IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Annimiina89 Mulla ei oo ollenkaan kokemuksia digeistä, pregcheckin liuskoilla oon vaan testannu ja ne on toiminu hyvin. Viimeks tosin ku yritettiin heti punktioo seuraavaan kiertoon pas:ia niin ilmeisesti systeemit oli jotenkin sekasin, näytti monta päivää hiukan vahvistuvaa ja sitten viimein muutaman pv normaalia myöhemmin tasavahvaa (rfsu:lla jäi ehkä siltikin hiukan vaaleemmaks). Mutta muuten aina näyttäny selkeetä vahvempaakin viivaa kun kontrolli.

Zoona No voi :poop: mullakin suhtautuu tosi nihkeesti toi klinikka/lääkäri puolilääkkeellisiin, ja pelkäänkin minkälainen tappelu tästäkin on jatkossa tiedossa :( sen mukaan kun kuitenkin oma lh-nousu saattaa puskee läpi lääkkeistä huolimatta ja sitten menee sekasin jos ois kaks eri aikoihin! En kyllä käsitä miten, kun sitä juurikin lääkkeillä on kai tarkotus ohjata? Ja miten näitä sit muualla voidaan käyttää...
Lisäks meinaa että tuoreena kuitenkin siirrettäs blastoo varhasempi jos viikonloppu tulee juuri pahasti ettei kerkee kasvattaa niin kauan, kun kukaan ei sit ois siellä laittamassa niitä pakkaseen, saati että siirtää vois, ja musta se tuntuu täysin alkioiden hukkaan heittämiseltä :mad: eikö niitä nyt muka vois sitten pakastaa vaikka 3 päiväsinä ja myöhemmin yrittää kasvattaa vielä blastoks ennen siirtoo!? Hohhoi, rasittaa jo valmiiks jos tästäkin tulee taas hirvee vääntö niinkun muutenki ei ois jo tarpeeks ressaavaa..:devil:
Niin ja sitä pitkää kaavaa tyrkyttäessä kun sanoin että pelkään lamauttaa toimintaa enää tällä ikää, että toi lamautus on oikestaan väärä sana, että se vaan jotenkin tasaa toimintaa tms. :eek:
 
Ovistesteistä: mulle sanottiin klinikalla, et hoitokierroissa pitäisi käyttää aina digitaalisia, muut ei ole tarpeeksi luotettavia. Ja kuulemma aamun ekasta pissasta ei pitäisi testata, koska se on ollut niin kauan rakossa että voi olla liian laimeaa. Digeistä mä olen käyttänyt Clearbluen vanhaa mallia (ei vilkkuvaa) ja ollut sinällään tyytyväinen - ainoa ongelma tuo karsea hinta. :mad: Netistä tilaamalla niitä saa onneksi selvästi halvemmalla kuin apteekeista.

Muissa kuin hoitokierroissa olen käyttänyt myös Raskauskeijusta tilattuja halpisliuskoja, jotka nekin on toimineet ihan hyvin. Kandee vaan muistaa, että niissä lh-huippua tarkoittaa vasta ihan tasavahva (tai jopa kontrolliviivaa vahvempi) viiva. Jotain haaleaa viivaa niihin tulee yleensä aina, mut se ei välttämättä tarkoita edes sitä että ovis olisi vielä lähestymässä. Jos haluaa säästää niin liuskatesteillä voi tietty aloittaa testailun ja siirtyä digitaaliseen vasta sitten kun viiva alkaa vahvistua. :)
 
Minä tein pas-kierroissa nuo ovistestit niin, että vasta kun liuskoissa näkyi vahva toinen viiva, niin varmistin ovulaation digillä. Toimi hyvin sillä tavalla ja mulla on aina ollut joitain ihan halpis-liuskoja marketista tai netistä. Meidän hoitopaikassa käskevät myös käyttää pelkkiä digitaalisia testejä, mutta oon niin pihi, että en raaski montaa kallista testiä käyttää yhteen kiertoon :D
 
EN JAKSA! Pettymys tuli jo ennen siirtoa. Mulla oli ovis eilen, mutten saa sitä testiin. Limat alkoi ti. To alvatsa turvonnut ja arka. Pe ap kipeä ku mikä ja rakkula painaa ja tuntuu. Sitten laantu oireet. Maanantaista asti clear blue joka aamu ja to tein illallakin, kun oli niin selkeät oireet. Mutta ei hymyile ei. Vittu mitä :poop:a.:cry:

En siis pääse taaskaan siirtoon :cry: ei kestä kestä psyyke tätä jatkuvaa vastoin käymistä kaikilla rintamilla.
Moi Zoona,

