ISYYSPAKKAUS?

Oletteko odottavt äidit päättäneet antaa miehellenne jonkunlaisen "isyyspakkauksen"? Mitä kivaa siihen voisi laittaa, onko kokemusta? Haluan antaa miehelleni sellaisen mutten tiedä mitä isälle hyödyllistä ostaisin :x AUTTAKEE
 
Rh-neg
Odotan kolmatta ja teen nyt kunnon isyyspakkauksen kaikkien puolesta. Olen ruvennut kokoamaan sitä ja annan tiedon sen sijainnista, kun olen sairaalassa. Isi saa yhdessä kahden pojan kanssa tutustua sisältöön, sillä siellä on pienet lahjat myös isoveljille. Mutta pääasiassa isälle aputarpeita, kun minua ei ole ensihätään. Tilasin seuraavasta osoitteesta kaikille meille t-paidat, äidille ja isälle tyynyliinat ja vielä pyykkipojat (jos kakan haju on niin karmea).

http://www.villijavapaa.fi/

Lisäksi sielllä on ihan hoitotarpeita: pikkuvaippoja, topspuikkoja, tuttipullo ja tutti (ostan lähempänä tuttelia sinne), soittorasia, Isä on paras -sukat (ihme kun löysin vaikkei ole isänpäivää), ja tietty pikku sukat vauvalle (ajattelin ostaa myös veljille), sisuaskeja, kondomeita, korvatulpat, jääkaappimagneetin (kodin siivoaminen kun lapset ovat pieniä on sama kuin lumenluonti lumisateessa), Arnold´s donitsin kahvia "olet ihana" (että pysyy valveilla töissä hyvin nukuttujen öiden jälkeen)...

Lisäksi ostan vielä yhden dvd-elokuvan (saa rentoutua, jos aikaa joskus siunautuu..:), energiajuomaa, salmiakkia, hieromaöljyä (voi itse päättää mihin käyttää sitä...), olen myös miettinyt jotain lahjakorttia (elokuviin, syömään..., voi viedä väsyneen vaimonsa rentoutumaan kun tilanne on oikein paha..), tai sitten kuntosalillippuja (pääsee oman harrastuksen pariin pois arkirutiineista), valokuvan minusta, pojista ja vatsasta kehyksessä, ..
Lisäksi jokin hätävara pojille, jos vauva vie kaiken ajan (esim. yllärilelu, tai karkkilaatikot)...

eli kaikkea kivaa. Ilmoittele, jos keksit jotain muuta kivaa, otan vihjeitä vastaan mielellään.

 
mantariini
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2005 klo 20:01 Rh-neg kirjoitti:
Odotan kolmatta ja teen nyt kunnon isyyspakkauksen kaikkien puolesta. Olen ruvennut kokoamaan sitä ja annan tiedon sen sijainnista, kun olen sairaalassa. Isi saa yhdessä kahden pojan kanssa tutustua sisältöön, sillä siellä on pienet lahjat myös isoveljille. Mutta pääasiassa isälle aputarpeita, kun minua ei ole ensihätään. Tilasin seuraavasta osoitteesta kaikille meille t-paidat, äidille ja isälle tyynyliinat ja vielä pyykkipojat (jos kakan haju on niin karmea).

http://www.villijavapaa.fi/

Lisäksi sielllä on ihan hoitotarpeita: pikkuvaippoja, topspuikkoja, tuttipullo ja tutti (ostan lähempänä tuttelia sinne), soittorasia, Isä on paras -sukat (ihme kun löysin vaikkei ole isänpäivää), ja tietty pikku sukat vauvalle (ajattelin ostaa myös veljille), sisuaskeja, kondomeita, korvatulpat, jääkaappimagneetin (kodin siivoaminen kun lapset ovat pieniä on sama kuin lumenluonti lumisateessa), Arnold´s donitsin kahvia "olet ihana" (että pysyy valveilla töissä hyvin nukuttujen öiden jälkeen)...

