IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Whaat, kp 26 välikierrossa ja kirkuva ovisplussa! Mä oon ihan pölhö. Nyt elättelen toiveita että kun päiviä on noin paljon niin tosi testitulos kertoisikin raskaudesta. Äh ihan tyhmää kun ei aiemmin ovisoloja ollu ja nyt limat ja vähän nippailuja eli selvä ovis. Ja niinku tämä luomuna nyt ees onnistuisi.. Tää on niin tätä taas! Megakierto tulossa jos nyt vielä se normi 16 vrk menkkoihin...ääh...
Hieno tulos Jasmina! Kialle myös peukku :)
Salamalle tsemppiä!!
 
  • Tykkää
Reactions: SalamaT ja Darni73
Eikä! Mä en kestä, nyt me saatiin se plussa aalto alulle! Ihan tunteet tulee pintaan, kun lukee näitä onnistumisia. Onnea kaikille :love:

Salama, toivotaan, että pian olisi teidän vuoro! :love:

Täällä alkoi menkat eilen, ja soittelin klinikalle saadakseni ohjeita siitä, että aloitanko piikittelemään heti vai myöhemmin. Jatkan nyt huomiseen progynovan syömistä, ja piikittely alkaa lauantaina. Näin pitäisi välttyä siltä, että punktio osuu viikolopulle eikä pääsiäinenkään vaikuta aikatauluihin.
 
  • Tykkää
Reactions: SalamaT
Ihania uutisia täällä! :love:

Eiköhän me muutki hypätä plussajunaan.
Soittelin tänää kp16/28 naikkarille kun hymynaamaa ei oo testii tullu, vaikka perjantaina johtofolli oli 19mm. Siellä vastas yllättäen se elämääsä kyllästyny eukko, oli ensin sitä mieltä tää kierto menny hukkaa että voin lopettaa testauksen ja odotella ens kiertoo, mut sitte se kysy joltaim toiselta ni nyt jatketaa testausta perjantaihin asti.. rupes jo v**uttaa ku viimekuu meni reisille viikonlopun takia, ja nytkö sit tässä kuussa en ovuloikkaa.. ei tää voi olla näin vaikeeta! :unsure:
 
Mä teen poistumisen ja toivotan kaikille onnen päiviä!! Meillä veritesti ihan nega. Vaikka eilen aamulla vielä haamujen haamu olikin. Tänään aamulla ei ollut mitään, joten ei ollut yllätys, ihan alistuneena menin sinne verikokeeseen.

Mä jatkan dhealla ja letroilla ja akupunktiolla, ja lugeja jäi aika paljon et ehkä omin päin käytän ne loppuun joskus. Hoitoihin emme varmaankaan palaa, ellei lääkäri saa mua huomenna puhelimessa jotenkin vakuutettua...

MaiMei, yk24 kohta alkakoon (tai välikierto)
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Ankkalinna # 09/2012 # toinen # ? / vähän pco:ta / kohtutulehdus/ ikä? # 1.IVF
Adelmiina_ #2012 #ensimmäinen "vähän endo/tuhoutunut johdin #2. IVF 5.PAS

Bridge # 5/2015 # ensimmäinen # matala AMH+ikä # 3. IVF
Darni73 # 9/12 # eka yhteinen # simpat # 1.icsi
Domi # 4/ 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 1. PAS
Ellemiinu #2013 #ensimmäinen #pco epäily + endo #1.IVF
Elika # hoidoissa 2013 # ensimmäinen # selittämätön # 2.ICSI/IVF

epätoivoista yritystä # 10/07 # ensimmäinen # selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä # 3.icsi 5.pas (7.siirto)
haavetta pienestä
# 4/2014 # ensimmäinen # selittämätön (kilpparin vajaatoiminta) # 1.IVF
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: # 2015 # ensimmäinen # siittiöt # 2. ICSI
ilo2010
# 2012 # 2. # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Juru27 # 2013 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI
Kielon-kukka # 2013 # ensimmäinen yhteinen (7-v aijemmasta suhteesta) # endo,pco # 4.IVF/ICSI (tulossa 3/4-16)

