Hyvä kirja

  • Viestiketjun aloittaja lukemista kaipaava
  • Ensimmäinen viesti
lukemista kaipaava
Suositelkaa jotain hyviä kirjoja joita kannattaa lukea.
Oma kirja makuni on esim. Torey Haydenin kirjat, Robin Cookin kirjat, Diane Chamrelainin kirjat, Cathy Kellyn kirjat, Tess Gerritsen, Michael Connelly, James Patterson ja Tami Hoag... eli siis jotain kivaa luettavaa ton tapasista kirjoista....
 
Mä sain tänään päätökseen Raija Orasen Miljonäärin, oli hyvä :wave: Seuraavaksi käyn sen jatko-osien kimppuun.

Muoks. Oleko sellaista lukenut kuin Oma taivas? Kirjailija oli Alice Sebold, muistaakseni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lukemista kaipaava:
Muoks. Oleko sellaista lukenut kuin Oma taivas? Kirjailija oli Alice Sebold, muistaakseni.
Mistä kertoo??[/quote]

Se kertoo tarinan tytöstä, joka on jo kuollut. Siis tyttö kertoo taivaasta käsin mitä hänelle tapahtui, ja miten hän perheensä sieltä näkee ja kokee. Vaikea selittää, mutta suosittelen! Ei ole mikään uskovaisten kirja.
 
lukemista kaipaava
Kirjoja olis varmaan tosi paljon joita kannattais lukee ja siks kaipaan teiltä vinkkejä kun ei oikein minkään "virallisen" arvostelun perusteella mä en ainakaan koskaan löydä mitään hyvää uutta kirjailijaa, tai kirja-sarjaa.
Marklundin olin kokonaan unohtanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lukemista kaipaava:
Kirjoja olis varmaan tosi paljon joita kannattais lukee ja siks kaipaan teiltä vinkkejä kun ei oikein minkään "virallisen" arvostelun perusteella mä en ainakaan koskaan löydä mitään hyvää uutta kirjailijaa, tai kirja-sarjaa.
Marklundin olin kokonaan unohtanut.
Josset ole Kadotettuja lukenut,niin suosittelen!Jos tykkäät ton tyyppisistä!Mä en malttanut lopettaa ja kirja hujahti hetkessä.Pakko lukea se jatko-osakin.
 
En oo kuullukkaan noista kirjailijoista :ashamed: Jos kaipaat kevyttä lukemista, jossa romantiikkaa ja ehkä vähän myös jännitystä niin Tuija Lehtisen aikuisten kirjat... Ite oo lukenu lähes koko tuotannon ja löytyy hyllystäki suuri osa...
Ja lukekaa hyvät ihmiset Remestä ja Mäkeä :LOL: Just Citymarketissa oli yks parheimpia Vares-kirjoja pokkarina 3,5? Vares ja kaidan tien kulkijat... Sairaan hyvä kirja :LOL: Jännä, muttei pelottava.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lukemista kaipaava:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
elise titlen afrodite ja lisa scottolinen sarja
Millasia kirjoja?

Ja kiitos tähän menneistä ideista. Muutamn lisä kirjan saan näistä itelleni.
afrodite kertoo herrasmiestappajasta jota koitetaan saada kiinni, myös kirjaa Romeo suosittelen saman kirjailijan.
scottolinen sarja kertoo asianajajatoimistosta
 
Alkuperäinen kirjoittaja lukemista kaipaava:
Suositelkaa jotain hyviä kirjoja joita kannattaa lukea.
Oma kirja makuni on esim. Torey Haydenin kirjat, Robin Cookin kirjat, Diane Chamrelainin kirjat, Cathy Kellyn kirjat, Tess Gerritsen, Michael Connelly, James Patterson ja Tami Hoag... eli siis jotain kivaa luettavaa ton tapasista kirjoista....
Robin Cookista tuli mieleen Michael Palmer (saman suuntaisia kirjoja) ja Cathy Kellystä mieleen Sophie Kinsella!
 
lukemista kaipaava


Robin Cookista tuli mieleen Michael Palmer (saman suuntaisia kirjoja) ja Cathy Kellystä mieleen Sophie Kinsella![/quote]

Palmerit on hyllys, aivan ihania kirjoja, samoin löytyy Sophie Kinsellat...
Mä rakastan kirjoja..... Mies aina sanookin että voin vaikka kirjakaupan perustaa.... siks ideoita kaipaan ku noita kirjoja tosiaan on aik paljon, mutta tiiän et on olemassa vielä lisää hyviä kirjoja mitä multa puuttuu
 

Yhteistyössä