Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Electra On ok.

jenni-juulia Niklas on meijän lekuri..mukava mies.Toi 1500? on kait ne lääkkeet mutta eikös niistä saa viel kelakorvauksen?????

Mua pelottaa toi ifv sen takia että jos mun muniksissa onkin jotain vikaa??Että jos se on se syy miksi tää ei ole viel onnistunut.Hoitaja kyll rauhoitteli että aika epätodennäköistä..muta pelottaa kumminkin..
 
Zin
Vihdoinkin!!

Trigger tänään, punktio perjantaiaamuna ja (sormet ja varpaat ristissä: toivottavasti!!) siirto keskiviikkona 15.4. Ja vauva sitten 1.1.10, eikös? :)

Tavoittelevat 5 munista mutta tänään ultrassa vain 2 oli sopivan kokoisia. Hoitsu yritti olla reipas ja pirteä siitä huolimatta. Toivottavasti ne muut olisivat varhaiskypsiä ja kaikki niistä helposti hedelmöityviä!

Pelottaa se punktio ja että se sattuu...
 
Tänään kp 1 ja kävin ostamassa lääkkeet, toivottavasti tulee lääkekatto äkkiä täyteen, lähellä on jo.
Mä aloin viimeksi itkeen siellä punktiossa, se puuduttaminen sattui niin paljon ja rentouttavat pillerit toimi myös tunnepuolella tai jotain. Oli aika noloa, pitää pyytää heti enemmän kipulääkettä ja yrittää olla reippaampi B)
 
Minska; Isot halit täältä, koita kestää. Ymmärrän ihan täysin että ottaa päähän kun tätä on odotettu niin kovasti. Mutta uskotaan että lopputulos on kaikkien näiden pettymysten jälkeen se ihan oma nyytti.
Täällä meinaa pukata flunssaa päälle, ei kai se haittaa noita nenäsumuja, jos on nuha vai? Onko kellää tietoo?
Kuinka toi laskettuaika lasketaan muuten meitin tapauksessa? Tuli vain noista Zinin terveisistä mieleeni...
 
Meidän blasto ei selvinnyt sulatuksesta, joten siirtoon ei päästy. Taidan kuitenkin pysyä täällä koska kolmas ICSI tehdään nyt heti seuraavaan kiertoon. En edes jaksa olla surullinen kun tää meidän epäonni alkaa oleen tuttua.. :ashamed:
 
Zin
Voi Miimi, olen pahoillani. Toivottavasti se ensi kerrasta sitten tärppää!

Jenni-Juulialle ja pikku blastolle tsemppiä!

Pirppa mä käytin vau.fi:n raskauslaskuria hedelmöitysajankohdan mukaan laskettuna. Koska _kaikki_ mun munikset hedelmöityvät tänä perjantaina n puolilta päivin ja heti alkavat jakaantua ja ovat terveitä ja elinhaluisia!!! (Tämä oli siis ääneen lausuttuna kehotuksena muniksille jos kuuntelevat.) :)
 
Pirppa Nenäsumut on tehokkaita vaikka olisi flunssakin. Ole huoleti. Tiedän, kun minun ystävä on käynyt nämä hoidot läpi useasti, ja hänellä oli kerran hoitojen aikaan tosi paha flunssa ja tehosivat silti.

Oma lamaannus eilisestä on helpottanut. Kiitos Pirppa haleista. Ihan uskomatonta miten voi tulla kyyneleet ja itku helposti! Onneksi lääkäri ja kätilö olivat toosi ymmärtäväisiä ja ihania! On vaan tuskaa ajatella, että mitä yksi lisäviikko sumuttelua saa aikaan tunnekuohuissa, kun nyt jo näin herkkänä. Lisäksi mun kuukautiset on ihan kuin Niagara. Tunnin välein on saanut käydä vaihtamassa super-hyper-tamppoonin ja silti tulee ylivuoto sekä tamppoonista että siteestä (joka siellä vaan varalla).

Onnea kaikille piinailijoille!