Magda78 # 01/2012 # toinen # alhainen amh # 1. IVF
Mamido # n 1,5v # toinen # siittiöt # 1.ICSI
Mar80 # 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF/ICSI

Mari32 # ensimmäinen # siittiöt &endo # 5.ICSI
Misericordia
: # hoidoissa 08/2013 # toinen # selittämätön # 2IVF/1.PAS
Nappeus
# 2014# ? # PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nempula
# 11/2015 # ensimmäinen # steri # 1.IVF/1.PAS
Nennalii
# 2012 # ensimmäinen #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu # 1.ICSI/3.PAS (ei tuore siirtoa)
Nenna81 # 3/2013 # tuhoutuneet johtimet # 3.(1.yhteinen) # 2.IVF 1.PAS
Pirunpelto # 1/2013 # ensimmäinen # oma ikä + simpat # 1.ICSI

Pupuska81 #3/ 2013 # ensimmäinen lapsi # pco+heikot siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
Pussipiru # 2012 # ensimmäinen # azoospermia + endo # 2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/2012 # ensimmäinen # huonot siittiöt, alhainen amh, heikkolaatuiset munasolut # 4.ICSI

Reuna # 2013 # ensimmäinen # pco,ovuloimattomuus ja simpat?# 1.IVF
ronja81
# 2007 # toinen # selittämätön # 3.IVF 3 PAS
Roxanne # 12/2014 # ensimmäinen # ikä/siittiöt # 1.IVF/ICSI

Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Sphinx
# 06/2013 # ensimmäinen yhteinen # selittämätön+endo # 1.IVF 12/2015
Tiituli
# 2014 # ensimmäinen # selittämättömiä/ikä # 2.IVF
Timjami77 # 7/2013 # oma 2. miehen 3. # selittämätön/ikä/simpat # 5.ICSI73.PAS
Toive* # 7/013 # ensimmäinen # johtimet tukossa # 1.IVF
toive-94 # 2014 # ensimmäinen # lapsena saidastettu syöpä/ alhainen AMH #
Toiveikas81 #hoitoihin 2014 #ensimmäinen #endo + siittiöt #1. ICSI/1. PAS

Tupsuli # 1/2016 # 4.IVF (1.saanut alkunta 3.IVF:n tuoresiirrosta) # selittämätön
virvatulia # ? # toinen # siittiöt + pco # 1.ICSI / 4.PAS
Wawwi # 05/2015 # ensimmäinen # alhainen Amh,korkea Fsh # 1.IVF
Yrittäjä J # 01/2013 # ensimmäinen yhteinen # endo ja selittämätön # 1.IVF/ICSI

"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua

Piinailijat::whistle:
Magda78
:3.2 (siirretty 17.2)
Elika: testipv 7.3. (3pvä siirretty 24.2.)
Yrittäjä J: testipva 10.3. (3pv siirretty 25.2.)
Nappeus: testipv 10.3. (siirretty 25.2.)
Ankkalinna: testipv 14.3. (26.2. siirretty 3pv)
Päivän paisteessa: testipv 10.3. (Siirretty 26.2. 3pv alkio)
RooRoo1: testipvä 10.3.(siirretty 26.2.)

Plussat 2016: :love:
Tammikuu:
Salama T 2.IVF (kkm)
Misericordia 2.IVF/1.PAS
Helmikuu:
JONPA77 1.IVF/1.tuoresiirto
Orapihlaja 1.IVF
Maaliskuu:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
SalamaT toivottavasti pääsette siirtoon ja hyppäät mukaan plussa-aaltoon :) me ollaan täältä kaikki lähössä <3

MaiMei pahoittelut :( peukku jatkoyritykselle!

Onko kukaan muu hätähousu testannut vielä? :whistle: mä odotan aina aamua että pääsen pissimään tikkuun. Huomenna pp7.
 
