Isotissiset naiset tuovat tutkitusti mielihyvää miehille

  • Viestiketjun aloittaja reino44
  • Ensimmäinen viesti
Hah
Kun me miehen kanssa tavattiin olin treenannut niin paljon et mun tissit oli tosi "laudat" ja mun mies sanoi että rakastaa pieniä tissejä:D

No kun kahden lapsen jälkeen sain hieman kiloja lisää ja tissit suureni niin se mieli muuttui että mä rakastan isoja tissejä:D
 
vieras
Tiimalasivartalo on se halutuin ja kadehdituin vartalomalli. Koskaan siinä ei puhuta hartioista mitään. Vaan siinä on kuin X piilotettu kroppaan, superpuikkomallinen. Eli kurvia löytyy, ja hoikka vyötärö. Isot rinnat- kapea uuma- muodokas peppu = Tiimalasi.

Tiimalasivartalotyyppi on mm. Tanja Karpela.
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Hah:
Kun me miehen kanssa tavattiin olin treenannut niin paljon et mun tissit oli tosi "laudat" ja mun mies sanoi että rakastaa pieniä tissejä:D

No kun kahden lapsen jälkeen sain hieman kiloja lisää ja tissit suureni niin se mieli muuttui että mä rakastan isoja tissejä:D
Totta kai. Kyllä mieli venyy rakastamaan ja ihannoimaan niitä oman kumppanin piirteitä, millaiset ne sitten onkin. Sun mies rakastaa sua ja kaikkea sussa. :)
 
ex isotissinen
Oisko sittenki pitäny jättää ilmainen leikkaus väliin?? Ei kyllä se on niin että nää c kupitki on riittävän isot. Kauhee särky ja ongelma niistä yli-isoista oli. Miehet kyllä tosiaan tykkäs ja KYTTÄS...nyt saa olla rauhassa ja tietää että jos katsovat, katsovat mua ei tissejä.
 
Huumekoira
Mua ihmetyttää vaan se, että tossa jutussa painotettiin kyllä sitä lantio-asiaa, mutta tässä keskustelussa halutaan painottaa tissi-asiaa. En oikein ymmärrä, kai te luitte sen jutun kumminkin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mua ihmetyttää vaan se, että tossa jutussa painotettiin kyllä sitä lantio-asiaa, mutta tässä keskustelussa halutaan painottaa tissi-asiaa. En oikein ymmärrä, kai te luitte sen jutun kumminkin?
Keskustelu painottuu otsikon mukaan yleensä. Ap on varmaan tissikäs, ja siksi halusi korostaa sitä puolta :) Molempi parempi, t. tiimalasi :wave:
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mua ihmetyttää vaan se, että tossa jutussa painotettiin kyllä sitä lantio-asiaa, mutta tässä keskustelussa halutaan painottaa tissi-asiaa. En oikein ymmärrä, kai te luitte sen jutun kumminkin?
Keskustelu painottuu otsikon mukaan yleensä. Ap on varmaan tissikäs, ja siksi halusi korostaa sitä puolta :) Molempi parempi, t. tiimalasi :wave:
Niin varmaan. Mun mies sanoo, että olen tiimalasi, vaikka en kyllä ainakaan mittojen perusteella voi olla. Joskus imetysaikoina rinnat tuntui kiusallisen suurilta. En huomannut miesten käytöksessä eroa. Tai ehkä siitä on liian kauan.

Jotkut isorintaiset, joilla on tosi kapeat hartiat, näyttää päärynöiltä. En ymmärrä, miksi he ovat mittojen perusteella silti X.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Olenko minä sokea vai miten minä en huomannut että tuossa mainittiin tissejä kertaakaan...?
Tiimalasi tuskin voi olla ilman selkeitä rintoja? Ilman rintoja jää A-malliseksi.
Voi olla leveähartiainen ja lantionen sekä kapeavyötäröinen, vaikka rinnat olisivatkin pienet. Ei tuo mikään päärynävartalo todellakaan ole.
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Jotkut isorintaiset, joilla on tosi kapeat hartiat, näyttää päärynöiltä. En ymmärrä, miksi he ovat mittojen perusteella silti X.
Eikös siinä mitata rinnanympärys, ei hartioita?
Tyyliin tiimalasi: 90-60-90 cm.
Joo, mitatataan ja siksi olenkin mittojen mukaan päärynä. Mutta kun katsoo, niin en minä ole päärynä. Ja moni joka mittojen perusteella on tiimalasi, muistuttaa silti päärynää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Jotkut isorintaiset, joilla on tosi kapeat hartiat, näyttää päärynöiltä. En ymmärrä, miksi he ovat mittojen perusteella silti X.
Eikös siinä mitata rinnanympärys, ei hartioita?
Tyyliin tiimalasi: 90-60-90 cm.
Näin. Hartioilla ei ole mitään tekemistä tiimalasivartalon kanssa.
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Jotkut isorintaiset, joilla on tosi kapeat hartiat, näyttää päärynöiltä. En ymmärrä, miksi he ovat mittojen perusteella silti X.
Eikös siinä mitata rinnanympärys, ei hartioita?
Tyyliin tiimalasi: 90-60-90 cm.
Näin. Hartioilla ei ole mitään tekemistä tiimalasivartalon kanssa.
No kapeilla hartioilla varustettu isorintainen nainen jokatapauksessa usein näyttää päärynältä enemmän kuin tiimalasilta. En sitten tiedä, mistä johtuu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Jotkut isorintaiset, joilla on tosi kapeat hartiat, näyttää päärynöiltä. En ymmärrä, miksi he ovat mittojen perusteella silti X.
Eikös siinä mitata rinnanympärys, ei hartioita?
Tyyliin tiimalasi: 90-60-90 cm.
Näin. Hartioilla ei ole mitään tekemistä tiimalasivartalon kanssa.
Jos on leveät hartiat ja leveä selkä, rinnanympärys saattaa olla suuri, vaikka rinnat eivät olisikaan.

Joku läski, jonka vartalossa ei ole mitään muuta hyvää kuin ne isot, roikkuvat lollot, taitaa taas yrittää pönkittää itseluottamustaan väittämällä kaikkien miesten pitävän juuri hänestä, onhan hänellä sentään ISOT TISSIT.
 
Tiimalasi
Tiimalasivartalon vaaditaan myös hartiat ja kunnon ryhti. Ei ne vyötäröllä roikkuvat lollot ketään kiihota. Ja makuja on monia. Ja ihmisessä kaikki muu on tärkeämpää kuin sen tissen koko.
 

Yhteistyössä