Miimille :hug:
 
Miimille täältä myös :hug:
Kiitokset Minska sumu neuvonnasta. Toivotaan että ne tunnekuohut tasoittuisivat ja helpottaisi siltä osin. Täällä on jo helpompaa, liekö sitten itse ja ukko-kulta tottuneet näihin itkuihin vai onko ne oikeasti lieventyneet. Jokatapauksessa tuntuu jo helpommalta.
Ja kiitokset Zinille vau.fi vinkistä. Uskon vahvasti, että ne sun munikset ovat kuulolla ja tottelevaisia.
Peukkuja piinailijoille!
Tämä jatkaa vapaapäivän viettoa, nuhanenänä, mutta silti ... =)
 
Kiitos Electra! Minutkin siis otettiin mukaan. :)
Palan halusta saada kirjoittaa lisää tietoja ....mutta vielä pitää malttaa.
Ens viikolla siis vasta sumujen aloitus.
Saa nähdä, toimiiko tää jutun kirjoitus, kun "lainaan" eka kertaa teidän tekstejä. Mä oon niin nasu. :)

Iloista pääsiäistä kaikille, malttia ja plussatuulia! (Tuulee nimittäin kovaa täällä stadissa)

-Huurre :)

Alkuperäinen kirjoittaja Electra:
[/url][color=Green3]

Mukana menossa 7.4.2009:

kaisa81: 4.ICSI, punktio 3.4, siirto 6.4, pitkä kaava pp-

jenni-juulia: 1.IVF, punktio 3.4, siirto 6.4, lyhyt kaava pp-

Möhkö-72: 1.ICSI punktio 3.4, siirto 6.4 pp-

Miimi78: 2.ICSI:n 1.PAS 8.4, AVA pp-

jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS 9.4 AVA pp-

Rockafella: 1.ICSI, punktio 14.4, siirto 17.4 pp-

viiva: IVF punktio 7.4, siirto, pitkä kaava pp-

Zin: 1.IVF, punktio/siirto vko 15, pitkä kaava pp-

millis1981: 1.IVF:n 1.PAS, vko 16? pp-

Minska: 1.IVF/ICSI, punktio vko 17 pp-

Milliäinen: 2.IVF, punktio vko 17, Tre Väestöliitto pp-

pirppa75: 1.IVF punktio/siirto vko 17 pp-

Kristiina76: 4.IVF, punktio/siirto vko 19?, lyhyt kaava, TAYS pp-

Sharlin: 1.IVF, punktio/siirto vko 19, pitkä kaava, HYKS pp-

vilhelmiina72: 6.IVF punktio/siirto vko 19 pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

Tirlittan1968: 1.IVF vko 22 pp-

emily81: 1.IVF:n 1.PAS, huhtikuussa pp-

dreamer78: IVF, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Veikka: PAS, toukokuulla? pp-

Kenzo: 1.IVF, huhtikuussa, lyhyt kaava pp-

NPG: 3.ICSI, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Haave: 1.IVF:n 1.PAS toukokuussa pp-

Huurre-80: 2.ICSI, toukokuussa, pitkä kaava, VL

shenda81: 1.IVF



[color=Green3]Plussanneet:[/color]



Päivitin omia tietoja ja lisäsin Huurteen ja Shendan pinoon. Ok?
 
Minska - ymmärrän sua NIIIN hyvin, mulla kävi noissa hoidoissa niin, että täti suvaitsi tulla kaksi viikkoa myöhässä! Alunperin tositoimien piti olla viikolla 14, mutta niin vaan kävi, että homma siirtyi kahdella viikolla. Kyllä siinä vähän masensi ja potutti, mutta niinhän se on ettei tuo kroppa aina tottele aikatauluja. Siihen on vaan sopeuduttava, valitettavasti. Tsemppiä kuitenkin sinne :hug:

Sen verran se meikäläisen kroppa kuitenkin lopulta aikatauluja totteli, eli arvio punktioajasta piti paikkansa. Meillä siis punktio heti pääsiäisen jälkeen tiistaina. Siirto perjantaina jos hyvin käy?

