Inseminaatio

Heippa tännekkin pitkästä aikaa!!Valitettavis suru-uutisia täällä,viime viikon ultrassa todettu tuulimunaraskaus.... :( Mieli ihan maassa mut kai tästä vielä noustaan!Nyt tyhjennys menossa ja sit ootellaan yhdet kuukautiset ja sit pääsis kolmanteen ja toivottavasti viimeiseen inssiin!! :heart:
 
Pahoittelut Siniruskolle, voimia.

Inssi meni ihan hyvin, folli oli 22mm ja limakalvokin oli 7cm eli kuulemma riittävä, mutta en usko onnistumiseen. Varmasti selittämätön syy löytyy hedelmöittymisestä tai kiinnittymisestä. Tsemppiä kaikille.
 
Sinirusko
Pahoitteluni suru uutisesta!! Jos yhtään lohduttaa niin itsellä tyhjennyksestä nyt kuukausi ja katse on jo tulevassa. Ensi kierrossa taas inssiin. Oma olo on hyvä, vaikkei sitä tilannetta koskaan unohdakkaan! Kuinka tyhjennys on sujunut? Itselläni tyhjennysvuoto kesti viikon ja sen jälkeen ollaan odoteltu kuukautisia, jotka juuri alkoivatkin, jei! Mutta kuten totesit niin tästä on suunta ainoastaan ylöspäin eli kohti uutta kiertoa ja uutta plussaa joka olisi SE plussa!! <3
 
Onpa ikävä kuulla Sinirusko. Voimia jokaiseen päivään. Toivon, että plussaat pian uudelleen ja että kaikki menee sitten hyvin loppuun saakka!

Nannah86 ja Emppu19, onko mitään tuntemuksia? Vai voiko vielä edes ollakaan....mulla ei mitään. Ja vaikka olisikin, mulla on niitä muka raskausoireita ollut niin monta kertaa, etten jaksa oikein uskoa niihinkään. Tietääkö joku, miten ne aamulämmöt pitäis mennä? Eli jos ovulaation jälkeen lämpo laskee normaaliksi, tarkoittaako se sitä, että hedelmöitystä ei ole tapahtunut? Vai tuleeko se kohonnut lämpö vasta vähän myöhemmin? Mulla nyt normilämmöt (pp 4)...
 
Kiva kuulla sustakin [/b]Adalaine :heart: :heart: Mulla itseasiassa on vasta toinen tyhjennyspäivä menossa,hyvin on tähän asti ainakin mennyt...kipuja jonkun verran mutta onneksi on hyvät särkylääkkeet!! =) Kuhan tästä tyhjennyksestä selvitään ni eiköhän sitten jo valoisin mielin uutta ja tulevaa kohti... :heart: Näin se vaan oli tarkoitettu ja kun itse ei näille mitään voi.
Menetkö nyt tässä kierrossa inssiin vai vasta seuraavassa?Meille lääkäri sanoi,että kun kuukautiset tulee niin clomit taas siihen kiertoon ja inssi pyrittäis tekemään...
 
Heippa!
Täällä kp 9, tamot syöty ja viikon päästä olisi follikkeliultra. Toivotaan, että tässä kuussa päästään inssiin asti. Miehen siittiöille on tarkoitus tehdä maanantaina koepesu ja katsoa, että onko niistä mihinkään. Tsemppiä piinailijoille!
 
Sinirusko
Tyhjennysvuodosta: mulla kunnon vuoto kesti vain muutamia päiviä, noin kolmisen päivää ja sen jälkeen vuoto rauhoittui ja pikku hiljaa loppui kokonaan. Muutaman kerran tuli vielä pientä vuotoa/raskausmateriaalia ulos myöhemminkin mutta kunnon vuoto loppui tuon muutaman päivän jälkeen. Mutta tuohan on hyvin yksilöllistä. Melkein jo ihmettelin että onnistuukohan niin lyhyellä vuodolla tyhjennys kunnolla, mutta hyvin oli onnistunut, joten se vuodon määrä ei kerro nähtävästi mitään. Kovat kivut oli vain noin päivä sen tyhjennysvuodon pillereiden oton jälkeen, supistuksia. Mutta muutoin ei tuntunut kun otin kans kunnolla lääkkeitä!!
Mulla kans jatketaan pistelyitä heti tässä uudessa kierrossa, kp5 aloitan ja kp10 ultraan. Lääkäri sanoi että kun kohtu tyhjentynyt niin hyvin voi heti jatkaa, jos olis kaavittu niin sitten olis joutunut yhden kierron odottelemaan. Nyt kun pääsee uuteen kiertoon niin olo parani kerrasta. On taas ihanan odottavainen olo. Vaikkei heti uusiksi onnistuisikaan niin on ainakin yritys päällä :) Ihana kun tekin pääsette heti jatkamaan. Mulla meni 5vkoa tyhjennyksestä kun menkat alkoi, joillakin alkaa nopeamminkin. En tiedä onko tuulimunatapauksissa eroa tähän keskeytyneeseen keskenmenoon. Sanoiko lääkäri mitään kun ultrassakin olit käynyt yms ja nyt vasta tuulimuna huomattiin? Eikö viikkojakin pitänyt olla kohtalaisesti?

