Iltasanomissa olevasta penisvertailusta, niin onkohan

  • Viestiketjun aloittaja "Santsu"
  • Ensimmäinen viesti
No nää tutkimukset on se syy miks ihmettelen tätä asiaa kun ei mulla ole kokemusta muusta kun tosta yhdestä niin en voi ite vertailla. Mut mun kaveri oli nuorempana aikamoinen "jakorasia" oli yli 40 miestä ennenkun täytti 20 ja miehet pääasiassa yli 20vuotiaita, vaan kolmella kuulemma oli iso ;)
 
"vieras"
Mä kans ihmettelen tuon tutkimuksen tulosta. Täällä ketjuissa on naisten mukaan miehillä usein lähemmäs 20 cm ja silti keskiarvo olis noin pieni. Omalla ukolla on oikeasti päälle 20 cm. Onko naisilla sitten tapana valehdella näistä asioista? Miksei voi rehellisesti (vaikka harmaana) kertoa miehensä kokoa. Mua ainakin kiinnostaa ihan totuudenmukaiset vastaukset.
 
Isokaluinen
Itsellä on 20 cm ja on niitä kyllä 3-5 % väestöstä eli puolenkymmentä löytyy sadasta.

Harmi vaan, ettei naiset ole kamalan kiinnostuneita, olen tarjonnut isokaluisen miehen seuraa mutta ei niitä naisia jonoksi asti ole, yksittäisiä kuitenkin.
 
"vieras"
Jos tuon ukon kanssa eroaisin, kun oon tottunut sen kalun kokoon (reilu 20 cm), niin kyllä olis shokki jos alkaisin deittailla jotain miestä jolla olis 13 cm tai pienempi. Pakkohan jollain on olla vaikka 10 cm mittainenkin, jos tuon 13 cm on kerran keskiarvo. Miten 10 cm enää edes saa naisen tyydytettyä, vaikka olis paksukin? Tosin kai se paksuus auttaa, mut jos ajatellaan ettei olis edes paksu?

Joskun oon miettinyt miltä tuntuis oikein iso kalu, mut ilmeisesti tuolla omalla ukolla on sit jo aika suuri.
 
"Vieras"
No mulla ollut lyhyitä ruipeloita ja isompia lihaksikkaita ja peniksiä on ollut laidasta laitaan.
Hauskin ehkä kun seurustelin n.160cm miehen kanssa,itse olen 173cm.Päältä päin ois voinut kuvitella että omaa pienen mutta oli kyllä ihan hyvin varustettu.
Kerran yhden illan pokan kanssa baarista lähtiessä kyseinen mies tutkaili mun lantion levyyttä,ihmettelin mutta selvishän se loppu illasta että miksi...ei tullut kesää,mä meinasin revetä sen käsittelys.Kait se kuvitteli että leveämmän lantion omaavalla naisella on isompi värkki:D
Surkuhupaisin on ollut mies jolla valehtelematta mun peukalon kokoinen vehje,oli ihan kiva mies mut eihän tuosta mitään tullut kun ei ollut erityisosaamista muutenkaan sen asian saralta.
 
Mulla on kokemusta muutamista miehistä, exä oli jotaki himpun yli 180senttinen ja ihan normikokonen heppi, luulisin... Nykynen mies on lähemmäs toista metriä pitkä ja omaa normikokosta isomman hepin :D (onnellinen minä :D ) ja muutama muu mitä on tullu koettua nii normaalikokosia ukkoja normaalin kokosilla vehkeillä, yhen peukaloputin olen tavannu, oli muuten kooltansa pitkähkö mies... Että en mie tiiä onko sillä väliä minkä pitunen ite ukko on, kait se on luojan suomaa se hepin koko.
 
*
Kun ihmettelette tuota 13cm tulosta, niin oletteko sitten mittanauhan kanssa mitanneet jokaisen miehenne kalun? Silmämääräisestihän sitä on vaikea, ellei mahdoton arvella. Silmä huijaantuu tosi helposti mm. häpykarvoituksen määrän jne takia, eikä pituusmittojen arviointi noin muutenkaan ole mikään ihmissilmälle ominaisin tehtävä.

"Pakkohan jollain on olla vaikka 10 cm mittainenkin, jos tuon 13 cm on kerran keskiarvo. Miten 10 cm enää edes saa naisen tyydytettyä, vaikka olis paksukin? Tosin kai se paksuus auttaa, mut jos ajatellaan ettei olis edes paksu?"

No eihän emätinkään ole paljoa sitä kymmentä senttiä syvempi.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23439253]Mulla ei ainakaan ole mitään tarvetta nimettömänä valehdella mieheni peniksen koosta. Sillä nyt sattuu vaan rehellisesti sanottuna olemaan yli 20 cm ja kun muista miehistä ei mulla kokemusta ole, niin oon pitänyt tuota ukkoni penistä ihan normaalin kokoisena. Ihmetytti vain tuo tutkimus, että onko keskiarvo todella noin pieni, sillä 13 cm kuulostaa mun korvaani todella pieneltä.[/QUOTE]

Mien niin? Asuuko korviesi välissä joku oma standardi?
 