  • Tykkää
Reactions: SalamaT
Heip. Päivittelin noita plussia tonne :love: onnea kaikille moisen ihanuuden kohdanneille.. Niin mielellään perässä tulisi, mutta hieman taas sain yllättäen maisista lisätty sillä faktalla et meinaa olla kaikilla aina tyyliin eka siirto tai "viimeistää" eka pas ku tärppää.. ei paljon luo toivoa omaan onnistumiseen kun kuitenki kaks tuoresiirtoa ja oisko 6 (en edes oo enää laskuissa mukana varmasti) on takana.. ja se viimesimmästä passista tullu kemiallinen ainut yritys edes.. plaaah!
Jos jäi jotein päivittämättä niin eikun vaan huudelkaa, minä tai joku muu voi sit laitella jos ei ite osaa..
Pahoittelut niille kenelle onni ei vielä ollut kohdalla ja tsemppiä piinailuihin.. SalamaT:lle pahoittelut menetyksestä, lisätään sinut takaisin listoille kun olet valmis jatkamaan. Halaus.
Lisäsin nyt noiden plussien perään monipäivänen on siirretty, kun se kautenkin paljon aina kiinnostaa ja keskustelua herättää. ;)
Minua se akupunktio kiinnostaisi aikalailla.. ja monesti olen sitä miettinyt, mutta en oikein tiedä että missä meidän paikkakunnalla olisi saatavilla/ olisikko sellanen joka on lapsettomuuteen nimenomaan keskittynyt, tehnyt sellasille. Jotenkin kai yksi syy miksi ei ole saanut aikaiseksi on että pitäisi vieraalle ihmiselle tästä kertoa.. :unsure: missä vaiheessa kiertoa sitä käydään? Ankkalinnallako se oli se lisäravinne lista.. siinä en varmaan kovin paljoa huonommaksi jää kaikki mahdolliset mitä kuullut vähääkään niin ainakin jossain vaiheessa koittanut! Nyt on D, sinkki, seleeni, magnesium, omega 3, gelee royale, tyrnikalpselit eli omega7 (tai ne on loppu, mut pitää hakea ihan näinäpäivinä) ja msm (se ei nyt ehkä lapsettomuuteen oo mut kuitenkin)..Jossain vaiheessa koittelin vehnänalkio öljyää ja ubikinonin..nyt ei muistu muuta mieleen.. hohhoi.. yritetty on..

muoks. unohdin tuolta listalta toki vielä foolihapon (on kai niin ilmeinen) heh ja sit on myös C..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: SalamaT
Ihania uutisia täällä! :love:

Eiköhän me muutki hypätä plussajunaan.
Soittelin tänää kp16/28 naikkarille kun hymynaamaa ei oo testii tullu, vaikka perjantaina johtofolli oli 19mm. Siellä vastas yllättäen se elämääsä kyllästyny eukko, oli ensin sitä mieltä tää kierto menny hukkaa että voin lopettaa testauksen ja odotella ens kiertoo, mut sitte se kysy joltaim toiselta ni nyt jatketaa testausta perjantaihin asti.. rupes jo v**uttaa ku viimekuu meni reisille viikonlopun takia, ja nytkö sit tässä kuussa en ovuloikkaa.. ei tää voi olla näin vaikeeta! :unsure:
mun ovisplussat on yleensä vasta noilla paikkeilla ja samoin follit yleensä kasvaa isoiksi. Muistaakseni noilla sun luvuilla ovuloin kahden päivän päästä, joten nou panic! :) Naikkarin porukka tuppaa olemaan aina vähän elämäänsä kyllästynyttä ja muutenkin haluttomia pitämään kiinni HYVÄSTÄ hoitosuhteesta. Kaipaan enemmän tietoa, enemmän ymmärrystä ja ennenkaikkea enemmän sitä, että ne kuuntelis asiakkaan toiveita ja mielipiteitä eikä kangistuisi omiin kaavoihinsa. Mun verikoe oli siis puhdas nega, huomenna soittelen ja keskustelen lääkärin kanssa. En usko että se johtaa sen pidemmälle kun puhelu hoitajankaan kanssa, mutta yritetään ja kovasti! Ihania plussia monella, olen aidosti onnellinen jokaisesta, mutta samalla äärimmäisen turhautunut siihen että omat hoidot ei ota onnistuakseen. Ei sitten niin mitenkään päin! :( kiitos kaikille tsempeistä, olette ihania!
 
