huomenna se alkaa...

taizi
OIkeesti, alkaa turhauttamaan niin paljon..Kun ei vaa laske niin ei laske..Apua?
Eilen olin lenkillä ja söin kanariisivihannessekotusta, banaanin ja ja ruisleipää, viinirypäleitä, hampparin ja paaaljon vettä. Tänää syöny ruisleipää ja banaanin, muutaman viinirypäleen ja ruuaks salaattia, miniporkkanoita, riisiä ja kalapuikkoja...

Ja tänäänki menen kuntosalille ja illalla ehkä lenkille jos jaksa, mutta voi olla että jää välistä..Saas nähä...

Mikä ihme vaivaa, oli mukamas tullu takas jo 1,5kg.

*MASENTUNUT*
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 10:02 taizi kirjoitti:
OIkeesti, alkaa turhauttamaan niin paljon..Kun ei vaa laske niin ei laske..Apua?
Eilen olin lenkillä ja söin kanariisivihannessekotusta, banaanin ja ja ruisleipää, viinirypäleitä, hampparin ja paaaljon vettä. Tänää syöny ruisleipää ja banaanin, muutaman viinirypäleen ja ruuaks salaattia, miniporkkanoita, riisiä ja kalapuikkoja...

Ja tänäänki menen kuntosalille ja illalla ehkä lenkille jos jaksa, mutta voi olla että jää välistä..Saas nähä...

Mikä ihme vaivaa, oli mukamas tullu takas jo 1,5kg.

*MASENTUNUT*
Oletko tarkkana napostelun suhteen? Niistä kertyy helposti turhia kaloreita... Siiderit, pasteijat, hampurilaiset ja kalpuikotkin sisältää aika paljon turhaa energiaa. Syö enemmän kunnon ruokaa ja napostele vähemmän!!!!
 
Kokeilkaapa ihanaa keittoreseptiä. Sain sen kaveriltani, joka laihdutti hääpukuunsa.. Hänellä lähti reilu viis kiloo eikä tarttenu nälässä olla.

Kasviskeitto: (parin päivän satsi yhdelle, riittää santsaukseen)
2 prk tomaatti murskaa --> isohkoon kattilaan kuumeneen
2-3 porkkanaa, 1 iso sipuli, 1 paprika --> pilko pieniks ja käytä pannulla. Lisää pannulla pehmentyneet kasvikset kuumennetun tomaattimurskan joukkoon. Anna muhia kannen alla matalalla lämmöllä hetken aikaa, jotta kasvikset vielä pehmenee. Soseuta keittopohja sauvasekoittimella tasaiseksi (varo, saattaa räiskyä!). Lisää vettä sen verran kuinka paksua keitostasi haluat. Mausta esim. rouhitulla mustapippurilla, suolalla, yrttimausteilla, tabascolla. Anna poreilla vielä hetki. Soppaan voi toki lisätä paistettuja kanasuikaleita --> ruokaisampi versio. Keitto on ihana syödä bulgarian jugurttia lautaselle kaveriks lisäämällä. Nauti veden kera. NAMI!
(Tom.murska voi olla jo valmiiksi maustettu)
 
kiitos salla vinkistä ;) kuulostaa ihan hyvältä,täytyy tänään käydä aineet ostamassa ja kokeilla :p

noi hampparit ei kuulosta ainakaan mun korvaan kovin laihduttajan ruokavalijoon kuuluvalta... :eek:

sain kanssa kuulla noista mun muroista jolatain täällä mutta mulle se näyttää sopivan:muroja (enään tosin harvoin) pinaattilettuja 4kpl kerrallaan (syön 2kertaa päivässä) ja jossain välissä yhden leivän ja päälle 5% aamupalajuustoa ja illalla kuppi vihreetä teetä.

mulle näyttää tää sopivan hyvin ja on kiloja/senttejä lähtenyt ja tietysti juon paljon vettä.
 
laihistelija
Mäkin haluun tähän pinoon kertoon kuulumisia! :)
Oon ollu kohta kuukauden laihiksella. Vähentäny syömistä lisänny liikuntaa. Mul on neljän aterian päivärytmi, joka toimii ja saan ilta syömiset kokonaan pois. Ja sitten liityin mammadieetin 8 viikon kurssille, että sais pikkasen tsemppiä.

