Huonoja uutisia ... Nyt minun vuoro..

pakko kysyä
Olen pahoillani kun en jaksanut lukea ihan jokaista sivua tässä ketjussa :( Ap.lla on selvästi ollut todella rankkaa, ja ei voi muuta kuin toivotella voimia.

Haluaisin kysyä, että missä yhteydessä tuli ilmi, että sinulla on kasvain JOSSAIN päin kehoa? Millaisessa testissä tuollainen tulee ilmi?

"Minulla on kasvain jossain päin kehoa.. Epäilevät aivoja tai munuaisia."

Tsemppiä!
 
Kiitos kovasti teille kaikille , saitte hymyn huulille sanoillanne , kiitti :heart:

No niin, phks:ssa käyty ja tälläiset uutiset tällä erää :

"sinä et kuvittele näitä asioita, sinulla selvästi on jokin pahasti vialla, nyt pitää tehdä vielä lisäkokeita. Kaikki oireet viittaisi kortisolin liikatuotantoon ( mahdollisesti kasvain aivolisäkkeessa tai lisämunuaisissa , tosin lähes aina hyvänlaatuinen ), joka aiheuttaa nopean painonnousun, paljon raskausarpia, kuukasvot, niskakyhmyn ( buffalo hump ) väsymyksen jne jne jne . Omituista ettei d-vitamiini arvo nouse vaikka olet syönyt 2 kertaista annosta , sekin viittaisi tuohon kortisolin liikatuotantoon, silloin ei d-vitamiini imeydy. Toinen mahdollinen on munuaisissa jokin vika. Sinulla on valkuaista virtsassa , kun vastaus vuorokausivirtsasta tuli . "

Että näin.

Nyt pitää tehdä taas vuorokausivirtsakeräys, josta katsotaan nyt jokin muu juttu ja sitten jokin toinen virtsakeräys ja sitten verikokeita , yksi sellainen jossa otan jonkin tabletin ennen koetta( en muista sen nimeä) , sitten ultrataan koko vatsa, jossa nähdää munuaiset, lisämunuaiset, maksa, haima jne..

Näillä mennään taas eteenpäin.
 
Tosiaan noista raskausarvista sen verran, että siksi ne ovat erikoinen juttu minun tapauksessani, koska minulle ei ole koskaan tullut niitä kuin pari hassua pientä raskauksissa , kaksosten odotuksessa paino nousi kovaa vauhtia ja vatsa kasvoi hurjasti ja siltikään ei vatsaan tullut, nyt vatsa sisäreidet , takamus aivan kauhean näköisiä ja lisää vain tulee..
 
Alkuperäinen kirjoittaja pakko kysyä;22139643:
Olen pahoillani kun en jaksanut lukea ihan jokaista sivua tässä ketjussa :( Ap.lla on selvästi ollut todella rankkaa, ja ei voi muuta kuin toivotella voimia.

Haluaisin kysyä, että missä yhteydessä tuli ilmi, että sinulla on kasvain JOSSAIN päin kehoa? Millaisessa testissä tuollainen tulee ilmi ?

"Minulla on kasvain jossain päin kehoa.. Epäilevät aivoja tai munuaisia."


Tsemppiä!
Sellainen verikoe kuin pth( parathormoni ), josta lääkäri alkoi sitten puhumaan että kasvain...

Kiitos sinulle :hug:
 
:hug: paljon jaksamista sulle sinne taas! ja hyvä että jaksat pysyä positiivisena :)
Hienoa että lääkäri ottaa sut tosissaan ja jos nyt sitten alkais tapahtumaan ja saisit vihdoin tietää mikä sua oikein vaivaa ja saisit siihen hoitoa, koska noi sun oireet kuullostaa tosi kurjilta :/
 
:hug: paljon jaksamista sulle sinne taas! ja hyvä että jaksat pysyä positiivisena :)
Hienoa että lääkäri ottaa sut tosissaan ja jos nyt sitten alkais tapahtumaan ja saisit vihdoin tietää mikä sua oikein vaivaa ja saisit siihen hoitoa, koska noi sun oireet kuullostaa tosi kurjilta :/
Sunflower20 ja Visy : :heart:

Kieltämättä siellä sairaalassa tuli kyynel silmään, niin jotenkin helpottunut olo tuli kun lääkäri oikeasti otti tosissaan, ja tiedän tämä lääkäri on hyvin tiukka lääkäri.

