ikävintä/ilkeintä, mitä joku mies on sinulle sanonut?

  • Viestiketjun aloittaja meri
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ei ole todellista! Siis nää huorittelut, tappamiset ymym. Ja vielä TUTUILTA miehiltä, jopa piuolisoiltanne! Millaisia miehiä te oikein tunnette? Mä taas tajuan että olen nähnyt sittenkin tosi vähän tätä elämää. Ja olen ihan kiitollinen siitä. Koska esim. tähän ketjuun mulla ei ole nyt mitään vastausta. Pitää ryhtyä nyt ihan miettimään.
Tarpeeksi kun ärsytetään ja asiat menee päin mäntyä.. niin myös ne muutoin ok käytöksiset miehet saattavaat sanoa jotain väärää.

Turha on jeesustella etteikö naiset osaisi piilovittuilun taitoa, ei se "vitun huora" ole yhtään sen pahempi kuin "kunnollinen mies tekisi näin ja näin"
:eek: No kunnollinen mies ei ainakaan sano kenellekään "vitun huora"! Vitun huora ei ole mitään piilovittuilua! Ja tuo esimerkkisi on todella syvältä. Ai ei yhtään pahempi! Olet sinäkin yks...

Tietysti se on syvältä, etenkin naisen näkökulmasta.

Tämä esimerikki tuo esille sen että teille se henkinen väkivalta on ollut sallittua kokoajan ja edelleen. Kunhan sitä verhotaan hiukan.

"vitun huora " oli esimerkki , ehkäpä huono sellainen, mutta yleisesti ottaen ihmiset minun kokemukseni mukaan tarkoittaavat sillä samaa kuin "vitun mulkku".

"tuo naapurin pekka se osaa hoitaa nuo asiansa hyvin ja vaimoakin muistaa aina" menee ihan samalle tasolle minun mielestäni.

"Kyllä _kunnon_ mies tekisi asian näin ja näin" menee selvästi jo samalle tasolle. Tietenkään osa naisista, jotka tälläistä vittuilua ja loukkaamista harrastaa eivät halua myöntää että se olisi "yhtä paha", koska menettäisivät yhden eniten käyttämistään aseista.

Kukaan ei tietysti toivo että tämmöistä käytöstä kukaan harrastaisi mutta aika siniset silmät saa olla jos kuvittelee että "ihan ok" tyypeiltäkin palaa hermot ja se että "it takes two to tango".

Kyllä sitä ärsytetääkin, harvemmin ihmiset polttaa totaalisesti päreitä ilman syytä.
Vaikka moni tälläisen kohtelun "uhri" jälkikäteen näyttää viattomalta kuin enkeli, ei se tarkoita etteivätkö he olleet osalliena tapahtumaan.
minusta sinä jaska olet iha oikeassa...enkä siis missään tapauksessa hyväks mitää naisten hakkaamista taikka henkistä phoinpitelyy ,mutta näin se vaan menee että "vitun huora"on nykyää sama ku vitun mulkku esim..ja minäkin olen nainen siis
 
Se toinen piru
Alkuperäinen kirjoittaja ganttura:
vanha ukko baaritiskillä katso mua päästä varpaisiin ja sihisi hampaiden välistä, että sulla on pirun silmät. mä kysyin, että pelottaako.
Ammiksessa samalla luokalla ollut jätkä sanoi mun olevan pirun näkönen kun hymyilen. Kiva kiva! :)

 
Kaikki haukut on olleet vaan katkeran kitinää. Muistan että jotkut hylätyt on inisseet perään jotain.. Mutta se onkin sitten ollut viimeinen kerta kun ovat multa saaneet huomiota. Sitten onkin vaihtunut ääni kellossa. Miehet on niiiin heleppoja.
Yhteen vaikeaan mieheen olen tutustunut kerran.. ja huhhuh sain sapiskaa, vaikka annoin takaisinkin. Hän myös haukkui minut lyttyyn aina. Kyse ei ollut edes poikaystävästä vaan ex-liikekamusta ja epäonnistuneista rahanteko yrityksistä.
Hän sanoi mm. Että olen vähän tyhmä bisnesasioissa |O Äääärrrhhh!
Mutta paras osuus oli että hän itse mokasi meidän bisneksen sotkien tunteet peliin :D hähää! Ja myönsi asian 1,5v tapahtuneen jälkeen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
"Tuollaiset valkoiset huorat pitäis raiskata ja tappaa" :eek:
:(

Ööhh.. Olen kuulut tuon saman lauseen
city.fi keskustelupalstalla mieheltä ( melkein sanatarkkaan ) joka uhkasi minua myös että suomen muslimien veljeskunta tulee porukalla hakkaamaan minua.
En ilmoittanut asiaa poliisille vaan poistuin palstalta silloin.

