Hoikalle pojalle farkut 3v?

Nyt olisi hyvät vinkit tarpeen. Mistä löydätte teidän hoikkeliinille hyviä farkkuja ja muita housuja? Minkämerkkiset ovat niitä kapeimpia vyötäröltä?

Meidän poika on tosi hoikka ja pitkä. Monet housut suorastaan tippuvat päältä. Eikä ole kiva rypyttääkään hirveästi kangasta vyötärölle, kun se sitten painaa kuitenkin ikävästi. Olisi hakusessa kesäksi lähinnä farkut, joissa olisi resorivyötärö ja kangas olisi ohutta&kevyttä. Muitakin housuvinkkejä otetaan vastaan. Kesäksi täytyisi hommata paljon muitakin kevyitä housuja ja shortseja.

Laittakaa nettisivuja, jos olette jonkin hyvän nettiputiikin löytäneet. Voi olla myös ulkomailta.
 
"hanna"
Mä ostin vime viikola meidän laiheliinille lindexiltä sellaiset värilliset pillufarkut. Ne oli ekat jotka oli meidän pojalle sopivat ilman että tartti kiristää sitä vyötärön säätökuminauhaa. Eivätkä lopulta ees olleet mitenkän erityisen pillit.
 
"hanna"
[QUOTE="hanna";28222810]Mä ostin vime viikola meidän laiheliinille lindexiltä sellaiset värilliset pillufarkut. Ne oli ekat jotka oli meidän pojalle sopivat ilman että tartti kiristää sitä vyötärön säätökuminauhaa. Eivätkä lopulta ees olleet mitenkän erityisen pillit.[/QUOTE]

ei oo totta, yritin kirjoittaa pillifarkut.. :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Kameli
Kiitti vinkeistä...täytyypä noita merkkejä sitte katsella. Mistäs saa noita Miniymoa ja Pippia? Asun Tampereella, että valikoimaakin kaupoissa ainakin on. Tähän asti oon ostanut vain Lindex/H&M:ltä jne. Stockalla kait on aika laaja valikoima tai Sokoksella?

Netistä ostaminen olisi kyllä helpompaa, ei tarvisi rampata eri kaupoissa. Ellei sitten löydä hyvää kauppaa, johon tehdä täsmäisku:D

Mitenkäs muut ulkolaiset merkit kuten tanskalaiset, ranskalaiset, brittiläiset..? Ovatko yleensä ottaen hoikkia malleja? Ulkomailta tilaaminenkin olisi vaihtoehto. Kielistä taipuu englanti. Sekä saksa ja ruotsi hätätapauksissa.
 
"vieras"
Ebayssa myydään paljon korealaisia vaatteita. Sieltä ostan monesti 8v pojalle korealaisia housuja, koska Koreassa tuppaa olemaan hoikkaa porukkaa ja suuret valikoimat "slim fit" pöksyjä.
 
"vieras"
[QUOTE="hanna";28222810]Mä ostin vime viikola meidän laiheliinille lindexiltä sellaiset värilliset pillufarkut. Ne oli ekat jotka oli meidän pojalle sopivat ilman että tartti kiristää sitä vyötärön säätökuminauhaa. Eivätkä lopulta ees olleet mitenkän erityisen pillit.[/QUOTE]

Hei, kiitos päivän nauruista! Tämä nainen repesi räkäiseen nauruun lukiessaan vastauksesi. Eikä tämä siis millään pahalla ollut tarkoitettu - virheitä sattuu. Mutta vastauksesi piristi kummasti päivääni, joka ei muuten ole alkanut niin hyvin. :)
 

Yhteistyössä