Imelien 4. päivä

Laurustiina harmaana
Moiii :wave:
Mä oon ollu kaikki päivät 100% ilman karkkia :saint: :saint:
Voin sanoa että mieli on tehnyt, mutta oon päättäny näyttää itelleni :wave:
 
Laurustiina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2005 klo 13:25 Laurustiina harmaana kirjoitti:
Moiii :wave:
Mä oon ollu kaikki päivät 100% ilman karkkia :saint: :saint:
Voin sanoa että mieli on tehnyt, mutta oon päättäny näyttää itelleni :wave:
Nyt jaksoin ihan kirjautuakin :)
Niin, täytyy kyllä sanoa että yllättävän helppoa on ollut olla, vaikkakin nyt kun karkista puhuu niin tekee sitä mielikin :D B) ;)

Katsoiko teistä systereistä (hihittää) kukaan taannoin sitä dokumenttia karkki/sokeririippuvuudesta? :attn:
Joskus on tullut mieleen, että oisko mullakin se :/
 
Mulla on varmasti jokin sokeririippuvuus. Nyt kyllä helpottaa hieman, kun olen irtautunut(?) karkista. Makeaa on kuitenkin PAKKO saada. Määrä on vähentynyt huomattavasti näiden neljän päivän aikana, joten toivoa on. Ehkäpä pääsen joskus nomaaleihin ruokatottumuksiin. Tämä karkkilakko on kyllä loistoidis! Kiitos Laurustiina!!! :hug:
 
minä sorruin eilen illalla kun appivanhemmat oli saunomassa pariin Budabest konvehtiin, kunnes muistin lakkoni :ashamed: mutta ei kyl ihmeemmin oo ees tehny mieli karkkia. Ja oma suklaa on edelleenkin koskematta =)
 
petjuska
Ilmoittautuu mukaan kimppaan, sunnuntaista asti ilman karkkia..tai siis sunnuntaina vielä haksahdin, mutta siihen jäi..ja toivottavasti pitää. Tsemppiä meille kaikille :D ja koetetaan pitää porukalla kiinni itsehillinnästä. :flower:
 
Laurustiina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2005 klo 17:37 Mama78 kirjoitti:
Mulla on varmasti jokin sokeririippuvuus. Nyt kyllä helpottaa hieman, kun olen irtautunut(?) karkista. Makeaa on kuitenkin PAKKO saada. Määrä on vähentynyt huomattavasti näiden neljän päivän aikana, joten toivoa on. Ehkäpä pääsen joskus nomaaleihin ruokatottumuksiin. Tämä karkkilakko on kyllä loistoidis! Kiitos Laurustiina!!! :hug:
Kiitos :flower: *punastuu mielihyvästä*
Harvoin sitä kehuja saa =)
 

Yhteistyössä