvaneet, lupaukset viime perjantain ultrassa ei ollu kovin hyvät. Suurimmat follit vasta 10mm joten en tiiä onko kerenny kasvaa tarpeeks ja kovin suurista saalista ei ollu puhetta, ehkäpä joku 5-8 kpl. No mulle riittäis kyllä että sais edes sen yhden ja päästäis siirtoon asti! Jännitys tiivistyy, huomenna on sitten viisaampi!
 
HalleB En tiedä miksi Hki Väestöliitosta ei minulle tätä verikoe ohjetta ole annettu millään pas kerralla. Sanottu vain, että kotitesti riittää. Luotan siinä heidän kantaansa.

Tämä voi mennä toki kesken ja kaikkea muutakin ikävää voi käydä olen niistä asioista erittäin tietoinen kyllä. Menen nyt silti heidän ohjeiden mukaan ja odottelen ultraa.

Onnea sekä hyvää jatkoa kaikille ja plussatuulia! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
leppäkerttu varovaiset onnittelut , toivottavasti plussa vahvistuu

alexsandria, voi ei pahoittelut. se tuntuu aina niin pahalta

kukkanen, siirto toivottavasti vko 12, jännittää hirveästi selviävätkö sulatuksesta

kebri ihanaa että kultakimpaleella oli kaikki hyvin

batinka, meillä sanoivat että kotitesti tai veritesti, oman mieltymyksen mukaan. ainoasta siirrosta ajattelin että kotitesti riittää, nyt mietin että pitäisikö kuitenkin tulevaisuudessa käydä veritestissä, jotta näkisi yrittääkö edes kiinnittyä

moto, kuulitko jo ohjeen jatkosta? itsellä toiseen hoitokertaan nostettiin annosta, mutta ei noin reippaasti (225 – 300). kyllähän tuo nosto jo tuntuu. toivottavasti jatko menee hyvin

onko joku katsonut uusintoja sydänääniä ohjelmista? itse parilla viikolla katsonut ja kyllä voi toisten sanomisista pahoittaa mielensä. edellisessä jaksossa hoidoilla jo toista odottava laski leikkiä siitä että näin voi ajoittaa lasten syntymät mieluisekseen. ja nyt toinen perhe sai toisen tytön ja menetti sen kätkytkuolemalla kolmen kk päästä. vaikka nyt tuntuu välillä suunnattoman pahalta että kun lasta ei kulu, niin kyllä sitten myöhemminkin ja isoja pelonaiheita olemassa.
 
Heippa taas!

Mulla oli siis perjantaina soittoaika lääkrille ja sieltä määrättiin heti samantien veritestiin.
Tänään lääkäri sit soitti ja sano et hcg oli alle 2,eli kemiallinen tod.näk.
Kyseli sit siinä et haluanko uuteen hoitoon ja minkälaisella aikataululla ja oli ilonen kun sanoin et uutta putkeen vaan heti.
Ens viikolla on toisen ivf.n suunnittelu käynti,todennäkösesti vaihdetaan lääkkeitä kun viimeks gonalilla ei oikeen kunnolla tuntunut kasvavan.
Nyt vaan tänään mietin et melkein tätyy taas mennä pitkän kaavan mukaan kun mulla on toi työ semmonen et tarvii tietää menot hyvissä ajoin et saa varattua vapaata,minä kun en vaan voi töistä kesken lähteä ja sanoo että tuun muutaman tunnin päästä takasin.
Näillä mennään taas,ens viikolla ollaan taas viisaampia...
 
Oli aamulla eli pp13 haamu niin soitin sairaalaan ja sain verikokeen. Ja niin kemiallinen raskaushan tämä on hcg arvo oli vain 10 eli lauantaina ollut sen n.25 kun digi näytti sen raskaana.
Nyt vaan sit odotetaan , et menkat alkaa ja sit viimeinen oljenkorsi....
On tää niin perseestä!!!!

