IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Heh sori Vipe enpä sitten puusilmänä tajunnut että olet piinailijoissa.. mutta joka tapauksessa, mielikuva että teillä jo pidemmällä kun 1.ivf on hoidot piti paikkaansa, päivittelen sen kohan ens kerran listaa ruksaan, en nyt kerkii/jaksa.. ja toivottavasti toinen viiva vielä tulee!
Ja kiva Salama että toivoa yhä on (y)
Hyvä AJ ettei ovis kerennyt livahtaa. Marrasmailla jännät paikat (y) jajaja.. olikos muuta.. anteeksi jos unohdin jonkun jolla jotain jännää meneillään...
 
Täällä taas. Kävin tänään hakemassa kyytiin 2-päiväisen pakkasalkion. 11.10. saan tulokset. Miten tämä menikään, milloin uskaltaisin testailla kotona kun lääkkeettömästi siirrettiin?

Meillä on pakkasessa myös 6-päiväisiä alkioita.Tuottavatko sellaiset yleensä parempia tuloksia? Näin muistelen joskus lukeneeni, että nuo pienenä pakastetut eivät ole yhtä hyviä. (n)
 
Päivänpaisteessa no voi itku. Jollain näkyy aikaisemmin kuin toisilla, älä sinäkään luovuta vielä.

Muoks. Niin ja tuohan oli iltapissasta. Saattoi siis olla laimeempaa.

Pussipiru mä testaisin ensi viikon ti-ke lähtien. Oliko kuitenkin Pregnyl irroitukseen? Mä sain kaksipäiväisellä pp9 haamun.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI/3.PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2.IVF/8.PAS
Bridge # 5/15 # 1. # matala AMH, ikä # 4.IVF/ICSI
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.ICSI/1.PAS
Deseo # 2015 # 2. #selitt. # 2.IVF/ICSI
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 3.IVF/ICSI
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
Ilo2010 # 06/12 # 2. # selittämätön # 3.IVF
Karhuemo75 # 2013 # 2. # johtimet tukossa # 2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/14 # 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4.PAS
marrasmai # 2015 #1 # selittämätön # 2.ICSI

mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii #2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/8.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätön/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/12 # 1. # amh, siittiöt, endo # 4.ICSI/1.PAS
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 4.IVF/ICSI/1.PAS
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä # 3.IVF
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI
Sphinx # 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF/2.PAS

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 2.IVF/1.PAS
Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/2.PAS

Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF/2.PAS
Valois #2013#1. #matala amh, kork. fsh (POF-epäily) # 2.IVF
Vilijonkka_ #2012 #1. #monta syytä # 2.IVF/ICSI

vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF/3.PAS
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön #
2.IVF/ICSI


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
marrasmai 4.10 (5pv/13.9)

Päivän paisteessa 28.9 (5pv/17.9)
vipe1986 30.9 (2x3pv/15.9)
Pussipiru 11.10 (2pv/26.9)

Plussat 2016: :love:
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5.ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (kkm)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (km)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida1.ICSI/7.PAS (kem)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (2pv)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Siida harmi juttu, mutta toisaalta voi sitten olla paljon paremmat mahdollisuudet tärppiin kun on veriarvot kunnossa.

Vipe ja Päivän paisteessa, voi kurjuus :( Mutta älkäähän nyt vielä luovuttako kuitenkaan, hcg:n nousuhan on tosi yksilöllistä ja joillain näkyy vasta paljon myöhemmin kun toisilla!

SalamaT hienoa että ovat kuitenkin tasoittuneet, pidän peukut ja varpaat pystyssä että saatte oikein huippulaadukkaat munikset kerättyä! Noista hormoniheittelyistä... Mä masennuin tosi pahasti ja olin varmaan aika karmiva ihmishirviö monta viikkoa, meinas jo parisuhdekin rakoilla. Mutta onneksi se ei ole pysyvä olotila. Tsemppiä!

ON. Ei tuonut mielenrauhaa tämäkään aamu, kun viideltä heräsin vessaan ja päätin testata kahdella eri testillä. Kovin on haaleaa, ja nyt on kuitenkin jo pp14 blaston jälkeen :( Luin myös, että joillain Pregnyl 1500IU on näkynyt jopa kuusi päivää haaleana haamuna, ja nyt on mennyt vasta viisi päivää viimeisestä piikistä. Laitan tähän kuvan, toivottavasti kukaan ei pahastu mun kuvasaasteesta, sekoan kohta varmaan lopullisesti tästä huolesta ja epävarmuudesta! http://aijaa.com/7uZBV6
Vielä on vähän tissituntemuksia, mutta aika vähän, ja liikutun hirveän helposti. Ruoka maistuu vähän kehnosti mutta ei pahoinvointia.
 
