IS:"Joka kuudes pettää pikkujouluissa!"

Kuule aika ketkuja ovat naisetkin. Mun mies kertoi, että inhoaa pikkujoulujaan kun a-i-n-a kaikki epätoivoiset, jopa naimisissa olevat (niin nuoret kuin vanhatkin) naiset kuvittelevat saavansa miehen kuin miehen pikkujouluissa. Siis voitteko kuvitella, oikeen hakevat kontaktia! Saavat sitten jotain hihiteltävää, sipitettävää ja supatettavaa. Ehkä parantaa huonoa itsetuntoa. :eek:

On tainnut tällaisilta tyypeiltä jäädä nuoruusaika kokematta, ei voi muuta sanoa, mutta että tollastahan se oli jo joskus limudiskossa... :whistle:
 
Loukattu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2005 klo 14:06 vieras kirjoitti:
Kuule aika ketkuja ovat naisetkin. Mun mies kertoi, että inhoaa pikkujoulujaan kun a-i-n-a kaikki epätoivoiset, jopa naimisissa olevat (niin nuoret kuin vanhatkin) naiset kuvittelevat saavansa miehen kuin miehen pikkujouluissa. Siis voitteko kuvitella, oikeen hakevat kontaktia! Saavat sitten jotain hihiteltävää, sipitettävää ja supatettavaa. Ehkä parantaa huonoa itsetuntoa. :eek:

On tainnut tällaisilta tyypeiltä jäädä nuoruusaika kokematta, ei voi muuta sanoa, mutta että tollastahan se oli jo joskus limudiskossa... :whistle:
Edellinen pitää kyllä varmaan paikkaansa.
 
sinkku
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2005 klo 15:22 vieras kirjoitti:
ettei olisi etelän ilmiö koko juttu? en itse ainakaan moista nää, tosin ne samat tietyt varatut tyypit aina vonkaa mutta ne kaikki tietää - varmaan vaimonsakin...
Tämä tapahtui joo Helsingin yöelämässä. Varmaan pienemmillä paikkakunnilla on suurempi kiinnijäämisen riski. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2005 klo 15:22 vieras kirjoitti:
ettei olisi etelän ilmiö koko juttu? en itse ainakaan moista nää, tosin ne samat tietyt varatut tyypit aina vonkaa mutta ne kaikki tietää - varmaan vaimonsakin...
kuule, jokunen vuosi sitten naureskeltiin kavereiden kanssa kun lähes aina baarissa joku mualainen tuli pokailemaan.. työmatkalla tms. olivat ja iltaa viettämässä kun kerran helsinkiin pääsivät. Perheellisiä oli suurin osa, kinusivat hotellille 'jatkoille'. kyllä sitä muutkin osaavat, tekevät sen tietenkin poissa valvovien silmien alta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2005 klo 09:35 Nanna kirjoitti:
Musta olisi mahtavaa jos firmat / työpaikat järjestäisivät avec-pikkujouluja. Eli puolisot mukaan!

Mieheni sanoi juuri jättävänsä omat pikkujoulunsa väliin jotta voimme viettää sen ajan yhdessä kaiken muun kiireen keskellä. Aika söpöä :)

ALLEKIRJOITAN TUON!!!!!


JA niin .....ihana mies sulla :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2005 klo 21:33 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2005 klo 15:22 vieras kirjoitti:
ettei olisi etelän ilmiö koko juttu? en itse ainakaan moista nää, tosin ne samat tietyt varatut tyypit aina vonkaa mutta ne kaikki tietää - varmaan vaimonsakin...
kuule, jokunen vuosi sitten naureskeltiin kavereiden kanssa kun lähes aina baarissa joku mualainen tuli pokailemaan.. työmatkalla tms. olivat ja iltaa viettämässä kun kerran helsinkiin pääsivät. Perheellisiä oli suurin osa, kinusivat hotellille 'jatkoille'. kyllä sitä muutkin osaavat, tekevät sen tietenkin poissa valvovien silmien alta.
nii mutta täällä eivät kehtaa, omilla maillaan retostaa.. ja harvat ne työmatkalaisia täällä on, ehkä siihen ammattikuntaan valikoituukin enemmän "rauhatonta" sakkia... täällä on perusmeininki, oikeestan kivan turvallinen :D
 
