IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

ON: ultrassa käyty ja limis oli kuulemma hyvärakenteinen (kolmekerroksinen ja nätti???) ja paksuus 6,5 mm. Ei siis kovin paksu mutta yli 6 milliä kuitenkin. Tänään aloitan luget ja perjantaina siirto, jos kaikki siis menee hyvin. Jotenkin oma olo on ristiriitainen... Toiisaalta lähden hyvin luottavaisin mielin hoitoon, mutta toisaalta kuulin käynnillä että viime PASsin toinen sulatettu, jota viljeltiin, ei ollut selvinnyt enää pakkaseen. Tästä sitten päättelin, että jakautumisessa on kiinnittymisen lisäksi vikaa, vaikka ei näin kuitenkaan välttämättä ole. Mutta siis jos joku päivittelee listaa, niin mulle vois laittaa 1. IVF:n 2. PAS 7.8, verikoe 20.8.

Niin ja tietty kaikki kikkakolmoset kiinnittymisen tueksi olis taas tervetulleita. :X3:

Mandala mua niin jännittää sun puolesta :love:. Milloin ajattelit seuraavaksi testailla?
 
  • Tykkää
Reactions: kop kop ja Mandala
Mä päivittelee huomenna listaa päivällä taas!

Hyvät uutiset siis siirtoa nähden, Viljonkka! (y)
Mäkin olen jotenkin miettinyt että meillä olisi kiinnittymisessä jotain isoa ongelmaa mutta mitä enemmän lukenut asiasta niin kyllä ne vaan väittää että suurimmassa osassa tapauksia epäonnistumisen takana olisi alkio. Jotenkin ymmärsin että alkion laatua tässä tarkoitetaan. Joten kyllä aika rupuja meidän alkiot on olleet kun näin monta siirtoa takana ilman tulosta :eek:
Nyt mulla oli siirrossa limis jotain yli 8mm (!) joten alkio on varmasti se määräävä tekijä lopputulokseen.

Kyllä mä meinasin että tässä joka päivä testaan. Muistaakseni 2 one step testiä vielä on joten helppo seurata sitten samalla testillä miltä näyttää.
Ärsyttää vaan että ollaan mökillä virallisena testipäivämä sunnuntaina kun siellä on kavereita ja sukulaisia. En haluis siellä aamulla sohia testin kanssa joten taidan jättää kotiin illaksi sitten. Tai no jos nuo testit kertoo karua tarinaa tässä ennen sitä niin ei kai sillä kiire sunnuntaina ole sitten.
 
Tänään teki tyksin lääkärin sen päätöksen, et parlodel lääke lopetetaan ja käyn joka tapauksessa siellä labroilla antamassa sen prolaktiini arvon ja sit soittelen vastauksista ja kai ne sit miettii jatkot sen hetkisen arvon mukaan.
 
One step testiin hailura viiva alkoi muodostumaan sen jälkeen kun pissa oli mennyt liuskan läpi ja CB:n tavalliseen muodostui se ristin toinen viiva myös pissan siitä läpi kulkiessa eli testiajalla.

Pp8 ja pää ihan sekaisin. Olin aina kuvitellut että silloin kun sen ekan plussan joskus r-testiin saan niin purskahdan varmaan itkuun. Nyt ei itketä, mutta olen varma ett kyllä noissa CB testeissäkin on jotain vikaa pakko olla :eek:o_O
Miehelle kun kerroin ja sanoin että uskoa ei ole millin vertaa niin todettiin vain että on se kuitenkin edistystä saada se eka plussa edes joskus :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: nans ja iloksi
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään :)