Tsemppiä Pussipiru piinailuun! Taitaa olla vähän tossakin molempien puolestapuhujia et nuoremmat vai vanhemmat alkiot.. ja kun tota meidänkin listaa kattoo niin ihan siellä on molemmilla plussanneita äkkikatselmuksella aika tasaisesti.. Onhan se varmaan totta että blastoja siirtämällä karsittas turhia siirtoja, mutta sit taas jos alkio on "elinkelpoinen" niin kai se sit tärppää vaikka sen siirtäisi 2-3pv. Näin minä nyt haluaisin sen järkeillä :) mutta tosiaan omaa järkeilyä. Mulle viime viikolla lääkäri jotain mumisi että ehkä niillä nuoremmilla nyt kuitenkin on tullut parempia tuloksia.. Mutta täällä ei ole kun tän vuoden alusta vasta pidemmälle viljelty.. Ja se on "hieman omalaatuinen" se lääkäri ja mumisee millon mitäkin.. kuten kesällä jotain niiden laitteitten lämpenemisestä kesän jälkeen?!!! ÖÖH.. joten ne nyt ihan kauheeta painoa siihen laittanut.. Itse en oikein tiiä kumpaa nyt haluaisin, ennen siis ollut 2 ja 3 päiväsiä.. kaksi jotka pakkasesta koitettiin jatko viljellä kuukahti..
Kyllähän siellä tosiaan viivaa on marrasmai peukut pystyyn että olisi sitä oikeaa ja lähtisi tummumaan!
 
Terveisiä seurantaultrasta.. ei siirtoa tässä kierrossa. Limis oli kyllä paksu (13mm) mutta johtofollia ei näkynyt. Lääkäri epäili, että edellisen siirron minimaallinen hcg:n nousu olisi sekoittanut sen verran tätä kiertoa että ovista on turha odotella. Seuraavaa passia lähdetään tekemään lääkkelliseen kiertoon.
Nyt harmittaa mutta minkä näille mahtaa :(
 
Toiveikas81 onnea kierron alkamisesta! :) pääsette pian vauhtiin! (y)

Siidalle kanssa onnittelut uudesta kierrosta, mutta ikävää että ette pystyneet käyttämään tätä hyväksenne (n) mutta parempi kasvatella varastot kuntoon ettei tarvitse miettiä sitten että entä jos :)

SalamaT hiphei, hienoa että lähtivät vielä kasvuun! Go munikset! Jospa saisitte tosiaan oikein superyksilöitä nyt (y)

Yrittäjä ikävää että joudut takaisin tulemaan, mutta tervetuloa kuitenkin! :)

Päivän paisteessa ja Vipe pahoittelut negasta, mutta älkää vielä heittäkö kirvestä kaivoon? Jospa kumminkin.. :)

Pussipiru tsemppiä ja onnea piinailuun! (y)

Marrasmai älä vielä luovuta! Isot peukut että viivat lähtisi vahvistumaan!(y)

Toive* nuo ovuloomattomat kierrot on hanurista. Itselläkin silloin keväällä viimeinen siirto jäi juuri ovuloimattoman kierron takia väliin. :unsure:
 
Tsemppiä Pussipiru piinailuun! Taitaa olla vähän tossakin molempien puolestapuhujia et nuoremmat vai vanhemmat alkiot.. ja kun tota meidänkin listaa kattoo niin ihan siellä on molemmilla plussanneita äkkikatselmuksella aika tasaisesti.. Onhan se varmaan totta että blastoja siirtämällä karsittas turhia siirtoja, mutta sit taas jos alkio on "elinkelpoinen" niin kai se sit tärppää vaikka sen siirtäisi 2-3pv. Näin minä nyt haluaisin sen järkeillä :) mutta tosiaan omaa järkeilyä. Mulle viime viikolla lääkäri jotain mumisi että ehkä niillä nuoremmilla nyt kuitenkin on tullut parempia tuloksia.. Mutta täällä ei ole kun tän vuoden alusta vasta pidemmälle viljelty.. Ja se on "hieman omalaatuinen" se lääkäri ja mumisee millon mitäkin.. kuten kesällä jotain niiden laitteitten lämpenemisestä kesän jälkeen?!!! ÖÖH.. joten ne nyt ihan kauheeta painoa siihen laittanut.. Itse en oikein tiiä kumpaa nyt haluaisin, ennen siis ollut 2 ja 3 päiväsiä.. kaksi jotka pakkasesta koitettiin jatko viljellä kuukahti..
Kiitos! Jään levollisimmin mielin odottamaan tuloksia. :DMulla on tämän jälkeen yksi 2-päiväinen ja sitten niitä 6-päiväisiä neljä.
 