Voi MaiMei. Olen pahoillani. :(
Olin ihan varma, että nyt tärppää ja saatte sen tytön. Ja siis kyllä te saatte vielä sen tytön! Menee vaan todellakin pidemmän kaavan kautta.

Löysin muutes noista alkion kiinnittymisistä jonkun tutkimuksen, joku oli tehnyt muistaakseni väitelmän niistä, että 3-päiväinen alkio kiinnittyisi parhaiten? Hmm, löytäisinköhän sen linkin.
*en tähän väliin ehtinyt etsiä sitä, joku nainen sen oli tehnyt missä vertailtiin ehkä tuhatta lapsettomuushoidoissa ollutta naista.

Mulle kasvoi huolikupla naamaan. Olen odottanut tottakai joka päivä, että huhtikuu koittaisi ja menkat alkaisi ajallaan ja päästäs suunittelemaan siirtoa MUTTA entäs jos ja kun meidän tuurilla se sattuisi varmaan sitten vkolopulle, niin se siitä taas? Kiitos ja näkemiin?
Eikö siinä voida joustaa päivää suuntaan tai toiseen, ettei menettäisi taas yhtä kokonaista kuukautta? Sitten tulisi jo toukokuu ja kesäkuussa alkaa kesätauko :(
Tarkoitus oli siis tehdä se PASsi sitten luonnon kiertoon.

Niin ja vielä, herrajumala nämä menkat punktion jälkeen, alkoi siis viikko punktiosta, olen vuotanut ihan älyttömästi! Kauppareissukin jäi kesken, kun tunsin lämpimän hulahduksen ja sen, että nyt muuten valuu pitkin reisiä jotain. Pönttöönkin oikein holahteli verta lorinalla pissalla käydessä :sick:

Että semmosta

Edit vielä. Eikö raskauskeijulta saa testejä enää kotiin? Olin ovistestejä tilaamassa 12kpl, liuskoja ja se ehdottaa pakettia lähimpään postiin?!
 
Viimeksi muokattu:
Pirunpelto:kyllähän siinä aina se riski on kun omaan kiertoon passia tehdään (n) Riippuu toki klinikasta että onko se koko viikonlopun kiinni että miten "paljon" voi vaikuttaa..siirtohan tehdään siis x päivää ovisplussan jälkeen riippuen alkion iästä ja tietty siitä viljelläänkö vielä ennen siirtoa lisää..
Meidän klinikalla oli todettu/oli joku tutkimus että 2-päiväsillä olis eniten plussia tullut..mutta tiedä noista. Tosin itsellä raskaudet alkaneet just niistä siirroista mutta uskon että enemmän vaikuttaa se että noihin oli vaihdettu lääke jota käytettiin ja myös kortisoni oli mukana! Tuuri peliä koko homma kuitenkin on..

Erityistsempit muillekin jotka ootte pidempään tahkoneet <3

Mulle vois siis päivittää testipäiväksi 14.3 (hahaa, niin varmaan), 3pvän alkio siirretty 1.3

Huomenna tuikkaa vielä gonapeptylin myös, vaikka lääkäri olikin sitä mieltä että mun kohdalla siitä ei välttis mitään hyötyä olekkaan mutta anto nyt sen kuitenkin!
 
Mari32 mulla on sama testipäivä! Alkionsiirto oli perjantaina.

Domi joo, kaapista löytyy vaikka minkälaisia lisäravinteita. Mitä tuo msm on? Itse söin macaa ennen hoitokierron alkua. Ja kyllä, minäkin ajattelin olla lukematta iltapäivälehtiä yms. nyt parin päivän ajan, ei jaksaisi noita vauvauutisia sieltäkään, vaikka Victoria varmaan on vaikeuksien kautta päässyt voittoon hänkin... Jos Domi haluat jutustella enemmän tuosta akupunktiosta niin laita yv:tä, minulla on siitä lajista jo jonkin verran kokemusta.

