Huvittavin facebook kaverisi?

  • Viestiketjun aloittaja kauniit ja notkeat
  • Ensimmäinen viesti
a
Varmaan se joka valittaa koko ajan töistään ja siitä kuinka väsyttää. En ole ikinä nähnyt että sanois mitään positiivista. Lisäksi käyttää hymiöitä aivan liikaa!!
 
joo
minullakin pari kaveria joilla on kokoajan helvetin tylsää ja väsyttää.koskaan ei mitään positiivista tekstiä tule.kerjätään vaan sääliä ja halauksia niillä narinoilla.Olen kyllä huomannut että kukaan ei jaksa enään niihin vastata kun on jatkuvaa toi kinuaminen.
Sitten eräs tosi tuhti emäntä on kaverina ja hänellä päivitykset on kokoajan syömisten kertominen.En ymmärrä miten edes kehtaa jatkuvasti kertoa mitä milloinkin syö!!
 
No en tiedä ihan kirjaimellisesti huvittavin, mutta hauska seurata yhden kaverin matkustelua. Yhtenä päivänä se on jossain Timbuktussa ja seuraavana päivänä jo Ylläksellä laskettelemassa. =)
 
Eilen vielä nolona tunnustin, että muutaman kamun statuksen oon piilottanut...kun ärsyttää jatkuva statuspäivitys.Mutta muutamalla tyypillä on kyllä tosi mielenkiintoisia päivityksiä.Hyppäävät laskuvarjolla...milloin koneesta, milloin sillalta. Ostavat laivan, ja purjehtivat nyt maailman ympäri. Eli em.statuksia(kuvien kera) on mahtava lukea!Mutta....nyt en kyllä vastannut ap:n kysymykseen... :ashamed:
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Varmaan se joka valittaa koko ajan töistään ja siitä kuinka väsyttää. En ole ikinä nähnyt että sanois mitään positiivista. Lisäksi käyttää hymiöitä aivan liikaa!!
mulla kas samanlainen tyyppi kaverina.. valittaa töistään ja vaivoistaan.
 
XD
Ehdottomasti eräs ihan tavallisen näköinen tallaaja, joka on töissä Halpahallin kassalla, ja kuvittelee olevansa Paris Hilton, kutsuu itseään jatkuvasti prinsessaksi, rotunaiseksi ja vaikka miksi, ottaa päivittäin itsestään kymmenkunta uutta posekuvaa joista tykkää itse ja joita kehuu itse. XD
 
vieras
Se, joka kirjoittaa facebookiin ilmeisesti elämäntarinaansa, melkein kaikki paskalla käymisetkin kirjaa ylös.. "Mamma tekee ruokaa" "Mamma menee ulos" "Mamma menee nukkumaan"
 
mulla
mulla on tyyppi, joka on tosi läski, oikeesti noin 180kg ja valittaa jatkuvasti selkäsärkyä, väsymystä, jalkojen kolotusta ja jos ei valita syö mäkkiruokaa, suklaata tai jätskiä. Makaa kotona ja valittaa. Oon piilottanu sen statukset, mutta tekis mieli kommentoida: LAIHDUTA!
 
vieras
en tiedä ärsyttävä, mutta ihminen joka aikanaan lisäs mut täältä tai vauvalta meseen ja myöhemmin feisbuukkiin, kirjottaa statukseen kaikki erojuttunsa ja huoltajuustaistonsa ja huostaanotot yms. surullista luettavaa. itse en kyllä ihan puolitutuille semmosia juttuja viitsis kertoilla,sen verran henk.koht.asioita kuitenkin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kauniit ja notkeat:
Mulla tyyppi joka eroo miehestään joka toinen viikko ja joka toinen on menossa sen kanssa naimisiin...
Onkohan meillä sama kaveri? :D
En tiedä. Mutta huvittaa lukea "Ismoseppo on niin ihana. Rakastan mun kultaa. Kohta naimisiin" ja seuraavaksi: "Tuli ero Ismosepon kanssa, tää on vika kerta. Huomenna juomaan ja uutta miestä kehiin"
 
Mua huvittaa kotiäiti jolla on aina tylsää vaikka hänellä on reilun vuoden ikäinen tenava...Siis miten voi olla 24/7 tylsää...
Tapaus jonka päivitykset koskevat aina hänen lasta sonnan väri mukaan lukien...kiehtovaa.
Eihän niillä päivityksillä voi kaikkia ns miellyttää mut ei mua kiinnosta kenenkään uloste, tai kun Pertti kaatoi taas vehkan, tai Maikille tuli viides hammas...
 
ev
Semmonen todella lapsellinen 25-vuotias, sen juttuja jokseenkin epäuskoisena lukee. Koomisinta lienee se että lässyttää isilleen Facebookin kautta ja isi lässyttää sille takaisin.
 
vieras
Hah, mainioita.

Mulla kans valittaja tuttu, vinku-sitä, vanku tätä..ja sit muutama äiti-ihminen joka päivittelee: prinsessan kans pulkkamäkkeen-> 20 min ja leivotaan pullaa ja tätä jatkuu pitkin päivää, en käsitä missä välissä ehtii kaiken tekeen kun kuitenkin näkyy facebookissa kommentoimassa ja päivittelemässä...
Ja yksi yli kolmekymppinen äiti joka päivittelee kaiken aikaa ryyppyreissujuttuja, joka viikonloppuista mitä tekis, baariin jeee-juttua..onhan noita :)
 

Yhteistyössä