naurettavan naiivia jos kuvittelee että maaseudulla ei petetä, vaan stadissa! :LOL: voi hyvänen aika. tottakai pitää olla luottoa aviopuolisoonsa, mutta pieni hiljainen epävarmuus ei ole koskaan pahitteeksi. silloin osaa olla varpaillaan ja tulkita tietyt käytösmuutokset oikein. olen stadista muuttanut keskisuomeen pienemmälle paikkakunnalle ja törmännyt ihan samoihin ehdotteluihin kuin muuallakin. ainoo vaan, että ne tehdään ilman alkoholia, suorassa päivänvalossa ja naapurien kesken. suhteita on mennyt vaihtoon.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2005 klo 13:54 vieras kirjoitti:
naurettavan naiivia jos kuvittelee että maaseudulla ei petetä, vaan stadissa! :LOL: voi hyvänen aika. tottakai pitää olla luottoa aviopuolisoonsa, mutta pieni hiljainen epävarmuus ei ole koskaan pahitteeksi. silloin osaa olla varpaillaan ja tulkita tietyt käytösmuutokset oikein. olen stadista muuttanut keskisuomeen pienemmälle paikkakunnalle ja törmännyt ihan samoihin ehdotteluihin kuin muuallakin. ainoo vaan, että ne tehdään ilman alkoholia, suorassa päivänvalossa ja naapurien kesken. suhteita on mennyt vaihtoon.
ai, voi olla sitten että mä oon vaan valinnut seurani paremmin kuin sä :D

mukavampi elääkin kun on liian luottavainen kuin liian epäluuloinen - on kai jotkut viisaatkin joskus sanoneet :wave:
 
Mies oli viettämässä pikkujoulujaan viikko sitten perjantaina ja kerto kuinka noin 30-40 vuotiaat naiset hinkkas #&%£$!* jokaiseen mieheen tanssilattialla(kyseessä oli yökerho). Ja tulivat pöytään suoraan kysymään kiinnostaako seksi. Mies oli kieltäytynyt ja sanonut olevansa varattu niin vastaus oli ollut että "niin minäkin, mutta ei se haittaa". Missä ihmisten moraali on!? Tiedän ettei mieheni pettäisi, mutta hän itse pelkää että minä kuvittelen niin käyvän.
 
ei sinisilmä
ätyön ja muun vuoksi ympäri Suomea liikkunut pikkujouluissa ja päivänvalossa
kuulun ihmisiin johon luotetaan ja arvatkaa kuinka moni on kertonut pettäneeensä ..jopa pariskunnan molemmat osapuolet katuneet silti toisesta luulevat ettei toinen petä (enkä ole tuomari niin en paljasta)

enkä ole itsekään ilman jäänyt .... kaikki ukkomiehet ovat olleet valmiita olleita lakanoihin ;) vaikka en ole edes itse aloitetta tehnyt

elän onnellisessa parisuhteessa sillä kumpikaan ei pidä toista itsestään selvyytenä
 
kahden lapsen äiti
Hei,

Kertokaa firmoja, joissa saisi puolison viedä mukaan pikkujouluun tms. Ei taida montaa löytyä!
Minäkin haluaisin mieheni kanssa työpaikkani pikkujouluun tai pikkujoulutapahtumaan. Vielä parempi, jos se olisi päiväsaikaan ja myös lapsille tarkoitettu. En kaipaa alkoholia vaan yhteistä tapahtumaa koko perheelle. Tonttupolku Järvenpäässä on juuri sellainen "pikkujoulu", johon ihastuin.
Ei muuten ole vielä ollut tänä vuonna !

