ihanaa ku ei voi päästää lapsia takapihalle ku naapurin lapsen päivä unet häiriintyy (mä kiehun täällä raivosta)

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
naapuri tossa kovaan ääneen "puhuu" miehelleen ku noi yhdet huutaa ja ramppaa tossa ni ei saa ...... nukutuksi...no onneks me muutetaan tästä pois ni ei tarvii lasten olla hiljaa omalla takapihalla ku naapurin lapsi häiriintyy! helvetti mulla kiehuu täällä. ite pitäs pestä tossa pihalla muutto laatikoita mut enhän mä voi lapsia sisälle jättää..
 
vieras
Kuule aapee, OMALLA pihallasi saa olla omat lapsesi ja saat pestä muuttolaatikoita vaikka naapurin lapsen päiväunet häiriintyisi.
Eikä omat lapsesi tarvitse olla hiljaa siksi että naapurin lapsi nukkuu, se lapsi nukkuu naaapurissa ei sinun pihallasi.


HYVÄÄPÄIVÄNJATKOA :)
JA NAUTI AURINGOSTA :)
 
ap
juu kyllä mä olen hillinnytkin mut naapurin mielestä lapsista ei saa lähteä yhtään ääntä ku hänen lapsensa nukkuu...meillä ku on neljä lasta ni kyllä niistä väkisinki lähtee ääntä....no tänkuun lopussa pääsee meistä eroon...
 
vieras
Meidän lapsista ei saisi lähteä koskaan ääntä, kun naapurissa on niin kiltti ja hyvä käytöksinen tyttö. Jos meidän lapsista kuuluu ääntä, esim. leikeissä, niin heti tulee mulkoilua ja naljailua...
 
ja pitäähän sen lapsen herran jestas tottua ääniin.. kuka enää vauvaa nukuttaa hiiren hiljaisessa paikassa? ei sellasta olekaan? hyvin ainakin oma muksu vauva iässä aikoinaan nukkui vaikka oli 10niä kersoja pihalla kiljumasa ja leikkimässä..
 
clivia
Naapuri valitsee joko nukuttamisen sisällä,siinä takapihalla missä on naapurit tai sitten lähtee kärryjen kans kävelylenkille ja pois siitä pihasta.
Kurjaahan se on että lapsi ei saa nukuttua kun muut lapset ympärillä metelöi mutta kun on vaan opittava sietämään se että maailmassa on muitakin kuin oma perhe niin mitään ei voi.
Mä nukutin lapset aina sisällä tai sit vaunujen kans lenkille.Kerrostalossa kun ei voinu ajatellakka etteikö ilis ääniä ympäriltä kuulunu.
 
db 88
Alkuperäinen kirjoittaja En luule- Tiedän:
Anna olla ja möykätä ja olla lapsia! Nukuttakoot muualla. Ihme maailman perskarvoja jos pitää yhden lapsen takia kylän pitää suu kiinni! :kieh: Haistata paskat, jos kuitenkin muutatte pois :saint: :D
Hmmm.... Naapurin lapsilauman "möykkäämistä" jo vuosia kuunnelleena itsekin lapsellisena ihmisenä voinen todeta ettei se lasten elämöinti aina niin korvia hivelevää ihmemusiikkia ole. Jo muutamasta kovempiäänisestä naapurin kullasta lähtee toisinaan todella rasittavaa yli 80 desibeliä ylittävää meteliä. Ja ei todellakaan ole kiva kuunnella väsyneenä/rasittuneena yhtään mitään mekkalaa tai jos se oma pieni ei muutoinkaan tahdo saada unenpäästä kiinni. Lisäksi kaiken todellakin kruunaa se, että juostaan huutaen sisään ulos ja toisten ikkunoiden alta.
No osansa on nieltävä, kun on rivarin asumismuodokseen valinnut tai ylipäätään taajama/kaupunkialueella asuu ja sosiaalisuutta on siedettävä ja toisia ihmisiä. Mutta tästä huolimatta lapsiakin voi opettaa nauttimaan ulkoilmasta ja kesästä pienemmällä mekkalalla. Ei se nauttiminen tosin aina onnistu aikuisiltakaan, joten ihan täyttä hiljaisuutta ei siis lapsilta voi vaatia...
Haistattamaan en kuitenkaan ketään suosittele, se ei mielestäni kuulu asialliseen aikuismaiseen käytökseen ollenkaan.
 
Naapurin lapset vielä ymmärtää
Mutta meillä tyttö heräsi joka kerta nukahdettuaan ja 10 min nukuttuaan kun naapurin koira haukkui. Sitä pidetään häkissä päivät kun isäntäväki on töissä. Silloin se oli ärsyttävää. Nykyään kyseinen koira on jo tottunut menoon täällä eikä enää heti räksytä kun 200 metrin päässä naapurin ovi aukeaa.. Mutta tuolloin mä muutaman päivän yritin ja totesin mahdottomaksi. Opetin tytön nukkumaan sisällä. Sen jälkeen homma toimi. Haukunta ei kuulu sisälle meille niin hyvin kun tuohon pihalle.
 

Yhteistyössä