Hormonkierukan asennus yksityisellä?

Eli kuinka paljon teillä on maksanut?

Oon nyt nimittäin jo väsymykseen asti taistellut, että joku sen mulle laittais ja nyt on tuloksena epävarmuus, että saako sitä kukaan asetettua. Kunnalliselle antoivat elokuulle lupauksen, että EHKÄ se lääkäritilanne silloin paranee, Katotaan silloin... |O

Yksityiselle soitin, että paljon maksaa, mutta tarkkaa arviota ei osannut sanoa, koska on kuulemma lääkärikohtasta. Kierukka siis on jo ostettu, ettei sitä tarvi laskea mukaan hintaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Voi hitto, mulle se ajanvaraaja sano, että menee se lähemmäs 200e, vaikka painotin sitä että mulla hormonikierukka on jo valmiina.

Mitä teillä siihen on kuulunut?
No ohhoh :eek: Mä kävin täällä Mediroissa (etkös säkin jostain täältä päin ollut ? ) :) Yhteensä muistan maksaneeni koko lystistä reilun 200e, mut olin siis jo ostanut Mirenan apteekista ja se tuossa summassa mukana. Papa oli otettu jo synnytyksen jälkitarkastuksessa neuvolassa. Ultralla se lääkäri sit jälkikäteen vaan vilkas, että paikallaan oli.

Kaikestahan ne kyllä laskuttaa, jopa siitä, että hoitaja kävi paikalla ehkä minuutin pitämässä spekulaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Voi hitto, mulle se ajanvaraaja sano, että menee se lähemmäs 200e, vaikka painotin sitä että mulla hormonikierukka on jo valmiina.

Mitä teillä siihen on kuulunut?
No ohhoh :eek: Mä kävin täällä Mediroissa (etkös säkin jostain täältä päin ollut ? ) :) Yhteensä muistan maksaneeni koko lystistä reilun 200e, mut olin siis jo ostanut Mirenan apteekista ja se tuossa summassa mukana. Papa oli otettu jo synnytyksen jälkitarkastuksessa neuvolassa. Ultralla se lääkäri sit jälkikäteen vaan vilkas, että paikallaan oli.

Kaikestahan ne kyllä laskuttaa, jopa siitä, että hoitaja kävi paikalla ehkä minuutin pitämässä spekulaa :D

Juu samaan paikkaan aikaa ajattelin, tosin nyt taas täytyy vaihtaa kaupunkia. Papakin olis ollut otettuna, mutta nyt se kerkeää jo mennä vanhaksi, eli se täytyy hakea taas.

Harmittaa nyt kyllä, koska ois se värkki jo sisällä, jos olisin ottanut ajan, silloin kun sinne soitin. Mutta ajattelin tuon hinnan olevan liian korkea lähemmäs 200 eurona.. :/ Mutta no, enemmän se tieten ois ketuttanu, jos ois sanonu hinnan alakanttiin.
 

Yhteistyössä