"vieras"
Mulla on kokemusta muutamista miehistä, exä oli jotaki himpun yli 180senttinen ja ihan normikokonen heppi, luulisin... Nykynen mies on lähemmäs toista metriä pitkä ja omaa normikokosta isomman hepin :D (onnellinen minä :D ) ja muutama muu mitä on tullu koettua nii normaalikokosia ukkoja normaalin kokosilla vehkeillä, yhen peukaloputin olen tavannu, oli muuten kooltansa pitkähkö mies... Että en mie tiiä onko sillä väliä minkä pitunen ite ukko on, kait se on luojan suomaa se hepin koko.
Ei tietenkään peniksen koko ja miehen koko korreloi keskenään. Ihmisen pituus on kiinni luiden pituudesta. Luiden kasvuun vaikuttaa kasvuhormoni. Penis taas ei ole luuta.

Siitin – Wikipedia

"Siitin on pehmeästä sidekudoksesta muodostunut putkimainen elin."

Koska penis ei ole luuta, niin ei sen pituuteen siten voi myöskään kasvuhormoni vaikuttaa. Peniksen kasvuun vaikuttaa mm. testosteroni, mutta ei sekään ole silti aina niin yksiselitteistä. Täyttä korrellaatiota testosteronin ja peniksen koon välilläkään ei ole.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23439757]Mien niin? Asuuko korviesi välissä joku oma standardi?[/QUOTE]

No ihan vain siihen perustan mielipiteeni mihin olen tottunut. Jos on aina ollut vain yli 20 cm kalun kanssa tekemisissä, niin ei varmaan ihme jos 13 cm kuulostaa pieneltä.
 
[QUOTE="vieras";23439890]Ei tietenkään peniksen koko ja miehen koko korreloi keskenään. Ihmisen pituus on kiinni luiden pituudesta. Luiden kasvuun vaikuttaa kasvuhormoni. Penis taas ei ole luuta.

Siitin – Wikipedia

"Siitin on pehmeästä sidekudoksesta muodostunut putkimainen elin."

Koska penis ei ole luuta, niin ei sen pituuteen siten voi myöskään kasvuhormoni vaikuttaa. Peniksen kasvuun vaikuttaa mm. testosteroni, mutta ei sekään ole silti aina niin yksiselitteistä. Täyttä korrellaatiota testosteronin ja peniksen koon välilläkään ei ole.[/QUOTE]

No näinpä, mut ko sitä niin kovasti tunnuttaan miettivän, että onko isolla miehellä iso ja pienellä pieni vai toisinpäin :D
 
"vieras"
Kun ihmettelette tuota 13cm tulosta, niin oletteko sitten mittanauhan kanssa mitanneet jokaisen miehenne kalun? Silmämääräisestihän sitä on vaikea, ellei mahdoton arvella. Silmä huijaantuu tosi helposti mm. häpykarvoituksen määrän jne takia, eikä pituusmittojen arviointi noin muutenkaan ole mikään ihmissilmälle ominaisin tehtävä.

"Pakkohan jollain on olla vaikka 10 cm mittainenkin, jos tuon 13 cm on kerran keskiarvo. Miten 10 cm enää edes saa naisen tyydytettyä, vaikka olis paksukin? Tosin kai se paksuus auttaa, mut jos ajatellaan ettei olis edes paksu?"

No eihän emätinkään ole paljoa sitä kymmentä senttiä syvempi.
Olen mitannut sen ainoan peniksen, josta mulla on kokemusta eli tuon oman ukon. Sillä on yli 20 cm.
 
"vieras"
Ihmetyttää sekin miksi naiset ovat niin ylettömän kiinnostuneita peniksestä. No kai sellainen kiinnostaa mitä ei voi koskaan itse omistaa ja omassa jalkovälissä on vain tyhjää.
 
hahhah
[QUOTE="vieras";23439951]Ihmetyttää sekin miksi naiset ovat niin ylettömän kiinnostuneita peniksestä. No kai sellainen kiinnostaa mitä ei voi koskaan itse omistaa ja omassa jalkovälissä on vain tyhjää.[/QUOTE]

Siis kysytkö tosissas miks heteronaista kiinnostaa penis? hah hah :LOL:
 
"vieras"
tuo venäläisten keskiverto mua eniten ihmetytti kun kerran tuli sieltä joku saunadokumentti niin eihän niistä kunnolla erottanut että missä niiden vehkeet oli kun oli niin pieniä
 

Yhteistyössä