Me taidetaan olla Roxannen kanssa samoilla aikatauluilla liikeellä, eli ylihuomenna siirto (mulla vielä epävarma, jos alkio selviää sulatuksesta jatkoviljelystä, kun kyseessä morula). Miten sulla Roxanne on lääkitystä tässä kierrossa? Mulla on aika raskaasti kaikkea, kun menee Ovitrellea pikkunaksuja tässä matkan varrella, lisäksi Dexametason (kortisoni), Klexane (minihepariini) ja siirtopäivänä Intralipid-tiputus... Ja tietty Lutinus. Onko muilla kokemusta tällaisesta lääkityksestä?

Pussipirulle tsemppiä piinailuun - ja ajattele miten hienoa, että teillä on noin paljon pakkasessa alkioita!

Marrasmai
lla hyvät viivat!!!
 
Marrasmai: jokaisella hcg nousee niin eri tahtiin että viivoja on vaikea vertailla! Itellä onnistuneessa raskaudessa pp14 testiin samantien kastuessaan vahva viiva, nyt tässä missä ei ollu kaikki hyvin niin pp14 oli tosi haalea viiva vaikka digikin oli ollu pp11 jo sen 2-3. Mutta mä jo aavistin kun muistin miten hieno viiva oli silloin kun kaikki oli hyvin ja oletus tietty et oma keho tuottaa hcg:tä samalla tavalla. Mutta oon mäkin lukenut netistä vaikka kuinka monista haalean viivan vauvoista, eli ei se auta kun katella lähteekö viiva vahvistuun. Se on melko luotettava merkki. Tsemppiä :)
 
Vipe ja Päivän paisteessa, onpas kurjaa ettei testeissä näkynyt mitään, mut minäkään en heittäisi kirvestä kaivoon vielä. Teillä on kuitenkin varhaiset päivät, ja nää jutut on niin yksilöllisiä, kuten moni on jo maininnut. Täällä on yhä peukut pystyssä!

Marrasmai, voi että, voin vaan kuvitella miten piinaava tuollainen tilanne on. Kaikki on kuitenkin mahdollista vielä, kunpa nuo viivat nyt lähtisi vahvistumaan!!

Pussipirulle onnea matkaan! Teillä onkin hieno saalis pakkasessa. (y)

Sphinx, joo, ihan samalla aikataululla mennään. :) Mulla on myös pikkunaksut Ovitrellea käytössä, ja Luget alkoi sunnuntaina. Sitten on vielä lihasrelaksantti (Buscopan), jota otan siirtopäivänä ja sitä seuraavana. Aikamoinen lääkearsenaali siis. :rolleyes: Saako kysyä, mikä tuo Intralipid-tiputus on ja mihin sitä käytetään?

Mulla on myös tosi iso pelko ja epävarmuus sen suhteen, selviääkö alkio sulatuksesta. Ostin Lugejakin vain yhden paketin valmiiksi, kun ei vielä tiedä tarvitaanko niitä enempää... :cautious: Mutta uskotaan ja toivotaan, että me molemmat päästäisiin torstaina piinailemaan! :love:
 
Btw, kattoko kukaan eilistä toisenlaiset äidit?
Kyllä tiettekö kateus ja katkeruus nosti päätään. Muija tullu joka IVF:stä ja sen PAS:eista raskaaks. Okei, ekan IVF:n tuoresiirrosta tullut raskaus jouduttu keskeyttämään kromosomipoikkeavuuden vuoksi, mut heti ekasta PAS:ista taas raskaus ja synnytys, nyt odottaa jo toistaan.

Että kyllä ne vaan jollain hoidotkin on vitun helppoja, ja kuten sanottu, aiheuttaa katkeruutta itelle. Uh, saimpas sanottua! Anteeksi tästä :oops:
 
Voi kurja Toive* :( Toivottavasti nyt seuraavassa kierrossa menisi kaikki hyvin!