Olin tänään vikassa ultrassa, eikä tuo sato ollut kovin mairitteleva :'( . Kaksi hyvää munista ja yksi-kaksi ehkä ehtii toivottavasti kyytiin. Pessimisti minussa pelkää saadaanko tuosta sadosta mitään aikaiseksi :'( . Yritän tässä kuitenkin pitää yllä hyvää mieltä ja toivoa. Uskottelen itselleni että kyllä niistä vähistäkin aineksista syntyy tulosta...

Zin, onko sulla siis punktio huomenna? Hurjan paljon tsemppiä huomiselle :hug:

Itse vetäydyn viettämään pääsiäistä ristiriitaisissa tunnelmissa. Toivoa ja pelkoa vuorotellen. Päästäänkö siirtoon, jääkö mitään pakkaseen vai käydäänkö tämä sama rumba kohta uudestaan läpi... On tää "mielenkiintoista" aikaa, täytyy sanoa. Optimisti minussa jaksaa silti uskoa siihen omaan nyyttiin ja toivoo hurjaa onnistumisprosenttia tälle koko pinolle myös!

Jaksamisia, toivonpilkahduksia ja onnistumisia kaikille siskoille :hug: . Ja hyvää pääsiäistä, munarikasta sellaista!!!!!
 
jerpuskalle onnea siirtolaisesta! Onnea myös hyvän limiksen johdosta! ;)

Rockefellalle voimia ja uskoa tulevaan, sulla on vielä aikaa niitä kypsytellä siellä ennen punktiota. Mäkin olin masiksessa jo etukäteen tuosta mun sadosta...

jenni-juulialle onnea kiinnittyjästä! Tottakai se kiinnittyy! Oikea asenne! =)

Huurre, onnea sumutteluihin! :)

Minskalle kärsivällisyyttä, tuo on tuttua mullekin. Aina tuntui vaan, että kaikki siirtyy ja venyy...

zinille kovasti onnea punktioon! Onko se tosiaan tänään?

Jaksuja myös kaikille muille tässä suossa rämpiville!

ON: Siirto oli eilen ja yksi top-alkio on nyt kyydissä. Niistä mun viidestä 4 hedelmöittyi ja 3 oli noita toppilaisia. Kaipa noista joku pakkaseenkin sitten selviää... olen edelleen kipuileva, joten pitänee ensi viikolla viimeistään soitella jonnekin ja kysellä mistähän tää johtuu :( Onneksi nuo Parasetamolit on luvallisia...
 
Zin
[/url][color=Green3]

Mukana menossa 11.4.2009:

kaisa81: 4.ICSI, punktio 3.4, siirto 6.4, pitkä kaava pp5

jenni-juulia: 1.IVF, punktio 3.4, siirto 8.4, lyhyt kaava pp3

Möhkö-72: 1.ICSI punktio 3.4, siirto 6.4 pp5

Miimi78: 3.ICSI toukokuussa, AVA pp-

jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS 9.4 AVA pp2

Rockafella: 1.ICSI, punktio 14.4, siirto 17.4 pp-

viiva: IVF punktio 7.4, siirto 10.4, pitkä kaava pp1

Zin: 1.IVF, punktio 10.4, siirto 15.4, pitkä kaava pp-

millis1981: 1.IVF:n 1.PAS, vko 16? pp-

Minska: 1.IVF/ICSI, punktio vko 18 pp-

Milliäinen: 2.IVF, punktio vko 17, Tre Väestöliitto pp-

pirppa75: 1.IVF punktio/siirto vko 17 pp-

Kristiina76: 4.IVF, punktio/siirto vko 19?, lyhyt kaava, TAYS pp-

Sharlin: 1.IVF, punktio/siirto vko 19, pitkä kaava, HYKS pp-

vilhelmiina72: 6.IVF punktio/siirto vko 19 pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

Tirlittan1968: 1.IVF vko 22 pp-

emily81: 1.IVF:n 1.PAS, huhtikuussa pp-

dreamer78: IVF, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Veikka: PAS, toukokuulla? pp-

Kenzo: 1.IVF, huhtikuussa, lyhyt kaava pp-

NPG: 3.ICSI, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Haave: 1.IVF:n 1.PAS toukokuussa pp-

Huurre-80: 2.ICSI, toukokuussa, pitkä kaava, VL

shenda81: 1.IVF



[color=Green3]Plussanneet:[/color]

 
Zin
Huomenta kaikille!