Lisäksi ostan vielä yhden dvd-elokuvan (saa rentoutua, jos aikaa joskus siunautuu..:), energiajuomaa, salmiakkia, hieromaöljyä (voi itse päättää mihin käyttää sitä...), olen myös miettinyt jotain lahjakorttia (elokuviin, syömään..., voi viedä väsyneen vaimonsa rentoutumaan kun tilanne on oikein paha..), tai sitten kuntosalillippuja (pääsee oman harrastuksen pariin pois arkirutiineista), valokuvan minusta, pojista ja vatsasta kehyksessä, ..
Lisäksi jokin hätävara pojille, jos vauva vie kaiken ajan (esim. yllärilelu, tai karkkilaatikot)...

eli kaikkea kivaa. Ilmoittele, jos keksit jotain muuta kivaa, otan vihjeitä vastaan mielellään.
Mä haluun kans tehdä tollasen...Mihin aiot pakata kaiken tuon? Minä kyllä kans rupeen pikkuhiljaa "rakentelemaan" tollasta...Yks ainaski on ihan pakko ostaa siihen..vauvan body jossa teksti "Rakkauten hetelmä"...mies sanoi meidän esikoista rakkauden hedelmäks ku odotin sitä. :heart: :)
 
Rh-neg
Toi body tuollaisella henk.kohtaisella tekstillä tosi hyvä idea. Siinä isi varmasti ilahtuu, että olet muistanut hänen sanansa ja taltioit ne. Ostin valkoisen rottinkikorin, mikä on vuorattu kankaalla. Kori voi toimia vauvan tulevana lelukorina ja sopii meidän valkoiseen pinnasänkyyn. En laita koko vaippapakettia, vaan muutaman vaipan. Aika täynnä on, mutta vielä mahtuu lisää aina kun huomaa kaupassa hyvän idean.. ;) Säilytys on vaan ongelma. Mieheni ei paljon tutki kaappeja, mutta saattaa löytää. Onneksi äitini asuu samassa kaupungissa, joten säilytän sitä nyt siellä ja kerään sinne tavaraa. Mutta pitäisi saada johonkin piiloon, kun olen sairaalassa. Voinhan toki äidin pyytää tuomaan sen meille, kun ollaan synnytyksessä. Synnytyksen jälkeen sanon sitten että käy etsimässä kotoa sitä jostain paikasta. Koska odotan kolmatta, en ota enää äitiyspakkausta niin on jo isyyspakkauksen vuoro.

Siskoni kokoaa sellaista pientä isyyspakkausta postista ostettuun lahjalaatikkoon ja tekee tietokoneella Kelan "virallisen kirjeen " isyyspakkauksesta ja pyytää jotain tuttua lähettämään sen postissa sitten isälle. Kirjeessä on paljon henk.kohtaisia tavaroita (esim. nikotiinipurkkaa jne..), joten siinä isi saa miettiä, miten kela voi tietää mitä juuri hän isänä tarttee. Mutta nyt pitää lopettaa, isi tulee...... :whistle:

niin, tavaroiden mukaan laitan ohjeet tietenkin...

 
Kuutar79
Wau, ihan mielettömän hieno idea! Alan kans kokoamaan tuollaista =)
Nyt rv 24+6, joten vielä on aikaa... kolmas raskaus meneillään myös täällä, joten täytyy myös joku turbo pakkaus tehdä isukille ;)
 
Kiitos sulle ihan miljoonasti tuosta viestistä =) Kävin siellä sivuilla ja tulostelin ne jutut niin voin rauhassa perehtyä kun isi on töissä! Ja ihan mahtava idea toi äidin luona säilyttäminen kun mun äiti asuu melkein viereisessä talossa ja käyn siellä lähes päivittäin. KIITOS SULLE VIELÄ :flower:
 
Rh-neg
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2005 klo 20:29 vaaka81 kirjoitti:
Kiitos sulle ihan miljoonasti tuosta viestistä =) Kävin siellä sivuilla ja tulostelin ne jutut niin voin rauhassa perehtyä kun isi on töissä! Ja ihan mahtava idea toi äidin luona säilyttäminen kun mun äiti asuu melkein viereisessä talossa ja käyn siellä lähes päivittäin. KIITOS SULLE VIELÄ :flower:
Kiva, että sait vinkkejä isyyspakkauksen kokoamiseen. Itse kuulin koko asiasta vasta tämän kolmannen raskauden aikana ja aloitin heti sen väsäämisen. Nyt on rv 27+5 ja aikaa on vieläkin, mutta tuohon hommaan tulee intohimo ja nyt joka paikassa aina miettii, mikä olis just meidän isille hyvä juttu.