Kaikille plussanneille suuret onnentoivotukset! :)

Yrittäjä J joko testasit? Onko sinulla jotain oireita? Entä teillä muilla samoissa menevillä tänään? Minulla taas aamulla tuhrutti ihan vähän. Ei kovin mieltäylentävää enkä jaksa uskoa mihinkään kiinnittymisvuotoon. Oireita ei ole mitään muuta kuin niitä mitä tukilääkitys on aina ennenkin aiheuttanut. Eli mihinkään ei voi luottaa. Itse en aio testata ennen testipäivää jollei vuoto ala. Mutta ymmärrän kyllä että moni testaa. Laskin vaan tuossa että olen 3,5 vuoden yrityksen aikana tehnyt 3 plussatestiä jotka päättyneet keskenmenoon tai olleet kemiallisia ja ainakin 39 negatestiä, koska muistini mukaan joka kuukausi olen ainakin kerran kuitenkin testannut. Joten alkaa jo tympiä nuo negat. Siksi päätin jättää testaamisen viime hetkeen jollei ole pakko.

Päivän paisteessa silloin kun esikoinen sai alkunsa niin muistan olleeni juuri jossain dpo 6 nurkilla sängyssä pitkällään lukemassa ja alamahasta vihlaisi harvinaisen napakasti. Naureskelin itselleni että oli varmaan se kiinnittyminen, koska vauvaa jo silloin tietoisesti toivottiin. En tietysti silloin oikeasti uskonut että olisi ollut kiinnittymiskipuja mutta jälkikäteen ajateltuna ehkäpä olikin.

Ankkalinna pp6
 
Ankkalinna
MSM ravintoaineena


Luonnon ravintorikki on yksi ihmiskeholle tärkeä ravintoaine ja sillä on monia tehtäviä. Näitä tehtäviä ovat mm. terveiden sidekudosten ja nivelien toiminnan ylläpitäminen, oikeanlaisen entsyymitoiminnan turvaaminen, immuunijärjestelmän toiminnan vahvistaminen, hormonitasapainon ylläpitäminen, ihon hyvinvointiin osallistuminen ja hiusten sekä kynsien kasvuun vaikuttaminen.




onhan tossa näköjään tuo hormoonitasapainokin.. mutta itse olen hiuksiin sitä lähinnä syönyt (juonut, jauhetta veteen).. tosin en tiiä minkäverran auttanut, kynnet kyllä on nykyisin huomattavasti kovemmat. Mulla nää hormoonit vaikuttaa aikalailla kai hiuksiin , pari kertaa tosi rajusti lähtenyt ja jatkuvasti jonkun verran, kasvaa kyllä tosi hyvin takas, kokoajan on sellanen sänki, mutta kun myös lähtee kokoajan niin on sellanen 10-15cm ok vahvusta (siis hento luonnostaankin mut siihen nähen) ja sit hirvee luihulatva.. :( olen kyllä ennenkin todennut et ihan vaikka kaljuks ajan jos vaan vauvan saisin.. Macaa koitin kans sillon joskus 4- vuotta sitten, mutta kun tuli pieni tauko ja koitin aloittaa uudestaan, niin vaikka miten pienellä annoksella, niin maha tuli tosi kipeeks, ei ole nyt tullut sit koitettua.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea hirmusti plussanneille ja tarrasukkia piinailijoille! :) Ja suuret pahoittelut niille, joita ei onni ole potkaissut. Täältäkin ihan erityistsempit pidempään tahkonneille – alkaa itselläkin vähän toivo hiipua, kun niin moni hyppää plussajunaan juuri ekasta hoitokerrasta. Toisaalta ekakertalaisia täällä kai eniten onkin, joten ehkä se on siinä mielessä ihan luonnollista.

Mari32:lle vielä kysymys: siirrettiinkö teillä kaksi alkiota vai menikö toinen uudestaan pakkaseen?

Mua ei jostain syystä ole niin häirinnyt Victorian vauvauutinen – osin varmasti siksi, että heillä meni kuitenkin useampi vuosi lapsen saamiseen, eikä esikoinenkaan muistaakseni ihan heti tullut. Eli ties vaikka hoitoja olisi sielläkin tarvittu... Enempi ärsyttää nuo Victorian sisarukset, joilla tuntui tärppäävän heti hääyönä.