Leppis
 
***Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF .................. Helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........ helmikuu
Nanna .................. 2.ICSI .................. helmikuu
Kukkanen81 .......... 1.IVF/1.pas......... Maaliskuu
HaaveissaToinen ... 1.IVF/1.pas ......... maaliskuu
Katjuska-81 ........... 2.IVF .................. maaliskuu
Jonnastiina ........... 1.ICSI .................. maaliskuu
Seline ................ 2.IVF ...................... maaliskuu
Miranda-81 .......... 3. IVF ................. maaliskuu
Talvitaika ............. 2.IVF/1.pas ........... maaliskuu
Moto76 ................ 2.IVF ..................... maaliskuu
sannamary ........... 2.IVF/1.pas ........... maalis-huhtikuu?
Nuppuska ............ 2.ICSI/1.pas ........... maalis-huhtikuu
Sintu74 ................ 5.IVF .................. Maalis-huhtikuu
Peppi1981............ 3.ICSI 1.PAS......... maalis-huhtikuu
Marianne1971....... 2. IVF ................. maalis-huhtikuu
Pepponen ............. 3.IVF/ICSI/2.pas ... Huhtikuu
Pyykki .................. 2.ICSI ................ huhtikuu
Miles ................... 3.ICSI................. Huhtikuu
Johkunen ............. 3. IVF ................. huhtikuu
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS........... huhtikuu
Kaarne ................. 3.IVF ................... huhtikuu
Leppäkerttu-77 ..... 3.IVF/2.pas .......... ??
Alexsandria ........... 3.IVF ................... ??
Mariq ................... 3. ICSI 1.PAS......... huhti- toukokuu
Leonita79 ............. 2.ICSI ................. huhti-toukokuu
Dreamer1 ............. 4.ICSI ................. huhti-toukokuu
Onlyer.................. 2.ICSI ................... toukokuu
Sannuliinu ........... 1.IVF ................... kevät
Vanil ................... 2.IVF ................... kevät
Meg .................... 2.IVF/2.pas ........... kevät ?
Tammuska ........... 2. IVF .................. Syksy
Jadekivi ............... 2. IVF................... syksy
Lumetar .............. 2.IVF/ICSI ............ syksy
Mequ .................. 2. IVF .................


***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Joku_päivä ........... 6.IVF/1.pas ........... 1 .................. 9.3.
InMyDreams ......... 3. IVF ................... 1 .................. 9.3.
HalleB................. 4.ICSI...................... 2 .................. 15.3.
Pioni70 ................ 3.ICSI ................... 1 .................. 15.3.
Mörkötys ............. 2.IVF/ICSI/2.pas .... 1 .................. 19.3.


***PLUSSANNEET*** :heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .......... Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................. 2. IVF ........ Tammikuu ............ 6.10.2012
Susirouva ............ 1.IVF/6.pas .. Tammikuu .......... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas .. Helmikuu ............ 11.10.2012
Syssy .................. Luomu ........ Helmikuu .............
Hautomo76 .......... 1.ICSI ......... Helmikuu ............
Sartsa00 .............. 3.ICSI/1.pas.. helmikuu ...........
Kebri82 ................ 1.IVF ........... helmikuu ............ 23.10.2012
Kehrä .................. 4.ICSI .......... helmikuu .............
 
Viimeksi muokattu:
Onlyer tervetuloa! :wave:

Alexsandria suuren suuret pahoittelut! :(

Kebri82 Ihania ultrakuulumisia!! onnea vielä jatkoon!! :heart:

Katjuska-81 tsemppiä punktioon!

Leppäkerttu-77 :( voimia ja tsemppiä!! :hug:
 
Heippa,

eipä muutoksia täällä suunnalla. Testasin tänään pp14 negan, eli virallisesti PAS:n voi merkata (taas) epäonnistuneeksi. Eli Miles, voit poistaa minut piinailijoista ja siirtää takaisin hoitolistaan. Seuraavan IVF:n suunnittelu varmaan ensi viikolla, eli sen jälkeen tiedetään mitä seuraavaksi tapahtuu.

