Iltalehden kyselyssä legginsit joutuivat miesten kritiikin kohteeksi

"Yhdeksi suosituimmaksi kritiikin kohteeksi nousivat naisten suosimat legginsit, joita erityisesti miehet ihmettelivät:

Anteeksi nyt vaan naiset, mutta legginsit ovat aivan kauheat! En ymmärrä miksi pitää hienot hameet (lyhyet tai pidemmätkin) pilata leikatuilla kalsareilla? Varsinkin näin kesäkuumalla voi vain kuvitella kuinka jumalattoman hikistä jälkeä ne saavat aikaan.

DanteOskar

Leggingsit sopivat talvivaatetukseen housujen alle. Miksi naiset eivät anna jalkojen näkyä?

Vesimies

Jäätävän näköistä, kun naiset käyttävät pitkiä kalsareita keskellä kesää.

Wirtanen"

Lähde: Lukijat äänestivät hellepukeutumisesta: Nämä ovat pahimmat mokat | Muoti | Iltalehti.fi

Olen kyllä samaa mieltä, varsinkin polvipituisista legginseistä.
 
[QUOTE="vieras";24420877]Kyllä!!!! Mä oon ihan samaa mieltä! En ikinä käyttäisi leggareita! Oma mieskin inhoaa niitä. Onneks on nätit sääret mitä näytellä ;)[/QUOTE]

Nekö sääret ei näy, jos on leggingsit?:LOL:
 
"vierailija"
Samaa mieltä täälläkin. Leggingsit saa jalat näyttämään lyhyemmiltä ja paksummilta. Ja varsinkin sellaiset, missä on pitsiä lahkeensuussa näyttää ihan pitkiltä kalsareilta. Jos ei jalkoja kehtaa esitellä, niin voi laittaa sukkahousut tai stay upit.
 
[QUOTE="vieras";24420922]sääret, kaunis ruskettunut iho, tasainen väri, suonettomat sääret - ei mustien leggareiden läpi kyllä näy.. ainakaan minulla ;)[/QUOTE]

Eli sinulla on siis kaunis iho. Ok. Monella on kauniin muotoiset sääret ja se muoto näkyy kyllä ihan hienosti niistä legginsseistä.
 
Vieras XY
Jos on tarpeeksi pitkä vaate (mutta ei kuitenkaan niin pitkä että ilman "housuja" kulkisin) niin leggingsit ovat hyvät.

Mutta naiset muistakaa: LEGGINGSIT EIVÄT OLE HOUSUT
 
"vieras"
[QUOTE="jeps";24420946]Mulle ainakin riittää, että tiedän miellyttäväni ikioman mieheni silmää. Legginssejä on muutamat ja aina kun ne ovat päälläni, on mies kimpussani. ;)[/QUOTE]

Miehesi siis tykkää naisista jotka kulkevat kalsarit jalassa
 
roti
Miksi vierasta miestä pitäisi miellyttää? Mitä väliä, mitä vieras mies ventovieraan naisen pukeutumisesta ajattelee?

Mä henkilökohtaisesti pukeudun tilanteen mukaan ja uskon, että aika moni niin tekee lisäkseni. Harvoin on niitä tilanteita, joissa sää ja olosuhteet ovat sellaiset, että sääret paljaana viitsisi kulkea. Tai että samanaikaisesti niin _huvittaisi_ tehdä. Legginsejä en käytä, mutta voin kuvitella niiden lämmittävän ja suojaavan esim. ilta-aikaan hyttysiltä jne. Ja ilmeisesti suojaavat myös vierailta miehiltä :p Pitäisiköhän kokeilla...
 
"mies"
[QUOTE="vieras";24420954]Miehesi siis tykkää naisista jotka kulkevat kalsarit jalassa[/QUOTE]
Mistä tämä naisten suunnaton kateus tai halveksunta toisia kohtaan johtuu?
 
Miksi vierasta miestä pitäisi miellyttää? Mitä väliä, mitä vieras mies ventovieraan naisen pukeutumisesta ajattelee?

Mä henkilökohtaisesti pukeudun tilanteen mukaan ja uskon, että aika moni niin tekee lisäkseni. Harvoin on niitä tilanteita, joissa sää ja olosuhteet ovat sellaiset, että sääret paljaana viitsisi kulkea. Tai että samanaikaisesti niin _huvittaisi_ tehdä. Legginsejä en käytä, mutta voin kuvitella niiden lämmittävän ja suojaavan esim. ilta-aikaan hyttysiltä jne. Ja ilmeisesti suojaavat myös vierailta miehiltä :p Pitäisiköhän kokeilla...
Eivät ne suojaa vierailta miehiltä.
 
dsemd
Oi että mua niin nappaa jostain.. kun täälläki paikkakunnalla näkee noita teinityttöjä..
Yhtenä päivänä näin parivaljakon: molemmilla oli tekonahkatakki ja legginsit, joiden perseen päälle vedetty niukka paita. Sitten meni hetki ja näin saman tyylisesti pukeutuneen trion.. Onpas hienoa, pukeutua samallailla.. ja vielä että kun ne legginsit ei ole housut! Teint ei tajua sitä varsinkaan.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";24420970]Mistä tämä naisten suunnaton kateus tai halveksunta toisia kohtaan johtuu?[/QUOTE]

Kateellinen? Mistä ihmeestä? Totesin vain että miehensä tykkää kalsareissa kulkevista naisista.
 
"mies"
[QUOTE="vieras";24421000]Kateellinen? Mistä ihmeestä? Totesin vain että miehensä tykkää kalsareissa kulkevista naisista.[/QUOTE]
No sitten sulla on vain vajaus yleissivistyksessä, koska legginssit eivät ole kalsarit. Jopa minä tiedän sen.
 
"jeps"
[QUOTE="vieras";24420954]Miehesi siis tykkää naisista jotka kulkevat kalsarit jalassa[/QUOTE]

No ei mun legginssit näytä kalsareilta. :) Pitkiä (kalsarimittaisia) legginssejä en osaa edes käyttää. Joskus talvella jää vahingossa pitkikset jalkaan ja silloinkin mies käy kuumana.. Ja muiden legginssien perään tuskin kääntää katsettaan. Riittää katseltavaa kotona omasta takaa.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";24421008]No sitten sulla on vain vajaus yleissivistyksessä, koska legginssit eivät ole kalsarit. Jopa minä tiedän sen.[/QUOTE]

No kyllä ne on aivan kalsareihin verrattavissa.
 
"mies"
[QUOTE="vieras";24421018]No kyllä ne on aivan kalsareihin verrattavissa.[/QUOTE]
Voit vertailla mitä haluat, mutta ei se niistä kalsareita tee. Tätikin on vähän kuin setä, mutta ilman munia.
 
pilipali
Kyllä minä ainakin tykkään käyttää. En tosin kesähelteillä, mutta illalla/yöllä näin syksyllä on ainakin jo viileä. Ja minusta ainakin on kamalan näköistä kun jotkut menevat pelkät minihameet päällä baariin keskellä TALVEA!! Legginsit kuitenkin lämmittää yllättävän paljon.
Mieheltä en ole kysynyt mielipidettä. Tosin se on sanonut, että tykkää kaikista mun vaatteista paisti yhdestä paidasta. Jota käytän kyllä silti, kun musta se on kiva.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";24421026]Voit vertailla mitä haluat, mutta ei se niistä kalsareita tee. Tätikin on vähän kuin setä, mutta ilman munia.[/QUOTE]

Mitäpä jos ottaisit sen virkkauksen esille ja jatkaisit sen pöytäliinan tekoa.
 

Yhteistyössä