Olin pikkasen reilu 80 kg kun alotin, viimeks kun vaakalilin viikko sitten olin 78 kg! JEEEE! Nyt koitin ottaa vauhtia vichydieetistä jossa olen puolessa välissä, en oo käynny vaaálla, huomenna punnitsen, mut en tiedä kun menksut alkoi eilen, et onko sit mieten paljon turvotusta...*huokaus*

TSEMPPIIÄ kaikille, erityisesti taizelle....Koita vaihtaa ne banskut vaiks johkiin vähempi kaloriseen hedelmään..... ;)
 
laihistelija
nythän mä vasta luin ketjun alkupäätä...Sori onko mun myöhästä kirjottaa tähän kun aloin aikasemmin? mut paljon on pudotettavaa...
JA JOKU siel on ollu myös vissydieetillä ja laittanu ohjeetki tänne....
hauskaa...Mä olin pai vuotta sitten esikoisen vauva.aikaan laihiksella ja sillonkin vauhitin vissydieetillä alkua...
Mä tilasin ny sen shout beach dieetti kirjan....
 
Ja hei edelleen toitotan, että turhat hiilarit kannattaa jättää pois... Riisi, pasta, peruna, valkoiset jauhot ja sokeri... :x
Mutta toki hiilareitakin tarttee ja varsinkin, jos urheilee, niin niitähän kuluu. Mutta jos saa paljon hiilareita eikä liiku, ne varastoituu rasvan muodossa.. :/
Ja iltaisin ei kannata syödä enää kello 17 jälkeen.
:wave:
 
Äiti 72
Heissan vaan kaikille. Enpä ole tänne hetkeen kertoillu kuulumisia. Yhä dieetillä olen ja paino on nyt kuukaudessa tippunu noin 4 kiloa. Maanantaina taas alotin uuden kiekan tota vichy-dieettiä muunneltuna eli en juo vichyä vaan ihan ehtaa vettä ja laittimehua, muuten noudatan sitä ruokalistaa. Mun päiväkirjan mukaan olis tällä viikolla painoa lähteny noin 2 kiloa. Tiistaina otin lisäksi tonalinit kiinteyttämään, mutta nähtäväksi jää miten senttien käy. Tsemppiä teille kaikille painonpudotuksessa ja painon pitämisessä ja saavutetuissa tavoitelukemissa.
 
Hei vaan!!
Luin lehdestä -olikohan sport- että ei ole väliä vaikka harrastaisikin iltasyöntiä, kunhan pitää huolen ettei päivän kalorimäärä ylity!!!!! Onhan siinä toki suuri ero syökö sipsiä ja dippiä tai vaikka ruisleivän tai salaattia tai hedelmää...
 
Jessi2
Heippa!!

Tosta iltasyönnistä, Mä kun lasken noita Pv:n pisteitä ni jätän ihan tarkoituksella iltaan muutaman pojon jotta ei tarvii mennä nälkäisenä nukkuu. Ja en kyl muutenkaan ymmärrä et miks pitäis olla joku kellon aika jonkan jälkeen ei syö koska sit käy helposti niin et ahtaa itsensä sitä ennen täyteen et sit jaksais loppu illan.

Ja noista hiilareista vielä, miks ihmees pitää laihduttaa niin et ei syö esim, perunaa ja riisiä ja valkoisia jauhoja, kuitenkaan kovin moni ei varmaan loppu elämäänsä ole ilman niitä ni olis helpompi opetella syömään niitä niin vähän ettei se aiheuta lihomista. Tietty sit jos pitää saada nopeesti muutama kilo pois ni se varmaan on hyvä juttu olla syömättä hiilareita.
 
Hei :wave:

Ajattelin nyt sitten arkana tulla tänne kyseleen että vieläkö näin kuukaus ketjun aloittamisen jälkeen vois liittyä mukaan?