Kiitos AJ, Roxanne, Sphinx ja love_ ja olikos muitakin tsempeistä ja tsempit piinailijoille :) Ja AJ, ymmärrän fiiliksesi, ja täällä niitä nimenomaan saa purkaa. Toivon niin sydämeni pohjasta että teille suotaisi nyt viimein onni seuraavasta siirrosta <3

Tänään oon vuorotellen ollut varma onnistumisesta ja epäonnistumisesta, puuh. Harmi vaan että vähän eilen illalla ja pahemmin tänään päivän mittaan on alkanut vaivata kurja päänsärky, joka mulle on siis tyypillinen pms-oire. Usko onnistumiseen on taas iltaa kohtaan vähentynyt aika paljon :( Soitin klinikalle ja sieltä sanoivat että he antavat Pregnyl 1500IU piikille peräti viikon varoajan, eli luultavasti tän aamun viivat oli vielä siitä viime torstaisesta kuitenkin. :cry: Joudun myös jatkamaan jokailtaisia verenohennuspiikkejä joko ensi tiistain ultraan tai menkkojen alkuun asti, kumpi nyt tuleekaan ensin. Ahdistaa kun joutui lopettamaan Crinonet, tuntuu että oma progesteronituotanto ei riitä kun mulla se luteaalivaihe kuitenkin on ennen lääkityksiä ollut aika lyhyt.

Yksi omituinen oire tänään on kyllä tullut uutena: oikean jalan polvitaive on yhtäkkiä kipeytynyt hirveästi, ja tuntuu turvonneelta vaikka miehen mielestä jaloissa ei ole mitään eroa.
 
marrasmai...mullakin on testipäivä ollu aina viikon päästä viimeisestä pregnylistä (1500iu) minäkin oon pistänyt. Eli siirrosta 3viikkoa testipäivä. Pregnyl ei kuulemma tuolla annoksella siirrä menkkoja, vaan jos mitään ei oo kiinnittynyt, niin menkat pitäis tulla normisti. Mutta sullahan on kiinnittynyt, eikö niin :) Nyt malttia, kaikki on vielä mahdollista !

AJ! Ihan samaa minäkin aattelin viime plussassa virallisena testipäivänä, että vaikka sain kyllä aikalailla tasavahvat viivat, niin ei se niin terhakkaasti tikkuun piirtynyt kuin onnistuneessa raskaudessa ja tietysti sitä siihen kaikkia oireita ja juttuja vertaa! Ei ne testit tummunu minullakaan sitä tahtia, kuin tytön piinausaikana tummui. Samoin se keväinen keskenmennyt raskaus oireineen oli niin erilainen, etten missään vaiheessa luottanut sen menevän loppuun. Silloin testit tummu tosi nopeasti. Raskaudet voi olla erilaisia, mutta jotenkin sen vain sisimmässään vaistoaa, milloin kaikki ei ole hyvin.

Siirtoon menijöille onnea matkaan rutkasti!!! Mulla on pitkä kk edessä, mutta tässä se menee päivä kerrallaan.
 
Viimeksi muokattu:
Btw, kattoko kukaan eilistä toisenlaiset äidit?
Kyllä tiettekö kateus ja katkeruus nosti päätään. Muija tullu joka IVF:stä ja sen PAS:eista raskaaks. Okei, ekan IVF:n tuoresiirrosta tullut raskaus jouduttu keskeyttämään kromosomipoikkeavuuden vuoksi, mut heti ekasta PAS:ista taas raskaus ja synnytys, nyt odottaa jo toistaan.

Että kyllä ne vaan jollain hoidotkin on vitun helppoja, ja kuten sanottu, aiheuttaa katkeruutta itelle. Uh, saimpas sanottua! Anteeksi tästä :oops:
Kyllä katoin ja tosiaan pisti miettimään miten helposti toisilla tosiaan tärppää kun ikääkin oli 10 vuotta enemmän ku itellä.

Meillä ei tästäkään viimesestä tainnu tulla mitään eilen illasta kahen tunnin pidätyksellä tuli nega. Tänään en testaa mut jos sit huomenna kokeilis onneaan. Mut oon selvinny pitkälle ku yleensä menkat antaa merkkejään jo pp11 lugeista huolimatta ja nyt kuitenkin jo pp13. Ja ne tulee ulos semmosena vetisenä ennen valkosena mömmönä.
 
Vipe, Päivän paisteessa ja marrasmai, tsemiä piinaan! Niin kauan on toivoa kun ei oo vuotoa eikös. Niin kuin moni on sanonut, joskus näkyy myöhemmin ja toisinaan aiemmin. Niin ja Pussipirulle myös, vähän joudut vielä testaamista odottamaan. Olikohan muita piinailijoita..?