ananias # 2011 # ensimmäinen #
Bonniemoi # 1/2011 # ensimmäinen # PCOS # 1.IVF/1.PAS
Cafe Latte # 2010 # 1. yhteinen # selittämätön # 1.IVF/ICSI
Ellae
# toinen # siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
epplu
# 8/2011 #toista yritetään (eka luomu) # selittämätön # 1.IVF
Fibbis # 01/2014 # ensimmäinen # selittämätön (ikä) #
flow^ # 6/13 #ensimmäinen # pco, selittämätön #
Haave79 # 2/2012# ensimmäinen # selittäm./endo? # 3.IVF/ICSI
hannuliini# 8/11# ensimmäinen # pco+endo # 1.IVF
Hedelmiina # 2014 # ensimmäinen # ovulaatio+siittiöt #
Henrietta # 8/12 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI/2.PAS
Hilippa
# 3/2013 # 1. yhteinen # siittiöt # 2. ICSI/1.PAS
ilo2010
# kesä 2012 # toinen # PCO #
-jennica- # 9/2012 # ensimmäinen # endo # 2.IVF/2.PAS
Jännää
#1/2015#ensimmäinen#selittämätön # 2.IVF
Kaisla78 # 01/2013 # esikoinen # siittiöt #
Lauriska # 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF
Liljeby
# 6/2013# ensimmäinen # lievä endo poistettu, selittämätön #
Mandala # esikoinen toiveissa # johtimet poistettu # 2.IVF
Misericordia # n.2v # 2.yht (3. miehelle) # selittämätön, vähän endoa #
Nenna81 # 3/2013 # 3 (1. yhteinen) # munajohtimien tuhoutuminen # 2.IVF
patsuli
# 2010 # ensimmäinen # endo+siittiöt # 5.ICSI
Retikka
# 2012 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI/1.PAS
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön # 1.IVF/3.PAS
Sarah85
# 11/2006 # 2. lapsi (2km) # selittämätön # IVF
Tintti_76
# 6/12 # 1. lapsi # huonot munasolut #
Timjami77 # 7/13 # 2. oma (3. miehelle) # selittämätön # 5.ICSI
Untuvikko80
# 1/2010 # ensimmäinen # selittämätön, kiinnikkeet # 5.IVF/ICSI
Vilijonkka_
# 7/2012 # ensimmäinen # pco-tyyppiset munasarjat + siittiöt # 1.IVF/2.PAS
kop kop
# 2009 # toinen # vähäiset/huonot siittiöt # 1.IVF/ICSI/x.PAS
empuska
# ensimmäinen # selittämätön #
Neeeuska # 2013 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF
Hillerihiiru
# 2012 # ensimmäinen # toinen munatorvi poistettu + siittiöt # 4.IVF/ICSI
JONPA77
# 2005 # ensimmäinen #
nans # toinen lapsi # PCO + siittiöt # 1.IVF
kiia-a # 2011 # ensimmäinen # PCO # 1.IVF

Piinailijat: :whistle:

Mandala - 2.IVF tuoresiirto - kotitesti 9.8.
Viljonkka -1.IVF/2.PAS 7.8, verikoe 20.8.


Plussanneet: :love:

Heinäkuu 2014
Ricardina 1.IVF tuoresiirto (km)
Elokuu 2014
Läiti
1.IVF tuoresiirto (ku)
Toiveessa3<3!! 1.ICSI/1.PAS
Sisko36 1.IVF tuoresiirto
Syyskuu 2014
ananias 1.IVF/1.ICSI tuoresiirto (geneettinen keskeytys 22+3)
-tipunen- 1.IVF tuoresiirto
Lokakuu 2014
AUkko 1.IVF tuoresiirto
Fibbis 2. IVF tuoresiirto (km)
Ricardina 1.IVF/2.PAS
Marraskuu 2014
StellaI 1.IVF tuoresiirto
Läiti 1.IVF/2.PAS (kkm 11+6)
Astrea 1.ICSI tuoresiirto
Joulukuu 2014
Mari32 3. IVF tuoresiirto (geneettinen keskeytys)
Kaisla78 1. ICSI tuoresiirto (km)
Henrietta 1. ICSI 3. PAS (km)
Hiippis81 1. IVF/ICSI 1. PAS
Tammikuu 2015
Deja 1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI 1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina 1.IVF
RiiMini 5.ICSI (kemiallinen raskaus) hCG 17/PP14
Hertta2015 1.ÍVF 1.PAS
Tuutunen80 2.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona 2.IVF
Viiva84 2.IVF
Fibbis 3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta 2.ICSI (km/kkm?)
Havina 2.ICSI
Läiti 1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga76 1.IVF 2.PAS (km)
Riimini 5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es- 1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi12 3.ICSI
Heinäkuu 2015
Läiti - luomu


Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
  • Tykkää
Reactions: kop kop ja nans
Mandala Kyllä voi :)
Mä rupesin silloin testaamaan pp7 ja testasin sekä aamulla että illalla,ostin sekä pregchekkejä että apteekin omia,kiikutin niitä miehelle että onko vahvistunut.Hän piti mua ihan sekopäänä.Lisäksi seurasin CB:n digitaalisella että nouseehan viikot.
Ihanaa(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Jee Mandala!! Varovaiset onnittelut!! (y):p:love:

Ultrassa käyty, siellä oli 13mm folli fasemmalla eli ovista ens viikolla tulossa! Pitäkää peukkuja ettei osuis keskiviikolle koska sillon menee tää kierto hukkaan! Jos ovis ma tai tiistai niin siirretään yksi kolmepäiväinen mutta jos olis vasta torstaina niin otettais sulamaan kaks ja kasvatettais blastoiks. Kuhan ei keskiviikko!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Varovaiset onnittelut Mandalalle!
Kyllä sen muistaa viime kesänä kun itekin sen plussan oli vihdoin saanu niin teki vaikka mitä erilaisia testejä hirveen kasan kun sen kaksviivasen halus nähdä aina uudestaan ja uudestaan..

Tänään uä:ssä ja kaikki taas näytti niin hienolta, 8,6mm limis, ovis 25mm juuri menossa jne., vasta kp11 ja tosiaan hieman aikasessa, jo eilen näytti tikku plussaa. Onhan sitä ennenkin kaikkee kehuttu suorastaan ihanteelliseks eikä silti mitään tapahdu. Mut eteneepä asiat ainakin johonkin suuntaan tiistaina, kävi miten kävi. Suurta intoo ei ois edes mennä kun usko on jossain pohjamudissa koko touhuun.
Kyselin niistä tän hoidon muista kuolleista alkioista, ja kaks oli kuollu jo 4. päivä eli 0-arvio, kaks oli kuollu blastoina (niissä merkintä M ?) ja kaks oli vaan heitetty meneen kun oli niin surkeita ettei ois kestäny pakastusta.. 1C ja 1D. Onko kellään siiretty tän laatusia? Jää se kuitenkin hämään että jos noi ois ollukin just ne mistä ois voinu tulla jotain (no niin varmaan)...vai onko noi täysin toivottomia. No, eipä oo enää kkm jälkeen yrittänykään kiinnittyä edes keskitasoset (AB ja BB) blastotkaan.. sitäkin miettiny että menikö limakalvo kuitenkin jotenki pilalle siitä km:sta. Vaikka kai se on sit vaan voi voi jos meni. Näytti se sentään nyt edes normaalimmalta kun pitkään aikaan. Luulis tosin että jos lääkärit on kattonu että aiemminkin ollu tarpeeks hyvä niin ois pitäny siihenkin pystyä kiinnittyyn jos ois ollu kiinnittyäkseen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Henrietta toivotaan, että ei menisi keskiviikolle! Onko sulle muuten siirretty blastoja aiemmin? tämähän oli mun eka blasto mistä nyt viisari on värähtänyt ekaa kertaa ikinä, joten väkisin täytyy kyllä kääntyä tähän blasto"uskoon".

risukasa aika vaikea sanoa pystyykö noilla 1C ja 1D blastoilla raskautua. Mulle siirron hoitanut lääkäri sanoi, että näissä luokituksissa kun AA on paras (mitä kuulemma todella harvoin näkee) niin jos he DD luokkaa näkevät niin se ei kyllä ole hyvä.
Tässä listassahan ei D:hen asti ole merkitty edes, että kai se aika huono sitten on?

http://www.advancedfertility.com/blastocystimages.htm

Mun oma oli sellasta keskivertoo sitte kai kun oli 3BB.
 