Olen seurannut tätä ketjua aika tiiviisti, mutta kun en ole itsestäni saanut mitään irti, niin en ole uskaltanut liittyä mukaan. NOh, nyt sitten olen ollut 1,5 viikoa jonkunlaisella ruokavaliolaihiksella, mut ikävä kyllä liikunta on jäänyt kokonaan vielä pois matkasta. Huomenna olis tarkoitus lähtee jumpalle ja aloittaa liikunta siitä.

Tarkkaa alkupainoa en tiedä, koskapa en huomannut silloin käydä heti puntarilla kun aloitin tän, mutta epäilen että se oli jotain 71,5kg. Haluaisin ensin ainakin sen 5-10kiloo pois ja sit katsois josko pääsis sinne 55kilon lukemiin, jossa olin ennen lapsia. Nyt siis olis tippunut jotain 1,4 kg ilman liikuntaa. Niin ja olen muuten sellainen 158 sentin pätkä

Mä olen siis vm.76 ja mulla on kolme lasta joista nuorimmainen on nyt kymmenen kuukautta. Kotona olen lasten kanssa ja koetan vaan olla kovana nyt itelleni että saan kaiken hulinan keskelä pidettyä syömiseni hallussa ihan perusruoalla ja salaateilla. Mun mielestä määrä ratkaisee aikas paljon, et ei tartte jättää oikeestaan mitään pois. Suhteuttaa vaan sen paljonko mitäkin voi syödä niin että laihtuu.

No hyvähän se on näin teoriassa tietää tai sanoa, mutta tämä käytännön toteuttaminen onkin ihan omanlaisensa realitysarja!!! :D :D
 
laihistelija
Valitettavasti, mul on sellanen ruumiinrakenne, et iltasyömingit kertyy ja kun oon tohon totutellu, niin en näe iltasin nälkää...hyvä olo =)
Vichydieetillä tippunut nyt 5 päivässä 4 kiloa. eli nyt olen 75 kg ja välitavoitteessa jonka asetin 15.4. mennessä ois oltava :D
Mä olen pilates videoiden mukana jumpannu. (tosi tehokasta) ja nyt alotin kans kolme päivää sitten noi CLA figurel+ gromit.
Mun pitää jumppaamiseen ryhtyy aina kun aika sallii, koska uhmaikäsen ja vauvan kans on aikas vaikee jumpata!
Sitäpaitsi ne nauraa mulle!
:LOL:
Eli aina kun isi lähtee pojan kans ulos mä jumppaan kun viimestä päivä. N kolme krt viikossa.
 
Hyvinhän tää menee!!!
Kävin heti aamun alkajaisiksi vaaálla ja nyt näytti eka kertaa raskauden jälkeen allle 70!!!!
Aamupaino oli nyt 69,8 kiloo :D :D Elikäs -1,7kg ja 1,5vkoa.
Voi että oon onnellinen ja lisää himoan tätä tunnetta ;)

Missäs toi taizi luuhailee? MIten sulla menee? Lueskelin noita sun viestejä et ei ole pudotusta tullut, mut kyl se siitä kun ei lannistu!!! Aina vaan uudelleen niskasta itteesä kiinni :kieh:
 
Jessi2
Tuolta mitäs nyt-puolelta luin että taizi lähti jonnekkin kauemmas töihin mutta toivottavasti hän palailee Ja tsemppiä hänelle sinne jonnekkin laihdutukseen, kyllä se siitä vielä =) :hug:
 
Lumi, kokeilitkos keittoreseptiä? Ohjetta kirjotellessani alkoi itsellä tehdä sitä niin paljon mieli, että piti pyöräyttää kattilallinen. Miehenikin tykkää kovasti ja välillä oikein pyytää, että tekisin sitä taas satsin =) Paino putoo syömällä, kivaa!
 