Sphinx, mulle myös reipas tukilääkearsenaali suunnitteilla, jos siirtoon asti päästään: kortisoni (Prednisolon) menee jo, Luget tietty, minihepariini ja Intralipid. Ollaankohan me samalla klinikalla?

Roxanne, se intralipid-tiputus on sitä tavallista huonokuntoisille leikkauspotilaille käytettävää ravintoliuosta. Kun on tutkittu elimistön hylkimisreaktioita alkioita kohtaan, niin jossain kohti joku on vähän vahingossa huomannut, että tuo näyttää joillekin potilaille tehoavan. Siis naisia, joilla tyyliin 10 epäonnistunutta siirtoa, on saatu raskaaksi tuon tiputuksen avulla, samoin sillä on onnistuttu tapauksissa joilla on useita varhaisia keskenmenoja (molemmat siis viittaisi elimistön hylkivän alkiota). Tutkimukset alkuvaiheessa, mutta ainakin jotkut klinikat jo käyttää sitä -helppo ja halpa, ei haittavaikutuksia tiedossa. Googlella löytyy jotain jos haluat kattoa.

Täällä vaihteeksi seesteisempiä päiviä, kyllähän tuo toivo vs. epätoivo tietysti myös vaikuttaa nuppiin. Helpottavaa joskaan ei kivaa kuulla, että muillakin on ollut vastaavia oireita.
 
Kiitos kannustuksista ihanat Siida ja SalamaT, mutta ei suotu meille nyt tästäkään hoidosta onnistumista. Viivat ovat vaalenneet huomattavasti eilisestä. Jotenkin eilen iltapäivällä jo tiesin, tuli yhtäkkiä vaan sellainen tunne. Suru iskee täydellä voimalla varmaan sitten kun menkat alkaa, eli eiköhän se tämän päivän aikana tai viimeistään huomenna tapahdu. Ja aika varmasti saan tänään myös tiedon etten saanut hakemaani uutta kivaa työpaikkaa tämän nykyisen kidutuksen tilalle. Viime viikolla jo tiesin että tästä viikosta tulee mitä luultavimmin täyspotti jompaan kumpaan suuntaan, ja valitettavasti nyt näyttää siltä että siihen huonompaan suuntaan.

Mitä jos me ei koskaan saada lasta? Pelottaa. :cry::cry::cry:
 
marrasmai :cry::cry: mietin tuota samaa asiaa usein itsekkin.. ja sitä että miksi juuri me?!

Tänään ois siirto edessä, kohta pitäisi lähteä ajelemaan kohti klinikkaa, vielä ei ainakaa ole tullut puhelua että ei tämä viiminen olisi sulatuksesta selvinnyt, mut usko onnistumiseen on silti nollassa!

Lueskelen illalla läpi jutut, on taas tullut paljon tekstiä, oon vaan yrittänyt pitää vähän taukoa ja yrittää ollaa liikaa ajattelematta tätä koko hoitorumbaa..

Tsempit jokaiselle omaan tilanteeseen, kai se aurinko paistaa joskus tännekkin! :)

EDIT: Eipä selvinny kaveri sulatuksesta, meen kumminki suunnittelemaa 3.ivf..
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos love :)

Olen pahoillani marrasmai :( Voimia! Kyllä te vielä onnistutte.

Tsemppiä myös adelmiinalle!

ON, Tänään oli nollaultra ja kp 2. Huomenna alkaa Puregon 225 annoksella. Annosta nostettiin koska toinen munis näytti liian rauhalliselta. Minidisperiini, foolihappo ja kortisoni mukana tässä hoidossa.

Piti ihan tirauttaa kyyneleet meidän ihanalle hoitajalle, kun hän kyseli millä mielellä ollaan uudessa hoidossa. Kyllä tämä herkistää vanhempaakin naikkosta.
 
Pahoittelut marrasmai. :cry: Ja adelmiinalle ku kaveri ei selvinny sulatuksesta.

Mullaki tää siirto päättyy negaan koska punertavaa näkyvissä ja pakkanen tyhjä ja uusia passeja ei tiiossa :(
Uutta ivf hoitoahan meiän ei pitäny käydä mut nyt oon vähän yrittäny miestä lämmittää idealle et otettas viel kerran tää rumba. Mut sit mietityttää vaan mistä repiä se kolme tonnia. Eihän tää ilmaista ole.
 

Yhteistyössä