Kaks alkiota sulatettiin eilen ja toinen oli tänään siirtokelpoinen hyvä yksilö. Eli kyytiläinen mukana... Siirto meni ok, vaikka olin ihan varma että pissaan lääkärin kädelle, sen verran kovin ultran anturi painoi virtsarakkoa!! Jotenkin onnistuin menettämään toiveikkaan olotilan :unsure: ja tästä vasta pitäis piinailun alkaa. :notworthy:

Oleks te kanssasisaret ottaneet lasin punkkua kiinnittymisen tueksi vai ihan nollalinjalla pysynyt alkoholin suhteen?
 
Hei kaikki pitkästä aikaan,

Seurailen teidän kuulumisia kyllä aktiivisesti puhelimella, mutta tunnarit ovat jääneet työkoneelle. Nyt töihin palattuani ajattelen päivittää kuulumiset, jos ne vähän loisivat toivoa onnistumisesta muillekin.

Kevät oli epätoivon ja surun aikaa, passeja passien perään, en jaksanut edes käydä täällä päivittämässä, kun tuntui, että mulla on aina samat kuulumiset. Viides pas kuitenkin yllätti meidän ja saimme plussan testiin 10.6. Nyt mennään jo 13. raskausviikolla ja nt-ultrassa kaikki hyvin.

Toivon kovasti voimia ja tsemppiä teille jokaiselle, te kaikki upeat olette omanne nyyttinne ansainneet.

Jään edelleen seuraamaan jännityksellä teidän kuulumisianne.
 
Bonniemoi onnea hurjasti!! :love: Niin se vaan voi yllättää! Onnellista loppuraskautta :)

Viljonkka onnea kyytiläisestä! :)
Mä olen ainakin kokeillut kaikkea tuon alkoholin suhteen: yhtä lasia viiniä, kahta lasia (hups :whistle: ) ja alkoholitonta. Nyt tällä kertaa olin piikityksistä asti alkottomalla paitsi punktion jälkeen nyt otin muutaman siinä viikonloppuna.
 
Hienoa viljonkka kun saitte kyytiläisen matkaan. Jäikö pakkaseen vielä huuruneniä, jos ei nyt tärppää. Aika on mennyt kamalan nopeasti kun tuntuu et just oltiin siellä suunnittelussa ja 1,5kk viel niin sit saan soittaa sinne ivf-hoitajalle et koska saan lopettaa pilerit, ja sit mekin päästään vihdoin ja viimein tosi toimiin. Se mua kyl pelottaa et jos sirrossa pitää ola rakko täynnä et miten sen olotilan sit kestää..
 
Hannuliini ei sitä tarvi pissahousussa mennä siirtoon kunhan et vaan suurinpiirtein pariin tuntiin käy pissalla. Mä kerran olin aivan järkyttävän kovassa hädässä siellä että oikeasti oli paha olla niin sain mennä vähän tirauttamaan kunhan ei koko rakko tyhjentänyt.
Kohta tekin pääsette tositoimiin, toivotaan onnistumista pian :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea tuhannesti Mandala :love: olen sivusta seurannut tilannettasi ja jotenkin koko ajan uskoin onnistumiseen!
Ja vilijonkka onnea kyytiläisestä! Itsekin joskus kokeillut sitä punaviiniä muutamana iltana siirron jälkeen . Sit kerran söin tummia viinirypäleitä ja kaikkea lämmintä, ei mitään kylmää, näin minua neuvoi eräs akupunktio hoitaja :D eipä niistä tulosta tullut mutta kokeilin..

ON: monta kuukautta mennyt taas odotellessa. Lääkärit ei näytä kukaan tietävän mistään mun lääkkeistä ym. Mitään. Mitään ei kirjata ylös. Mulla passit tehty ovulaation mukaan ja aina ajankohta ollu väärä. Testi näyttänyt liian aikaisin plussaa vaikka follikkeli liian pieni tai parhain oli kun ultrassa ei ollut follikkelia ollenkaan mutta sain silti hymynaaman ja siirto tehtiin. Ei kuulema haittaa kuhan plussa vaan on... Ja minullahan on sitä monirakkulaisuutta, se ei kuulema voi vaikuttaa testeihin. .. Niin varmaan...

