IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Tupsulille onnea hoitoihin!

Mä tykkään markettien testeistä varsinkin rfsu:sta, värin ja koon vuoksi. Viivanpaikkoja saan jokaiseen testiin, myös Pregchekiin.

Testaamisesta puheen ollen, kuinka moni on testannut/seurannut Pregnylin poistumista pissasta? Olen lukenut että kymmenen päivää saattaa näkyä. Mä pistin sen 5000iu lauantaina. Ajattelin kokeilla huomenna miltä testi näyttää...

Nii ja tänään olis siirto <3
 
Sainkin soiton lääkäriltä, mistä tiesin ettei hyviä uutisia tule. Ei saatu yhtään hedelmöiyttyneitä alkioita!!! *ituttaa aivan hirveenä. Kuulemma kannattaa meidän miettiä halutaanko vielä julkisella yrittää, missä onnistumismahdollisuus pieni vaiko yksityisellä lahjoitetuilla siittiöillä, missä onnistumismahdollisuus hyvä. Me jäädään mietiskelemään näitä asioita. Lomareissu tulee hyvään saumaan nyt, pääsee aurinkoa paistattelemaan ja pois tästä arjesta hetkeks.

Tsemppiä piinailijoille, toivotaan plussatuulia teille! :)
 
Voi kuinka kurjaa, Juru :( :( Pettymys on varmasti suunnaton. Voimia!

Jasminalla näyttää hienolta tilanne, jee!! Tuskin se enää Pregnyliä on tässä vaiheessa, vai oliks sulla edes Pregnyliä käytössä? Nennalii: mulla ihan samanlainen huono olo. Lääkkeet vai menkat vai jotain muuta? Ostin eilen just rfsu:n testejä, ja jotain muita vanhoja on kaapissa, mutta en kai testaa ennen maanantaita. Jasminan testi kyllä nyt vähän antoi kutkutusta kokeiluun, mutta... Taidan vaan pettyä negasta sen verran, että jospa nyt vaan fiilistelisi mahiksia vielä viikonlopun yli!
 
  • Tykkää
Reactions: Juru27
Näköjään sinäkin Nennis olet yökukkuja, taitaa olla muuten vielä täysikuu kohta, joten kaikki pimeet on liikenteessä :D
Olo on ihan ok. Harmittaa ettei pääse lenkille tai reuhtomaan muuten vaan. Ja ärsyttää tuo veden kittaaminen, mutta muuten ihan hyvin menee. Vatsa edelleen mielettömän turvoksissa. Haaveilin surullisen iloisena tänään peilin edessä katsoen vatsaani, kun se pömpöttää niinkuin odottasin jo pitkällä, että oispa ihana. Mies myös sanoi, että hänestä tuntuu jo siltä että odottaisin, varsinkin kun näytän siltä ja oli omalla tavallaan onnellinen. Se on muutenkin kohdellut mua, kuin kuningatarta.:love:
Koirakin juoksee perässä kuin riivattu, en tiiä mikä sitä vaivaa mut se istuu vessassakin mun kanssa. Aika suloista!
Mutta hei, ollaan Nennalii sitten valeraskaana molemmat. Toivon kyllä että sun "valeraskaus" muuttuisi parin päivän sisällä ihan -real thing- asiaksi, eihän sitä vielä tiedä.;)
nyt antakaa peittojen vaan heilua, kyllähän ne munasolut sieltä jokatapauksessa irtoo! :D hulluks tässä kyllä ittensä tunteekin, ilman täyttä kuutakin :p Maimei, mitä lääkkeitä sulla on käytössä? Mulla ei oo muutakun kutonut, 200mg/vrk. Tänäänkin aamulla oksensin kahvin jälkee. Kokoajan saa nieleskellä ja pidätellä, muuten lentäis ja helposti :(
Jasmina20, ihanaa! Varovaiset onnittelut sinulle :) puhutko niistä raskauskeijun mukana tulleista testeistä? Mulla tuli kans, mutta ei ne herkkiä ollu.
 
Kiva kuulla, että Pirtsi voit jo paremmin! Kyllä sulla varmasti luomuraskauteen on mahikset tässä kierrossa (ehkä jopa tavallista paremmat, kun munasoluja on monta), jos vaan olette jaksaneet heilutella peittoja sopivaan aikaan. ;)

Jasminalle paljon onnea ja tarrasukkia täältäkin! Kunpa tästä nyt alkaisi kunnon plussa-aalto, joka tempaisisi meidät kaikki täältä mukanaan! :)

Juru27: olen tosi pahoillani ja tiedän hyvin, miltä teistä tuntuu - meillähän kävi samoin eli mitään siirrettävää ei saatu. Voimia toipumiseen ja jatkohoitoihin sitten jos/kun niihin jaksatte lähteä. <3

Omaa napaa vielä sen verran, että nyt on ihan hyvä mieli, kun saa hetken hengähtää ja toisaalta jatkokuviot on kuitenkin selvillä. Seuraava hoito jännittää kyllä ihan tolkuttomasti, mutta yritän olla murehtimatta sitä liikaa vielä tässä vaiheessa...
 
