IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kiitos lullaby vastauksesta, näinhän se varmasti on. Ja eipä taida olla syytä huoleen muutenkaan, sillä pp9 ja Pregnyl-viivat haalistumaan päin. Eiköhän se ole aika alkaa henkisesti valmistautua menkkoihin. Yöllä olikin jo enteilevää juilintaa. :cry:
 
Mulla on tässä välissä jo ollut yllättävän rauhallinen olo tästä menetyksestä. Mutta nyt kyllä tänään heti aamulla iski ihan järkyttävän paha mieli, koska tänään piti olla 7+0 ja alkuraskauden ultra. Tämän piti olla positiivisemmalla tavalla jännittävä päivä kun pääsee ultraan. Mutta eipä ole ultra-aikaa, eikä mitään takeita siitä että koskaan saan varata ultra-aikaa enää :cry: Ja sitten taas alkoi vituttaa! Suuresti! :devil:
 
Kannattaa muistaa, että nuo luontaistuotemyyjät eivät ole hyväntekeväisyysjärjestö tai puoleeton lääketieteellinen kannanottaja. Nämä ihmiset tekevät elantonsa myymällä erilaisia luontaistuotteita - ala on heille bisnes. Mielestäni luontaistuotteet, homepatia, vyöhyketerapia ym voivat olla tukevia hoitomuotoja, mutta koskaan niistä ei pitäisi yksinomaan etsiä helpotusta sairauksiin. Nestemäisiä rautavalmisteita vastaan mulla ei ole mitään, aion niitä itsekin kokeilla, jos tämä Maltofer ei ala tepsiä. Niitähän saa apteekistakin, samoja merkkejä. Mutta tuon artikkelin kirjoittanut fytonomi kertoo aika yksoikoisesti noista eri tavoista tutkia veren rautavarastoja. Mun kokemuksen mukaan on aika harvinaista, että ihmisen ferritiini olisi noin korkea ja samalla hemppa normaali... Siinä hän on oikeassa, että silloin pitäisi etsiä jotain toista sairautta, todennäköisesti semmoinen onkin taustalla, mutta siinä vaiheessa anemia onkin sivuseikka. Viitevälejäkin hän tulkitsee aivan oikein, mutta "unohtuu" mainita, että suurin osa asiantuntijoita ymmärtää aivan hyvin viiterajojen merkityksen ja lääkärit tietävät kyllä, että jos varastorauta, D-vitamiini, folaatti ym hivenaine- ja vitamiiniarvot sijaitsevat viiterajojen alarajoilla, potilaan on syytä ottaa kyseisiä aineita purkista. Valitettavasti näillä luontaistuotemyyjillä on taipumus luoda kiilaa ja epäluottamusta uskomushoitojen, luontaishoitojen ja koululääketieteen välille edistääkseen omia tarkoitusperiään, tuotteidensa myyntiä. Mielestäni se ei ole rehellistä bisnestä ja siinä mennään aika kauaksi periaatteesta, joka jokaisella toisten ihmisten hyvinvoinnista kiinnotuneella pitäisi olla - tehdä hyvää toisille.
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne ja Mandala
En Tupsuli edes ajatellut että se oli luontaisnetti sivu. Etsiskelin tietoa ja tässä sivulla oli paljon mielestäni oikeaa asiaa, kuten myös hurjan monella muullakin sivulla ja nimenomaan myös siitä, miten alhainen ferritiinitaso vaikuttaa sikiön hyvinvointiin. Tästä oli niin monessa kohtaa juttua, että en voi olla uskomatta, että näin on. Mutta tämä palsta lienee väärä foorumi näistä asioista vääntää ja kääntää, nää on niin henkilökohtaisia asioita jokaisen päättää mihin uskoo, mutta faktahan on se, että lääkäritkin työstään palkkansa saavat ja käsittääkseni vielä vähän isommista rahoista sillä puolen on kyse ja raha antaa valtaa...myöskin sitä kyseenalaista valtaa. Nämä pienet muut toimijat tuskin rahan vuoksi tekevät yhtään mitään, vaan sen vuoksi, että haluavat tarjota myös vaihtoehtoja. Oon kolme kertaa kotiuttanut tytön sairaalasta homeopaattisilla valmisteilla ja en tietenkään sitä kenellekkään kertonut, että jotain tytölle annoin, mutta toipuminen lähti joka kerta yhtä ihmeellisesti ja hoitohenkilökunta ihmetteli, että onpa eri ilme tytöllä ku ed päivänä. Enkä todellakaan itse silloin homeopatiaan uskonut, mutta noiden kokemusten jälkeen ei voi olla uskomattakaan. Avoimin mielin ja toistemme mielipiteitä kunnioittaen! Ja suuresti kunnioitan jokikistä lääkäriä maan päällä! Ei olis näitäkään hoitoja ilman lääketiedettä!
 
