Horoskooppimerkki, jonka edustajat ovat mielestäsi outoja, idiootteja ja joiden kanssa et tule toimeen

En usko horoskooppeihin, ainakaan en lue niitä iltapäivälehtityylisesti.

Tiedän oman merkkini ja nousevan merkkini, ja niiden kuvaukset ovat erittäni hyvin paikkaansa pitävät. Myös ei-iltapäivälehtilähteistä lukemani peruskuvaukset eri horoskooppimerkkien luonnekuvauksista sopivat lähes poikkeuksetta tuntemiini henkilöihin: Ravut ovat herkkiä, kaksoset vilkkaita, suulaita, ailahtelevia ja osin epäluotettavia, härät taiteellisia koti-ihmisiä ja perhekeskeisiä, vaa´at auttavaisia ja diplomaattisia ja pakenevat kriisitilanteita sekä vastuuta mutta ovat ulkoisesti hurmaavia, neitsyet kriittisiä ja pikkutarkkoja ja joskus ikävän pisteliäitä ja epäluuloisia jne, leijonat positiivisia ja seurallisia jne.

Mutta kauriiden kanssa en tule toimeen, en kerta kaikkiaan. En tajua heitä. Tulen siis tietysti toimeen juu, mutta ystäviä meistä ei tule. He eivät sano asioita suoraan, ovat marttyyreita, kyräilevät ja kertoilevat osatotuuksia ja olettavat, että kaikkien on ajateltava heidän kanssaan samoin. Heidän pitäisi olla maanläheisiä ja järkeviä, mutta kumpikaan tuntemani kauris ei ole maanläheinen eikä vähääkään järkevä: päin vastoin katkera, kostonhimoinen ja pitkävihainen kuvaavat tuntemiani kauriita. He saattavat yhtäkkiä olla vastaamatta puhelimeen, ja pitää kuukausien mykkäkoulun. Yhtkkiä kaikki palaakin ennalleen, eikä koskaan selviä, mistä oli kyse. Aaargh! Heitä pitäisi ilmeistesti hyvitellä ja liehitellä ja pahoitella ihan varmuuden vuoksi kaikkea, ettei vaan tulisi riitoja. Ja silti voi tulla, koska kauriiden mielipahat eivät noudata mitään tuntemaani logiikkaa.

Kertokaa, miksi olen väärässä ja mitä kauriiden sielunelämästä tulisi ymmärtää.

Kertokaahan kokemuksianne aiheesta ja ruotikaa joku toinen horoskooppimerkki!

P.s. Voitaisiinko sitten pitää tämä ketju sellaisena, että jutellaan yleisellä tasolla horoskooppimerkeistä ja niiden kantajista, eikä lähdetä sille linjalle että "Kaiutin on ihan varmaan oinas kun on niin kusipää" jne.
 
Viimeksi muokattu:
,,,,,
Miespuolisten vaakojen kanssa olen jostain syystä useimmiten pulassa. Ne vaan jotenkin ovat niin hurmaavia, että lankean totaalisesti ja sitten olen hätää kärsimässä, kun tuntemani vaakamiehet ovat jotenkin niin monimutkaisia ihmisiä. Itse olen muuten härkä ja tunnistan kyllä itseni tuosta ap:n kuvauksesta, eli taiteellinen koti-ihminen ja perhekeskeinen.
 
Miespuolisten vaakojen kanssa olen jostain syystä useimmiten pulassa. Ne vaan jotenkin ovat niin hurmaavia, että lankean totaalisesti ja sitten olen hätää kärsimässä, kun tuntemani vaakamiehet ovat jotenkin niin monimutkaisia ihmisiä. Itse olen muuten härkä ja tunnistan kyllä itseni tuosta ap:n kuvauksesta, eli taiteellinen koti-ihminen ja perhekeskeinen.
Tuon vaakojen hurmaavuuden allekirjoitan todellakin, ja voipi olla, että siksi niiiden kanssa joutuu ongelmiin, kun ne ei oikein osaa tehdä ryhdikkäitä ratkaisuja eivätkä halua loukata ketään ja ovat mieluummin sanomatta mitään... ja ovat sitten liukkaita kuin saippuat.

