Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

Täällä tänään täynnä 12+0! Jee! :) np-ultra tosin vasta viikon kuluttua. Meillä kyllä käytännössäkatsoen tietää jo kaikki että olen raskaana. :D Kaikki ainakin sellaiset joita olen nähnyt 2-3vk aikana, niin ei mitään epäilystäkään enää tämän pallon kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: _pallo
Onnea hyvistä ultrakuulemisista ultrausta jo käyneille! Ja kovasti tsemppiä niskaturvotuksen tulosten odottajille.

Meillä oli tänään vihdoin ensimmäinen ultra :) Yksi itsepäinen pikkuinen sillä köllötti sydän kovasti vilkkuen <3 Itsepäinen siksi kun ei suostunut millään kääntymään asentoon josta voisi mitata niskaturvotuksen. Vatsan päältä kätilö yritti pitkään saada pientä kääntymään, toinen vain "pui nyrkkiä" ja jatkoi uniaan :LOL: Lopulta oli pakko ultrata alakautta, ei sieltäkään meinannut onnistua. Piti yskähdellä, töniä mahaa. Onneksi kuitenkin suostui hetkeksi käännähtämään ja mitaksi saatiin 0,55 mm. Hyvin näkyi myös aivot ja pikkuruinen mahalaukku <3 Ultran jälkeen kävin vielä antamassa verta seulontoja varten. Aiemmin ei ole osallistuttu seulontoihin, mutta nyt halusin kun ikääkin jo on. Suuren suuri kivi putosi harteilta kun näin että pienellä on kaikki hyvin <3 Koko vastasi 2 päivää isompaa, mutta laskettu aika ei muutu kun on alle 5 päivää muutos.

Tänään kerrotaan lapsille vauvasta. Ja ei muiltakaan enää asiaa salata :D

Anismo ja viides villahousu 11+2
 
  • Tykkää
Reactions: _pallo ja Day
Täällä on nyt kans nt-ultra käytynä tänä aamuna. Vähän jännitti yksin lähteä ajelemaan, kun alunperin isännän piti tulla kuskiin, mutta tulikin esteitä niin jouduin yksin lähteä ja vähän heikossa hapessa kun eilisiltana jouduin oksennella.
Ultra meni kuitenkin hyvin. Pikku elämänalku siellä hienosti olla köllötteli touhukkaasti ja kaikki tärkeät elimet/elintoiminnot näkyi hyvin. Niskaansa ei suostunut millään näyttämään, mutta saatiin kuitenkin lopulta tulosta ja mitään hälyttävää ei ollut. Kaikki normaalin rajoissa :) La pysyy samana eli ei muuttunut. Muutama kuva mukaan kotiintuomisina.
Seuraavaan ultraankin sain jo ajan.

Huomenna neuvolaan. Olis "kotitehtäväkin" täytettävänä tälle iltaa. Voimavaramittari lappunen jonka pohjalta keskustelutuokio...
 
Onko jollakin niin, että huono olo kasaantuu iltaan? Mulla on aamut parasta aikaa - ruoka maistuu ja olo on energinen. Iltapäivästä kaikki muuttuu ja illalla olo on katastrofaalisen huono... Oksentanut en ole kertaakaan, mutta fiilis on ollut viimeiset 6 viikkoa sellaiset kuin oksennustauti alkaisi minä hetkenä hyvänsä. Kumpa tää loppuisi viikoilla 12.

Toivo ja usko tässä koetuksella 11+2
 
Mulla kanssa huono-olo alkaa pääasissa viiden eli päivällisen syönnin jälkeen. Tänään on kyllä ollu aika huonompi päivä ja öklö koko päivän, mutta pääasiassa illaksi huononee olo aina ja välillä joutuu oksentaa ja välillä ei, riippuu siitä istuuko vai liikkuuko. Jos lähtee liikkeelle ni todennäkösesti joutuu käymään pönttövierailulla. Tai puskassa koiran lenkin aikaan... Ja viikkoja 12+0, joten helpotusta ootellaan täälläki vielä. Huomenna ois konsultointi eri sairauksien riskeistä ja kahen viikon päästä pääsee täälläki toivottavasti ultraan kurkkimaan taas ku on lääkäriaika.
 
Hjeelou! Tänään poksahti itellä rv15! :) viikot kuluu toisaalta nopeaa ja toisaalta hitaasti. Jotenkin on vähän malttamaton olo, vauvakuume on niin iso, että olisi ihanaa saada jo se nyytti syliin:LOL:
mutta parempi kyllä, että pysyy vaan vielä rauhassa tuolla mahassa;)

Kotidopplerilla on yrittäny kuunnella, mutta viel en oo kuullu sydänääniä, sykkeitä kyl näkyy siellä täällä. Tuo kone ei varmaan oo mitään uusinta uutta, ku rohiaeekin niin paljo, niin en pidä kovin luotettavana.