Molemmathan tässä näitä pienokaisia odotetaan, joten ei isien tartte tästä tietää mitään... =) Onnea sinulle raskauteen :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2005 klo 20:40 Rh-neg kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2005 klo 20:29 vaaka81 kirjoitti:
Kiitos sulle ihan miljoonasti tuosta viestistä =) Kävin siellä sivuilla ja tulostelin ne jutut niin voin rauhassa perehtyä kun isi on töissä! Ja ihan mahtava idea toi äidin luona säilyttäminen kun mun äiti asuu melkein viereisessä talossa ja käyn siellä lähes päivittäin. KIITOS SULLE VIELÄ :flower:
Kiva, että sait vinkkejä isyyspakkauksen kokoamiseen. Itse kuulin koko asiasta vasta tämän kolmannen raskauden aikana ja aloitin heti sen väsäämisen. Nyt on rv 27+5 ja aikaa on vieläkin, mutta tuohon hommaan tulee intohimo ja nyt joka paikassa aina miettii, mikä olis just meidän isille hyvä juttu.

Molemmathan tässä näitä pienokaisia odotetaan, joten ei isien tartte tästä tietää mitään... =) Onnea sinulle raskauteen :flower:
Mehän ollaan sitten samassa "vaiheessa" mulla kanssa 27+5 ja laskettu aika 2.11. Tämä tuleva vaaveli on meidän esikoinen jota odotamme innolla =)

Olen niin iloinen tuosta sinun viestistä, että päätin jo heti huomenna lähteä jotain ostelemaan ja sitten äipän luokse tavarat jemmaan :)
 
Rh-neg
[/quote]

Mehän ollaan sitten samassa "vaiheessa" mulla kanssa 27+5 ja laskettu aika 2.11. Tämä tuleva vaaveli on meidän esikoinen jota odotamme innolla =)

Olen niin iloinen tuosta sinun viestistä, että päätin jo heti huomenna lähteä jotain ostelemaan ja sitten äipän luokse tavarat jemmaan :)
[/quote]

Onneksi olkoon raskaudestanne! Minulle tuli pieni laskuvirhe, rv nyt 27+4 eli LA 3.11. mutta aika jännä että sattui noin lähelle... =) Kirjoittehan sitten jos saat muita ideoita vielä isyyspakkaukseen. Ja viimeistään sitten kun saatte käärön syliinne, niin ilmoittele itsestäsi.
 
Jes, tuli vielä lisää hyviä tavaroita, joita laittaa isyyspakkaukseen! Sitä vielä tässä mietin, että koskahan sen antaisin, mieli tekis antaa jo nyt (vaikka ei ole täysin valmis vielä)?... Aion kuitenkin antaa ennen syntymää, koska siellä minulla on esim. pari kirjaa, joihin on hyvä ehtiä tutustua ennen kuin vauva jo täällä on :) Miehillä tuo lukeminen ei ole niin nopeaa :LOL:

Minun pakkauksessa on jo:

I :heart: dad -body
Isä -muki
Keijo Leppäsen Isyystesti -kirja
Tiukkojen tilanteiden käsikirja, jossa on TOSI hyviä juttuja mielestäni, mm. tyyliin, mitä tehdä kun: vauva itkee, kun hiuksissa on purkka, kun nenään juuttuu esine, kun lapset huutavat ja tappelevat autossa, kun ruoka ei maistu... Kaikkiin noihin hyviä vinkkejä ja paljon muutakin =)
Vauvan käsikirjaopas, jossa kerrotaan tarkkoja ohjeita siitä, kuinka vauvoja käsitellään.. Humoristinen kirja miehelle, joka ei ole kauheesti vielä ollut tekemisissä vauvojen kanssa, nauroin ääneen isossa kauppakeskuksessa sitä lukiessani, tosi hauska!


Löysin molemmat edellämainitut Suomalaisesta kirjakaupasta alehintaan! En nyt ole 100% vama noista nimistä, mutta suunnilleen tuon nimisiä ne olivat, en viitsi nyt mennä katsomaan kun mies tuossa vieressä makoilee... :)

Sitten ajattelin teettää tulevalle isälle jonkun kivan paidan, jossa jonkin näköinen teksti... Vielä en ole päättänyt, mitä siihen kirjottaisin. Ehdotuksia?

Laittakaa lisää vinkkejä mitä tavaroita sun muita pakkaukseen voisin vielä lisätä, jos vain tulee mieleen!
:)

Ajattelin laittaa nämä kyseiset tavarat vauvan muoviseen pikkukylpyyn.

