Ilmainen lehden näytenumero!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mä tilasin talo&koti vai mikä se oli, näytenumeron... ensin tuli lehti... sitten tuli toinen... soitin sinne että en halua tilata lehteä, halusin vain sen näytenumeron. Myyjä katsoi sieltä tiedoista että niin se pitäisikin, että tää kakkoslehti on se näytenumero. Sanoin että se oli jo toinen lehti, ei merkitystä. sanoin myös vielä etten halua tilata mitään enkä maksa laskua jos sellainen tulee. Ja mikäs rapsahti postilaatikkoon, näytelehti numero kolme :D
 
hohhoi
Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ilmaista ei olekaan. Sit aletaan kaupata aamuin illoin ja vielä päivälläkin puhelimitse lehtä.

:/
Ei tarvinnut laittaa puhelinnumeroa... Noin mäkin ensteks ajattelin :D
Kyllä ne sen puhelinnumeron löytää sun tiedoilla.
no kyllä kyllä..... ne onkin tunnettu tiedustelupalvelu.
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ilmaista ei olekaan. Sit aletaan kaupata aamuin illoin ja vielä päivälläkin puhelimitse lehtä.

:/
Ei tarvinnut laittaa puhelinnumeroa... Noin mäkin ensteks ajattelin :D
Kyllä ne sen puhelinnumeron löytää sun tiedoilla.
No mulla on salaisena niin numero kuin osoitetiedotkin, että tuskin sitä kautta mitään löytävät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Ite oon ollu töissä lehtimyyjänä kesäpertinä ja jos EI halua lehteä niin sitä EI tule, numeronsa saa listalta salanumeros kun vaatii.
No minä olen useamman vuoden ollut siinä puhelimeen vastaavana osapuolena...... :D

Jotenkin se kielto vain aina kumoutuu, ja vaikka nätisti pyydän että viivatkaa yli, niin ei se lopullista ole sekään näemmä.


Mikä on kesäperti? :eek:


*mulla on suoramyyntikielto* johon eräskin myyjä ensin kummeksui ja perusteli ettei hän olis yhteyttä saanut jos niin olis, lupas kuitenkin vetää numeron yli. Jatkoi toki että kun mä nyt kuitenkin sut langanpäähän sain niin miten olis.........
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Ite oon ollu töissä lehtimyyjänä kesäpertinä ja jos EI halua lehteä niin sitä EI tule, numeronsa saa listalta salanumeros kun vaatii.
No minä olen useamman vuoden ollut siinä puhelimeen vastaavana osapuolena...... :D

Jotenkin se kielto vain aina kumoutuu, ja vaikka nätisti pyydän että viivatkaa yli, niin ei se lopullista ole sekään näemmä.


Mikä on kesäperti? :eek:
Hups, kesäpesti :) eli kesätyöläisenä :) Tässä vinkki kaikille: tallentakaa tällaset puhelinmyyjät puhelimeenne, niin eipä tarvitse toista kertaa vastailla (tosin ärsyttävää puuhaa kun samasta firmasta voi soittaa parilta eri pyöpisteeltä ja päätenumero heittää vaan yhdellä numerolla....) :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Itse tilasin käsityölehden :) Niin ja mulla on puhelimessa tämä esto, http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35 Hyvin on toiminut!
Jos mä oikein tulkitsin, niin yrittäjän mä en saa tuota estoa toimimaan, koska mulla on yrityksellä ja 'yksityispersoonana' sama numero :|
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Ite oon ollu töissä lehtimyyjänä kesäpertinä ja jos EI halua lehteä niin sitä EI tule, numeronsa saa listalta salanumeros kun vaatii.
No minä olen useamman vuoden ollut siinä puhelimeen vastaavana osapuolena...... :D

Jotenkin se kielto vain aina kumoutuu, ja vaikka nätisti pyydän että viivatkaa yli, niin ei se lopullista ole sekään näemmä.


Mikä on kesäperti? :eek:
Hups, kesäpesti :) eli kesätyöläisenä :) Tässä vinkki kaikille: tallentakaa tällaset puhelinmyyjät puhelimeenne, niin eipä tarvitse toista kertaa vastailla (tosin ärsyttävää puuhaa kun samasta firmasta voi soittaa parilta eri pyöpisteeltä ja päätenumero heittää vaan yhdellä numerolla....) :)
Mä luulin, että tarkoitit kesäperttiä eli niinku kesähessusta puhutaan :D Luulin, että on joku alueellinen juttu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Itse tilasin käsityölehden :) Niin ja mulla on puhelimessa tämä esto, http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35 Hyvin on toiminut!
Toimii kyllä varsin mukavasti. Vielä kun saisi estettyä firman numeroon tulevat mainospuhelut...

Ilmaisiin näytenumeroihin liittyen, listaan kaikkia mahdollisia ilmaisia tuotenäytteitä Facebookissa. Käykääpä katsomassa ja liittykää faniksi niin saatte tiedon kaikista ilmaisnäytteistä suoraan Facebookiin: http://www.facebook.com/tarkkamarkka

Toiseksi uusimmalla vinkillä saa esimerkiksi ilmaisia laihdutustuotteita. Olen itse tilannut tänä vuonna jo vajaat kymmenen ilmaista lehteä, ilmaista kosteusvoidetta, ilmaisia tarroja, ilmaisen verensokerimittarin, neljä numeroa Aku Ankkaa ilmaiseksi.... öö... kyniä... no, tajuatte idean.
 

Yhteistyössä