Äiti 72
Itsekin jaan tuota hyvää oloa tänne. Kävin tänään eka kertaa varmaan kuuteen vuoteen ostamassa farkut. Ennen en löytänyt tarpeeks isoja jotka olisin kehannu ostaa ja nyt on jalassa 42 kokoa olevat ja kiinni meni ilman väkivaltaa. Eli olen enemmän kuin onnellinen ja motivaatio laihiksen jatkamiselle kasvoi 200 %. Tsemppiä ja luonteenlujuutta kaikille laihistelijoille.
 
laihistelija
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2006 klo 14:01 Äiti 72 kirjoitti:
Itsekin jaan tuota hyvää oloa tänne. Kävin tänään eka kertaa varmaan kuuteen vuoteen ostamassa farkut. Ennen en löytänyt tarpeeks isoja jotka olisin kehannu ostaa ja nyt on jalassa 42 kokoa olevat ja kiinni meni ilman väkivaltaa. Eli olen enemmän kuin onnellinen ja motivaatio laihiksen jatkamiselle kasvoi 200 %. Tsemppiä ja luonteenlujuutta kaikille laihistelijoille.
toi on muuten mun tavote kans, et sais 42 farkut lindexiltä ;)
 
Äiti 72
Tää on vasta alkua. Tavoitteena olis jossain vaiheessa päästä tonne ihannepainon murkille eli noin 65 kiloon. Ja sinne on vielä matkaa, paljon matkaa, eli noin 13 kiloa. Mutta tällaiset pienet välietapit piristää kummasti ja skarppaa jatkamaan.
 
No moikka ja kivaa ku joku muistaa muakin. :) :flower:
Maanantaina lähen 7viikoks muualle töihin ja en tie kuinka usein nettiin pääsen. Ainakin viikonloppusin..Ja tää viikonloppu menee miehen porukoiden luona.
Eli neljä kiloa lähtenyt. Sain tän viikon aikana ne takas tulleet kilot pois, huh. Ja tästä taas jatketaan. On viinirypäleitä illaks varattu, ku mies osti sipsejä. :)
Lähtis nää kilot vaan äkkiä..Mutta eipä kai tässä muuta. Tsemppiä kaikille ja terkkuja. Tuun aina välillä lueskelemaan miten teillä muilla menee ja mä haaveilen 40 farkuista. Nyt kun on kokoa 46. :ashamed:

Hauskaa viikonloppua, mä pääsen illalla hohtokeilaamaan :D
 
No heipsan taas!!
Ei se jumppaan meno onnistunutkaan...
Tuli vieraita yökylään niin ei viitsiny sit lähteä. Tässä on kanatortillaa pari kappaletta syöty ja muutama pala suklaata, sekä olutta pullo. Toivottavasti saan itseni ruotuun jälleen huomenna ilman sen kummempia vaikeuksia.

Kävinpä minäkin ostamassa itselleni uudet farkut =) kokoa 40-42, sellaiset matalalla vyötäröllä olevat. On aivan ihanat, mut pikkuisen piukat vielä. Mut parin viikon päästä ovat jo toivottavasti löystyneet ;)

Mä tässä mietiskelin että voisin käydä vaikka perjantaisin puntarilla ja ilmoitella sitten tänne onko tulosta tullut. Pilates videokin olis tuolla kaapin päällä odottamassa että saisin sen aloitettua. Ihan kivalta se homma näytti kun sitä vahan katselin.

Piti ihan ostaa uudet patteritkin kaupasta vaakaan et se ei vaan valehtelisi :LOL: Mulla tuli aamulla sellainen olo et voiko tää olla tosi että olen alle 70kg, mut uusien pattereiden myötä toivottavasti saan päteviä lukemia. :wave:
 
Tuosta iltasyömisestä sen verran, että kun siihen tottuu, ei osaa enää täydellä mahalla mennä nukkumaan. Ja sitäpaitsi nukkuessa kuluu energiaa, niin sama kait se on yöllä kuluttaa vararavintoja.. :D
Ja riisi, pasta ja peruna jää multa ainakin minimiin koko loppuiäksi, koska ne on mun kompastuskivi. :ashamed:
Täytän vatsani ennemmin lihalla ja kasviksilla.
Mutta jokainen tavallaan.
Suosittelen kuitenkin kaikille vähähiilarista ruokavaliota ihan kokeeksi. Jo muutaman päivän aikana huomaa, sopiiko se omalle keholle. Mulle sopii, mutta ei varmaan kaikille.
:wave: Tsemppiä!!!
 

Yhteistyössä