Isotissiset naiset tuovat tutkitusti mielihyvää miehille

  • Viestiketjun aloittaja reino44
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mulle tuli tuosta jutusta mieleen kauneusleikkaukset. Tuossakin sanottiin, että kiloja laiteltiin kuvankäsittelyohjelmilla niille naisille lisää, eikä niin, että ne olisi ollut luonnollisia senttejä. Mitä friikimpi kroppa sitä suurempi huumausefekti.
 
tossahan puhuttiin pepusta ja lantiosta...mulle on kyllä moni mies sanonu, et mielummin pienet ja kiinteät, kun isot ja roikkuvat. tosin eihän nekään aina toisiaan pois sulje. varmasti kaiken näköisille ja muotoisille naisille on ottajansa. ja mä uskon, et se on ennemminkin kokonaisuus, yleinen olemus, joka ratkasee.
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Olenko minä sokea vai miten minä en huomannut että tuossa mainittiin tissejä kertaakaan...?
Tiimalasi tuskin voi olla ilman selkeitä rintoja? Ilman rintoja jää A-malliseksi.
Voi, nimittäin isot rinnat ei tee kenestäkään tiimalasia, koska siihen tarvitaan hartioita.
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Olenko minä sokea vai miten minä en huomannut että tuossa mainittiin tissejä kertaakaan...?
Tiimalasi tuskin voi olla ilman selkeitä rintoja? Ilman rintoja jää A-malliseksi.
Voi, nimittäin isot rinnat ei tee kenestäkään tiimalasia, koska siihen tarvitaan hartioita.
Hmmm... Tuskin enemmistö miehistä haluaa rotevaharteisen naisen?
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Olenko minä sokea vai miten minä en huomannut että tuossa mainittiin tissejä kertaakaan...?
Tiimalasi tuskin voi olla ilman selkeitä rintoja? Ilman rintoja jää A-malliseksi.
Voi, nimittäin isot rinnat ei tee kenestäkään tiimalasia, koska siihen tarvitaan hartioita.
Hmmm... Tuskin enemmistö miehistä haluaa rotevaharteisen naisen?
No esimerkiksi mä en ole mikään roteva, vaikka mulla on kokooni nähden leveät hartiat. Mittojen mukaan olen päärynä, mutta kukaan ei sanoisi mua päärynäksi.
 

Yhteistyössä