Huolestuttavia oireita on jo lisäksi jatkuvat pääsäryt ja näköhäiriöt. Migreenistä olen kärsinyt lähes koko elämäni , ja nämä oireet ei siihen täsmää..

Mutta ei muuta kuin taas pissaa keräämään.

~~HURTS - Wonderful Life" biisiä lainaten :

" Don't let go, never give up, it's such a wonderful life." KYLLÄ ... elämä on liian kaunis hukattavaksi, vaikka se tie olisikin kovin kivinen välillä, mulla on mitä suurisydämiset läheiset elämässäni. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;22141098:
Sunflower20 ja Visy : :heart:
Huolestuttavia oireita on jo lisäksi jatkuvat pääsäryt ja näköhäiriöt. Migreenistä olen kärsinyt lähes koko elämäni , ja nämä oireet ei siihen täsmää..
En lukenut ihan koko ketjua, mutta onko sulla pää kuvattu? En millään halua maalata pirua seinille, mutta miehelläni on aivokasvain ja juuri noita oireita oli ennen kun se todettiin (yhtäkkinen epilepsiakohtaus vei sairaalaan).

Toivottavasti kaikki selviää, tietämättömyys on niin ahdistavaa. Jaksamista!
 
En lukenut ihan koko ketjua, mutta onko sulla pää kuvattu? En millään halua maalata pirua seinille, mutta miehelläni on aivokasvain ja juuri noita oireita oli ennen kun se todettiin (yhtäkkinen epilepsiakohtaus vei sairaalaan).

Toivottavasti kaikki selviää, tietämättömyys on niin ahdistavaa. Jaksamista!
Voi, että, toivottavasti miehesi voi nyt hyvin ?

Pää on kuvattu joskus lapsena, ei sen jälkeen.. Lääkäri sanoi, että ensin tehdään nämä kokeet ja sitten tarpeenmukaan kuvataan pää..
 
Helekutti
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;22140888:
Omituista ettei d-vitamiini arvo nouse vaikka olet syönyt 2 kertaista annosta , sekin viittaisi tuohon kortisolin liikatuotantoon, silloin ei d-vitamiini imeydy.
Kaksinkertaista annosta??!!?? KAKSINKERTAISTA ANNOSTA??!!!?? Siis et ole tosissas??? No eihän se nyt millään kaksinkertaisella annoksella voi noustakaan kun ihmisen fysiologinen tarve on suunnilleen kuusinkertainen suositeltuihin annoksiin nähden. Ei ole tottakaan enää tämä. Vaihda sitä puoskaria ja nopeasti jos sua yhtään kiinnostaa terveytesi. Noin vakavassa tapauksessa pitäisi vitamiini ottaa piikillä jotta se saataisiin nopeasti normaalille tasolle.

Minä itse söin "tankkausvaiheessa" 125 µg/vrk ja tuossa keväällä tiputin annoksen 50 µg/vrk. Kaiken tämän paatoksen jälkeen toivotan kaikkea hyvää ja jaksamista.
 
Huh, kyllä sanattomaksi vetää sun koettelemuksista lukeminen. En oikein osaa sanoa mitään muuta, kuin toivotella kovasti voimia ja jaksamisia. Toivottavasti syy selviää nopeasti ja saat tarvitsemasi hoidon. Vahva nainen olet! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;22143513:
Huh, kyllä sanattomaksi vetää sun koettelemuksista lukeminen. En oikein osaa sanoa mitään muuta, kuin toivotella kovasti voimia ja jaksamisia. Toivottavasti syy selviää nopeasti ja saat tarvitsemasi hoidon. Vahva nainen olet! :hug:
Kiitos, toivotaan todella , että nopsaan etenisi vihdoin.
 
Aionikin tuolla toisessa ketjussa kysellä kuulumisiasi, mutta tämä tulikin esiin.
Voimia sinulle:hug:ja läheisillesi.
Kiitos,

Ihan omituinen olo, päivällä tämän jotenkin tajusi , että no niin nyt alkaa tapahtumaan vihdoin asioita. Nukuin tai torkuin tunnin ja sitten olo ollut ihan epätodellinen, että hetkinen mitä tänään tapahtu ?!?
 

Yhteistyössä