huomenna lidliin, mitäs kannattais ostaa? Vaipat on kuulemma halvempia?

noo
Vessapaperi on oikein hyvää, otat vaan samaa laatua mitä muistakin kaupoista. Jos normaalisti käytät Soft Emboa ja ostat Lidlistä halvinta niin eroahan on.

Osta sitä mitä tarvitset. Mä ostaisin pähkinöitä ja niitä juustotikkuja (siis jonkinlaisia leipätikkuja snacks-hyllystä). Pesto on siellä kanssa superhyvää.
 
jos niitä tarvitsee
Alkuperäinen kirjoittaja kortsufanii:
Lidlissä on hyvää ja halpaa suklaata ja jätskiä.. Kondomitkin on ihanan makusia.. ;)
Mä en oikein noista makuvehkeistä diggaa mutta ne Sensitivet on hinta-laatusuhteeltaan ja käytössä erinomaisia!
 
ei kannata
mennä ostaan sieltä mitään, että mullekin jää. Alkaa olla tosipaljon jo väkeä siellä, kun ihmiset huomnneet, että siellä on kaikki halvempaa.. :DD just täs samalla syön saksanpähkinäjäätelöä, älyttömän hyvää ja maksoin litrasta 1,69.
 
se joku
No älä aikaan namihyllylle mene. Ainakin täällä E-Suomessa LIdlin hinnat o samois kantimissa kuin esim. Prisma. Meillä ei mukulat suostu syömään niitä Lidlin jugurtteja...
 
Hiukan käytöstapoja.. siis toi kortsufanin juttu.. :eek: No, onhan se totta et Lidlissä on pirun hyvää suklaata!!!! Ja vessapaperi on ihan jees.. =) Kuivatuotteet niinku just pähkinät,karkit yms. on hyviä.. :D Itse ostan yleensä vihanneksia,hedelmiä,maitoa(joka myös aika halpaa),suklaata,jugurttia,leipää ja tällästä tavallista..

VT
 
Tsatziki on musta superhyvää :p
Samoin maustamatonta jugurttia ostan lidlistä usein.
Ja sitä vaaleanpunakukkaista vessapaprua :D

Ja minä joka teen pottumuusin punaseen maitoon ja oikeaan voihin olen suostunut käyttämään joskus sitä lidlin muusijauhetta. Joku Harv? (ehkä) merkkinen.

Nämä nyt ainakin on aina lidl-listalla.
Ja Saskia-kivennäisvesi.
 
Miau
Lidl on mun suosikki! Halpaa&hyvää, ja on ihanaa kun siellä on ihmisiä jotka ei oo käyny ennen ja sit ne ihmettelee ääneen kaiken halpuutta. Myyjät tosin ei oo mitään koulutettuja, toisenkin kerran saanu valistaa että tää on lanttu ja toi on selleri ja toi on nektariini ja toi persikka... kun ne punnitsee niitä siinä kassalla eikä tunnista.
 

Yhteistyössä