Ikuinen poikuus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mistä päin olet? Ehkä joku nainen lähelläsi on vähän samankaltaisessa tilanteessa ja voisitte tutustua ja harjoitella yhdessä? Huvin ja urheilun vuoksi :)
Ei elämä toimi näin. Ei masentunutkaan halua toista masentunutta.

Muutenkin hieman alentava ajatus, että kokemattoman pitäisi suostua seksiin jokaisen kokemattoman kanssa. Emme ole tietenkään mitään kuuminta hottia seksikumppaniasteikolla, mutta kai meilläkin saa mieltymyksemme olla?

ap
 
vierailija
Ei elämä toimi näin. Ei masentunutkaan halua toista masentunutta.

Muutenkin hieman alentava ajatus, että kokemattoman pitäisi suostua seksiin jokaisen kokemattoman kanssa. Emme ole tietenkään mitään kuuminta hottia seksikumppaniasteikolla, mutta kai meilläkin saa mieltymyksemme olla?

ap
Olet mieltynyt vain hottiksiin? "B-luokan naikkonen" ei kelpaa?
 
vierailija
Olet mieltynyt vain hottiksiin? "B-luokan naikkonen" ei kelpaa?
Kuka näin sanoi?

En vain ymmärrä miksi kokematon ihminen nähdään vain hänen kokemattomuutensa kautta. Minä viehätyn monenlaisists ihmisistä, mutta en tietenkään kaikista. Viehätys on minulle myös muutakin kuin ulkonäkö. Nyt tämä kaikki pitäisi hylätä ja alkaa nylkyttämään kanin lailla vain koska toinenkin on samanlailla kokematon?

ap
 
vierailija
Kuka näin sanoi?

En vain ymmärrä miksi kokematon ihminen nähdään vain hänen kokemattomuutensa kautta. Minä viehätyn monenlaisists ihmisistä, mutta en tietenkään kaikista. Viehätys on minulle myös muutakin kuin ulkonäkö. Nyt tämä kaikki pitäisi hylätä ja alkaa nylkyttämään kanin lailla vain koska toinenkin on samanlailla kokematon?

ap
Olisiko ongelmasi taustalla ehkä se, että asetat kriteerit liian korkealle? Useimmat ihmiset tyytyvät sellaiseen kumppaniin joka on jollain lailla nätti ja mukava, mitään unelmakumppania joka "löi jalat alta totaalisesti" löytyy harvalta.

Siihen mainittuun nylkyttämiseen muuten pätee se, että sitä osaa arvostaa vasta sitten kun on päässyt kokeilemaan.
 
vierailija
Olisiko ongelmasi taustalla ehkä se, että asetat kriteerit liian korkealle? Useimmat ihmiset tyytyvät sellaiseen kumppaniin joka on jollain lailla nätti ja mukava, mitään unelmakumppania joka "löi jalat alta totaalisesti" löytyy harvalta.

Siihen mainittuun nylkyttämiseen muuten pätee se, että sitä osaa arvostaa vasta sitten kun on päässyt kokeilemaan.
Ei.

Mulla on yksi kriteeri josta en tingi: molemminpuolinen tykkäys. Ei mun ongelma ole, että hätistelisin innokkaita naisia ympäriltäni, koska ovat vääränlaisia. Mun ongelma on, että kukaan ei ole halunnut olla kanssani lähemmässä kanssakäymisessä koskaan, missään. Varmasti joku olisi halunnut jos olisin ollut aktiivisempi tai sosiaalisesti sulavampi. Silti kertoohan se jostain, jos on onnistunut yli 30 vuotta elämään muuten suht normaalia elämää ja suurin saavutus tällä osa-alueella on yksi halaus.

ap
 
vierailija
Ap:n kirjoitukset ovat pelkkää "en saa naista". Jos on noin syvällä mielen sopukoissa jo asian lyönyt lukkoon, alkaa vaistomaisesti käytäytyä alitajuntaan syötetyn mallin mukaan. Ja kun lähestyminen naisen kanssa ei onnistu, se ruokkii lisää alitajunnan negatiivista mallia.

Vaikka yleensä kritisoinkin maksullisissa käyvää miestä, niin ap:n tapauksessa se voisi olla ok, tai yökerhosta pokattu "kännipano". Sen jälkeen ei ainakaan poikuus olisi esteenä.
 
vierailija
Ap:n kirjoitukset ovat pelkkää "en saa naista". Jos on noin syvällä mielen sopukoissa jo asian lyönyt lukkoon, alkaa vaistomaisesti käytäytyä alitajuntaan syötetyn mallin mukaan. Ja kun lähestyminen naisen kanssa ei onnistu, se ruokkii lisää alitajunnan negatiivista mallia.

Vaikka yleensä kritisoinkin maksullisissa käyvää miestä, niin ap:n tapauksessa se voisi olla ok, tai yökerhosta pokattu "kännipano". Sen jälkeen ei ainakaan poikuus olisi esteenä.
Tämä nyt on itsestäänselvyys. En ole vuosikausiin uskonut itseeni minkään vertaa. Olen kertonut itselleni olevani toivoton tapaus, kelpaamaton rakkauteen ja liian luotaantyöntävä seksiin. Kyllä minä tämän tiedostan. Kun on valtava poikkeama normista, joidenkin mielestä jopa friikki, niin kyllä siinä alkaa pakostikin epäilemään arvoaan ihmisenä ja seksuaalisena olentona.

Ei näin aina ollut. Olin joskus menevä, sosiaalinen ja elämäniloinen. Silloin uskoin tulevaisuuteen vaikka vastakaikua ei tullutkaan miltään suunnalta. Nyt mentaalinen blokki ja häpeä on niin suuri, että en kyllä kehtaisi edes harkita maksullisella käyntiä.

ap
 

Yhteistyössä