Huono isä?

Entinen puoliso ja lasteni äiti soitti, että samalla kun haen lapset luokseni, voisin ottaa lasten likaisia vaatteita mukaan ja pestä ne hänelle, ja kun tuon lapset takaisin tuoda vaatteet takaisin. Olenko joustamaton ja huono isä, sillä minun järkeni sanoo, että minä pesen kotona poikien vaatteet joita täällä käytetään (olivat ne äitinsä tai minun ostamia) ja äiti tekee samoin. onko väärin sanoa äidille että priorisoi aikaansa niin että aikaa riittää myös pyykkikoneen päälle laittamiseen? Lapset ovat saman verran molemmilla ja pyykkääminen sujuu ainakin täällä päässä vielä. Miten voin tehdä asian selväksi, kun kieltäydyn niin olen "huono isä, joka ei välitä laspistaan" ?
 
Minusta se nyt ei tee sinusta millään tavalla huonoa isää, jos käsket äidin pestä ne vaatteet jotka hänen luona ollessaan on sotkeutunut. Järjetöntä siirrellä likaisia vaatteita paikasta toiseen.
 
No ehkäpä voit kysyä, millainen äiti ei kehtaa itse pestä lastensa vaatteita, jos alkaa sun isyyttä tuollaisen takia arvostelemaan. Aika outoa edes ehdottaa tuollaista, ellei sitten ole jotain erittäin pätevää syytä.
 

Yhteistyössä