Heräsin yöllä todella koviin kramppeihin ja kouristuksiin ja alavatsassa oli vahvoja menkkatuntemuksia vielä hyvän tovin sen jälkeen. Nyt kuitenkin väistyneet hetkeksi, mutta eiköhän ne menkat sieltä huomiseen mennessä :cry::poop:
Nyt kun tarkemmin ajattelen niin heräsin myös pari päivää siirron jälkeen vastaaviin pahoihin kramppeihin ja kouristuksiin. Täällä oli puhetta siitä että kohdun supistelu voi estää kiinnittymisen, ja nyt pyörii mielessä että josko siitä johtuisikin tämä ettei kiinnity. Täytyykin ottaa lääkärin kanssa puheeksi.
 
Siida kyllä munkin sukulaisnaiset uskoo mm. aromaattisiin öljyihin ja on ihmeellisesti parantanut lapsiaan näiden öljyjen avuilla. Meidän parivuotias kärsi pari päivää pahasta hengenahdistuksesta, hoidin Ventolinella ja särkylääkkeillä. Ihmeellisesti on parantunut :ROFLMAO: Lopputulos on sama, joten mitäpä tuosta vääntämään. Kyllähän lääkefirmatkin bisnestä tekevät, samoin varmaan monet lääkäritkin. Mutta en usko perusterveydenhuollon lääkäreiden määräävän lääkkeitä rahankiilto silmissä, eivät he mitään proviikkaa saa niiden määräämisestä, kyllä siinä tausta-ajatuksena suurimmalla osalla on potilaan parempi terveys ja vointi. Vyöhyketerapiasta ym. monet saa apua esim. vauvan koliiikkiin. En ymmärrä miksi näitä pitäisikään vastakkainasetella, toisiaan tukevia hoitoja kun voivat parhaillaan olla.
 
Terveisiä folliultrasta, oikealla 16,5, 14 ja 9mm ja vasemmalla ei mitään. Odottelen tässä hoitavan lääkärin soittoa. Josko keskeyttäis koko homman... Kaiken paskan päälle munasarjat tosi arat jo, thanks for nothing. Ei minusta taida tulla äitiä ikinä.
 
Jatketaan lottoamista viikonlopun yli, samaan konkurssiin. Orgalutran ja menopuria päälle, ma ultra ja päätös lähdetäänkö punktioon ke. Mun munasarjoista ei kerta kaikkiaan millään näköjään saa tämän enempää irti. Tai siis munasarjasta, toinen on näköjään jo kuollut. Tai ei edes ole siitä edellisen kierron keltarauhaskystasta päätellen, mutta ei se silloin toimi kun pitäisi, ihan sama mitä hevosenannoksia muhun piikittää. Sorry nyt ei pysty kuin omanapailemaan. On ihan totaalisen epätoivoinen olo.
 
Marrasmai, voi itku, toivotaan ettei tuo johtuisi menkoista kumminkaan! Mulla tosiaan on ollut kahdessa viime siirrossa ajoittaisia menkkatuntemuksia just kiinnittymisen aikoihin, ja nyt tulevaan siirtoon määrättiin lääkkeeksi Buscopan, jonka pitäisi estää kohdun supistelua. Lisäksi lääkäri kehotti ottamaan 375 mg magnesiumia päivittäin. Itse tosin uskon kyllä, että ratkaisevin tekijä kiinnittymisessä tai kiinnittymättömyydessä on itse alkio, mutta kokeillaan nyt kaikki mahdolliset avut, joista ei varmuudella haittaakaan ole! :)

SalamaT, onpas kurja juttu, ettei folleja näy enempää. :( Mitä mieltä lääkärisi oli asiasta? Mun tietääkseni tuo follien määrä voi eri kierroissa vaihdella paljonkin, mutta mistäpä näistä koskaan etukäteen tietää. Tsemppiä ja halaus!