Nämä kirjat mm. sopivat enemmän ehkä ensimmäistä kertaa isäksi tulevalle, tai ainakin tämä vauvan käsikirjaopas :)

 
\Mehän ollaan sitten samassa "vaiheessa" mulla kanssa 27+5 ja laskettu aika 2.11. Tämä tuleva vaaveli on meidän esikoinen jota odotamme innolla =)

Olen niin iloinen tuosta sinun viestistä, että päätin jo heti huomenna lähteä jotain ostelemaan ja sitten äipän luokse tavarat jemmaan :)
[/quote]

Onneksi olkoon raskaudestanne! Minulle tuli pieni laskuvirhe, rv nyt 27+4 eli LA 3.11. mutta aika jännä että sattui noin lähelle... =) Kirjoittehan sitten jos saat muita ideoita vielä isyyspakkaukseen. Ja viimeistään sitten kun saatte käärön syliinne, niin ilmoittele itsestäsi.

[/quote]

Ilmoitan jos keksin jotain mukavaa =) Mieheni harrastaa italialaisia autoja joten olisi kiva jos siihen liittyvää löytäisin.
 
voi vitsi etä on hyvä idea..täytyykin sitten vähän lähempänä alkaa kokoamaan=)!!aálkumetreillä vasta taivallan!!
tiedän että meillä tuota ainakin osataan arvostaa=)!!
täytyyhän sitä isälle jotakin mukavaa keksiä, kun on nyt jo näin alussa joutunut koville meikäläisen hormoonin kanssa!!
 
Rh-neg
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2005 klo 21:33 Peppi85 kirjoitti:
Minun pakkauksessa on jo:

I :heart: dad -body
Sitten ajattelin teettää tulevalle isälle jonkun kivan paidan, jossa jonkin näköinen teksti... Vielä en ole päättänyt, mitä siihen kirjottaisin. Ehdotuksia?
Oletko ostanut tuon bodyn jostain vai teettänyt itse? Se olisi ihan kiva. Tuolla edempänä olikin hyvä idea tekstin sisällöstä, eli kutsuuko miehesi jollain nimellä maha-asukkia? Eli tekstinä voisi olla hänen omasta suustaan tullut lause, mikä on merkki hänelle, että olet kuunnellut häntä ja miehesi kenties tuntee itsensä tärkeäksi. Eli jonkin persoonallinen teksti, minkä te vain tiedätte... :) Ja kaikki ideat otetaan tosiaan vastaan, tilaa on vielä korissa.. ;)
 
triinu
täälläkin ollaan kasamassa isyyspakettia =) esikkoinen tulossa, LA 3.11 eli sama kun rh-nega ja aika lähellä vaaka81 ;)
itse ajattelin antaa isyyspaketin silloin, kun jään äippälomalle. onpi isillä sitten aikaa tutustua sisältöön =)

tähän mennessä hankittu: sikari ja minipullo konjakkia (kun ensimmäinen lapsi on maailmassa), "iskä on paras" t-paita ja bokserit, unilaulu cd.

olen ajattellut kasata vielä seuraavat kokonaisuudet:
-vaipanvaihto-survivalsetti (kestovaippoja pari, pyykkipika, suojalasit, ilmaraikastin, puhdistuspyyhkeet, kumihanskat ja voide),
-yhteisiin kylpyhetkiin (vauvauikkarit - vauvaunitia varten, kylpyankka, huppupyyhe, kylpyöljy)
- ruokahetkiin (tuttipullo, ruokalappu, tuttelia, buklarätti)
- iskän oma hyvinvointi (energiajuomaa, kahvia, sulkaata ja sisua, buranaa ja tulitikkuja, korvatulpat, joku kiva peli ja jotain pientä ehkä aikuisviihteen puolelta ;) )

tässä oli minun mietteitä. tietysti uusia ideoita odetaan koko aja vastaan. mielestäni muutama kirja, mikä tässä ketjussa oli esillä, oli ihan kiva :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2005 klo 08:43 triinu kirjoitti:
täälläkin ollaan kasamassa isyyspakettia =) esikkoinen tulossa, LA 3.11 eli sama kun rh-nega ja aika lähellä vaaka81 ;)
itse ajattelin antaa isyyspaketin silloin, kun jään äippälomalle. onpi isillä sitten aikaa tutustua sisältöön =)

tähän mennessä hankittu: sikari ja minipullo konjakkia (kun ensimmäinen lapsi on maailmassa), "iskä on paras" t-paita ja bokserit, unilaulu cd.

