Huomenna mä palaan taas tiukille linjoille! Jännittää.. *turhaa karppilätinää taas*

IhanaValo
Jaahas, nyt sitten tiedän kenen puoleen kääntyä jos ei ala kalorien laskemisella painoa pudota :D

Muuten PinkLily, miten mie muistelen että kuvissa näytät hoikalta..mistä sie laihutat?Vai muistelenko mie ihan omiani..?
 
IhanaValo
[QUOTE="tööt";22783050]Öööh...ei siinä kaloreita lasketa[/QUOTE]

Juu ei, mut mie ajattelin yrittää kaloreiden laskemista ensin ja jos ei onnistu niin sit kyselen niitä karppausneuvoja :)
 
Jaahas, nyt sitten tiedän kenen puoleen kääntyä jos ei ala kalorien laskemisella painoa pudota :D

Muuten PinkLily, miten mie muistelen että kuvissa näytät hoikalta..mistä sie laihutat?Vai muistelenko mie ihan omiani..?
:LOL: Muistat omiasi :D Mä painan (joulun mässytyksen jälkeen) 79kg ja pituus on 166 joten on siinä työtä :D Ei suinkaan koko paino oo läskiä, lihaksia löytyy mutta joo, on siinä kyllä silti aika homma saada ne pois :D Juu mä autan mielelläni :D Mä voin alkaa isona sit VHH- ravintoterapeutiks :D
 
fsas
[QUOTE="vieras";22783055]Mie oon niin laiska leipomaan, että oon tilannut vähähiilarista leipää hiilariton-nettikaupasta. Sitä myydään niin isoina erinä, että on pakastimessa sitten pitkäksi aikaa leipää.[/QUOTE]

Kiitti vinkistä, en oo tienny, että tommosta kauppaa ees on olemassa! :D
 
[QUOTE="moi";22783246]Tuonko takii siul on ollu se päänsärky????[/QUOTE]

Se voi olla että hiilarit ei oo sopinu :D ja meillä on kaikilla suvun naisilla ollu migreeniä nuorempana että kai se tuolta jostain juontaa.. Pakko se on mennä lääkäriin ja muistuttaa tästä ruokavaliosta siellä..
 
PITÄIS! :D Tuut sinne mun kaa pistämää palstaa uuteen uskoon ;) :LOL: Onko sulla paljon lähteny?
Jaa no voisin kai mää tulla. :D Kyllä mulla silloin kun aloitin, niin tippui joku 13kg. Mutta se oli muutama kilo sitten.. :rolleyes: Muuten mun on helppo pysyä siinä ruokavaliossa, mutta kun mun tekee vähän väliä mieli coca colaa.. :( Enkä kelpuuta sitä kamalaa sokeritonta. :x
 
Jaa no voisin kai mää tulla. :D Kyllä mulla silloin kun aloitin, niin tippui joku 13kg. Mutta se oli muutama kilo sitten.. :rolleyes: Muuten mun on helppo pysyä siinä ruokavaliossa, mutta kun mun tekee vähän väliä mieli coca colaa.. :( Enkä kelpuuta sitä kamalaa sokeritonta. :x
Mun mielestä se zero oli jumalaisen hyvää parin karppiviikon jälkeen :D Ennen en laittanut sitä suuhuni helpolla :D
 
Mulla on muuten ongelmana justiinsa turvotus mistä olis kamalan kiva päästä eroon..Ja sit mun pötsi ei oikein toimi...Mut hei hei, eihän mun tartte kahvista luopua!?!?!?!?:O
Ei, en mäkää luovu ikinä! :D Kermaa vaan joukkoon ja jos käytät sokeria ni ennemmin makeutusjauhe käyttöön. Voin kertoo et turvotus häviää viikossa viimeistään :D Ja siitä se hyvä olo tulee :D
 

Yhteistyössä