IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

AdeliinaJosefiina # 04/2015 #2.#3.ICSI
Blob # ? # 1.yht. # siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#5.ICSI
cherrychoko #7/13#2.#matalat horm. tasot+ siittiöt # 1.IVF/ICSI
Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/3.PAS
Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS

Kuutio # ? # 1. # selitt.#2.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI
maljakko #12/13#1.#siittiöt#2.ICSI/1.PAS
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV
Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#pco#3.IVF/3.PAS
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/1. PAS

Piinailijat: :whistle:
Zoona
17.3 (5pv?/7.3)
Blob 21.3 (5pv/9.3)
Domi 24.3 (3pv/10.3)

Plussat 2016: :love:
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida1.ICSI/7.PAS (km)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (km)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (3pv)
MaiMei (luomu/letrot)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Domi lopetin keskiviikkona. Eikä ole vuotoa näkynyt vielä. Tunnustan, että olin niin jänishousu etten uskaltanut testata aamulla negaa :ninja: vaikka on virallinen testipäivä :cry:!!!! Vähän on nyt sellainen menkkaolo, että liekkö tarviikaan testata. Mutta verikokeeseen tänään.

Oikein kun yritin keksiä oireita, niin yhden keksin. En kerta kaikkiaan saa yhtään kahvia alas! Maistuu ihan hirveälle :poop::lle. Yöks yöks yööööks! En tosin ole kokeillut kotioloissa juoda ja voi olla, että vaan työpaikan kahvi on niin karseaa, että syy on siinä.

Eikö kiinnittymisyrityskin voi siirtää vuodon alkua?
 
Sieltä se vuoto sitten alkoi. Kyllä sitä aika hyvin voi intuitioonsa ihminen luottaa. Oli kyllä jotenkin henkisestikin raastava hetki yrittää, kun tuo terveys romahti jostain syystä tuossa kk sitten. Liekö sekin ahdistus-stressi-peräistä :(

Näin jälkikäteen mietittynä...Siirto tehtiin kp 21. Eikö se ole oikeasti tosi myöhäin? Tai ainakin limakalvo on siinä kohtaa jo hyvästi ehtoopuolella.
 
Tuo kp21 voi olla ihan ok päivä siirtää JOS kyseessä on blasto. Mulla ajoitettiin onnistunut PAS siirto pienillä lääkemäärillä oikeaksi ja siirto oli kp20 juuri kun kp15 päivälle oltiin varmistettu oviksen tapahtuminen ovitrellellä.
 
Pahottelut Zoona.. :( tehtiinkö sulla siis luomukiertoon pas? Sillon tosiaan blastolle kuulostaa ihan normaalilta ajalta.. Jos lääkkeelliseen niin sillonhan ei tavalliset kierron hormoonit vaikutakaan ja mennään pelkästään limakalvon kasvun mukaan, mullakin esim. yks siirto tälläseen oli "kp26".
 
Zoona: Voi itkut, lämmin halaus ❤ Mulle plastot on siirretty kp 18-20, eli kuulostaa ihan ookoo, ehkä toi on hiukan myöhään jos omaan kiertooni peilaan, mutta jos luonnolliseen kiertoon on siirto tehty, niin ovishan tulee toisille aiemmin ja toisille myöhemmin. Mulle tulee jo kp 12-14
 
Voih, pahoittelut Zoona. Ei tosiaan minusta ole myöhäinen ajankohta.. ite oon tietty tällänen hidastelija sen oviksen kaa ja nyt siirrettiin siis 3 päivänen kp 21 ja sekin ois ollut seuraavana jos ei vkl. Ja pistin jo kolme päivää bemfolaakin välissä. Edellinen oli kp19 (myöskin siis kolmepäivänen) luomuna, se mulle super aikasin.. :) Ihan se siis on oman kierron pituudesta kiinni.. toki voihan se olla et on jo rupunen vaikka siirrossa aina hyvältä näyttää, sitähän olen itekkin nimenomaan miettinyt.. mut kai ne sen näkee siitä rakenteesta..
 
Heippa! Munasarjat on turvoksissa ja olen tietoinen heistä joka hetki:D vissiin jotaki tapahtuu!!
Mutta, mulla on ihottuma ollu nyt kuukauden ajan lähes oireeton. Pikkuhiljaa nyt pidemmän hoitotauon aikana ihottuma helpottunut ja hävinnyt oikeastaan kokonaan. Nyt sitte eka piikin jälkeen alko kaulaan tulemaan kutisevaa röhelmää, joka on joka piikin myötä vähän pahentunut ja alue laajentunut koko rintakehään. Ei epäilystäkään, etteikö hormonit tätä aiheuta, tai ainakin pidä yllä. Täytyy ottaa asia puheeksi tiistaina lääkärin kanssa.