  • Tykkää
Reactions: Juru27
Täällä kans esim. viime siirrossa käytetty lähes yksinomaan PC liuskoja, halvimpia mitä kaupasta löytäny ja ajanu aina asiansa! Yks rfsu:n jämä tais olla mutta ne tosiaan ei oo niin herkkiä. En noihin liuskoihinkaan muistaakseni mitään outoja viivanpaikkoja oo saanu, johonkin First Signaliin tais joskus joku roskisharmahtava tulla kun kuivu. Herkkinä testeinä on toiminu PC ovisliuskat, joissa tosin tarvii huomioida se parin pv varoaika gonapeptylin/synarelan jälkeen, jos näitä käytetty kiinnittymisen tukena.
Yrittäjä J, mulla oli viikossa poistunu 5000y pregnyl, kun testasin o-liuskalla niin enää vaan ehkä pienen aavistuksen tummempi oli normi hailusta negasta.

Siirtopäivistä, omalla kohdalla ajattelee nykysin että mieluummin blastona kun on endokin mikä voi haitata niitä ja pilata jakaantumista, toisekseen klinikalla ollu puhetta, pitäskö ihan vallan alkaa suosiin pidempiä viljelyjä/myöhempää siirtoo kaikille kun eihän ne alkiot luonnon oloissakaan vielä 2-3 päiväsinä oo kohdussa.. eli pystyttäskö maljalla matkiin paremmin niitä munajohtimen olosuhteita.
 
Apua älkääs nyt vielä onnitelko :ROFLMAO:
Maimei minulla ei ollut pregnyliä kun tehtiin lääkkeettömästi tämä kerta :) mun täytyy vähän väliä käydä katsomassa että onko siinä nyt muka oikeesti haamu :D
Nennalii nuo vissiin olivat herkkiä kun siinä luki 10mlu/ml :) joten en nyt uskalla ihan hirveästi iloita asiasta ja nyt ollaan niin aikaisilla päivilläkin vasta :)
Niin ja PC liuskoja minäkin kannatan!
 
Kiitos tsempeistä kaikille. Korkeelta tuli pudotus kun kuitenkin 12 hyvää munasolua saatiin. Kyllä tää tästä.

Roxanne onko teille ehdoteltu lahjasolujen käyttöä missään vaiheessa? Yritin vanhempia viestejä lukea mutta en löytänyt. Tsemppiä myös sinulle jatkohoitoon!
 
PAS:in aikatauluista kysymys:

Jos on tarkoitus syödä alkukierrosta Letroja ja ottaa irroituspiikiksi Ovitrelle, miten siirtopäivä lasketaan tuosta piikistä?
Piikkipäivästä lasketaan heti yksi-kaksi-kolme-neljä-viisi (ja tuo 5. päivä on siirtopäivä) vai piikkipäivä, ovispäivä, yksi, kaksi, kolme, neljä, viisi (siirtopäivä).
Eli monentena päivänä piikistä on 5-päiväisen blaston siirto?
Jos piikki on maanantaina, onko siirto lauantaina vai sunnuntaina?
Onko kokemusta, mikä kp tuo Ovitrelle pistetään?

Pääsiäisen ajoittumista tässä stressaan...
Mun PAS suunnitelmat kuulostaa aika saman tyylisiltä tässä onnistuneessa siirrossa.

Se meni näin:
-alkuun kp2-6 ne letrot
-muistaakseni samana päivänä kun eka lääkäri oli eli kp9 aloitin pistämään yhden kynän klikkauksen ovitrelleä, kp9-12
-kp13 oli lääkäri ja samana päivänä pistin loput ovitrellestä eli se teki mulle ovulaation kp14 päivälle
-aloitin pikku luget eli 100mg kp16, 2 x pvä
-alkion siirto oli kp20
 
Juru27 olen todella, todella pahoillani...

Yrittäjä J perässä tullaan hyvää vauhtia, minulla siirto huomenna jollei jotain katastrofia tapahdu... päästään piinailemaan. Ja samoin Päivän paisteessa.