Ihania kesäpäivä ja nyt odotellaan että tekin pääsette uuteen kiertoon!!

Plussatuulia kaikille joilla H-hetket lähellä!! :heart:
 
Adalaine Tosi nopeestihan sulla sit toi tyhjennysvuoto loppui,toivon itellekkin samaa! Pääasia et kunhan vaan tyhjentyy kunnolla. Kerkesin käymään kolme kertaa ultrassa ja aina annettiin mahollisuus että kaveri on vaan niin pieni ettei näy,tottakai lääkäri kertoi myös keskenmenon mahollisuudesta.Mutta nyt viimeviikon ultrassa tapaus oli ihan selvä,viikkoja olisi pitänyt olla jo 10-11 ja kohdussa näkyi vaan istukka ja ruskuais/raskauspussi,ei valitettavasti muuta.... :'(
Tsemppiä teillekkin hurjasti ja toivottavasti tärppää nopeesti!!! :heart: :heart:
 
Pahoittelut Sinirusko :hug: toivottavasti pian tärppää uudestaan ja kaikki menee hyvin loppuun asti. SeaBlue täällä ei minkäänlaisia tuntemuksia, paitsi välillä menkkakivun tapaisia mutta ne varmaan johtuu tuosta lugesteronista. en usko onnistumiseen ollenkaan :/ En ole koskaan mitannut noita lämpöjä niin niistä en osaa kyllä sanoa ollenkaan. Odottavan aika on kyllä niin pitkä :kieh:
 
Sinirusko. Olipa ikävä uutinen :( pahoittelut :hug: Jatkoitko muuten lugesteronin käyttämistä inssin jälkeen? Oliko mitään oireita, josta olisi voinut päätellä että on tuulimuna. Itsellä inssiplussa ja huomenna alkaa viikko 5. On niin tyhmää, että vihdoin kun sen plussan saa, niin sitten se onkin huijausta! Tsemppiä ja voimia sulle.
Joku kysyi onko mulla oireita. Kyllä on. Normaali kuvotuksen lisäksi, rinnat ovat turvonneet ja välillä on viiltäviä kipuja alavatsassa. Myös vatsa on turvoksissa. Mulla on myös selvä linea negra (eli se tumma viiva alavatsasta napaan) Se on selvästi nähtävissä, mutta se on voinut olla haaleampana aiemmin. Ultra on viikolla 7 eli pitäisi vielä kaksi viikkoa kärvistellä. Huh!
 
Jatkoin lugeja aina viime viikkoon asti. Aika lailla olin oireeton koko "raskauden" ajan,mulla oli vaan tissit kipeet ja hieman pahaa oloa hetkittäin,ei juuri muuta. Kylhän mua vähän toi oireettomuus pelotti,eikä näköjään turhaan.... :'( Tsemppiä sulle raskauteen ja hurjasti onnea!! :heart: :heart: Monesko inssi tuotti tulosta?
 
Sinirusko: Mulla eka inssi tärppäsi, mutta eihän tästä vielä tiedä onko siellä ketään. Todella suurilla varauksilla mennään. Kyseessä on ensimmäinen plussa ja en halua elätellä vielä turhia toiveita. Pelottaa myös, että noi luget hämäävät ja pitävät valheellista raskautta yllä.

Mulla alkoi muuten muutama päivä inssistä oikein kunnon kuumetauti. Olin pp 5-9 reippaassa kuumeessa ja lämpöily jäi päälle pitemmäksi aikaa. Ajattelin, että ei voi mitenkään tärpätä, mutta kyllä ainakin yritystä kiinnittymiseen on.
 