Horuksen silmällä näyttää olevan horoskooppimerkit hallussa, itse en muistanut tuota kalojen merkkiä ollenkaan. Yksi tuosta vielä puuttuu, mutta en saa päähäni että mikä. Se on varmaan se sitten, jonka kanssa Horuksen silmä tulee pahaiten toimeen. Kerrotko mikä se on, kun alkoi nyt hämätä... Tosin voinhan sen tarkistaa jostakin tietysti.
 
jiiiiii
Kauris, skorppari ja kaksonen ovat mielestäni vittumaisimmat merkit. Allekirjoitan täysin aloittajan väitteen kauriista, en vaan tule juttuun millään ja olo on lähinnä hämmentynyt sen jälkeen, kun kys. merkin edustajan kanssa on yrittänyt keskustella. :O Koulussa minua kiusattiin ja kiusaajat olivat lähinnä kaksosia tai skorppareita, yksi oinaskin eksynyt joukkoon. Tajusin nämä jutut vasta myöhemmin ja myös aikuisiällä olen huomannut, että jossen tule jonkun kanssa pahemmin juttuun, edustaa tämä jotain näistä kolmesta merkistä.
 
Olen huomannut, että mulla menee yleensä hermot oinaisiin. Melkein kaikki oinaat, jotka olen tuntenut, ovat olleet merkkinsä tyypillisiä edustajia, eli sellaisia ärsyttäviä pässinpäitä. :) Itse olen neitsyt, nouseva vaaka. Neitsytmäisiä piirteitä minulla ei juuri ole, ja ne vähät, mitä on, alkoivat tulla esiin vasta yli 20-vuotiaana. Olen paljon selkeämmin vaakamainen tyyppi. Ja oinashan on vaa´an vastamerkki, ehkä liittyy siihen.

En mäkään näihin oikeesti usko, mut silti osaan vaan tulkita ihmisten syntymäkarttoja.... No, horoskoopit ovat sellainen hauska harrastus, eivät mitään liian tosissaan otettavaa. Ja niistähän kuuluu huomata vain ne osat, jotka ovat sopivia. ;)

Repesin muuten nauramaan tälle lauseelle: "Kaiutin on ihan varmaan oinas kun on niin kusipää". En tajunnut, että kyse oli nimimerkistä, vaan ajattelin heti sellaista mammapalstoille kertyvää trollausketjua, jossa aletaan heittää kaikkea ihan häröä, vrt. abduktioliesi ja "Apua, mieheni on narsissi!". :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;28191687:
Kaiutin...skorpiooni
Äh aivan. Sehän on marraskuun merkki? Oletko itse skorpioni vai tuletko ainoastaan skorpionien kanssa toimeen? Itse tunnen yhden skorpionin, mutta vain etäisesti. Tiedän hänen olevan kännissä yksi perkele, mutta selvin päin kohtuullisen huomaamaton luonteensa puolesta. Kahden kesken en hänen kanssaan ole tekemisissä, yhteisten tuttujen kautta ainoastaan ja yhteisissä juhlissa. Joten en voi oikein sanoa, tulisimmeko juttuun ja kuinka hyvin.
 
"vieras"
Kauris on ihan hyvä, mutta neitsyt on aikamoinen nipo.
Niitten kanssa en tule toimeen, enkä miespuolisten kalojen kanssa. Ne ovat yleensä ruikuttavia, itsekeskeisiä paskoja.

Naispuoliset kalat ovat ihan erilaisia, empaattisia ja hienoja ihmisiä. Ravuissa sekä miehet että naiset ovat samanlaisia, tykkään niistä.

Itse olen oinas.
Toisista oinaista tykkään useimmiten todella paljon, myös vesimiehistä, skorpioneista, joistakin leijonista, useimmista vaa´oista. Härkien kanssa joko synkkaa tai sitten ei.
 
[QUOTE="...";28191712]Neitsyt-ihmiset ovat poikkeuksetta ihan vitun rasittavia.[/QUOTE]

Allekirjoitan tuon kyllä pitkälti, tosin en ihan noin mustavalkoisesti. Mutta tuntemani neitsyeet ovat ihan neuroottisen pikkutarkkoja ja väittelevät kaikesta, yksityiskohtien pitää olla kohdillaan ja lisäksi heihin liittyy tietty mukavuudenhalu ja sellainen turvallisuushakuisuus, että mitään riskejä ei oteta ja kaikki tehdään varman päälle kuten eilenkin, ettei vaan satu mitään.
 