Syy tappouhkaan oli se että keskustelumme ajautui tasa-arvokeskusteluun. Josta minun terävät mielipiteeni saivat hänet vissiin kiehumaan. Tämä tapahtui vuoden 2007 keväällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
"Tuollaiset valkoiset huorat pitäis raiskata ja tappaa" :eek:
:(

Ööhh.. Olen kuulut tuon saman lauseen
city.fi keskustelupalstalla mieheltä ( melkein sanatarkkaan ) joka uhkasi minua myös että suomen muslimien veljeskunta tulee porukalla hakkaamaan minua.
En ilmoittanut asiaa poliisille vaan poistuin palstalta silloin.

Syy tappouhkaan oli se että keskustelumme ajautui tasa-arvokeskusteluun. Josta minun terävät mielipiteeni saivat hänet vissiin kiehumaan. Tämä tapahtui vuoden 2007 keväällä.

:eek:

Mulle tää tapahtui baarissa, mies oli ulkomaalaistaustainen mutta kansallisuudesta en osaa sanoa. Muslimi, luulisin. Sanoi noin koska en suostunut antamaan p*****a... ja se viha sen silmissä, se oli todella pelottavaa.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
"Tuollaiset valkoiset huorat pitäis raiskata ja tappaa" :eek:
:(

Ööhh.. Olen kuulut tuon saman lauseen
city.fi keskustelupalstalla mieheltä ( melkein sanatarkkaan ) joka uhkasi minua myös että suomen muslimien veljeskunta tulee porukalla hakkaamaan minua.
En ilmoittanut asiaa poliisille vaan poistuin palstalta silloin.

Syy tappouhkaan oli se että keskustelumme ajautui tasa-arvokeskusteluun. Josta minun terävät mielipiteeni saivat hänet vissiin kiehumaan. Tämä tapahtui vuoden 2007 keväällä.
:eek:

Mulle tää tapahtui baarissa, mies oli ulkomaalaistaustainen mutta kansallisuudesta en osaa sanoa. Muslimi, luulisin. Sanoi noin koska en suostunut antamaan p*****a... ja se viha sen silmissä, se oli todella pelottavaa.
Hurjaa. ilmotitko mihkään poliisille tai mitään? Tämmöset tyypit pitäs lähettää oikeesti johku tosi ikävään paikkaan, tosi kauas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
"Tuollaiset valkoiset huorat pitäis raiskata ja tappaa" :eek:
:(

Ööhh.. Olen kuulut tuon saman lauseen
city.fi keskustelupalstalla mieheltä ( melkein sanatarkkaan ) joka uhkasi minua myös että suomen muslimien veljeskunta tulee porukalla hakkaamaan minua.
En ilmoittanut asiaa poliisille vaan poistuin palstalta silloin.

Syy tappouhkaan oli se että keskustelumme ajautui tasa-arvokeskusteluun. Josta minun terävät mielipiteeni saivat hänet vissiin kiehumaan. Tämä tapahtui vuoden 2007 keväällä.
:eek:

Mulle tää tapahtui baarissa, mies oli ulkomaalaistaustainen mutta kansallisuudesta en osaa sanoa. Muslimi, luulisin. Sanoi noin koska en suostunut antamaan p*****a... ja se viha sen silmissä, se oli todella pelottavaa.
Hurjaa. ilmotitko mihkään poliisille tai mitään? Tämmöset tyypit pitäs lähettää oikeesti johku tosi ikävään paikkaan, tosi kauas.
En. Me oltiin vaihtamassa paikkaa, ja kun ovella oli tuttu portsari, se katsoi meidän perään ettei kukaan lähde seuraamaan. Loppuilta meni silloin hyvin, vaikka mä todella pelästyin.
 
Mulla syy etten ilmoittanut poliisille oli se että suunnittelin perhettä jo siinä vaiheessa ja en halua oikeasti mun nimeä antaa kellekään joka uhkaa mun henkeä. Koska vankilaan se ei olisi pelkästä uhkasta joutunut. Mutta olisi saattanut saada lisää syytä vihata mua.
Noi on vaikeita juttuja ja sillon jos alkaa jotakin ihmistä kohtaan nostamaan kannetta niin pitää olla voimaa vastata myös oikeudessa ja ottaa huomioon "hallitsematon viha". Totta on että poliisi rauhoittaa ja pelottaa monet kilipäät. Mutta silloin ei ollut oikea aika taisteluun.