Mä aloitan tänään "kevätremontin", eli nyt rupeaa lähtemään ylimääräiset kilot, huonot ruokailutottumukset ja sohvalla makoilu. Yritän pitää oman mielenterveyteni vuoksi palstailun myös rajoitettuna, mutta kyllä suon itselleni kerran päivässä luvan käydä seurailemassa teidän kaikkien kuulumisia :)

Onneksi paistaa aurinko, niin se vähän piristää

aleksis
 
Heippa kaikille!

Ilmoittaudun palautuneeksi ja koitan jossain vaiheessa päästä taas kärryille mitä kenelläkin menossa, nyt pää täysin tyhjä ja jetlag taitaa vaikuttaa kovasti niin töissä, kotona kuin palstallakin...

Miles kohta päästään mekin jännäilemään :)
Oletko saanut jo jotain päivämääriä tietoon?
Mä soitin eilen heti kotiin tultua naikkarille ja 22.3. alkaa sumut + ultrataan koska mulla oli niin mielettömän mitättömät kuukautuset. Punktio on edelleen kaavailtu sitten viikolle 16.
 
Moi taas kaikille. Minä aioin poistua palstalta, mutta niin vaan tulee täällä käytyä ja lueskeltua muiden tarinoita. Meille kävi onnekkaasti, 3 julkisen puolen icsin jälkeen olin menettänyt toivoni hoitojen jatkumisesta (juuri nyt ei ole varaa lähteä yksityiselle), mutta kuinkas ollakaan meille ilmoitettiin, että saamme neljännen hoidon julkisella puolella. Palailen kunnolla tänne sitten huhti-toukukuussa, kun hoidot jatkuu. Tsemppiä kaikille. Ps. Onko kukaan lukenut kirjaa Ihmeet tapahtumat muille-lapsettomuuspäiväkirja.? Minä aloitin eilen lukemaan sitä ja pääsin puoliväliin, kun mulle tuli tunne että olenkohan mä itse kirjoittanut tän kirjan :D Niin hyvin pystyin samaistumaan niihin kirjoittajan fiiliksiin, katkeroitumiseen kavereiden vauvauutisista jne..
 
ONEilen oli eka ultra ja oikealla puolella oli 8 follia ja vasemmalla 5 follia. En tiedä onko hyvä vai huono tulos. Endon takia vasemmalta puolelta ei vissiin pystytä punktoimaan, kun munasarja on kohdun takana?! Kivut ovat olleet aikamoiset ja panadolia menee 3 g päivässä! Kuulemma tämäkin ihanuus johtuu endostani. Punktio on ensi ma tai ti. Kauhistuttaa jo, koska viime kerralla kivut olivat aivan järjettömän ennen ja jälkeen. Itse punktio tehdään endon takia humautuksessa, joten se ei satu, mutta muuten kyllä.... Mielialat ovat jotenkin ihan maassa, painoa on tullut turvotuksena varmaan joku 6 kg! Muutoinkin pitäisi laihduttaa, mutta ei vain oikein jaksa tässä masiksessa.
Dreamer hieno juttu, että saatte vielä julkisella yrittää :)
Aleksis pahoittelut! Onneksi pääsette suunnittelemaan uutta hoitoa.
Leppäkerttu pahoittelut myös sinulle, tätähän tämä on...., mutta ei muuta kuin uutta yritystä taas!
Katjuska miten punktio meni?
 
Tsempitykset ja halit kaikille tasapuolisesti, lueskelen tiiviisti mutta kirjoittelu vaikeata. Nytkin pikainen omanapainen päivitys tilanteeseen:ashamed:

Eli lääkkeellinen pas meneillään.. Siirto takana, toinen alkioista selviytyi sulatuksesta ja saatiin se kyytiin. Nyt siis pakastin tyhjä. pp2 meneillään... 2.IVF/ICSI 2.PAS 1alkio, testipäivä olis 19.3.
 