Lisäravinteista vielä kommentoisin: mulla on käytössä foolihappo (välillä otan jopa 800 mg päivässä), D-vitamiini (50 mikrogrammaa), ubikinoni (100 mg) ja nyt vielä DHEA (75 mg). Gelee royalen voisin ottaa vielä ohjelmaan, mutta sitten taitaa olla mun pillerikiintiöni täynnä. :oops:
 
Kiitos onnentoivotuksista ja Domille päivityksestä! Tein eilen vielä cb:n digin joka näytti raskaana 2-3. Ei niin mitään oireita, ei kyllä ollut tuosta ensimmäisestäkään ihmeestä, mutta silti :) Varhaisultraa jään odottelemaan ja siirryn nyt tuonne toiselle puolelle teitä täältä häiritsemästä ;)

Ihan älyttömästi tsemppiä kevääseen kaikille, missä tilanteessa sitten oletkin :)
 
Salama T ymmärrän kuinka raskasta sulla on ollut. Mulla kanssa tämä keskenmeno otti tosi koville ja ottaa edelleen. Tosin suurimmaksi osaksi aikaa on hyvä fiilis mutta heti kun rupean asiaa ajattelemaan kyyneleet tulevat. Olenkin asian johdosta käynyt terapiassa keskustelemassa ja voin todeta että mua on ainakin auttanut. Siellä olen puhunut ja vollannut tunnin kerrallaan. Tärkeintä mitä olen oppinut on se että suru on surtava. Jotenkin tämä pettymys oli niin hirveän suuri kun monen vuoden yrityksen jälkeen ensimmäinen plussa ja olin niin onnellinen. Kaikki tuntui menevän suht koht ok ja just kun oltiin ehditty kertoa että meille tulee perheenlisäystä niin viikon päästä keskenmeno. Sekin tuntui niin huonolta onnelta kun toisella kolmanneksella kesken meni. Kuuluin juuri siihen minimaaliseen porukkaan...lääkärikin totesi että harvemmin sitä enää keskenmenoa tulee toisella kolmanneksella...No mullehan se sitten tuli.

Mari32 Paljon tsemppiä piinailuun ja toivon että tämä alkio tarraa kiinni ja pysyy matkassa loppuun asti. Nostan sulle niin hattua että olet niin monesta koittelemuksesta selvinnyt ja jaksat olla toiveikas!

Itselläni alkaa taas hiljakseen toivo nousemaan ja odotan kevättä että päästään 1.pas siirtoon. Alkuun ajattelin että ei noilla pas hoidoilla voi onnistua mutta kyllä näköjään voi, onhan se nytkin tässä ketjussa todistettu. Joten toivon että plussa aalto tarttuu meikäläiseenkin :)
 
Onnea valtavasti plussanneille!
Negoille voimia ja kaikille tsemppiä!

Täällä alkaa pistokset tänään Gonal-f 300 yksikköä ja sumuttelut jatkuu kun pitkällä kaavalla mennään. Siittiöiden määrä miehellä on kohentunut kolmen kuukauden aikana ja nyt katsotaankin riittäisikö ivf vai tehdäänkö uudestaan icsi, tämä selvinnee punktio päivän satsista.
Tiedä sitten auttaako sinkki sperman määrään ja laatuun noin nopeasti kun sen käytön aloitti joulukuussa jonka jälkeen joka kerta saatu parempi tulos. Nyt kuitenkin mennään vielä niin rajoilla että täytyisi vieläkin parempi tulos saada spermasta punktio päivänä että ivf olisi mahdollinen.
Ja kaksi alkioita tullaan siirtämään jos siirrettävää saadaan.

Ja noista vitskuista niin mäkin ostin nyt ubikinonia(200mg) oon lukenu siintä niin paljon positiivista että päätin hankkia :) ja ajattelin kokeilla jos sais paremman tuloksen punktiosta noiden avustuksella.
Onhan mulla lisäksi kasa muitakin mitä jo pidempään popsinut mm. geleet, multivita raskaus, omegat ja foolihappoa. Disperiininkin kävin ostamassa jos jossain vaiheessa kokeilisi sitäkin, en vaan oo vielä tarpeeksi perillä milloin ja paljon olis hyvä käyttää.?
Joku mainitsi omegan käytöstä ennen punktioo eli miten paljon aikasemmin olis hyvä lopettaa niiden syöminen ettei vaikuttaisi punktion aiheuttamaan vuodon määrään lisäävästi?

