Huhuu nutrilett testiryhmään hakeneet???

"Nuu"
Äsh. Oltiin asioilla, niin postilaatikkoon oli sillä välin ilmestyny postin saapumisilmoitus (toimitetaan asiakkaalle -paketti), mutta koskapa ei oltu kotona, niin postista noudettavissa iltapäivällä. Paketin paino n.5kg, mutta oliko ne kuinka isossa laatikossa? Onnistuuko rattaiden tavarakorissa kuljettaa? Pakko saaha ne heti just nyt :D
 
[QUOTE="Nuu";23743951]Äsh. Oltiin asioilla, niin postilaatikkoon oli sillä välin ilmestyny postin saapumisilmoitus (toimitetaan asiakkaalle -paketti), mutta koskapa ei oltu kotona, niin postista noudettavissa iltapäivällä. Paketin paino n.5kg, mutta oliko ne kuinka isossa laatikossa? Onnistuuko rattaiden tavarakorissa kuljettaa? Pakko saaha ne heti just nyt :D[/QUOTE]

On tuo aika iso paketti, en osaa kyllä kuvailla mutta ei minun mielestäni mene rattaisiin :)
 
oo
Juu, edelleen jaksan olla teille ryhmään päässeille kateellinen... pitäisköhän ostaa ite noita ja laihdutella täällä taustalla.... Paljos nuulla bmi, jos saanen luvan uksia? :)
 
Onko kenelläkään tietoa miten nutrilett vaikuttaa jos normaalipainoisena laihduttaa? Painan 66 kg ja olen 168 cm ja haluaisin vähintään 6 kiloa pois. Olen miettinyt jos kesällä pitäisin kolmen viikon nutrilettkuurin. Mahtaisikohan tuo 6 kiloa pudota? Mielellään toki saisi pudota vähän enemmänkin esim. 8 kg. Tuleeko sitten kilot tosi nopeasti takaisin jos siirtyisi ihan "normaaliin", mutta terveelliseen ruokavalioon, esim. herkkuja kerran viikkoon jne.
 
Onko kenelläkään tietoa miten nutrilett vaikuttaa jos normaalipainoisena laihduttaa? Painan 66 kg ja olen 168 cm ja haluaisin vähintään 6 kiloa pois. Olen miettinyt jos kesällä pitäisin kolmen viikon nutrilettkuurin. Mahtaisikohan tuo 6 kiloa pudota? Mielellään toki saisi pudota vähän enemmänkin esim. 8 kg. Tuleeko sitten kilot tosi nopeasti takaisin jos siirtyisi ihan "normaaliin", mutta terveelliseen ruokavalioon, esim. herkkuja kerran viikkoon jne.
Kyllä mä uskon, että on ihan turvallista normipainoisellekin kun noissa on kaikki vitamiinit jne. Tai sitten osanutraat, eli syöt vaikka kerran pv normiruokaa (kevyttä). Mut tosiaan saa varmaan olla tosi tarkkana, ettei tule sitten nopeasti takaisin, esim. suolan määrää tarkkailtava tosi kovasti!
 
Moikka, täällä kans yksi joka pääsi mukaan ja sai paketin tänään. Montako pakettia teillä oli? Mun se pahvilaatikko oli osittain auki :/ 9 siellä oli +paperinippunen.

Ja mun bmi 44-45 et täällä kans hyvin tukeva naisimmeinen :)
 
nutraaja
tsemppiä nutraajille..aloitin maanantaina nutrauksen 1,5kg lähtenyt nestettä kylläkin mutta silti hyvä fiilis:)
osanutraan syön 3pussia,yhden patukan ja salaatin päivässä.
mulla on sellanen 13kg -15kg ylipainoa..

ihme kyllä nälkää ei ole ollut kunhan muistaa syödä säännölisesti 3h välein
 
Miiuska- Mullaki oli pahvilaatikko rikki, ihan kuin ois revitty tahalleen auki yhestä kulmasta. Laskin pussien määrän, eli niitä oli 105 (5pss/pväx21päivää), joten täsmää :)
T: Entinen "Nuu" nykyinen Apatius
 
Apatius, no joo, siis ihan sama mullakin. Se oli yhdestä kulmasta,revitty. Sit siittä päältä oli myös teippi irronnut niin että sinne sitten näki selkeesti sisälle. Ikävää.. Ja mull oli lasku virhe, niit oliki ilm 10 pakettia :D *wirn*

Ja tässä kuva siit mitä mulla siel oli, näyttääkö tutulta? :
Aijaa.com - 8022630.jpg

Ja sit se laatikon kulmaus: Aijaa.com - 8022667.jpg

Ihan vois luulla et ois ollu utelias postimies...
 