ON: Mun siirtopäiväkseni varmistui ensi viikon torstai, jos nyt vaan se ainokainen pallero selviää sulatuksesta... :barefoot: Irrotuspiikin pistin eilen, ja lääkäri määräsi lauantaille seksiä. :rolleyes: Kuulemma meidän klinikalla oli muutama kuukausi sitten tapaus, jossa siirrettiin yksi alkio ja sitten tulikin (epäidenttiset) kaksoset! No, meidän hoitohistorialla lottovoittokin olis varmaan todennäköisempää, mutta yrittänyttä ei laiteta. ;)
 
Roxanne tsemppiä siirtoon! Kyllä kaverin on selvittävä, toivon mukaan loppuun asti! (y)

SalamaT voi ei :( ikävää jos joudutte laittamaan homman jäihin! Jospa toinen munasarja olikin vain nukuksissa tän hoitokierron?

Marrasmai toivottavasti tuo ei tarkoita mitään vaan olisikin kaveri tarrannut. Paljon tsemppiä!

Täällä pitäisi viikko odottaa ennenkuin olisi kierron seurantaultra.. nyt on taas sillä mielellä et kaikki äkkiä pois alta ja siirtoon. ei auta kuin odotella.. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: SalamaT ja Roxanne
Kiitos myötäelämisestä Roxanne ja love. Kovasti onnea teille tuleviin siirtoihin! Lääkärikin totesi ettei tämän enempää näköjään vaan ole saatavissa, mun munasarjat ei reagoi niin kuin niiden pitäisi. Vasemmalta ei saatu mitään edellisessäkään hoitokierrossa joulukuussa. Ehkä sitten kuitenkin Synarelan kanssa normi pitkällä kaavalla saataisiin ne pari-kolme hassua tasaisemmin kasvamaan. Soluja tulee 1-3 per IVF, ihan mitä tahansa yritetäänkin. Hassua, miten koville tämä ottaa, kun riskin kyllä tiesin ja historia on mikä on -uusi lääkäri vaan oli aika vakuuttunut siitä, että enempään pitäisi olla hyvät saumat kun stimulaatio säädetään kohdalleen.
 
SalamaT Voi harmin paikka! En ihmettele sun matalaa mieltä yhtään! Syitähän tuolle tilanteelle voi olla monia ja varmasti hiipii mieleen
se , ettei keho vaan toimi, mutta kunpa jollain ihmeen konstilla hoitoa kuitenkin jatkettaisiin loppuun saakka...siellähän voi olla kolme solua tulossa, kannattaako prosessia enää keskeyttääkkään eihän niitä tarvita kuin se yksi ja pääsisit siirtoon. Voi että mää toivon sulle onnea ja ihmettä!

Roxanne! Kaikenlaisia ihmeellisyyksiä aina joillekkin tapahtuu, miksei voisi teillekkin näin käydä. Mies jaksaa joka ikinen kerta ku ovista tikutellu ja siirtoa odoteltu, vääntää sen saman vitsin, että pistetään nyt kaksoset tilaukseen...joo hohhoijaa...niin kuiva läppä:D Onhan siihen toki se pieni teoreettinen mahis, jos on toimivat simpat tarjolla...meiltä puuttuu
ne.

marrasmai! Ei saa vielä luovuttaa!

Tupsuli! Eteerisistä öljyistä oon saanu tytön hengenahdistukseen huikean avun ja kyllä mää mieluummin valitsen sen luonnonvalmisteesta jos apua siitä on. Ventoline mulla onkin ja tarpeen mukaan oon sitä antanut mutta jostain syystä se ei oo koskaan tytölle auttanut juuri mitään, en tiiä miksi ja tätä on ihmetelleet lääkäritkin, mutta joskus pienet ei kuulemma siitä hyödy.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: SalamaT ja Roxanne
Voihan Salama, tylsää jos ette pääse siirtoon. Mutta toivottavasti kaikki vielä kääntyy hyväksi! Pidän sulle peukkuja!

Mulla on myös siirtopäivä ens torstai (jos vain morula kestää sulatuksen ja jatkaa blastoksi)... Tässä kierrossa on lääkearsenaalissa Ovitrelle, Lutinus, kortisoni, minihepariini ja Intralipid-tiputus. Irrotuspiikki Roxannen tavoin otettu eilen ja mekin ajateltiin luomukonsteja tässä yrittää rinnalla myös. Ihan senkin varalta, että se morula ei jatkakaan kehittymistään, niin onpahan hyödynnetty nämä kaikki tropit.