Kiitokset tsempeistä! Punktio oli eilen ja oli kaikin puolin positiivinen kokemus! Lääkäri oli aivan ihana ja huumorintajuinen ja lohduttava ja antoi mulle aimo tujauksen huumeita heti alkuun, joten itse toimenpide ei sattunut eikä pelottanut, vaikka aivan tärisin hermostuksesta sitä ennen. En tosin saanut itse annostella opiaatteja ruiskusta lisää - piti kuulemma pitää näppini erossa siitä tai joudun vaikeuksiin. :saint: Neula (joka lääkärin mukaan oli pikkiriikkinen, vaikka mun silmiin näyttikin puolimetriseltä) ei sattunut, mutta tuntui vähän paineena munasarjoissa. Sekin unohtui kun hilpeästi jutustelimme koko operaation ajan. Ja koko juttu kesti ehkä 10 minuuttia, joskin klinikalla haahuilimme kolmisen tuntia yhteensä.

Me saimme katsella monitorilta munien keräystä ja toinen monitori oli kytketty biologin mikroskooppiin ja voimme seurata munasolujen erottelemista - se oli tosi mielenkiintoista. Oliko teilläkin sellainen? Pääsiäispupu oli ollut mulle suosiollinen jo etukäteen ja multa saatiin viisi (!) munasolua, joista kolme oli priimaa ja kaksi kakkosluokkaisia. Paljon parempi tulos kuin kuvittelin! :)

Vatsaa jomotti aika lailla illalla, eikä siihen ainakaan auttanut se että päätimme kuitenkin lähteä mökille. Seitsemän tuntia tärisevässä autossa oli ehkä huono ratkaisu jota en suosittele asiaa harkitseville. Nyt on kaikki taas ok ja turvotuskin laskenut.

Mä sain muuten limakalvon vahvistamiseen Lugejen sijasta Pregnyl-ruiskeen. Omituista? Samaa ainettahan se kai on mutta taas mulla on ihan eri lääkitys... Palautin jo klinikalle kaikki jämälääkkeet ja ruiskut ja neularoskikset mutta piti sitten tuoda roskis takaisin kotiin kun ei tästä piikittämisestä vielä päässytkään. :|

Rockafella, mulla oli vikan ultran jälkeen lähtötilanne sama kuin sulla ja olin varma ettei sieltä mitään tule. Aivan varmaan sullakin ehtii tilanne muuttua vielä vaikka kuinka ennen tiistaita! Näin munamyönteiseen vuodenaikaan vielä! :) Onnea punktioon!

Viivalle ja Jerpuskalle voimia piinailuun! =) Toivottavasti kyytiläiset pysyvät mukana!

Päivitin tuohon meidän listaan punktiot ja siirrot. Toivottavasti meni oikein? Eikös piinapäivät lasketa niin että siirtopäivä on 0?

Iloinen ja toiveikas Zin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zin:
[/url][color=Green3]

Mukana menossa 11.4.2009:

kaisa81: 4.ICSI, punktio 3.4, siirto 6.4, pitkä kaava pp5

jenni-juulia: 1.IVF, punktio 3.4, siirto 8.4, lyhyt kaava pp3

Möhkö-72: 1.ICSI punktio 3.4, siirto 6.4 pp5

Miimi78: 3.ICSI toukokuussa, AVA pp-

jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS 9.4 AVA pp2

Rockafella: 1.ICSI, punktio 14.4, siirto 17.4 pp-

viiva:1. IVF punktio 7.4, siirto 9.4, pitkä kaava pp2

Zin: 1.IVF, punktio 10.4, siirto 15.4, pitkä kaava pp-

millis1981: 1.IVF:n 1.PAS, vko 16? pp-

Minska: 1.IVF/ICSI, punktio vko 18 pp-

Milliäinen: 2.IVF, punktio vko 17, Tre Väestöliitto pp-

pirppa75: 1.IVF punktio/siirto vko 17 pp-

Kristiina76: 4.IVF, punktio/siirto vko 19?, lyhyt kaava, TAYS pp-

Sharlin: 1.IVF, punktio/siirto vko 19, pitkä kaava, HYKS pp-

vilhelmiina72: 6.IVF punktio/siirto vko 19 pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

