istukka edessä,koska ekat liikkeet ovat tuntuneet?

"Minnuli77"
Minulla kanssa istukka edessä ja liikkeitä aloin tuntemaan kunnolla vasta viikolla 23. Nyt on menossa viikko 27 ja kyllä tuntuu. ;) Pitkin päivää ja aamuyöstä heittelee kuperkeikkoja ja kickboxaa oikein kunnolla.
Kyllä ne sieltä alkaa tuntumaan!
 
Ekassa istukka takana ja tuntui jsks rv 15. Liikkeet tuntuivat tosi ikäviltä puolenvälin jälkeen raskauden loppuun asti, välillä itketti kun vauva potki. Sattui ihan h*tisti :( Tokassa istukka edessä ja liikkeet tuntuivat vasta rv 18. Tässä raskaudessa liikkeet oli paljon pehmeämpiä eivätkä sattuneet juuri lainkaan.
 
"vieras"
Minulla oli ensimmäisessä raskaudessa istukka ja koko kohtu takana ja toisessa taas sekä kohtu eteenpäin kallistuneena ja vielä istukka etuseinässä. Molemmissa tunsit liikkeet vasta 20 viikon paikkeilla. Sekoitin liikkeet hyvin pitkään ruoansulatusliikkeisiin.
 
"Hiplu"
Ihana kuulla että vasta myöhemmin saattaa tuntua liikkeet. Itsellä kolmas raskaus mutta edellinen meni kesken :( siksi pelkään kokoajan jonkin olevan hullusti kun liikkeet eivät vielä tunnu rv 17+5. Kävin jo kerran neuvolassa kuunteluttamassa sydänäänet ja kaikki oli onneksi ok! Mulla juuri istukka etuseinässä ja kohtu taaksepäin, pojan kohdalla oli istukka etuseinässä myös mutta jotenkin muistan tunteneeni liikkeet aiemmin tai sitten aika kultaa muistot :)
 
vauvahaave
Mulla istukka edessä, nyt 20+0, eikä edelleenkään voi olla varma, onko liikkeitä vai suolenkurinaa. Joka tapauksessa hyvin vähän tuntuu mitään. Ehkä se tästä, vaikka huoli toki on olemassa, kun ei voi varmistua liikkeistä kaiken olevan ok. Pientä kutittelua tuntui jo rv17, mutta en ole varma oliko ne liikkeitä.

Lohduttaudun sillä, että ei ehkä ehdi "kyllästyä" vauvan möyrimiseen, kun liikkeet alkaa tuntua myöhemmin.
 
minulla
Viimeisimmässä raskaudessa tunsin liikkeitä rv 14, mutta siinä rv 17 paikkeilla ei tuntunutkaan enää yhtään liikkeitä. Mulla oli ollut veristä vuotoa oikeastaan tuonne rv 17 asti, jolloin vuoto loppui. Syynä oli istukka, joka alkuraskaudessa oli alhaalla, mutta nousi etuseinään sitten tuossa rv 17. Uudelleen liikkeet alkoivat tuntumaan rv 21. Luulin saaneeni keskenmenon, kun liikeitä ei enää tuntunutkaan. Itse asiassa raskaus oli viikoille 25 asti pelkoa, että kaikki ei ole hyvin.
 

Yhteistyössä