Tällä kertaa toiveikkaampi olo kuin viime PASsissa. Toivossa on hyvä elää :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: SalamaT ja Roxanne
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI/3.PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2.IVF/8.PAS
Bridge # 5/15 # 1. # matala AMH, ikä # 4.IVF/ICSI
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.ICSI/1.PAS
Deseo # 2015 # 2. #selitt. # 2.IVF/ICSI
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 3.IVF/ICSI
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
Ilo2010 # 06/12 # 2. # selittämätön # 3.IVF
Karhuemo75 # 2013 # 2. # johtimet tukossa # 2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/14 # 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4.PAS
marrasmai # 2015 #1 # selittämätön # 2.ICSI

mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii #2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/8.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätön/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/12 # 1. # amh, siittiöt, endo # 4.ICSI/1.PAS
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 4.IVF/ICSI/1.PAS
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä # 3.IVF
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI
Sphinx # 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF/2.PAS

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 2.IVF/1.PAS
Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS

Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF/2.PAS
Valois #2013#1. #matala amh, kork. fsh (POF-epäily) # 2.IVF
Vilijonkka_ #2012 #1. #monta syytä # 2.IVF/ICSI

vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön #
2.IVF/ICSI


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
marrasmai 4.10 (5pv/13.9)

Päivän paisteessa 28.9 (5pv/17.9)
vipe1986 30.9 (2x3pv/15.9)

Plussat 2016: :love:
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5.ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (kkm)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (km)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida1.ICSI/7.PAS (kem)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (2pv)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Siirsin nyt ton listan vaan tällä sivulle "mukaan" kun oli tippunut aika kauas, en lisäillyt mitään. Nopeesti selaamalla ei silmään sattunut mitään, mutta hihkaskaa ihmeessä jos olisi jotain päivitettävää ollut!
Salamalle erikoistsempit. Jokos ne kolme olisivat ensi viikolla punktioitavissa ja kaikista tulisi solu.. olisihan se edes jotain (y)
 
  • Tykkää
Reactions: SalamaT
Voi ei marrasmai jos sullakin noita tuntemuksia! Toivotaan että ne olis kumminkin se hyvä juttu sun kohdalla, niinkuin monen kohdalla kyllä on ;)

ja hienoa Roxanne että siirto kolkuttelee jo oven takana! (y)

SalamaT:n turhautumisen ymmärrän minäkin täysin, mutta pidän silti peukkuja josko tässä viikonlopun aikana sieltä lisää innostuisikin kasvamaan! (y) Tiedän yhden tutun jo vuosien takaa näistä hoidoista jolla myöksin kroppa vastaa todella huonosti, ja ovat yleensä saaneet vaan 3-4 munasolua/keräys, yleensä seurantaultassa on ollut vain 1 mutta sitten sieltä ihmeen kaupalla muutama muukin on aina kirinyt, ja yleensä kaikki saadut on kyllä hedelmöittyneet mutta siirretty/pakastettu jo 2.pv:n ikäisinä koska lääkärit eivät ole ikinä antaneet niille toivoa. Mutta yksi lapsi heillä silti on noista ja nyt toista yrittävät.

Oma napa: täällä kp 12 ja nyt jo muka ovistuntemuksia/liian selviä merkkejä siitä. Hitto. Mun ovis on ollut KOKO ELÄMÄN kp16 tai 17, nytkin viimeksi keskenmenneessä oli kp17. Ei koskaan aiemmin. Siksi mulla klinikalla seuranta uä aina vasta kp 13-14, eikä kp9-11 niinku yleensä, ja tämä on siis ihan lääkärin määräys ollu koska kun on noin myöhäinen ovis niin turha katsoa kp10. Noh, nytkin mulla siis uä kp14 eli maanantaina, mutta voi paska jos ovis onkin nyt sitten tässä keskenmenon jälkeisessä kierrossa jo tänä vkloppuna, aikaisemmin kun koskaan, niin tää kierto sit varmaan oli tässä. Ei ne varmaan suostu sit siirtään josseivat oo ehtineet kattoo uä:llä ennen ovista. Ja kiva jos tää on se paras mahku raskautua heti keskenmenon jälkeen ja menetän sen mahdollisuuden nyt. Oikeasti, voisko elämä potkia päähän vielä vähä enemmän??
 