Vauvanvaatteita ja pikkuhankintoja tekis niin kovasti mieli ostaa, mut aattelin vasta rakenneultran jälkeen, kun tietää sukupuolen. Otetaan siis selvää, mut ei viel muille varmaan paljasteta. se ultra on marraskuun puolessa välissä.

Mites muilla? Joko ootte hankintoja tehny? :)
Ihanaa keskiviikkoo kaikille!:)
 
Täällä on jo 50-62cm vaatehankinnat tehty..suurinosa kirppareilta. H&M:ltä ostin 50cm nallehaalarin ulkopuvuksi. Huhtivauvalle tuskin toppapukua tarvii. Äitiyspakkauksen otan niin siinä vielä tulee sit isompaa vaatetta ja se toppapuku menee sit seuraavana talvena. Jotain sukkia vielä pitäs ostaa. Minä tykkään neutraalin värisistä pikkuvauvan vaatteista nii ei tarvitse rakenneultraa oottaa :) seuraavaksi sitten isompia hankintoja tekemään pikkuhiljaa..
 
Minäkin ostin kotidopplerin ja oon sillä parina päivänä kuunnellut pikku ihmettä. Olin kyllä yllättänyt kun löysin sydänäänet, vaikka on tuota rasvakerrosta ihan riittävästi. On se vaan niin hassu ajatus, että pikku sydän sykkii mun masussa :) Ensi viikolla nt-ultra. Jännittää, onko kaikki kuten pitääkin.

nyyttitervetullut ja papu 11+4
 
Viimeksi muokattu:
Day
En ole uskaltanut ostaa vielä vauvalle mitään enkä ostakkaan ennen kuin ensimmäinen ultra on käyty. Tosin on minulle kaverit tarjonneet jo vaikka minkälaista vauvatarviketta :).Tekisi mieli mennä jo hipelöimään kaikkia pieniä söpöjä vaatteita.
 
mä en ole vielä ostanu vauvalle mitään, oon kyl jotai pientä saanu mut itte en vielä osta, ajattelin odottaa ensin et menee vähän pidemmälle jolloin näkee kumpaa sukupuolta vauva on ja sitten vasta alan hankkimaan, lisäks mulla on mun vanhemmille lapsille aikoinaan hankittu baby sitteri, syöttötuoli ja imetystyyny tallessa ja jotaki vaatetta mitä tosin en ota ennä käyttöön koska on niin vanhoja vaikka hyvä kuntosia, noi vaatteet on n, 14v sitten hankittuja, mun mies haluaa olla mun mukana ostamassa vauvan vaatteita ja loput tarvikkeet
nostremame rv 12+6
 
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista!
Ei ollut tänäänkään tullut tuloksia nipt kokeista, joten päätin soittaa tyksiin ja olivat postittaneet eilen kirjeen jossa käy ilmi että meille on tulossa kromosomeiltaan terve tyttövauva! Olen niin sanoin kuvaamattoman onnellinen <3 nyt pääsen täysillä nauttimaan viikonlopun muutosta uuteen ekaan omaankotiin ja tästä raskaudesta, vaikka toki sitä on osannut nauttia aiemminkin kuitenki :))
Eilen oltiin tytön yks vuotis neuvolassa ja omakin neuvola oli :)
 
  • Tykkää
Reactions: Epanen
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista!

Hankinnoista, oon parit potkarit ja sukat ostanu. Aika paljon tyttöjen jäljiltä on vaatteita mut jos poika tulee menee vaatevarastot uusiksi :D Toki ostan uusia varmasti vaikka tyttö tuliskin.

Mulla on ti ultrakuulumisista. Vähän jo jännittää. Eilen kävin verikokeissa. Toivottavasti kaikki olis hyvin.

erica87 ja möykky 11+2
 
onnee kaikille ihanista ultra kuulumisista!♡
Voisko joku ihanainen päivittää meidät lokakuuhun? Ite en ossaa :/

Musta tuntui, että tunsin tänään kunnolla ekat liikkeet! Joka päivä on alavatsan sivuilla pikkuisen jotain tuntunut, vähä sellasta kuumottelevaa suolen mutkalla oloo, MUT tänään kävellessä tuntui selvästi tom-tom-tom tuossa vasemmalla puolella alavatsassa! :)
Voisko ne olla jo niitä liikkeitä????
Eka kertalainen oon ja mietin että voiko ne jo tässä vaiheessa eli viikolla 15? :D

Ihanaa vloppuu kaikille!♡ jee, kohta Vain Elämää ja Maijan päivä! :)

Anscu ja Pikkuinen 14+2
 
inna94: Loistava juttu :)
erica87: Mulla on kans tiistaina ultra!
anscu: Aika aikaiselle kuulostaa, mutta kait se mahdollista on.. :) harvemmin uudelleensynnyttäjäkään vielä noin aikaiseen tuntee.
Me katottiin just vain elämää Antti Tuiskun päivä jo..viikon edelläkävijöitä, ei malta odottaa :D

Tein meille uuden ketjun lokakuulle!

-Katjuska rv 12+3
 

Yhteistyössä