Inhottako ketään muuta tuon Jade Goodyn kohtalo?

  • Viestiketjun aloittaja Misty
  • Ensimmäinen viesti
Misty
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Inhottaako?Surettaa kyllä..
Joo, siis mua inhottaa ja surettaa tietää, että tollekin nyt pitää käydä noin... :( Eihän toi nyt mikään enkeli ole ihmisenä ollut, mutta silti... Koskaan ei tuommoista toivoisi, kellekään.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Inhottaako?Surettaa kyllä..
Joo, siis mua inhottaa ja surettaa tietää, että tollekin nyt pitää käydä noin... :( Eihän toi nyt mikään enkeli ole ihmisenä ollut, mutta silti... Koskaan ei tuommoista toivoisi, kellekään.
no aivan. kun on kaks pientä lastaki :(

http://en.wikipedia.org/wiki/Jade_Goody

 
muuttanut
Mun kaveri meni kanssa edesmenneen puolisonsa kanssa naimisiin sairaalassa muutamaa viikkoa ennen puolison kuolemaa. :(
Minusta se oli hyvä että ehtivät, koska se oli ollu suunitelmissa tulevaisuudelle muutenki. Saivat edes jotain toteutettua niistä jotka jäi vaan haaveeksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Lähinnä hirvittää. Samaa ikää ku itse ja tietää kuolevansa ja jättävänsä taakseen miehen ja lapset
aivan. ku tietää ettei oo ku muutama viikko enää elinaikaa.

ja sirkkatällille ja muille: oli brittilän bb:ssä vuonna 2002, sen jälkeen celebrity bb:ssä toissavuonna (?) ja aiheutti kohun rasistisilla puheillaan, sai viime elokuussa tietää olevansa terminaalisairas, sairastaa kohdunkaulansyöpää joka levinny maksaan, nivusiin ja ympäri muutenki...

 
Alkuperäinen kirjoittaja dani:
Mistäs täs on kyse??
Eikö se oo se "BB-stara" aikojen alusta..? Sai lapsen yms..
Oisko tästä jotain uutista,linkkiä?
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/7869090.stm

ja lisää löytyy ku googlettaa tai lukee vaikkapa iltalehteä. sielläki on kerrottu.

 
Alkuperäinen kirjoittaja sirkkatälli:
Surullista lasten ja miehen kannalta, mutta hei, kukaan ei ole korvaamaton ja maailma on naisia täynnä. Mies varmasti löytää uuden äidin lapsille.
Mun likalla ainakin tulee olemaan tasan yksi äiti, mä. Vaikka mä kuolisin, niin ei kukaan likan äidiksi tulisi. Eikä kukaan tulisi hänen isäkseen jos exä kuolisi.
 
vieras
Minusta on hienoa, että hän jaksaa vielä kuolemansairaana ajatella lastensa tulevaisuutta ja hommaa heille varallisuutta myymällä häänsä medialle. Olen lähipiirissä seurannut kahden läheisen viimeisiä viikkoja ja heistä kumpikaan ei kyllä pystynyt ajattelemaan enää mitään muuta kun omaa kuolemaansa. Eli älyttömän vahva hän on minun mielestä henkisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta on hienoa, että hän jaksaa vielä kuolemansairaana ajatella lastensa tulevaisuutta ja hommaa heille varallisuutta myymällä häänsä medialle. Olen lähipiirissä seurannut kahden läheisen viimeisiä viikkoja ja heistä kumpikaan ei kyllä pystynyt ajattelemaan enää mitään muuta kun omaa kuolemaansa. Eli älyttömän vahva hän on minun mielestä henkisesti.
minä olen kans ihmetelly että miten kuolemansairas voi olla niin tyyni ja ajatella järkevästi asioita :ashamed: jos minä kuulisin että kuolen kuukauden päästä, niin en osais järjestellä omia hautajaisia, suunnitella lasten raha-asioita, käydä varaamassa hautapaikkaa,arkkua ja suunnitella hautajaisten ruokaa jne :( näin on tehny parikin tuttuani, ja ihmettelen miten pystyivät :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta on hienoa, että hän jaksaa vielä kuolemansairaana ajatella lastensa tulevaisuutta ja hommaa heille varallisuutta myymällä häänsä medialle. Olen lähipiirissä seurannut kahden läheisen viimeisiä viikkoja ja heistä kumpikaan ei kyllä pystynyt ajattelemaan enää mitään muuta kun omaa kuolemaansa. Eli älyttömän vahva hän on minun mielestä henkisesti.
minä olen kans ihmetelly että miten kuolemansairas voi olla niin tyyni ja ajatella järkevästi asioita :ashamed: jos minä kuulisin että kuolen kuukauden päästä, niin en osais järjestellä omia hautajaisia, suunnitella lasten raha-asioita, käydä varaamassa hautapaikkaa,arkkua ja suunnitella hautajaisten ruokaa jne :( näin on tehny parikin tuttuani, ja ihmettelen miten pystyivät :'(
Mä tiedän tilanteen jossa oli äidillä enemmän aikaa ku pari viikkoa niin hän järjesti kaikki perheen paperit mappeihin ja niihin sisällysluettelot, kirjotti kaikkien kodinkoneiden ohjeet, perusruokareseptejä yms ja teki arjen jatkamisen mahdollisimman helpoks lopulle perheelle. Varmaan aika terapeuttistakin ja anta varmaan levollisemman mielen itselle "lähteä"
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta on hienoa, että hän jaksaa vielä kuolemansairaana ajatella lastensa tulevaisuutta ja hommaa heille varallisuutta myymällä häänsä medialle. Olen lähipiirissä seurannut kahden läheisen viimeisiä viikkoja ja heistä kumpikaan ei kyllä pystynyt ajattelemaan enää mitään muuta kun omaa kuolemaansa. Eli älyttömän vahva hän on minun mielestä henkisesti.
minä olen kans ihmetelly että miten kuolemansairas voi olla niin tyyni ja ajatella järkevästi asioita :ashamed: jos minä kuulisin että kuolen kuukauden päästä, niin en osais järjestellä omia hautajaisia, suunnitella lasten raha-asioita, käydä varaamassa hautapaikkaa,arkkua ja suunnitella hautajaisten ruokaa jne :( näin on tehny parikin tuttuani, ja ihmettelen miten pystyivät :'(
mutkun se on ollu pitkän aikaa sairas. joten kait sillä on tietyllä tavalla palaset loksahtanu yhteen päässä.