AJ! Ootko tikuttanu ovista? Mulla oli aina ennen ovis pomminvarmasti kp12-13....sitten synnytyksen jälkeen kun kierto palautui, se asettui myöhemmäksi kp14-16. Ja minulla ovisolot alkaa usein jo kp10 jälkeen ja AINA luulen, että se tulee aikasemmin, mutta sinne hiukan myöhemmmäksi se kuitenkin asettuu. Jos sää sen oviksen bongaaat, niin eikö klinikka voi sen perusteella siirron tehdä, jos se nyt viikonlopun aikana tikkuun tulis? Jospa sun siirto onnistuisi! Sun keho onneksi hienosti palautui. Mun kierto on yleensä niin säännöllinen, mutta km jälkeen joka kerta tämä sama, odottelu. Onnea matkaan, jospa sinä siirtoon nyt uudelleen pääsisit. Niinhän sitä sanotaan, että kohtu on valmiimpi km jälkeen!

Ihanan kärsivällinen oot kyllä Päivän Paisteessa!!! Mistä itselleenkin sais tuossa tilanteessa kaivettua seesteistä mieltä.
 
Siida: en oo vielä tikuttanut kun oli tarkoitus aloittaa vasta maanantain uä:n jälkeen! Mutta tänään varmaan sit aloitan varoksi! Tikutan aina päiväpissasta klinikan ohjeen mukaan, ja oon huomannutkin että vaikka ovis olis niin aamulla se ei näy vaan vasta iltapäivän pissasta! Eli katotaan miten käy...

Ja mulle on kyllä sanottu että jos ovis menee ennen ultraa ohitse niin se kierto jää sitten väliin.. en tiedä mihin se perustuu mutta jotain ne haluaa aina tsekata ennen. Toki varmaan limiksen paksuuden, joo tottakai, mutta näkeehän sen paksuuden vaikka ovis jo oliskin tapahtunut :D siksi en itekään oikein ymmärrä tota... mutta toivotaan nyt että olot olis väärässä ja ovis tulis vasta ens viikolla!

Kiitoksia tsempeistä :)
 
Oisko niin että limiksen kolmikerrosrakenteen näkee paremmin ennen ovista, mikä käsittääkseni on vielä tärkeempi ominaisuus kun paksuus? Ja sit se alkaa tiivistyyn oviksen jälkeen ja menee muutenkin "höttösemmäks" että on vaikeempi mitatakaan, eli siirrossa sitä ei mulla ainakaan enää blastojen kans oo mittailtukaan kun on jo niin erilainen kun ennen ovista.. toivotaan AJ että ovis kuitenkin viivähtäis sen verran että siirto onnistuu ja "oireet" enteilis vaan oikeen muhkeeta ovista (y) mullakin tulee kyllä limoja jo hyvissä ajoin vaikka rakkula ois vielä pieni.
 
Voi SalamaT, kurja kuulla! :( Toivotaan että ne kolme olisivat nyt kuitenkin oikein laatuyksilöitä! Ei varmasti yhtään lohduta, mutta ei se määrä vaan se laatu. Mulla ekassa hoidossa saatiin 4, joista vain yksi hedelmöittyi ja jakautui huonosti. Tässä toisessa saatiin 11, kaikki 11 hedelmöittyi ja porskuttivat vielä kolmantena päivänä, mutta niin vaan viidentenä päivänä oli hengissä enää yksi melko kehno ja kaksi huonoa.

Roxanne pidän peukkuja!

Täällä on menossa siis jo pp11, ja fiilikset aika ristiriitaiset. Puhuin ystävälleni niistä karmeista yöllisistä krampeista, ja hän kertoi kokeneensa aivan samanlaisia plussakierrossaan. Se tietysti nosti vähän toiveita, mutta tiedä sitten... Aivan yhtä hyvin hyperi on voinut aiheuttaa krampit. Tai Pregnyl, mistä sitä tietää. Viime yönä ei ollut mitään kramppeja ja tänäänkin alavatsa on ollut aika rauhallinen. Tissit on kipeytyneet jo muutaman päivän pariksi tunniksi keskellä päivää ja hetkeksi illalla, ei muuten. Vasemmassa nännissä tuntui aamulla ikävää vihlontaa, kuin suonenvetoa.