Mörkötys, mahtavaa, että pääsitte siirtoon ja nyt on sitten kyytiläinen matkassa, toivottavasti jo kohta kovasti tarttumassa kiinni :). Peukut on pystyssä sydämen pohjasta <3

Onnitteluja myös muille, sekä plussanneille että niille, joilla on hoito hyvässä vaiheessa. Ja halauksia pettymyksiä kokeneille.. Kirjottelen myöhemmin lisää!

Me ootellaan, että päästään väestöliiton jälkeen tutustumaan julkisiin palveluihin.. Hoidon suunnittelutapaaminen on ens viikolla, toivottavsti huhtikuussa alkais sitte uus kierros.
 
johkunen :wave: heips pitkästä aikaa =)
joo, kohta mekin päästään tosi toimiin!! Mulla tehdään hoito lyhyellä kaavalla eli riippuu ihan mun kierroista et millon hoito on. Laskeskelin et jos nyt tulee normikierrot niin pääsiäisen jälkeen alan pisteleen ja punktio olis sit vk 16 lopussa tai 17. alussa. eli aika samoissa mennään.

mariq tosi hyvä että pääset niihin jatkotutkimuksiin!! ja vielä näin nopeesti, hieno juttu!!

dreamer1 laitoin sut listoille =) ja tosi hienoa että antavat teille vielä yhden hoidon! ... En ole lukenut kirjaa mutta kiinnostas kyllä kun olen itsekin pitänyt vähän päiväkirjan tapaista näitten hoitojen aikaan tuntemuksista ym.

InMyDreams niin kauan on kuitenkin toivoa kun vuoto ei ala kunnolla.. tsemppiä!

Mörkötykselle tsemppiä piinapäiviin!

katjuska-81 teillähän oli hyvä saldo, jospa sieltä jäisi vielä pakkaseenkin. =)
 
***Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF .................. Helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........ helmikuu
Nanna .................. 2.ICSI .................. helmikuu
Kukkanen81 .......... 1.IVF/1.pas......... Maaliskuu
HaaveissaToinen ... 1.IVF/1.pas ......... maaliskuu
Katjuska-81 ........... 2.IVF .................. maaliskuu
Jonnastiina ........... 1.ICSI .................. maaliskuu
Seline ................ 2.IVF ...................... maaliskuu
Miranda-81 .......... 3. IVF ................. maaliskuu
Talvitaika ............. 2.IVF/1.pas ........... maaliskuu
Moto76 ................ 2.IVF ..................... maaliskuu
sannamary ........... 2.IVF/1.pas ........... maalis-huhtikuu?
Nuppuska ............ 2.ICSI/1.pas ........... maalis-huhtikuu
Sintu74 ................ 5.IVF .................. Maalis-huhtikuu
Peppi1981............ 3.ICSI 1.PAS......... maalis-huhtikuu
Marianne1971....... 2. IVF ................. maalis-huhtikuu
Pepponen ............. 3.IVF/ICSI/2.pas ... Huhtikuu
Pyykki .................. 2.ICSI ................ huhtikuu
Miles ................... 3.ICSI................. Huhtikuu
Johkunen ............. 3. IVF ................. huhtikuu
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS........... huhtikuu
Kaarne ................. 3.IVF ................... huhtikuu
Leppäkerttu-77 ..... 3.IVF/2.pas .......... ??
Alexsandria ........... 3.IVF ................... ??
Mariq ................... 3. ICSI 1.PAS......... huhti- toukokuu
Leonita79 ............. 2.ICSI ................. huhti-toukokuu
Dreamer1 ............. 4.ICSI ................. huhti-toukokuu
Onlyer.................. 2.ICSI ................... toukokuu
Sannuliinu ........... 1.IVF ................... kevät
Vanil ................... 2.IVF ................... kevät
Meg .................... 2.IVF/2.pas ........... kevät ?
Tammuska ........... 2. IVF .................. Syksy
Jadekivi ............... 2. IVF................... syksy
Lumetar .............. 2.IVF/ICSI ............ syksy
Mequ .................. 2. IVF .................