Viimeksi muokattu:
"Rouva"
Tsemppiä kaikille laihduttajille! =)

En tajua näitä, jotka itkevät sitä, etteivät päässeet testiryhmään, oon liian läski sinnekkin.... Mikä hemmetti teitä estää laihduttamasta itseksenne, tai vaikka nettitukiryhmien turvin? Tsemppiryhmiä löytyy netistä pilvin pimein! Luuletteko te, että tuo testiryhmä on oikotie onneen ja jotenkin tulee automaattinen painonpudotus ihan itsekseen? En tajua teitä.
 
Oon kyll nyt liian malttamaton.. Milloinkohan ton voi aloittaa, milloinka te aloitatte? Tuleekohan sieltä mitään ohjetta kuinka noi voi jaotella eri päville? Tossa aiemmin niit yritin kattella mut en saanut niitä jaettua mitenkään nätisti..
Malttais oottaa..
 
Miiuska- Joo, sama utelias postimies ollu meilläki :D ja samalta näyttäs laatikon sisältö, joten ei oo tyyppi huolinu mitään...
Nutrilettien sivuilla oli ohjetta, miten VLCD:ssä voisi jaotella. Kuukkelilla löyty myös samanlainen ryhmä plazan elleistä, alottaa nyt samoihin aikoihin ja siellä oli jo esittelyketju olemassa. Meillä on lauantaina ystävien häät, joten alotus menee ihan suosiolla niitten yli... ehkä sitten sunnuntaina. VLCD:n ohjeissahan kehotettiin aloittamaan kevennys ruokavalioon jo viikkoa ennen varsinaista kuuria, joten mietinki pitöskö hakee kaupasta maistiaisia ja kokeilla korvata osa päivän aterioista niillä...
Ihana projekti ja just hyvään saumaan ennen kesää :)
 
Tänään saapi aloittaa, jes jes :) se oli et viimeistään sitten maanantaina. Enhän mie hökäle malta oottaa :)

Nyt vain sitten uusia tunnuksia luomaan :)
Tällä nimimerkillä nyt mennään :) Mocca pirtelö oli kyll namia! Sellasen aamu palaksi join ja maidotonta kahvia.. tulin kyll siihen tulokseen että taijjan yrittää jättää kahvin pois näinä 3viikkona koska maidonton kahvi ei oo yhtään mun juttu. Kohta oiskin sit lounaan auki :)
 
"Koi"
[QUOTE="Koi";23751375]Minun pakettini tuli tänään suoraan kotiovelle kannettuna :) erilaisia makuja ja ohjeet. Milloin te muut ryhmään päässeet aiotte aloittaa?[/QUOTE]
Ja minulla muuten myös oli paketti auki alapuolelta, teippi rytyssä ja tuotteet pilkotti osin näkysällä? Onko pakkaaja unohtanu kaikkien paketista jonkun jutun ja viime hetkellä käynyt runnomassa sisään.. Outoa :D
 
Turhaan hötkyilin tuon nimimerkin kans... eli siis ex-"Nuu" ja aiempi "Apatius" löytyy nyt tämän nimimerkin takaa :D iteki jo ihan sekasin! Mää alotan sunnuntaina, aattelin tehä sitä ennen alustavaa ruokalistaa, et mitä syön milläki aterialla. Kahvin oon tottunu juomaan mustana, ja aamukahvista en luovu :) mutta jospa tämän kuurin myötä pääsis eroon niistä viidestä keksistä, mitkä aina kahvin kans pitää saada! En oo koskaan ollu noin vähillä kaloreilla, saas nähä millanen känkkäränkkä musta tulee :D
 
"vieras"
sillon kun oli sen mainoksen mukaan viimeinen hakupäivä oli myöskin se uudistus palstalla ja palsta nuri vaikka kuin kauan kauemmin kuin piti. mun piti hakee silloin vielä tuohon mutta eipä se lomake enää toiminut. herjas vaan virheestä tai jostain (en muista) kun koitti täyttää sitä lomaketta millä ilmoittautuminen olisi käynyt. harmittaa ihan vietävästi.
 

Yhteistyössä