olen ajattellut kasata vielä seuraavat kokonaisuudet:
-vaipanvaihto-survivalsetti (kestovaippoja pari, pyykkipika, suojalasit, ilmaraikastin, puhdistuspyyhkeet, kumihanskat ja voide),
-yhteisiin kylpyhetkiin (vauvauikkarit - vauvaunitia varten, kylpyankka, huppupyyhe, kylpyöljy)
- ruokahetkiin (tuttipullo, ruokalappu, tuttelia, buklarätti)
- iskän oma hyvinvointi (energiajuomaa, kahvia, sulkaata ja sisua, buranaa ja tulitikkuja, korvatulpat, joku kiva peli ja jotain pientä ehkä aikuisviihteen puolelta ;) )

tässä oli minun mietteitä. tietysti uusia ideoita odetaan koko aja vastaan. mielestäni muutama kirja, mikä tässä ketjussa oli esillä, oli ihan kiva :)
Mistä olet löytänyt tuon "iskä on paras" T-paidan? Ajattelin sitä itsekkin mutta en tiedä mistä etsiä! Olen tänään lähdössä shoppailemaan joten olisi mukavaa löytää ko.paita. :flower:
 
triinu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2005 klo 09:02 vaaka81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2005 klo 08:43 triinu kirjoitti:
täälläkin ollaan kasamassa isyyspakettia =) esikkoinen tulossa, LA 3.11 eli sama kun rh-nega ja aika lähellä vaaka81 ;)
itse ajattelin antaa isyyspaketin silloin, kun jään äippälomalle. onpi isillä sitten aikaa tutustua sisältöön =)

tähän mennessä hankittu: sikari ja minipullo konjakkia (kun ensimmäinen lapsi on maailmassa), "iskä on paras" t-paita ja bokserit, unilaulu cd.

olen ajattellut kasata vielä seuraavat kokonaisuudet:
-vaipanvaihto-survivalsetti (kestovaippoja pari, pyykkipika, suojalasit, ilmaraikastin, puhdistuspyyhkeet, kumihanskat ja voide),
-yhteisiin kylpyhetkiin (vauvauikkarit - vauvaunitia varten, kylpyankka, huppupyyhe, kylpyöljy)
- ruokahetkiin (tuttipullo, ruokalappu, tuttelia, buklarätti)
- iskän oma hyvinvointi (energiajuomaa, kahvia, sulkaata ja sisua, buranaa ja tulitikkuja, korvatulpat, joku kiva peli ja jotain pientä ehkä aikuisviihteen puolelta ;) )

tässä oli minun mietteitä. tietysti uusia ideoita odetaan koko aja vastaan. mielestäni muutama kirja, mikä tässä ketjussa oli esillä, oli ihan kiva :)
Mistä olet löytänyt tuon "iskä on paras" T-paidan? Ajattelin sitä itsekkin mutta en tiedä mistä etsiä! Olen tänään lähdössä shoppailemaan joten olisi mukavaa löytää ko.paita. :flower:
tilasin sen t-paidan vauvattaret nettisivuilta: www.vauvatar.fi. tuli tosi nopsa perille ja mielestäni paita on aika söpö =)
 
Ihania ideoita pullollaan teidän viestit. Mullekin tuli himo ruveta kokoamaan isyyspakkausta. LA on jo 2.11 joten oikein ei jaksaisi kaupoissa ravailla, mutta jotain täytyy keksiä kumminkin. Yksi hyvä idea pakkaukseen olis Baby blues-sarjakuvat. Oletteko lukeneet? Ihan hulvattomia!
 

Mua vähän huvittaa nää "isyyspakkaukset".. Yks kaveri sano että "pitäähän sellanen tehdä kun äitiyspakkauksessa on tulevalle isälle vaan kondomit".. Ja mitähän siinä äitiyspakkauksessa on äidille? Liivinsuojukset? :)

Mutta niin, kuten joku sanoi tekevänsä paketin hyvittääkseen hormoonimyrskyt ja onhan kaikki lahjat mukavia tietenkin. Toivottavasti miehenne osaavat arvostaa "isyyspakkauksiaan"! :flower:
 
mepa77
Minä kyhäsin esikoista odottaessa (v.2004) miehelle "isyyspakkauksen", vähän kaikkea edellä mainituista jutuista laittelin. Mies ihan oikeasti oli hämillään että millä ihmeen välillä sinä tämän teit, se tykkäs siitä ihan mahdottomasti. Meinasin kyhätä nytkin, mutta en paljon ole kotoa pois lähtenyt kun on oltava ihan hissukseen... Pitää miettiä tällä kertaa jotakin muuta, ellei siskoni ostele tavaroita minun puolesta kun lähtee kaupunkiin. Jotain kivaa kun tekisi mieli keksiä, hän kun on nyt joutunut ottamaan kotityöt ja esikoisen hoidon kontolleen ja on muutenkin aivan ihana isä ja mies...
 