Siniruskolle halaus täältäkin. :(

Mulla on pp12 kääntymässä iltaan. Koko illan on ollut olo et menkat alkaa. Alavatsaa juilii, reisiä pakottaa, selkää tikkuilee. Valkovuotoa hulahtelee ja koko ajan oon sydän kurkussa et nyt alkoi menkat. :'( En olisi uskonut että näin voimakkaasti reagoin, koska olen mielestäni ollut tän asian kanssa niin jalat maassa tähän asti. Sekin tuntuu niin oudolta, et negaan olen ollut muka koko ajan varautunut, mutta ilmeisesti sittenkään kuitenkaan en ole, koska tiedän et kun sen eka punaisen tipan bongaa, mun elämä romahtaa hetkeksi. Voi ja tällaistako tässä on sitten odotettavissa kuukaudesta toiseen? Pientä henkistä kuolemaa ja löyhässä hirressä roikkumista joka kuukausi. En ala. :(
 
Matroskin miten siellä? eihän ole vuoto vielä alkanut? vaikka itelläkin on joka kuukausi tunne että ei onnistuta niin aina jossain taka-alalla on kumminkin pieni toivon kipinä ja joka kertahan se maailma romahtaa kun vuoto alkaa :( toivotaan että siellä ei maailma nyt romahda ja plunssan saisit :) täällä ei lugesteroneista oikeastaan sivuvaikutuksia ole. väsytttää ehkä tavallista enemmän. viime yönäkin nukuin 11h. mutta voihan se olla että tulee sitten vähä myöhemmin nyt vasta kolme päivää niitä käyttänyt. miten muilla jotka on noita lugeja käyttäny kuinka äkkiä tuli sivuvaikutuksia? ja miten teillä muilla tietääkö teillä teidän läheiset ihmiset teidän lapsettomuusongelmista ja hoidoista?
 
Siniruskolle voimia. Mie kerroin kaikille läheisille hoidoista, ajattelin että jos olen kärttyisä ja muutenkin, niin eivät ota nokkiinsa, mietin että helpompi kun saa puhua mullekin kuin vain avopuolisolle, ei tarvi aina odottaa. Muuten ihan hyvä kun on kertonut, mutta kukaan läheisistä ei itse ole joutunut hoitoja ottamaan ja osalla omia lapsia jo tullut omaa aikaansa, niin eivät oikein osaa kannustaa ja ymmärtää, mutta parhaansa yrittävät :heart:
nannah86 ja SeaBlue onko teillä mitään tuntemuksia, täällä ei mitään, välillä kuvittelee jotain, mutta ei mitään suurempaa, pp 6 menossa.
 
Minä olen myös kertonut vaikeudestamme saada toista lasta aika avoimesti. Mielestäni helpompi niin kuin että aina miettiä mitä vastaa siihen, että ettekö te halua toista tai muuta vastaavaa. Hoidoista en ole ihan niin laajalti kertonut, läheisille kylläkin.

Ei mitään tuntemuksia.....onkohan vielä kuitenkin toiveita?? Piinapäivien puolivälissä, toivottavasti toinenkin viikko menisi nopeasti! Kiva seurata nannah86 ja Toivotonta tärppääkö meillä kenelläkään vai jopa kaikilla tuntemuksien puutteesta huolimatta. Toivotaan tuota viimeistä!
 
täällä ei mitään erikoisia tuntemuksia tosiaan ole :/ muuta kuin mielikuvitus oireita :D kuvittelen että käyn tiheämpään vessassa kuin normaalisti ja kaiken näköisiä nippailuja olen ollut tuntevinani :LOL: vielä joutuu niin monta päivää jännäilemään, en nimittäin aio testata ennen kuin inssistä on kulunut se 14 päivää. jos edes sinne asti pääsee ennen kuin menkat alkaa. Tosiaan kiva että on muitakin tässä "samassa pisteessä" olevia jännäilijöitä :) ja tosiaan toivotaan että kaikille se plussa sieltä nyt tulisi :) me ei olla kerrottu hoidoista, oon aina keksinyt jotain miksi ei toista ole tulossa. oishan se ihana toki kertoa niin eivät olisi koko ajan kyselemässä tai ihmettelisi miksi en jaksa iloita jokaisesta vauva uutisesta mutta jotenkin vaikea puhua koko asiasta semmoisten kanssa joka ei ole itse kokenut samaa. ja ajattelen että jospa tässä jossain vaiheessa onnistuu niin ei tarvi sitte kenellekkään kertoa onnistuneensa, siis ihan heti. En edellisestäkään raskaudesta uskaltanut kertoa kenellekkään ennen ku ensimmäinen neuvola oli ohi ja osalle kerrottiin vasta sitten kun vatsa alkoi pyöristyä.
 