Taistelin aika kovan poliisijutun 2004-2007 aika ikävän tyypin kanssa. Lopulta sovimme asian väkisin. Onneksi! Ei kiitos vaaroja nyt kun perhe tulossa. Muuten taistelen vaikka 10 vuotta...
 
Sä oot niin saastanen huora et hyvä et sun kans edes seisoo... Ja jos meidän lapsi on vammanen ni se on sun vika ku oot jakanu itteäs kaikille... ex eli ihana lapseni isä huusi näitä mulle ku olin raskaana ja sitten saatanan huora tapa ittes ja jos sä lähet ni kyl sä tiedät et mä tapan sut ku sä nukut... niin siksi on ex nykyään
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
Sä oot niin saastanen huora et hyvä et sun kans edes seisoo... Ja jos meidän lapsi on vammanen ni se on sun vika ku oot jakanu itteäs kaikille... ex eli ihana lapseni isä huusi näitä mulle ku olin raskaana ja sitten saatanan huora tapa ittes ja jos sä lähet ni kyl sä tiedät et mä tapan sut ku sä nukut... niin siksi on ex nykyään
:(((
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ei ole todellista! Siis nää huorittelut, tappamiset ymym. Ja vielä TUTUILTA miehiltä, jopa piuolisoiltanne! Millaisia miehiä te oikein tunnette? Mä taas tajuan että olen nähnyt sittenkin tosi vähän tätä elämää. Ja olen ihan kiitollinen siitä. Koska esim. tähän ketjuun mulla ei ole nyt mitään vastausta. Pitää ryhtyä nyt ihan miettimään.
Tarpeeksi kun ärsytetään ja asiat menee päin mäntyä.. niin myös ne muutoin ok käytöksiset miehet saattavaat sanoa jotain väärää.

Turha on jeesustella etteikö naiset osaisi piilovittuilun taitoa, ei se "vitun huora" ole yhtään sen pahempi kuin "kunnollinen mies tekisi näin ja näin"
:eek: No kunnollinen mies ei ainakaan sano kenellekään "vitun huora"! Vitun huora ei ole mitään piilovittuilua! Ja tuo esimerkkisi on todella syvältä. Ai ei yhtään pahempi! Olet sinäkin yks...

Tietysti se on syvältä, etenkin naisen näkökulmasta.

Tämä esimerikki tuo esille sen että teille se henkinen väkivalta on ollut sallittua kokoajan ja edelleen. Kunhan sitä verhotaan hiukan.

"vitun huora " oli esimerkki , ehkäpä huono sellainen, mutta yleisesti ottaen ihmiset minun kokemukseni mukaan tarkoittaavat sillä samaa kuin "vitun mulkku".

"tuo naapurin pekka se osaa hoitaa nuo asiansa hyvin ja vaimoakin muistaa aina" menee ihan samalle tasolle minun mielestäni.

"Kyllä _kunnon_ mies tekisi asian näin ja näin" menee selvästi jo samalle tasolle. Tietenkään osa naisista, jotka tälläistä vittuilua ja loukkaamista harrastaa eivät halua myöntää että se olisi "yhtä paha", koska menettäisivät yhden eniten käyttämistään aseista.

Kukaan ei tietysti toivo että tämmöistä käytöstä kukaan harrastaisi mutta aika siniset silmät saa olla jos kuvittelee että "ihan ok" tyypeiltäkin palaa hermot ja se että "it takes two to tango".

Kyllä sitä ärsytetääkin, harvemmin ihmiset polttaa totaalisesti päreitä ilman syytä.
Vaikka moni tälläisen kohtelun "uhri" jälkikäteen näyttää viattomalta kuin enkeli, ei se tarkoita etteivätkö he olleet osalliena tapahtumaan.
Samaa mieltä. Toki on niitäkin, jotka eivät ole tehneet mitään ansaitakseen esim. haukkumista, mutta uskonpa, ettei asiat yleensä ole niin mustavalkoisia, kuin miltä näyttävät. Naiset osaavat tosiaan piilovittuilla. Ei tarvitse kuin viattoman kuuloisen lauseen sanoa tietyllä äänensävyllä. Jälkikäteen voi sitten kauhistella, että mies kehtasi sanoa pahasti, enkä minä tehnyt yhtään mitään...
 

Yhteistyössä