Tirlittan1968: 1.IVF vko 22 pp-

emily81: 1.IVF:n 1.PAS, huhtikuussa pp-

dreamer78: IVF, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Veikka: PAS, toukokuulla? pp-

Kenzo: 1.IVF, huhtikuussa, lyhyt kaava pp-

NPG: 3.ICSI, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Haave: 1.IVF:n 1.PAS toukokuussa pp-

Huurre-80: 2.ICSI, toukokuussa, pitkä kaava, VL

shenda81: 1.IVF



[color=Green3]Plussanneet:[/color]
 
Kiitos tsemppauksista! Onneksi on tämä kanava, niin meidän miehet säästyy vuodatuksilta (ainakin jonkun verran) =)

Kiitos Zin punktion jakamisesta ja hienoa, että noin hyvälaatuisia munia!

Hyvää pääsiäistä kaikille siskoille :flower:
 
Hei,
Täälä olisi uusi piinailija, jos vaan sekaan vielä mahtuu :) 2.IVF:n piinapäiviä elellään. Siirto oli torstaina 9.4. Kyydissä on nyt kaks pientä top-kaverusta, 4-solunen ja 6-solunen :heart: Meillä jäin pakkaseenki vielä 2, mikä on ihme. Punktiosta saatiin 4 munasolua ja kaikki hedelmöittyi, 3 oli top ja yks 2-laatunen. 1.IVF:ssä ei hedelmöittyny kuin 2, molemmat siirrettiin, mut nega tuli :'(
Nyt meneillään siis pp2. Kipuja on punktiosta/siirrosta vieläkin välillä, varsinki jos on enemmän liikkeellä :/ Toivottavasti tuo ei oo vaarallista... Miesparka ei oo antanu mun tehä mitään, ressukka :heart:

Tässäpä tais olla ne "tärkeimmät" :) Jos joku ihana ihminen vois lisätä mut listaan, niin ISO KIITOS :flower: Jos ite yritän, niin ihan varmasti sotken koko listan :ashamed:

Tiedot olisi: nuuskis80: 2.IVF punktio 7.4, siirto 9.4, pitkä kaava, Oulu väestöliitto, pp2

Hyvää pääsiäista kaikille ja tsemppiä piinapäiviin =)
 


Mukana menossa 11.4.2009:

kaisa81: 4.ICSI, punktio 3.4, siirto 6.4, pitkä kaava pp5

jenni-juulia: 1.IVF, punktio 3.4, siirto 8.4, lyhyt kaava pp3

Möhkö-72: 1.ICSI punktio 3.4, siirto 6.4 pp5

Miimi78: 3.ICSI toukokuussa, AVA pp-

jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS 9.4 AVA pp2

Rockafella: 1.ICSI, punktio 14.4, siirto 17.4 pp-

viiva: IVF punktio 7.4, siirto 10.4, pitkä kaava pp1

Zin: 1.IVF, punktio 10.4, siirto 15.4, pitkä kaava pp-

millis1981: 1.IVF:n 1.PAS, vko 16? pp-

Minska: 1.IVF/ICSI, punktio vko 18 pp-

Milliäinen: 2.IVF, punktio vko 17, Tre Väestöliitto pp-

pirppa75: 1.IVF punktio/siirto vko 17 pp-

Kristiina76: 4.IVF, punktio/siirto vko 19?, lyhyt kaava, TAYS pp-

Sharlin: 1.IVF, punktio/siirto vko 19, pitkä kaava, HYKS pp-

vilhelmiina72: 6.IVF punktio/siirto vko 19 pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