Mutta siis nyt sain vinguttua lääkkeellisen siirron eli progynova aloin syödä 1tbl kp2 ja siitä Eespäin 2tbl pvä. Toivon jos nyt onnistuisi. Kaksi olisi pakkasessa vielä. Ens torstaina ultra.
Ollaan ajateltu mennä yksityiselle jos näistä ei tule mitään. Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää koko julkisen touhu...:mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
flow onpa sinulla inhottava tilanne noiden testien kanssa! En ole edes tajunnut että se tosiaan voi olla niin että LH huippu voi tulla ilman että follikkeli on sopivan kokoinen :eek: kyllä näihin hommiin mahtuu kyllä aivan liikaa kaikkea mahdollista ongelmanaiheuttajaa! Mutta tuolla progynovalla ainakin saadaan ajoitusta kohdilleen kun ei tarvitse ovista odotella, joten toivotan kovasti onnea tähän hoitoon sulle!
Mutta näin se kyllä meilläkin meni eli vuosi tuhrattiin Naistenklinikalla ja ensimmäinen pilkahdus onnistumisesta tuli heti yksityiselle siirryttäessä!

Tein tänään (pp10) digin juuri ja kyllä siihen nyt vain muodostui ne maagiset sanat 'Pregnant 1-2' jota en ole KOSKAAN voinu kuvitella näkeväni. Pitää keksiä mitä kautta saisin verikokeen otettua ensi viikolla mutta sen edemmäs en uskalla ajatella. Kummallisen rauhallinen olo vaikkakin pelottaa että tämä voidaan viedä meiltä silmänräpäyksessä eikä sille mitään sitten voi.
 
LOISTAVAA Mandala!! Nyt pienelle turvallista matkaa ensi kevääseen asti <3 Eikö siellä teijän klinikalla oo muka labraa? Sähän oot maksava asiakas niin labraan vaan niin saat vähän tietoa hcg arvosta. Onnea vielä kovasti!

Kysyit noista blastoista niin meille ei oo ikinä siirretty blastoa kun päivät ei oo osunu ikinä kohdalleen mutta toisaalta meillä alkaneita raskauksia on ollut useampi niin lääkäri sanoi että kyllä ne meillä on ok kehittynyt yli blastovaiheen. Mutta olishan se kiva jos pystyis niin sais vähän tietoa niostä alkioista lisää.

Tsemppiä piinapäiviin Viljonkka!
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Voi Mandala, minkäs teit... Niin ihanaa!!! :love:

Onnittelut myös Bonniemoille, kiva kun tulit kertomaan positiivisesta uutisesta.

Hannuliini Teidänkin hoidot pian pääsevät vauhtiin, hienoa. Meille jäi vielä 4 alkiota pakkaseen kahessa oljessa eli todennäköisesti vielä kahteen siirtoon päästään.

flow toivottavasti lääkkeellinen kierto olisi se teidän kierto! Itsekin varmaan siirryn yksityiselle tämän kierroksen jälkeen (tietty tuo Mandalan onnistuminen vähän vielä lisäsi kiinnostusta).

Nyt pitäis jostain kehitellä joku projekti tähän kahdeksi viikoksi, että sais tämän projektin pois mielestä ja rentouduttua kunnolla. Töissä onneksi hoppua, mutta viikonloppuisin ja iltaisin sitä taitaa taas tulla kuunneltua kroppaa ihan liikaa ja mietittyä ihan jokaista tuntemusta.
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
MANDALA: Taustalla seurannut sun kesäistä "yksinpuhelua" täällä ;) ja kyllä kannatti, jee ja ihanaa ja varovaiset onnittelut! Hyvän paikan valitsit :)

Piinailijoille tasapuoliset tsempit!! Perässä tullaan jahka saan häädettyä tän sitkeän ulkoisen pois ja hcg:t normitasolle. Kylläpä saisi tulla täti kylään ja äkkiä!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala

Yhteistyössä