IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

On vahvistunut joo :love: yksi icsi tuoresiirto tehty marraskuussa ja nyt pas :) jos muuten olisi kemiallinen raskaus niin miten tuo näkyisi testissä? Vahvistuuko sekin päivä päivältä ja sitten hiipuu pois vai onko se vain haamuilua? Minulla on keskiviikkona verikoe päivä, jännittää!
 
Pitää varmaan minullakin huomenna aloittaa testailu kun Jasmiinalla jo noin tumma, onnea :) Meillä siis oli pas päivää myöhemmin ja kans ilmeisestikkin 3 päiväinen, eipä lääkäri paljoa kertonu alkiosta hyvä kun sivu lauseessa huomas mainita et yks laitetaan :D tiedoista tosin luin et non-top..
 
Nyt illalla oli taas vahvempi haamu kuin aamuinen, aika samanlainen kuin eilinen. Mut kyllä kai näillä päivillä pitäis testin olla jo Jasminan testin luokkaa. Yritän kuitenkin pitää vielä pienen toivon yllä, edes huomisen ajan! Huominen saa olla testihuilipäivä!

Oliko Kiia sulla Pregnyl-irrotus?
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Tsemppiä kaikille piinailijoille! Mun kokemuksen mukaan tikkutestin sävyä ei ihan kauheasti kannata vertailla. Mulla meni reilu viikko vielä seerumi-hcg varmistuksenkin jälkeen, että viiva oli yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Kovasti plussatuulia!!!!!
 
Ei ollu pregnyliä kun hormoonikierrolla mentiin.
Tänään sit vähän miehen kielloista huolimatta tein sen ekan testin ja apua mitä ihmettä eka kertaa ikinä siihen tuli se toinenkin viiva :eek:
Heti kun haamulaista alko näkyä nii kiljuin miehelle et aapua ja menin näyttäätestiä sekin viivn heti näki ja nyt se ei enää olekkaan enää pelkkä haamu :love: Puhelin jotenki otti vaan sumusia kuvia, mut tästä taitaa kuitenki joten kuten selvää saada
http://aijaa.com/1Wtnk3
 
Wautsi wau täällähän oikeasti viritellään plussa-aaltoa, ihan mahtavaa! :love:

Maimei tiedän että se on vaikeaa mutta ei oikeasti kannata vertailla omia tikkuja toisen ihmisen tikkuihin, tää on niin yksilöllistä kuitenkin miten tikut kenenkin pissaan reagoi missäkin vaiheessa ja miten hCG:ta erittyy pissaan ja miten se nousee. Mun mielestä ainakin kuulostaa hyvältä jos tikku on tummentunut taas (y) vahvistumisia!!

Onnea Kiia-s hienosta haamulaisesta! :)
 
Viimeksi muokattu:
Pöh, menin tekemään aamupissasta ja se kun näytti aluksi negaa vaikka silloin sain rfsun testillä päivällä selkeän haamun. Nyt tein taas eikä ollenkaan niin vahva viiva kuin eilinen päivällä tehty :oops: teenpä vielä uudelleen päivällä! Positiivista tietty että nyt näkyy jo selvästi aamupissastakin :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Kiia-s nyt kyllä vaikuttaa lupaavalta!

Yrittäjä J mitkä sulla tunnelmat? Entä muut samojen päivien piinailijat? Mulla on ihan ontto olo, ei mitään fiiliksiä. Crinone-asettimen mukana tuli vähän tuhrua, joten nytkö jo enteilee menkkoja... Ja vasta pp2. Tästä mitään tuu... Ja en muuten varmasti testaa ennen kuin vuoto alkaa. Oon kyllästynyt niihin negoihin. Eikä kyllä oo testejäkään kaapissa.

Suosittelen muuten tuota Crinonea. Helppo käyttää, ei valu, eikä sivuvaikutuksia ainakaan vielä. Kallistahan se kyllä on.

Aurinkoa kaikille viikonloppuun!
 