Torstaina oli siis viimeinen piikki Pregnyliä 1500IU, ja kohta loppuu Crinonetkin, joten eiköhän se lähde vuotamaan alkuviikosta jos on lähteäkseen. Tein itseäni kiusatakseni tänään digitestin, ja sain siihen viikot 1-2, eli juuri sen verran mitä Pregnyl-jämistä sopii odottaakin. Nyt olis kuitenkin jo viikot 4+2, joten oletan että se näyttäisi enemmän jos olisi Pregnylin lisäksi omastakin takaa hcg:tä veressä :( Muita testejä en halua edes tehdä, kun haluan pitää toivoa yllä siihen asti että mies ehtii työmatkalta kotiin lohduttamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: SalamaT
Onnea Deseo plussasta. Toivotaan että plussia tulisi myös piinailijoille marrasmai, Päivän paisteessa, vipe. Toivottavasti SalamaT punktoitavaa tulee ja muutamakin hyvä alkio saadaan (y) Yksikin saatu alkio voi olla se, joka onnistuu ja jaksaa jatkaa elämää 9kk. Roxanne ja Sphinx tsemppiä ens viikon passiin. Itse kävin eilen ultrassa ja ovis tuloillaan (Letrozolin voimalla). Limis taas entiseen tapaan melko ohut 7 milliä, mut välillä/usein ollu kuutta milliä ja allekin. Prednisolonia nostettiin annokseen 10mg ja lisäksi menee Disperin 100mg. Laitoin eilen illalla ovitrelle piikin irrotukseen. Keskiviikkona tarkoitus siirtää kaks kpl kolmepäiväistä alkioo, mikäli selviävät sulatuksesta. Viime passissa oli myös tarkoitus siirtää kaks alkioo, mut yksi vaan siirrettiin kun toinen kupsahti sulatukseen.
Tsemppiä ja Voimia kaikille (y):love:
 
  • Tykkää
Reactions: SalamaT
Heipsan taas. Pikku hiljaa alan palailemaan palstalle. Tässä pitäisi parin päivän sisään menkat alkaa ja progynovaa saa taas ruveta popsimaan. Tulossa siis 1.icsin/2.pas. Yksi alkio pakkasessa joten jännitystä senkin suhteen selviääkö sulatuksesta. Jotenkin ei ole luottoa hirveästi tulevaan siirtoon joten alamme varautumaan uuteen icsiin. No toivotaan että tuleva siirto onnistuisi.
Tsemppiä piinailijoille ja toivon että about kolmen viikon päästä oon itsekkin listoilla ☺
 
Tohon ovistuntemusiin "liian aikasin", itse huomasin kesällä luomuillessa et tuli kans silleen "normi ovisaikaan" eli tyyliin kp 14 ennen jo sellasia tuntemuksia ja limojakin et ei kai nyt sentään mulla tavalliseen aikaan oo.. ja sit kuitenkin tuli vasta niinkun aina kp 19-21 se plussa.. et ei väldesti hätää AJ!
 
Päivän paisteessa mulla on ollut Pregnyl-tuki, niin en saanut varsinaista virallista testipäivää, vaan suoraan ajan ultraan tuolloin 4.10.. Alunperin mun piti ottaa 6x1500IU Pregnyliä, mutta hyperin takia piti jättää viimeinen piikki väliin. Olen siis torstaina ottanut vikan piikin, eli kyllähän tulos tietysti näkyy jo ennen tuota ultraa, johan siinä ehtii menkatkin alkaa jos on alkaakseen. Toivotaan että krampit tietäis molemmille nyt hyvää!

Testasin tänään aamulla taas digitestillä, mutta ei ehkä olisi vielä pitänyt. Sain nimittäin saman tuloksen kuin eilen, raskaana 1-2 viikkoa, joten nyt en sitten yhtään voi sanoa johtuuko vielä Pregnylistä vai onko tärpännyt. En tiedä miksi, mutta kuvittelin jotenkin tuloksen olevan joko 2-3 viikkoa tai Ei raskaana. Mielestäni mulla on nyt ollut raskausoireiksi tulkittavia oireita, ei oikein ruoka maistu eikä tee juuri mitään mieli, nännit on edelleen jokseenkin arat, ja tissit kipeytyy vähän päivän mittaan, väsyttää jo ysin aikaan illalla mutta en osaa heti nukahtaa, ja herään liian aikaisin aamulla. Eilen tuli iltasella aika vahva pahoinvoinnin aalto, mutta en oksentanut kuitenkaan. Lisäksi mulle aika tyypillinen pms-hedari on loistanut poissaolollaan, ja pari kertaa on huimannut. Ja KAIKKI itkettää. Mutta toisaalta mulla on tässä yritysaikana ollut kaikki maailman raskausoireet pahoinvoinnin aallot mukaanlukien ilman että se on tarkoittanut yhtään mitään. Aargh, tuun ihan hulluks!
 

Yhteistyössä