Nappeus ja Elika sekä RooRoo1 myös, tulkaahan kertomaan tilannetta. Saadaan piiiitttkä lista piinailijoille. Kohta saakin listaa siis päivittää urakalla.

Jasmina20 varovaiset onnittelut... :)

Haluaisin kuulla myös Bridgen kuulumisia. Entä Nempula, alkoiko vuoto vieläkään?

Huomenna menen itse klinikalle hakemaan palleron mukaan jos jotain haettavaa vaan on.

Ai niin mitenkäs deseo, listan mukaan testipäivä olisi huomenna? Ei ole tainnut kuulua mitään?
 
Mulla oli pakkasessa 5 ja 6 päiväisiä blastoja, en edes tiedä kumpaa käytettiin. Mutta siis tuolla klinikalla 6 päiväisiä blastoja kohdellaan kuin 5 päiväisiä.

Ja siis nyt kun mietin tarkemmin niin eiks Ovitrelle aiheuta oviksen 36h pistosta, eikä seuraavaksi päiväksi?? eli ovis mulle tehtiin kp 15 eikä 14, jonka jälkeen siirto kp20.
 
Ankkalinna & co kiva saada piinailukavereita (y) Onnea huomiseen!

Tänään kolmantena päivänä punktiosta vatsan turvotus on laskenut reippaasti. Mulla oli munasarjat kaksinkertaiset ja vatsassa nestettä. Pari päivää pitää ottaa rennommin.

Sunnuntaina olis vuorossa Gonapeptyl. Jännää :rolleyes:
 
Onnea kyytiläisestä, Yrittäjä J! Toivottavasti Ankkalinnalla on sama edessä huomenna. :)

Juru27: Meille ei ole vielä ehdoteltu lahjasoluja, mutta toki sekin vaihtoehto on jo itsellä mielessä käynyt. Ainakin seuraava hoito yritetään vielä omilla soluilla. Hormonimääriä kasvatetaan ja punktiota yritetään varmaan lykätä vähän myöhemmäksi, saa nähdä auttaako se.
 
Täällä on kyytiläinen haettu matkaan ja testipäivä olisi kahden viikon päästä. Meidän seitsemästä munasolusta hedelmöittyi vain kaksi ja toinen jäi jatkoviljelyyn ja mahdollisesti pakkaseen, mikäli säilyy hengissä.

Jotenkin on tyhjä olo. Meillä syyksi varmistui siittiöiden huono laatu. Tavaraa löytyy mutta laatu ei ole hyvää. Joten tässäkään tapauksessa määrä ei korvaa laatua. Lisäksi itsellä on epäsäännöllinen kierto ja nytkin puolet rakkuloista oli tyhjiä. No, mikäli seuraavaan hoitokierrokseen joudutaan, tapahtuu se vasta kesän jälkeen. Nyt pitää nollata pää tästä episodista.
 
Onnea Orapihlaja, niin sitä pitää :)

Nappeus toivotaan että kyytiläinen tarraa kiinni!

Meillä ei oikein selvinnyt missä mättää. Tavallinen ivf ei kuitenkaan ole meille oikea hoitomuoto, vaikkakin tämä siirretty valio-kaveri oli siitä lähtöisin. Jos joudutaan uuteen hoitoon, todennäköisesti kaikki iksataan.
 
Onnea kyytiläisistä :) täällä on pian kaikki piinailemassa!
Oltiin kaupassa ja siellä ei ollut kuin rfsun testejä, kokeillaan nyt niillä jos saan huomen aamulla jotakin haamua niihin, voi kyllä olla etten saa kun haamu tuli vasta erittäin herkkään testiin.. Vai mitenköhän äkkiä se nousee :rolleyes: jos nousee.. Miehen mielestä kuvittelin viivan mutta ei se viimeksikään nähnyt kun oli aivan selkeä viiva :ROFLMAO: uskoo kuulemma sitten kun lääkäri sanoo että on raskaana.
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Juru olen todella pahoillani. Toi puhelu on tosi musertava, mutta eteenpäin on aina mentävä.
Jasminalle varovaiset onnittelut. Toivotaan että aloitat plussatuulet täällä taas.
tasapuolisesti tsemppiä kaikille meille piinailijoille! Toivotaan että mahdollisimman moni onnistuu.
Omaa napaa sen verran että eilen haettu priima yksilö kyytiin. Pakkaseen meni toinen samanlainen ja kolme jäi vielä jatkoviljelyyn ja jos näyttävät hyville myös ne menevät pakkaseen. Testipäivä ois 7.3.
 
  • Tykkää
Reactions: icsi mamako

Yhteistyössä