[QUOTE="vieras";28191723]
Niitten kanssa en tule toimeen, enkä miespuolisten kalojen kanssa. Ne ovat yleensä ruikuttavia, itsekeskeisiä paskoja.

[/QUOTE]

Mun ensirakkaus oli kalamies! Ja nyt kun sanoit, se kyllä oli melko itsekeskeinen ruikuttaja, mutta verhosi sen silloin sellaiseen aatteeliseen ja jaloon maailmantuskaan, jota ihailin teininä kovasti. Nyt se ukko on yli nelikymppinen ja jauhaa yhä niitä samoja teemojaan, ja ne eivät kyllä viehätä enää tippaakaan. Kuulljakunta on vaan hänellä vaihtunut nuorempaan, jutut pysyneet samoina.
 
"jossu"
Samaa mieltä aloittajan kanssa kauris ihmisistä. Kala miehet itsekeskeisiävalittajia kuten myös vesimiehet. Heitä pitäisi aina ymmärtää ja vain heillä on vaikeaa.
 
Ja oinashan on vaa´an vastamerkki, ehkä liittyy siihen.
Mitä nää vastamerkit on?

En mäkään näihin oikeesti usko, mut silti osaan vaan tulkita ihmisten syntymäkarttoja.... No, horoskoopit ovat sellainen hauska harrastus, eivät mitään liian tosissaan otettavaa. Ja niistähän kuuluu huomata vain ne osat, jotka ovat sopivia. ;)

Osaatko siis tulkita jotakin karttoja?

Repesin muuten nauramaan tälle lauseelle: "Kaiutin on ihan varmaan oinas kun on niin kusipää". En tajunnut, että kyse oli nimimerkistä, vaan ajattelin heti sellaista mammapalstoille kertyvää trollausketjua, jossa aletaan heittää kaikkea ihan häröä, vrt. abduktioliesi ja "Apua, mieheni on narsissi!". :)
Parempi kai tuokin kun obduktioliesi:D tai se kysely, että saatko organismin miehesi kanssa? Ei vaan, minä olen jousimies, oikeasti.
 
Vaakamiehet on olleet aina sellaisia tyyppejä, jotka tekevät kaikesta hankalaa. Aina pitäisi olla iloinen ja pirteä, ettei vaan toiselle tule paha mieli. Ammattiloukkaantujia.

Itse olen oinas ja tulen toimiin muiden kusipäitten kanssa. Härkien kanssa joko synkkaa tai ei, mies on härkä ja kyllä meillä joskus kolisee, mutta yleisesti ottaen ollaan hyvä pari.
 
Itse olen oinas ja tulen toimiin muiden kusipäitten kanssa. Härkien kanssa joko synkkaa tai ei, mies on härkä ja kyllä meillä joskus kolisee, mutta yleisesti ottaen ollaan hyvä pari.
Mun isoveli on oinas, hänen vaimonsa on oinas ja mun esikoispoikani on oinas. Kaikki ovat hyvin tulisieluisia ja kilpailuhenkisiä, mutta eivät kieroja tai epäreiluja. Turpaan otetaan ja seinää päin pusketaan, unelmien eteen mennään läpi harmaan kiven mutta jotenkin sellainen oikeudentunto ja reilun pelin henki liittyy mun läheisiin oinaisiin.
 
Äh aivan. Sehän on marraskuun merkki? Oletko itse skorpioni vai tuletko ainoastaan skorpionien kanssa toimeen? Itse tunnen yhden skorpionin, mutta vain etäisesti. Tiedän hänen olevan kännissä yksi perkele, mutta selvin päin kohtuullisen huomaamaton luonteensa puolesta. Kahden kesken en hänen kanssaan ole tekemisissä, yhteisten tuttujen kautta ainoastaan ja yhteisissä juhlissa. Joten en voi oikein sanoa, tulisimmeko juttuun ja kuinka hyvin.
Olen skorppari ja tulen skorppareiden kanssa toimeen.
 

Yhteistyössä