Joka päivä ahkerasti luen kuulumisianne vaikka omat kirjoitukset onkin jäänyt vähän vähille niin hengessä oon mukana ja kuulumisia kirjoittelen kun niitä on, mutta tää sumuttelu aika on ollu niin pitkästyttävää ettei oo tullu mitään mielenkiintoista sanojen tulvaa. Onneksi tänään alkaa pistot ja pääsee eteenpäin ja sit toivottavasti piinailemaan. On sekin kyllä kumma kun hitosti odottaa piinailuun pääsyä vaikka se vasta hermoja raastavaa aikaa onkin.
 
Kiitos kaikille tsempeistä. Toiveikas -luin sun kohtalosta kyllä täältä jo aiemmin ja niin kamalasti riipaisi. Noin pitkällä kuitenkin -siis sen pahimman kolmanneksen yli. Olen samaa mieltä että suru pitää surra ja itselleen pitää antaa aikaa. Me on myös tavattu psykan sairaanhoitajaa, mutta olen miettinyt varaisinko yksityiseltä psykologia, tiedän että täällä on yksi lapsettomuuteen erikoistunut tosi hyvä.

Heh lisäravinnelistassa taidan olla sarjassa heavy user... D, E, laaja B, Ca-Mg, Zn, omega 3&6, ubikinoli (ubikinonin biologisesti aktiivinen muoto), probiootit, royal yelly (gelee royale), propolis, maca. Ja vähän viherjauhekapseleita, arginiinivalmiste jossa laajasti vitamiineja ja välillä joku monivitamiinikin käytössä. Puolustaudun endon hoidolla ja sillä että myyn yhtä tuotemerkkiä josta käytän sit vähän kaikenlaista. Sitä paitsi oon niin vanha että tartten jo ihan kaiken avun :LOL: Syön endon takia myös tosi paljon kasviksia ja marjoja, pähkinöitä, siemeniä ja öljyjä. Miehellekin syötän kaikenlaista, kiltisti se popsii.

Mutta toi DHEA, se on seuraava! Toisessa ketjussa jo kyselinkin, mutta onko kellään tietoa olisko siitä mitään haittaa jo ennen alkionsiirtoa, ihan vaan varalta jos seuraavaan hoitoon päädytään? Ja siis kyllähän meillä pitäis olla luomuunkin ihan mahikset (teoriassa, usko tosin on jo aikaa sitten loppunut...)
 
Mä käyn myös yhä terapiassa, normaalista harvemmin mutta näin hoitojen aikana tulee sitä tarvetta vielä enemmän...kyllä tämä "pelkkä " lapsettomuuskin on jo tarpeeksi iso pala, ja sitten kun tulee viel keskenmeno tms niin..niin, ei siihen sanat edes riitä mitä se ihmiselle tekee..
 
Hei, voisiko joku listata mulle lääkkeitä mitä teillä on käytetty kiinnittymisen tukena PAS-siirroissa ja mieluusti luomukierroissa? Mullakin on ollu käytössä vaan luget ja lutinukset. Kolme epäonnistunutta niillä nyt takana. Pääsin lääkärin kanssa yhteisymmärrykseen, että kokeillaan nyt tähän kiertoon jotain muuta. Pregnyl, gonapeptyl? Mitä muuta? Kiitos kaunis!
 
Mulle lääkäri määräsi letrozolia alkukiertoon PAS:iin ja havainnollisti, että vaikka se otetaan alkukierrossa niin se kuitenkin on tukilääke loppukiertoon ikään kuin. En kuollaksenikaan muista mikä se toiminnallisuus näin ollen olisi. Mulla siis ei ole ovulaation kanssa ongelmia tai mitään. Lugeja otin vain sitten tosi pienen määrän eli 100mg tabu kaksi kertaa päivässä, nekin lopetettiin virallisena testipäivänä. Oli mulla vielä ovitrelleä (sama kuin pregnyl) ennen siirtoa muutamana päivänä, yksi kynän klikkaus per päivä letrojen jälkeen ja loput kynästä 6 päivää ennen blaston siirtoa.
 

Yhteistyössä