Minäkin suunnittelin että aikaisintaan testailen kun on kulunut 14 päivää, tai mielellään ylikin, jos nyt vain malttaa :D olettaen että kuukautiset eivät ole alkaneet. Mie kuvittelen kans että olen rampannu pissalla tiheämpää ku normaalisti, mutta en luultavasti ole kuitenkaan. Rinnat on vähän arat, mutta ne nyt voi enteillä menkkojen alkuakin.
 
Mulla on ollut (ainakin jollain mittarilla mitattuna) nyt vähän lämmöt koholla. Samoin aamulla kun heiluteltiin peittoja niin oli sellainen ihmeellinen paineen tunne alavatsalla, jota en muista ennen tunteneeni. Toivonkipinä on kovasti herännyt taas, toivon vain etten joudu taas pettymään.

Matroskin ootko testaillut? Sitä piinailee jo melkein toistenkin puolesta....
 
Menkat alkoi ja maha on pirun kipeä. Eilen ehdin testatata neganki. Noh, nyt vaan leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.. Mä laskin että ennen juhannusta torstaina olis kp 13 ja klinikka vielä auki.. kannattaiskohan tuo vielä koittaa seuraavaan kiertoon? Pitää maanantaina soittaa klinikalle ja kysyä niiden mielipidettä asiasta. Kun tuntuu että nyt on kroppaa kiusattu hormooneilla, niin jospa se älyäis paremmin kuinka sen tarvii toimia. Toisekseen päästäis nopeempaa ivf-jonoon tällä tavoin ku olis inssit alta pois.. Liekköhän tuo kp 13 riittäis? Toisaalta,kp 15 oli liikaa kun munis oli ehtinyt jo puhjeta. Noh tietäispä ainakin et meidän perheessä harrastettais sit juhannuksena rakkauden urotekoja pidemmän kaavan mukaan. :D
 
Pahoittelut Matroskin :hug: . Tsemppiä!
Mulla taitaa olla taas toiveoireita. Lämmöt normaalit eikä mitään tuntemuksia. Rinnat eivät edes vähääkään arat. Tulisi jo perjantai.... Koskaan en ole piinaillut näin intensiivisesti, pitäisi tosiaan keksiä jotain muuta mietittävää. Seuraava inssi tod näk vasta sit syksyllä.
 
Matroskin :hug: pahoitteluni. minä kans eilen laskeskelin että jos nyt menkat alkaa että ehittäiskö tehä 1 inssi ennen ku klinikka menee kiinni. täällä ei oikein oireita mihinkään suuntaan. saa nähä miten käy. piinailu jatkuu
 
MOIKKA! Lohduttavaa lukea teidän juttuja täältä... Saanko liittyä seuraan? Täällä lapsen yritystä kaksi vuotta ja ensi viikolla eka inseminaatio edessä... Clomifen ja pregnyl- yhdistelmällä mennään. Miehen simpat hieman heikkoja mutta oikee ongelma taitaa olla mun PCO. Kp 10 oli molemmilla puolilla 10 mm follit kasvamassa. Aika pienet?? Kokemuksia? Mitenhän ehtii kasvaa ensi tiistaille... Silloin olisi inssi tarkoitus tehdä ja sen jälkeen vasta Pregnyl. Itsestä tuntuu että ajoitus ei ole paras mahdollinen mutta... HUOH. Sellaista se on. Kalenterin kanssa vehtaamista ja tuntemusten kyttäämistä. Alkaa pikkuhiljaa korpeemaan tää homma! :/
 
Pahoittelut Matroskin :'(
Tervetuloa Aava-79 minullakin taisi olla ultassa follit vain 10 mm kokoisia, clomifen +Purgeon ja pregnyl yhdistelmällä mentiin hoito. Maanantaina oli muistaakeni ultra ja perjantaina oli sitten inssi, pistin neljänä päivänä Purgeonia vaikka eka oli suunnitelmissa että pistän vain 2 päivää, hyvän kokoisia olivat kun inssi tehtiin.
Mie en meinannu aamulla uskaltaa nousta sängystä ylös kun eilen oli alavatsassa vähän sellaisia fiiliksiä että kuukautiset alkaisi, kesäloma alkoi eikä ole mitään syytä nousta, niin tulee sitten vain makoiltua ja mietittyä :D Onneksi eivät ainakaan vielä alkaneet, piinailu jatkuu.
 

Yhteistyössä