Hoitaja oletko nähnyt potilaan masturboivan ?

  • Viestiketjun aloittaja yleistä?
  • Ensimmäinen viesti
--- - -- --
Olin kir.osastolla harjoittelussa. Menin viemään iltalääkkeitä eräälle herralle. Avasin oven niin miehellä omituinen "säikähtänyt" ilme. Käsi oli peiton alla ja otti sen sieltä äkkiä pois :D
 
"vieras"
En, mutta mun tisseihin on käyty kiinni pariin otteseen ja pyydetty seksiä/tyydytystä.
Olen ollut TK-vuodeosastolla, sairaalan päivystyksessä ja nyt kirralla (kirralla harvemmin, eniten TK:lla ja päivystyksessä tuli noita tilanteita).
 
- - - -- --- -
Perseeseen on käyty kiinni.. yks kerta oli sellainen, kun vein kahvit jollekin papalle pöytään, niin "kiitokseksi" päätti sitten puristaa perseestä ja vinkata silmää.... :O
 
"sipsi"
Nuorena juuri valmistuneena sairaanhoitajana ollessa kävi kerran yövuorossa niin, että potilas oli "tyydyttänyt itsensä" kylpyhuoneen lavuaariin. Tuli sieltä ulos, ja sanoi silmää iskien, että lavuaarissa olisi tytöille terveiset :( kaksi nuorta yökköä oli meitä silloin vuorossa. Silloin yökötti, nyt säälittää...
 
Kyllä. Ensimmäinen työpaikkani (lyhyt sijaisuus) kotihoidossa. Keski-ikäinen mies, mua kyllä varoiteltiin etukäteen onneks. :p

Ja myös myöhemmissä työpaikoissa (kehitysvammapuolella esim.) on sattunut kohdalle...
 
"AMa"
Kyllä. Ensimmäinen työpaikkani (lyhyt sijaisuus) kotihoidossa. Keski-ikäinen mies, mua kyllä varoiteltiin etukäteen onneks. :p
Kai tuommoisessa työpaikassa on tehty rikosilmoitus seksuaalisesta häirinnästä potilaan taholta, jos siis ei ollut kehitysvammainen tms? Ei se potilas-hoitaja asetelma anna lupaa käyttäytyä ihan miten sattuu. Mä ainakin kieltäytyisin menemästä tuommoisen potilaan luokse, jos jatkuvaan runkkailis hoitajien nähden. Ja sanoisin kyllä potilaalle päin naama sen verran topakasti, että tietäisi varmasti mitä mieltä olen tuommosesta käytöksestä.

Nykyään meillä tehdään töissä rikosilmoitus jos meitä lyödään tms. vaikka potilas olisikin ns. syyntakeeton.
 
kysymys
[QUOTE="vieras";26383684]on kyllä kehitysvammaiset joskus[/QUOTE]

Mielenkiinnosta kyselen, onko kehitysvammaisetkin julkisesti masturboijat yleensä miehiä? Vai ovatko kehitysvammaiset naiset yhtä aktiivisia tässä asiassa?
 
"tuuli"
[QUOTE="yyhoo";26383248]En vielä toistaiseksi - ihme kyllä, vaikka on tullut hoitouran aikana monennäköistä hiihtäjää tavattua... :D[/QUOTE]

Hiihtäjät on just pahimpia!
 

Yhteistyössä