mutta mie vaan mietin että kuinkakohan paljon se sen tuleva mies siitä avioliitosta hyötyy ja onko se se ainoa syy miksi se naimisiin haluaa niin äkkiä :ashamed:

 
Surettaa että hän kuolee syöpään ja tietää kuolevansa muutaman viikon sisällä. Koskettaa hänen kohtalonsa liikaa juuri kokemaani. Sillä erolla että mun ystävällä ei ollut mitään mahdollisuuksia järjestellä häitä tai alkaa rahastamaan vielä kuolinvuoteellaan. Syöpä vei ilman julkisia fanfaareja.
Valitattavasti tuo häillä rahastaminen kertoo kyseisen ihmisen elämänarvoista jotain mikä taas peilaa tätä aikaa :/ Ahdistavaa ettei ihminen osaa kuolla arvokkaasti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Surettaa että hän kuolee syöpään ja tietää kuolevansa muutaman viikon sisällä. Koskettaa hänen kohtalonsa liikaa juuri kokemaani. Sillä erolla että mun ystävällä ei ollut mitään mahdollisuuksia järjestellä häitä tai alkaa rahastamaan vielä kuolinvuoteellaan. Syöpä vei ilman julkisia fanfaareja.
Valitattavasti tuo häillä rahastaminen kertoo kyseisen ihmisen elämänarvoista jotain mikä taas peilaa tätä aikaa :/ Ahdistavaa ettei ihminen osaa kuolla arvokkaasti.
Hän saa lähes 2 miljoonaa niistä häistä! Jos sulla olis mahdollisuus tienata tuon verran yhdessä päivässä ja samalla turvata sun lastesi tulevaisuus niin etkö tosiaan toimisi samalla tavalla? Mä toimisin ja ihan lasten takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Surettaa että hän kuolee syöpään ja tietää kuolevansa muutaman viikon sisällä. Koskettaa hänen kohtalonsa liikaa juuri kokemaani. Sillä erolla että mun ystävällä ei ollut mitään mahdollisuuksia järjestellä häitä tai alkaa rahastamaan vielä kuolinvuoteellaan. Syöpä vei ilman julkisia fanfaareja.
Valitattavasti tuo häillä rahastaminen kertoo kyseisen ihmisen elämänarvoista jotain mikä taas peilaa tätä aikaa :/ Ahdistavaa ettei ihminen osaa kuolla arvokkaasti.
Hän saa lähes 2 miljoonaa niistä häistä! Jos sulla olis mahdollisuus tienata tuon verran yhdessä päivässä ja samalla turvata sun lastesi tulevaisuus niin etkö tosiaan toimisi samalla tavalla? Mä toimisin ja ihan lasten takia.
En todellakaan toimisi samoin.
Raha ei ole kaiken mittari. Mä en rahastaisi kuolemallani.
Mutta jokainen tavallaan.
 

Yhteistyössä