Iltalehden kyselyssä legginsit joutuivat miesten kritiikin kohteeksi

"mies"
[QUOTE="vieras";24421032]Mitäpä jos ottaisit sen virkkauksen esille ja jatkaisit sen pöytäliinan tekoa.[/QUOTE]
Taidan kuule lähteä ulkoilmaan katselemaan kauniita naisia leggareilla ja ilman.
 
Työpaikallani miespuolinen työkaveri ihmetteli kovasti naisten legginssi -pukeutumista. Kalsareissa kun menee ulos niin niitä kutsutaan silloin legginsseiksi :D

Kamalat ovat ja en ihmisten ilmoille niissä menisi.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";24421063]Taidan kuule lähteä ulkoilmaan katselemaan kauniita naisia leggareilla ja ilman.
[/QUOTE]

Teeppä kuule niin!
Minä lähden tuon kultani kainaloon ja luonnollisesti ilman niitä kalsareita.
 
---
Sori mutta ei kiinnosta pitääkö joku (tai 99,9 %) mies mua epäseksikkäänä kalsareissa hiihtäjänä kun mulla on leggingsit jalassa. Valitsen vaatteeni sen mukaan, mikä itseäni miellyttää.
 
Kyllä minä ainakin tykkään käyttää. En tosin kesähelteillä, mutta illalla/yöllä näin syksyllä on ainakin jo viileä. Ja minusta ainakin on kamalan näköistä kun jotkut menevat pelkät minihameet päällä baariin keskellä TALVEA!! Legginsit kuitenkin lämmittää yllättävän paljon.
Mieheltä en ole kysynyt mielipidettä. Tosin se on sanonut, että tykkää kaikista mun vaatteista paisti yhdestä paidasta. Jota käytän kyllä silti, kun musta se on kiva.
Mutta onhan keksitty sukkahousut juuri noita kylmiä iltoja varten?
 
"Vieras"
Sori mutta ei kiinnosta pitääkö joku (tai 99,9 %) mies mua epäseksikkäänä kalsareissa hiihtäjänä kun mulla on leggingsit jalassa. Valitsen vaatteeni sen mukaan, mikä itseäni miellyttää.
Peesi! Mulle riittää, että oma mies tykkää ihan sellaisena kuin olen :).

Kumma, että noita legginsejä niin parjataan ja ulos kun menee, niin valtavan paljon niitä näkee. Enemmän on varmaan legginsien käyttäjiä kuin niitä, jotka ei niitä jalkaansa pistä. Mahdottoman mukavat ne ainakin on :D
 
ulkonainen
[QUOTE="Vieras";24421175]Peesi! Mulle riittää, että oma mies tykkää ihan sellaisena kuin olen :).

Kumma, että noita legginsejä niin parjataan ja ulos kun menee, niin valtavan paljon niitä näkee. Enemmän on varmaan legginsien käyttäjiä kuin niitä, jotka ei niitä jalkaansa pistä. Mahdottoman mukavat ne ainakin on :D[/QUOTE]

Niin, kylla nakee Suomessa, ihan hammastyin miten paljon lomamatkalla. Ei ole nakynyt pitkaan aikaan taalla Keski-Euroopassa.
 
"vieras"
Joiden vaatteiden kanssa "kuuluu" legginssit. Ne eivät oli riittävän pitkiä hameiksi ja housut taas ovat liian paksut ja leveät alle laitettavaksi. Tänään just yksi mies kehu sellasta yhdistelmää :)
 
"vieras"
Kaivoit sitten arkistoista jonkun vanhan jutun tähän.

Mutta itse asiaan: en ikinä ole osannut pitää hametta, on niin "alaston" olo. Leggingsien kanssa hametta tohdin pitää. Mukavampi itselleni, ihan sama sille mitä joku äijä siitä ajattelee -olisi minullakin paljonkin kritisoitavaa miesten pukeutumisessa, jos niikseen tulisi, mutta toisaalta, kukin tyylillään.
 
Lymyilevä provo
[QUOTE="jeps";24421013]No ei mun legginssit näytä kalsareilta. :) Pitkiä (kalsarimittaisia) legginssejä en osaa edes käyttää. Joskus talvella jää vahingossa pitkikset jalkaan ja silloinkin mies käy kuumana.. Ja muiden legginssien perään tuskin kääntää katsettaan. Riittää katseltavaa kotona omasta takaa.[/QUOTE]

Älä viitti. Kyllä perusukko tsekkaa muiden naisien peput, tissit ja naamat vaikka kotona olis kuinka paljon katseltavaa. Etenkin sellaiset piukkapeput piukoissa legginseissä.

Kyl mä tykkään katella namipeppuja kylillä, oli päällä sitten legginsit, minihameet tai piukat farkut. Törkeintä paskaa on löysät housut.
 
karmeet pökät
Ne on niin järkyttävän rumat, etenkin puolisääreen olevat hameen kanssa, että mikä tahansa on parempi! Vaikka Etelä-Kiinaan saakka näkyvät suonikohjut tai kolmen sentin säärikarvat, Ihan sama vaikka kasvais sammalta koivissa, mut EI kalsareita lyhyen hameen alle!
 
legginssit
Miksi kalsarit? Miksi ei katkaistut sukkahousut? Mikä tekee hienommaksi sukkahousut? ai se, kun ne jatkuu varpaisiin asti? Paljoin jaloin on kesällä mukava kuitenkin kulkea. Kiva kumarrella joissain stayupeissa, kun persus vilkkuu (yllättävän pitkä hamekin nousee kumartaessa tai tuulessa).
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24421364]Voi harmitus ku ei kaapistani löydy noita sinun käyttämiäsi trikoopaitoja.[/QUOTE]

Ooks siis tylsä neuletyyppi vai paskanjäykkä paitapusero-nainen? Tusinatunika-tantta?

Koskaan et nimittäin voi miellyttää kaikkia. Yks ei tykkää legginseistä, toinen vihaa prässihousuja. So what.
 

Yhteistyössä