Mukavaa jouluaikaa kaikille.
 
Hopi
Miehet tuntuvat ottavan naistenpuheet joskus liian vakavasti ja ajattelevat vain sitä. Esim. tanssiessani erään puolitutun miehen kanssa kysyin häneltä missäpäin hän asuu ja vastauksena oli että hän seurustelee. Olin aika tyrmistynyt sillä kysyin asiaa pelkästään mielenkiinnosta, hän ajoi joskus edelläni samalle suunnalle missä itse asun. Kelasin vastausta hetken ennen kuin edes tajusin mitä mies oli minun kuvitellut kysyneen. En todellakaan ollut menossa hänen luokseen! Tämäkö on sitä naisten suoraa ehdottelua???!!! :LOL:
 
Hopi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2005 klo 11:25 sinkku kirjoitti:
No voin kertoa, että viime viikonlopun pikkujoulutunnelmissa 4 varattua (sormuksin varustettuja ja joku jopa tunnusti olevansa naimisissa) miestä yritti pokata mua! Yksi oli viemässä hotelliin, yksi ripustautui kaulaan ja yritti koko ajan suudella, yksi roikkui persuksissa ja hiveli joka paikkaa ja yksi veti mieletöntä flirttiä koko illan/yön. Minä sinkkuna pidin toki showta yllä tiettyyn rajaan asti, mutta olin todella yllättynyt näiden miesten käytöksestä. Kyse ei ollut saman firman ihmisistä vaan yleisesti ottaen yhden ravintolan miesasiakkaista klo 24-04 välillä. Vaimoraukat!

Ja tämä ei ole mitään itsetunnon kohotusta omalta osaltani. :)
Oletko varma etteivät miehetkin halunneet vain pitää hauskaa tiettyynrajaan asti?
 
Äh, pikkujouluissa pettäminen on villiintyvän kerran vuodessa vapauteen päässeen säälittävän luuserin juttu. Eikä pettämiseen pikkujouluja tarvita ellei pikkujoulut nyt sitten ole ainoa tilaisuus vuodessa repäistä - mikä olisi kyllä aika säälittävää...
 
Kyllä se ei oo pikkujouluista kiinni, jos joku on aikeissa vieraissa käydä. Firman pikkujoulut ei ole tosiaan syynä ihmisten tekemiin syrjähyppyihin vaan ihmiset itse.
Mun mielestä pikkujoulut on yleensä tosi hauskoja juhlia. Mulla ei tee yhtään heikkoa myöskään se, että mies lähtee omiin juhliinsa. Jos se mua haluaa pettää, kyllä se keinot keksii ihan varmasti eikä siis tarvitse pikkujouluaikaa siihen näyttämökseen :p
Sääli tietysti, että on paljon ihmisiä, jotka käyttäytyy ala-arvoisesti hauskan juhlimisen varjolla.
 
tania
kyllä minun mieheni firmassa pikkujoulukutsu tulee aina avecina ja yhdessä olemme käyneet.
Yhden kerran olen ollut kipeänä ja silloin mieheni meni yksin.
En ikinä ole kuvitellut että petos tapahtuisi sen enempää pikkujouluissa kuin missään muuallakaan jos on tapahtuakseen.

Meidän työpaikalla on p-joulut vain oman työporukan kesken, olen silloin tällöin mukana mutta en aina..
Myönnän että olen joskus pettänyt, mutta en ikinä pikkujouluissa, ei tulsii mieleenkään!!!!

siis jos ei halua jäädä kiinni tai tulla leimatuksi nin eihän tuollaista ainakaan tuttujen edessä tehdä...sehän vasta holmöä olisi!

Mutta luottavaa mieltä pikkujouluihin ja muihinkin juhliin ja rakkauden täyteistä joulua!
 

Yhteistyössä