Isille kans
Niin no mä olen ainakin asian ajatellut, niin, että kun tuleva äiti saa "huomiota" paljon enemmän, ainakin meillä esikoista odottavilla. Oishan se kiva saada ihan oma äitiyspakkaus, missä olis kaikkea kivaa! Mutta kaikki asiat pyörii tulevan mamman ympärillä, mies jää aina sivuun, kun naiselta vaan kysellään, miten menee tms...
Meillä mies oli todella mielissään isyys/selviytymispakkauksesta, ei ollut koskaan semmoisesta kuullutkaan ja ihmetteli, missä välissä sen olen kyhänny tehdä!
Laitoin pakkaukseen:
- Suklaata
- Batterya
- Karkkeja esim. lakuja ja sisuja
- Sipsejä
- Kumihanskat ja pyykkipoikia vaipanvaihtoon
- Kumiankka
- Kortsuja
- Taaperon käyttöopas- kirja (kirjakaupasta)
- Korvatulpat
- Suihkusaippuaa
- Vauvan kirja luettavaksi yhdessä
- Lounaslippuja
.... yms....


- Kyllä tykkäsi!!!
 
Ainakin sittarissa on myyty noita i love dad (selässä and daddy love's me) -bodeja.

Omaan pakkaukseen jo hankkinut:
kumihanskat
daddy and me body halpahallista
konjakkilasi
dvd joku hullu tusina 2 tms.
magneetti "isäksi on helppo tulla, mutta kenestä vain ei voi tulla isi" tms
baby boom(?) sarjakuvakirja

Lisäksi aion hommata:
sisuja
konjakkia pikku pullon
paksun sikarin
pyykkipoika
korvatulpat
Askarrellaan esikoisen kans t-paita jossa lukee meidän iskä tms.
batterya

Ja ajattelin antaa joko joululahjaksi tai synttärilahjaksi (maaliskuussa), vauvelin la 7.4.

 
Laitoin mun miehelle isyyspakkauksen joka sisälsi kuusi eri settiä. Ideoita on varasteltu netistä (Kiitos vaan, tästäkin ketjusta löytyi monta hyvää juttua :) ja kehitelty itse. Jokaiselle setille kirjoitin erillisen käyttöohjeen.

1. ÄÄNENVAIMENNUSSETTI
- Tutti vauvalle
- Korvatulpat isälle

2. VARPAJAISSETTI
- viskipullo
- sikareita

3. VAIPANVAIHTOSETTI
- muutama vaippa
- kumihanskat
- pyykkipoika
- muoviessu
- uimalasit
- talkki
- rasva

4. VARATISSISETTI
- Tuttipullo
- Tuttelia

5. VIIHDE/HYÖTY/NAUTINTOSETTI
- Vauva-opas (kirjoitettu kuin auton korjausopas, isien selkokieltä ;)
- Sarjakuva (Meillä Nemi, kun Baby Bluesit on jo hyllyssä)
- Kama sutra
- Sudokuja
- Namia
- "Maailman paras isä"-muki

6.SELVIYTYMISSETTI
- Energiajuoma
- Monivitamiiniporetabletteja
- Sisua
- Särkylääke
- Deodorantti

Pakkauksen vein häkkivarastoon ja postilaatikkoon tiputin isille virallisen näköisen (matkittu kelan kirjeestä), mutta huumorilla höystetyn isyyspakkauksen saapumisilmoituksen nouto-ohjeineen. Varastosta isi sitten rymysi pakkausta noutamaan ja oli ilmeisen mielissään!

Joku kysyi kuinka paljon rahaa pakkauksiin on pistetty ja nyt kun aloin laskea, niin alkoi kyllä hirvittää. :/

Varmasti reilusti yli 130e. Mutta toisaalta lapsia ei saada ihan joka päivä, enkä minä ainakaan muista isiä kovin usein hemmotella. Ja kun tavaraa keräilee pikkuhiljaa, niin summa ei tunnu niin suurelta. Ja kun näkee isin riemun niin, on se sen väärtti!

Hauskoja hetkiä pakkauksien parissa!
 

Yhteistyössä