Äitini kertoi mielenkiintoisen jutun äsken. Hänen tuttava oli kertonut tytöstään, joka on pitkään ollu hoidoissa ja yrittäneet saada lasta. Nyt oli tehty viimeinen hoito ja lääkäri sanonut siirron jälkeen, että nyt et sitte nouse makuuasennosta pariin viikkoon ku vaan vessaan!?!?! Tämä nainen on tästä siirrosta nyt kuulemma raskaana ekaa kertaa ikinä. Liekkö tehty jotain muutakin toisin, mutta en oo kyllä kuullut ennen että olis vaakatasoon piinapäiviksi määrätty. Ajatuksia herättävää.
 
No en minäkään siihen usko, että se on hänellä siitä aiemmin ollut kiinni, ettei oo makoillut:D ihmettelin tuossa eniten sitä, että lääkäri ylipäänsä vaakatasoon määrännyt ku aina sanotaan että normaalia elämää vaan.
 
lullaby joo luomukiertoon siirrettiin, jotenkin vaan tuntui että ovis oli omaankin kiertoon vähän myöhässä ja siirtopäivä tuntui myöhäiseltä, mutta kyllähän ammattilaiset tietää mitä tekee.

Siida juu, taisi olla lääkärillä kieli poskessa, kun noin sanoi :D...Ikävän kuuloista tommonen ihottuma. Lähteekö se sitten piikitysten jälkeen vai jääkö useammaksi viikoksi? Mulla on joku ihottumaläiskä kylkikaaren alareunassa. Eilen tutkin, että voisi olla joku puna....juttu, jolla on löyhä todistamaton yhteys virustartuntaan. Meillähän mies ja esikoinen olivat edellisviikon kipeinä, mulla oli vain pari päivää kurkku kipeänä. Ehkä se ihottuma kuitenkin on peräisin siitä. Tai sitten hoitostressi pukkasi. KUnhan ei kasvoihin leviäisi.

ON: Tänään pitäis tulla soitto verikokeesta. Tuloksenhan tiedän, mutta kiva kuulla päästäänkö heti seuraavaan kiertoon. Ja mun olo on olut paljon parempi. Taisi oikeasti olla aika kova tiedostamaton stressi. Mikä on tosi tyhmää, turhaa ja vaikuttaa kehoon ainostaan negatiivisesti. Seuraavalla yrityksellä haalin kaikkea mukavaa ja rentoa puuhaa...
 
Moi pitkästä aikaa! Täällä on tapahtunut kaikenlaista, plussia -onnea! Ja epäonnea tietysti, voimia heille... Siida ja Lullabykin taas hoitokierroksella ja uusia mukana. Kaikkea en ole lukenut läpi, mutta jotain viimeaikaisimpia. Domille mä niin pidän peukkuja, olis jo sun vuoro!! Joo, olis kaikkien meidän vuoro, eikä näissä vuoroja jaeta, mut pitkämatkalaisille sen vaan jo todellakin soisi...

ON: ollut taukoa. Parisuhteen elvytystä, pään lepuuttamista, kropan toipumista viime syksyn (tai itse asiassa koko vuoden) hormonilatingeista. Vaikka tuntui ihan toivottomalta, niin jotenkin tässä on silti noustu ja taas jaksaa ajatella hoitoasioita. Kolme kallisarvoista nelipäiväistä pakkasessa, joten käännyin Dextran puoleen taas. Tässä kierrossa tehdään se kohdun vastaanottavuutta mittaava ERA-testi lääkkeellisen PASin tapaan (siis muuten kuten lääkkeellinen siirtokierto, mut siirron aikaan otetaan se näyte), huomenna ultraan. Sitten pitäisi saada poli suostumaan, että siirto tehdään samalla systeemillä sen testin ajoituksen mukaisesti (Simbergin ohjeilla)... Tai sitten siirrätän ne alkiot Dextralle. Haluan, että kaikki tehdään nyt niin hyvin kuin voidaan, ettei tarvitse sitten jossitella. Eihän se mitään takaa, mutta mielenrauhan takia!
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

AdeliinaJosefiina # 04/2015 #2.#3.ICSI
Blob # ? # 1.yht. # siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#5.ICSI
cherrychoko #7/13#2.#matalat horm. tasot+ siittiöt # 1.IVF/ICSI
Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/3.PAS
Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS

Kuutio # ? # 1. # selitt.#2.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI
maljakko #12/13#1.#siittiöt#2.ICSI/1.PAS
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV
Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#pco#3.IVF/3.PAS
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/1. PAS

Piinailijat: :whistle:
Zoona
17.3 (5pv?/7.3)
Domi 24.3 (3pv/10.3)