***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Joku_päivä ........... 6.IVF/1.pas ........... 1 .................. 9.3.
InMyDreams ......... 3. IVF ................... 1 .................. 9.3.
HalleB................. 4.ICSI...................... 2 .................. 15.3.
Pioni70 ................ 3.ICSI ................... 1 .................. 15.3.
Mörkötys ............. 2.IVF/ICSI/2.pas .... 1 .................. 19.3.


***PLUSSANNEET*** :heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .......... Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................. 2. IVF ........ Tammikuu ............ 6.10.2012
Susirouva ............ 1.IVF/6.pas .. Tammikuu .......... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas .. Helmikuu ............ 11.10.2012
Syssy .................. Luomu ........ Helmikuu .............
Hautomo76 .......... 1.ICSI ......... Helmikuu ............
Sartsa00 .............. 3.ICSI/1.pas.. helmikuu ...........
Kebri82 ................ 1.IVF ........... helmikuu ............ 23.10.2012
Kehrä .................. 4.ICSI .......... helmikuu .............
 
Hei

Olen lukenut palstaa joka päivä, en vain saa hirveästi tekstiä aikaiseksi :) Olen todella pahoillani huonoista tuloksista. Itsekkin pelkään taas todella paljon juurikin sitä. Lääkäri on ens maanantai ja silloin saa tietää siirtopäivän. Tod näköisesti ens viikon lopulla. Syön tällä hetkellä kahdeksatta päivää Zumenoneja enkä ole niistä kokenut minkäänlaisia sivuvaikutuksia. Hyvä hyvä :D Nyt odotan innolla lääkäriä ja sitten toivottavasti päästään siirtoon ensi viikolla.
 
Moto mulla kanssa endo ja vasen munasarja tuolla takana kiinni vaikeutti punktiota. Oikealta saatiin silloin kerättyä noin 15 follia mutta vasemmalta vain 3 koska teki niin kipeää ja joutuivat menemään endon "läpi"! Tästä syystä sain sitten antibioottia suoraan suoneen punktion jälkeen ja paranin siitä suht nopeasti ilman ongelmia. Toivottavasti punktio menee kaikesta huolimatta hyvin ja saatte mahdollisimman monta follia talteen :)

Hienoa miles =) Samoissa sitten piinaillaan!
Onko sulle tehty aikaisemminkin lyhyellä kaavalla hoidot?

Yleispätevä kyssäri vielä kaikille:
Onko teillä painoon vaikuttanut hoidot? En siis tarkoita juuri ennen punktiota kun paino on yleensä korkealla vaan vaikka välikierrolla tms. että paino olisi noussut?
Mä olen tässä jo jokusen kuukauden (2 välikiertoa välissä) ihmetellyt kun paino on 2kg koholla ja kun sellaista ei mulle ole tapahtunut 8 vuoteen! Ei tuo 2kiloa siis maailmaa kaada :) mutta jostain lueskelin että jollekin toisellekin toisen IVF:n jälkeen paino olisi noussut ja mulla siis kaksi hoitoa nyt takana.
 
Hei, joku vois siirtää mut tuolta plussanneista pois (niin kivaa kuin siellä olikin olla).
Kohtu on tyhjennetty lääkkeellisesti jo pari, kolme viikkoa sitten.

Kun tästä joskus intoutuu, niin mennään siihen 4.ICSI:n 2 PAS:siin.
Luotto hoidoilla onnistumiseen on ihan nollassa kyllä. Luomuplussatkin meillä näköjään todennäköisempiä kuin nuo hoitoavusteiset..
 

Yhteistyössä