Ihka ensimmäinen rööki minkä vetäsitte oli mitä merkkiä?

Kersana pöllittiin papalta sellanen karvapersenortti! yök, että tultiin kipeiks. Pikkuisen vanhempana alettiin polttamaan aika moneltakin tullutta vihreää Barkleyta, tais olla ihan sellanen varhaisteineille suunnattu tupakka. Poltan itse nykysin vakituiseen mutta olen luonnollisestikkin pitäny ihan vuosien taukoja tän katraan takia. Aina sit lipsunnu takas,,
 
"Jaska"
Eka rööki oli punanen pall mall. Olin 15v ja koiran kans lenkil. Kaveri oli antanu sen pari päivää aikasemmin, poltin sen poskeen. Seuraavana päivänä pyysin kaverin veljee (joka oli täysikänen) hakee vihreet pall mallia. Siit on jo varmaan 10 vuotta. Ja viellälin poltan samaa. Onneks ei mee ku pari spadduu päiväs
 
Vihreä Barclay ja äitini askista sen kähvelsin. Bestiksen kanssa sen sitten poltimme jossain pöpelikössä. :D Myöhemmin kun aloin tupakoida vakituisesti, haki joku vanhempi tai vanhemmalta näyttävä kaveri röökiä mulle. Vanhemmat eivät koskaan ostaneet, enkä kyllä pyytänytkään.
 
Saraldo
Varmaan valkoista Marlboroa, koska serkku poltti sitä ja sehän mut pahoille tavoille opettikin :D. Harmaata Belmonttia tuli myös polteltua paljon, koska isä poltti sitä ja kävin aina sen askilla varkaissa....
 
"Hullu"
Ikää taisi olla jotain 13 vuotta kun minua 16 vuotta vanhempi isoveli yllytti minut polttamaan tupakkaa. Tuli jostain syystä kurkku kipeäksi sen jälkeen, vaikka poltinkin vain noin 1/5 tupakkaa ja siihen se jäikin, sillä vanhemmat saivat tietää mitä olin tehnyt, koska veli kertoi heille nähneensä minut polttamassa tupakkaa ja sain kotiarestia.
 
.
Vaalee Armiro äidiltä näpistetty. stä ei oo ollu vuosiin enää myynnissä. Ja itse asiassa meillä oli tili kauppaan sellaseen pieneen lähikauppaan ja sieltä sain hakea muiden ostosten kanssa mm. tupakkaa tilille :D toki laitonta mutta mutta silloin se ei ollu niin tarkkaa. Ja äkkiäkös sitä lisäsi askimäärää äidin kauppalappuun :whistle:
 
"red"
Lucky Strike! Sitä polteltiin sitte teinixinä ;)
Tosin voi olla että ihan eka oli joku pöllitty mallu, en tod muista kun siitä on jo aikaa. Ilman röökiäkin olen ollu jo 5 vuotta :)
 
f
[QUOTE="Hullu";21942524]Ikää taisi olla jotain 13 vuotta kun minua 16 vuotta vanhempi isoveli yllytti minut polttamaan tupakkaa. Tuli jostain syystä kurkku kipeäksi sen jälkeen, vaikka poltinkin vain noin 1/5 tupakkaa ja siihen se jäikin, sillä vanhemmat saivat tietää mitä olin tehnyt, koska veli kertoi heille nähneensä minut polttamassa tupakkaa ja sain kotiarestia.[/QUOTE]

Aika hyvin sai broidis huijattua sut pois röökin kammotuksista. :)
 
En muista koska ensimmäisen kerran poltin röökiä, mutta todennäköisesti se oli barclaytä, kun äiti poltti sitä.
Mutta sen muistan aina kun ekan kerran vedin henkeen. Hevonenhevonenhevonen, nousi päähän ja olin koukussa. :|
 

Yhteistyössä