Plussat 2016: :love:
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida1.ICSI/7.PAS (km)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (km)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (3pv)
MaiMei (luomu/letrot)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Zoona, mun ihottuma alko tasan 2vuotta sitten kun odotin viimeisillni. Se tutkittiin koepaloilla ja todettin monimuotoiseksi raskausihottumaksi jonka piti loppua synnytykseen. Ihottuma oli tosi raju ja siitä jäi kauheat muistot :( No se ei loppunut synnytykseen vaan jatkui koko imetyksen ( puoli vuotta) Tosin se koko ajan pikkuhiljaa helpotti, mutta joka ikinen siirto viime vuoden aikana ja alkanut raskaus ja keskenmenot piti sitä yllä koko vuoden ja vasta nyt kun on ollut pidempi hoitotauko marraskuusta tähän maaliskuuhun, se oli jo aikalailla kokonaan parantunut. Nyt näköjään heti eka piikki sai aikaan kunnon ihottuman :( huomenna täytyy lääkärin kanssa keskustella, että miten edetään ja millä tukilääkkeellä voidaan siirtoja tehdä, jos millään. Tää on sellasta tosi äkäistä polttavan kutisevaa ja nyt sitte eilisen päivän aikana paheni niin, ettei oikein nukkumisesta tullu yöllä mitään. Pistelee ja kirvelee ja kutisee. Kaikki kangas hinkkaa oli se kuinka pehmeää tahansa.

Salama: Uusin voimin uutta päin! Ihana kun saitte parisuhdetta kuntoon. Minä olisin halunnut pitää nyt vieläkin pidemmän tauon, ennen uutta kierrosta, mutta ikä tässä tulee vastaan. Voimia ja onnea tulevaan passiin❤
 
Salama kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa, olen meinannut monesti huhuilla mitä sulle kuuluu.. kiva että suhde voi paremmin. Joskus pitää ottaa breikkiä.. Ikävä kyllä tässä asiassa ei paljon vuoronumerot päde :cry: antaishan sitä mitä vaan että olisi jo oma vuoro..

Tuo Siidan ihottuma juttu on kyllä tosi hurja ja kurja. Ja uskomatonta kun ei mikään tunnu tehoavan..
 
Tämä on mystinen juttu. Kaikenlaista on tullut kyllä kokeiltua. Homeopatiaa (tämä viimeisin ja ihottuma hetkeksi kyllä hävisi :eek:) vyöhyketerapia, auttoi jonkin verran. Lääkärin määräämä vahva kortisoni auttoi hetkellisesti. Noitakaan ei voi säännöllisesti käyttää ja iho ei pidemmän päälle kestä. Ruokasooda, aloe rasvoja, pakurikääpävoide, hamppuvoide. Nyt on menossa sinkkikuuri ku luin että sinkinpuute aiheuttaa vaikka mitä juttuja ja altistaa allergioilke ja mainittiin siinä tekstissä jopa keskenmenot!? Muita ravintolisiä on tullut syötyäkin, mutta sinkki on jääny vähälle. Sinkkivoide auttoi ainakin nyt ihoa rauhoittumaan pahimmasta kutinasta. Tästä taas vähän innostuin, josko löytyis jokin syy. Raskaus kyllä kuluttaa kaiken kehosta ja imetys. Ravinnosta sinkkiä saa aika niukasti. Mutta kaikenkaikkiaan tää ihottuma on kyllä kaiken kuluttava juttu. Henkinen jaksaminen ollu kovilla. Silti mää vaan oon tässä edelleen piikittämässä ja ottamassa riskin, että kaikki toistuu, mutta meillä on täällä kotona tuo tyyppi ihmeellinen, joka antaa kyllä voimaa jatkaa ja se ihmeellinen saa uskomaan tähän hommaan vaikenakin päivinä❤
 
Moi!
Nyt on mun aika tulla tähän ketjuun. Mulla tänään kp 2 ja Gonal F 200iu tuikattu mahamakkaraan. Vähän vaihtelevin tunnoin lähdetään tähän hoitoon. Vastoinkäymiset ja tuo keskenmeno kyllä verottaa osansa.

Taustasta sen verran, että mulla endometrioosi ja siksi vuosien luomuyritykset eivät oo tuottaneet tulosta. Ihana taapero meillä on, joka sai alkunsa 1.ivf tuoresiirrosta. Viime syksynä raskauduin Pas:sta, mutta meni kesken.

Onko teiltä otettu anti-muller-hormonia (amh), mulla se oli 2.4 ja olen alle 30v. Nettiä selailtuani se tuntuu vähän alhaiselta. Loppuviikosta on ultra ja kuulen myös verikoevastaukset.
 
Siida: jaksamista ihottuman kans..
Mulla kans lutinut aiheuttaa jotain allergiaihottumaa tms. Punalaikukasta läikkää joka polttaa ja kutiaa,mies saa kokoajan olla raapimassa kun selkää. Jaloista ja kösistä oon jo pariin kertaan raapinu ihon auki :mad: allergialääke auta,kortisoni helpottaa kutinaa..
 

Yhteistyössä