Jasmina on sullakin kunnon piinapäivät! Kärsivällisyyttä ja viivojen vahvistumista :) ajattelin testaa ehkäpä tiistaina tai keskiviikkona. Todellinen hätähousu :D

Ankkalinna
Kiitos sitä samaa sulle :) täällä vähän kireät tunnelmat, pmssääkö? Hope not! Muuten kyllä ihan luottavaiset fiilikset.

Jospa sun tuhru meinasi kiinnittymisvuotoa (y) näinä päivinähän sen pitäisi tapahtua. En olekaan kuullut Crinonesta, se on näköjään geeli. Nämä pimppapillerit tekee kyllä hulluksi.

Olipa muuten Gopapeptylissä inha määrä lääkettä!
 
Yrittäjä J paljon jouduit sitä peptyliä laittamaan? Mun pitää kysyä joskus omalta polilta miten sitä käytetään, mulla kun jäi 5 piikkiä jääkaappiin odottamaan ja ei ollu ilmasia piikkejä! Ja ne peptylit oli niitä, mistä mulla meinas taju lähtee, neula niin tylsä et rutina kävi ja se aine tuntui ettei lopu koskaan siitä ruiskusta


Kiia-S mä jotenkin eläytyin tohon sun tarinaan silleen et itelläkin sykkeet nous :D. Varovaiset onnittelut!!

Mikä ihmeen Crinone Ankkalinna? Onko se vähän niinkuin lugestron, ne pillupallerot?

Jasminalle lehmän hermoja päivien piinailuun. Inhottavaa arpomista ollakko vaiko eikö olla, mutta pidän peukut ja ukkovarpaatkin pystyssä


Mutta hei. Kysymys:

Mitkä ihmeen oljet? Siis mulle kun soitettiin polilta, että kaikki 7kpl meni pakkaseen ja olin kuulevinani, että toisessa oljessa on 5kpl ja toisessa 2kpl?
Mitä tuo tarkoittaa? Olin työpaikalla ja en voinut sanoa puhelimeen muuta, kuin "mjaaha, joo, kiitos tiedosta".

Googlettelin ja huomasin, että joillekkin on sanottu polilta, että menkat alkaa yleensä viikko punktiosta. Ei kaikilla, mutta ei ole tavatontakaan. Eli mulla siis on vuosisadan menkat. Tuli yösiteestä yli ja vuotaa ihan hirveesti. Huomenna ois ultra, pitänee soittaa sinne et mitä tehdään. Uskaltaakohan tampaxia käyttää, onko sillä punktiolla jotain vaikutuksia siihen? Ei nimittäin tule mitään rättien kanssa, niin kovasti vuotaa .
 
Pirtsu, oljet tarkoittanee niitä pakastusputkia, missä alkiot pakastetaan tankissa. Koirien spermaa pakastettaessa puhutaan nimenomaan oljista :D Naikkarilla pakastetaan kaikki yksittäin, vain siinä tilanteessa jos toinen on selkeästi huonompi saatetaan pakastaa kaksikin. Lähinnä ymmärtääkseni sen sulatuksen takia, ettei tarvitse kaikkia sulattaa joka siirtoon. Naikkarilla tosin ei kamalan rupusia alkioita edes säilötä. Omaa napaa; Kaverit nähty ja kivaa oli, sen hetken kun sitä kesti :p huono olo ajoi mut kotiin jo hyvissä ajoin pizza kainalossa :D Nyt mulla olis PP11 ja KP30. Normaalisti kierto on 28 pvää, joskus HYVIN HYVIN harvoin 29. Testejä en oo tehnyt sen pp8 jälkeen, ei nääs oo :D erinäiset asiat saa mut voimaan pahoin, kuten aamukahvi hermesetaksen kanssa. Mutta eiköhän tää peli oo jo menetetty :( huomenna kuitenkin labrakoe ja tiistaina sen tulos. Ihania plussa uutisia, Onnea Kiia-S ja muut. Sytämmiä! :D
 
No polilta sanottiin sillon vaan, että ainoastaan 1-ja2- luokan alkiot pakastetaan. Ei muita luokituksia?!
Miks ne sitten on eri "oljessa"?
Voiko siitä missä on 5 alkiota niin ottaa vaan yhden siitä oljesta sulamaan? Mul on sellainen mielikuva päässä, niinkuin heinän olki, johon kesällä keräillään mustikoita ja metsämansikoita :p
 
Hihii pirunpelto joskus itsekin eläytyy muiden tarinoihin ihan kunnolla :D niin epätodellinen olo haluttais vaan testata uudelleen että onko se totta.. Mutta kiitoksia onnitteluista :love:
Joo jasmiina peukut ja varpaat pystyssä että nää pysyis matkassa (y)
Onnellinen olen kyllä jo tästäkin etapista, näyttää siltä että kiinnittyäkkin pystyy.
 
