Huomenna mä palaan taas tiukille linjoille! Jännittää.. *turhaa karppilätinää taas*

Dora79
Miä ihan ihmettelen et suunniteltu suklaan syönti ei kestäny kun sen 3pv jonka jälkeen ei mitään vaikeuksia jatkaa karppiruualla, oikeestaan suklaa oli ainut ei-karppi jouluna. Ja oon ollu ihan täys suklaasyöppö ennen. Oon tosi laiska ruuan tekijä ja aika helppoja ruokia teen itelleni esim. paprikaa, sipulia ja kesäkurpitsaa voissa pannulla + normi liharuoka mitä muutkin syö (ilman jauhoja tietty). En laihduta vaan haluan et mun maha on kunnossa ja itellä hyvä olo ja tää on kyl auttanu, ei koske mahaan enää, ihanaa :)
 
"popsu"
hei.
mäkin oon miettinyt että kokeilis karppausta.
ennen joulua jo vähän harjottelinkin, mutta ihan liian vähän söin kun ei jaksanut panostaa.
7kiloo pitäs saada pois, mutta myös samalla muuttaa tota ruokavaliota kun ihan järkyttäviä määriä silkkaa p***aa tulee syötyä.
kun oot ehtiny muille tekemään niin teeppäs mullekkin viikon ruokalista PinkLily.
hmm. kauheen vaikee vaan miettiä että mitä ei syö. no pistän sulle kyllä myös yv:tä.:D
 
[QUOTE="popsu";22783687]hei.
mäkin oon miettinyt että kokeilis karppausta.
ennen joulua jo vähän harjottelinkin, mutta ihan liian vähän söin kun ei jaksanut panostaa.
7kiloo pitäs saada pois, mutta myös samalla muuttaa tota ruokavaliota kun ihan järkyttäviä määriä silkkaa p***aa tulee syötyä.
kun oot ehtiny muille tekemään niin teeppäs mullekkin viikon ruokalista PinkLily.
hmm. kauheen vaikee vaan miettiä että mitä ei syö. no pistän sulle kyllä myös yv:tä.:D[/QUOTE]

Juu laitahan ja pidä mielessä että avoin mieli ruoka-asioissa kannattaa aina säilyttää :)
 

Yhteistyössä