Tirlittan1968: 1.IVF vko 22 pp-

emily81: 1.IVF:n 1.PAS, huhtikuussa pp-

dreamer78: IVF, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Veikka: PAS, toukokuulla? pp-

Kenzo: 1.IVF, huhtikuussa, lyhyt kaava pp-

NPG: 3.ICSI, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Haave: 1.IVF:n 1.PAS toukokuussa pp-

Huurre-80: 2.ICSI, toukokuussa, pitkä kaava, VL

shenda81: 1.IVF

nuuskis80: 2.IVF punktio 7.4, siirto 9.4, pitkä kaava, Oulu väestöliitto, pp2





Plussanneet:
 
oops!
Kuinkas sainkin noi kuvat pois tuosta listalta... Sorry. :ashamed:
Tervetuloa joukkoon nuuskis80. ! Ja isosti onnea pienille kyytiläisille. :)
Täällä on pistelty ja sumuteltu vuoron perään (tai siltä se ainakin tuntuu) tiistaina mennään sitten katsastamaan tilanne, että mitä on tapahtunut. Toivottavasti edes jotain...

Noi sumut kyllä epäilyttää kun tuntuu ettei sinne nokkaan mene paljon mitään... mutta kai ne kuitenkin toimii... ?!? Hope so.
Isot halit kaikille ja mukavia pyhiä! Tämä tästä lähtee kohta töihin...
:/
 
Zin
[/url][color=Green3]

Mukana menossa 12.4.2009:

kaisa81: 4.ICSI, punktio 3.4, siirto 6.4, pitkä kaava pp6

jenni-juulia: 1.IVF, punktio 3.4, siirto 8.4, lyhyt kaava pp4

Möhkö-72: 1.ICSI punktio 3.4, siirto 6.4 pp6

Miimi78: 3.ICSI toukokuussa, AVA pp-

jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS 9.4 AVA pp3

Rockafella: 1.ICSI, punktio 14.4, siirto 17.4 pp-

viiva:1. IVF punktio 7.4, siirto 9.4, pitkä kaava pp3

Zin: 1.IVF, punktio 10.4, siirto 15.4, pitkä kaava pp-

millis1981: 1.IVF:n 1.PAS, vko 16? pp-

Minska: 1.IVF/ICSI, punktio vko 18 pp-

Milliäinen: 2.IVF, punktio vko 17, Tre Väestöliitto pp-

pirppa75: 1.IVF punktio/siirto vko 17 pp-

Kristiina76: 4.IVF, punktio/siirto vko 19?, lyhyt kaava, TAYS pp-

Sharlin: 1.IVF, punktio/siirto vko 19, pitkä kaava, HYKS pp-

vilhelmiina72: 6.IVF punktio/siirto vko 19 pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

Tirlittan1968: 1.IVF vko 22 pp-

emily81: 1.IVF:n 1.PAS, huhtikuussa pp-

dreamer78: IVF, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Veikka: PAS, toukokuulla? pp-

Kenzo: 1.IVF, huhtikuussa, lyhyt kaava pp-

NPG: 3.ICSI, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Haave: 1.IVF:n 1.PAS toukokuussa pp-

Huurre-80: 2.ICSI, toukokuussa, pitkä kaava, VL

shenda81: 1.IVF

nuuskis80: 2.IVF punktio 7.4, siirto 9.4, pitkä kaava, Oulu väestöliitto, pp2


[color=Green3]Plussanneet:[/color]
 
Zin
Pirppa, korjasin tuohon listaan sen Viivan virhepäivän jonka itse pistin väärin aikaisemmin...

Tuliko teille kellekään mitään oireita Pregnylistä? Mulle tuli siitä kauhea migreenikohtaus melkein heti kun pistin sen (annos 1500 iu). Näköharjoja ja kauhea päänsärky ja sanat unohtuivat. Ainoat kerrat kun mulla on ollut migreeni on ollut silloin kun olin raskaana - luulen että tuo raskaushormoni ruiskeena sitten sen laukaisi tällä kertaa.

 

Yhteistyössä