  • Tykkää
Reactions: Jasmina20
Pirunpelto Crinone on vissiin samantyyppistä ainetta kuin luget, mutta geelimäisessä muodossa, siinä on asetin ja käytetään vain kerran päivään. Helppokäyttöisiä eikä valu ainakaan mulla. Niitä määrätään monesti sellaisille joilla pähkinäallergia, lugeissahan on jotain pähkinän tyyppistä apuaineena ja aiheuttavat ainakin mulle kutinaa.

Tosiaan, miellyttäviä käyttää mutta kalliita.
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
No polilta sanottiin sillon vaan, että ainoastaan 1-ja2- luokan alkiot pakastetaan. Ei muita luokituksia?!
Miks ne sitten on eri "oljessa"?
Voiko siitä missä on 5 alkiota niin ottaa vaan yhden siitä oljesta sulamaan? Mul on sellainen mielikuva päässä, niinkuin heinän olki, johon kesällä keräillään mustikoita ja metsämansikoita :p
Mä en tiedä noista luokituksista, kun ne näyttää vaihtelevan paikkojen välillä. Sulatuskäytännöistäkään en tiiä, mutta aika hassua se olis jos ne kaikki 5 esim sulattais ja pakastais jäljelle jääneet sit uusiksi. Ehkä ne katkaisee sen oljen ja ottaa vaan yhden :p itte oon saanu aika huonosti tietoa noista sulatuskäytännöistä, kolmannella kerralla vasta sain tietää et miten kauan se kestää. Itte sulatus vaan muutaman minuutin jossain tietyssä asteessa. Enempää en muista :D ehkä sinne olkeen voi sitten tehdä eri loosseja, missä tyypit sit hengailee yksinään. Löysin tällaisen, jossa on jotain puhetta noista oljista. http://kaksplus.fi/threads/gallup-alkioiden-selviaeminen-sulatuksesta.1350501/
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Heipä hei. Loma on lomailtu ja arkeen palattu. Loma oli mukava ja pääsi ihan kivasti tästäkin aiheest "irti".Kerran melkein tulin lukee kuulumisia, mut sit aattelin et en perkules käy. Arkeen palaaminen onkin sit tuntunut jotenkin todella ankealta.. eritoten loman lopun lähestyessä nimenomaan tämä lapsettomuus asia alkoi ahdistamaan.. Hetken jo aattelin et pidän vielä yhen väli kierron kun jotenkin kuvittelin et mennää la:ssa ihan vuoden loppua, mut sit tajusin et vasta marraskuun loppua, joulukuun alkua..Joten sit pe kuitenkin soitin polille.. Mutta en yhtään taas pysty uskomaan, löytämään positiivista energiaa koko asiaan.. En millää, nyt saa käännetty sitä kemiallista merkiksi paremmasta, vaan se on se meidän menetetty mahis, ei tämä paska keho ilmeisesti vaan kykene lasta kasvattamaan!!!! Mutta kun ei vaan osaa luovuttaakkaan.. Sorry tämä loman jälkeinen masistelu.

Mutta mutta, onhan täällä nyt kuitenkin se tilattu +aalto liikkeellä lähtenyt!!! Jeee, onnea kaikille plussista, pliis ottakaa mut mukaan! :)

Ja pahoittelut niille kenellä tullut niitä keljuja uutisia, eritoten Toiveikas81 ja Vilijonka_ Todella kurjaa että jouduitte takaisin tälle puolelle! Voimia!

Tervetuloa uusille.

Ja listaa saa tosiaan ihan kuka vaan päivittää..
 

Yhteistyössä