Oli pakko tulla kommentoimaan kun kuulosti tutulta. Mulla meni 2 ovista ohi kun piti tehdä pas. Testasin digillä aamulla ja välillä illallakin mutta ei tullu plussaa vaikka ovis oli. Kolmanteen kiertoon sain pregnylin tueksi ja ajoitukseen ja siitä lähtikin eka raskaus 8v jälkeen. Voisiko sitä kysyä seuraavaan kertaan?
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
An1z81# -13 # 1.# selit.# 1.IVF
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#5.ICSI
cherrychoko #7/13#2.#matalat horm. tasot+ siittiöt # 1.IVF/ICSI

Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/4.PAS
Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS

Kiuski#-15#1.#laiskat munas. ja siit.#2.ICSI
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Miitta37 #-13# 1. # pco/selit.# 1.IVF (tulossa)

Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV
Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF/1.PAS
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI/1.PAS
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym#4.IVF
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
Voyage #-13 #1.#selit.#1.IVF
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/2. PAS

Piinailijat: :whistle:
kiuski
16.8 (5pv/7.8)
KuuBe 25.8? (3pv/11.8)
Plussat 2016: :love:
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Kuutio 2.IFV/1.PAS (6pv)
Huhti:
Kesäheinä-78 6.IVF/1.PAS (5pv)
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)




Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Harmi Zoona jos ovis tosiaan meni ohi, mutta testaahan vielä.. minulla ainakin tekee just sitä et se tulee vasta sitten se ovis+ kun oireet on oikeestaan jo menneet ja toivokin plussasta hiipuu. Tosiaan kipuilee jo viikon ennen jne. Nyttenkin itseasiassa samassa tilanteessa limat oli kans jo alkuviikosta.. mutta ei vielä eilenkään plussa, lähellä kyllä joten varmaan tänään.
Annimiina raskauskeijusta tulee testit tosi nopeasti parissa päivässä.. tai no miten se posti nyt jakelee joko ne lopetti ti postin jaon..Mutta mulla on siis sieltä ihan niitä halppiksia yleensä ollut ja sit se ei vilkkuva digi just kans joskus varmistukseen, kun aina ei niissä ihan yhtä vahvaksi tummu, mutta aina oon osannut siitäkin tulkita oikein.. tummuu se sen verran selkeemmin kun muina päivinä..
Täällä tosiaan se tietysti oli vaaan sen yhen kierron se monta päivää aikasempi ovis että sai sotkettua aikataulut niin että piti siirtää yhellä kierrolla eteenpäin :( viimeksi oli siis kp17 nyt menossa 19.. ei siis kyllä mitenkään myöhään mulla jos nyt sit tulee tänään niinkun eilisestä testistä uskoisin, sillä monesti vasta siellä 21-24.. että on se vähän nyt lyhempi silti tääkin.. Ei tarvii ainakaan luomuihmettä hirveemmin ootella kun isältä lähti ressuun ja vikat (ainoat) talletukset pe..
 
Meni ohi :cry: Tein torstaina illalla liuskatestin, koska tuntui niiiin ovuloivalta. Se näytti positiivista. Ajattelin, että pe aamulla näyttäisi clearbluekin hymyään. Mutta ei. Ajattelin, että ehkä sitten lauantaina viimeistään. Lauantaina sain liuskalla jo haaleammat viivat, joten siinä se meni. Otti aivoon, että tämä tilannekin tuli viikonloppuna, enkä voinut soittaa klinikalle ja asialle olisi voitu edes harkita tehtävän jotain. Olin lauantain hirvittävällä tuulella ja vihasin koko elämää (no, tiedätte varmaan tunteen).

Nyt on kp17 ja kuulemma liian paljon plussasta. Juttelin hetki sitten hoitajan kanssa ja hän sanoi, että seuraavaan kiertoon tulisi pregnyl tai ovitrelle tueksi, kuten giraffen_ ehdottikin.

Tuntuu, että aina on huono hetki. Aina joku älytön stressin aihe. Nyt kuun vaiheessa on työmatka. Toivon, ettei nyt sitten mene 0-ultra puihin sen takia ja taas siirry kuukaudella eteenpäin. Ja lokakuun alussa on työn puolesta reissua, joten varmaan mun säkällä vielä sekin osuu niin, ettei lokakuukaan onnistu.Vähän liian mollivoittoista on elämä tällä hetkellä.:notworthy:
 
Onko täällä ketään joka ois synarelaa sumutellut? Mä lähdin aamulla niin vauhdilla töihin et unohdin sumutukset aamulta...nyt siis jää yksi aamu väliin. Onkohan kauhia katastrofi? Perjantaina olis ultra jonka perusteella alkais sitten pistelyt. Vielä ei hajua et mitä ja kuinka paljon. Menkat vaan ei ole vielä alkaneet eikä kyllä mitään tuntemuksiakaan siihen suuntaan. Kierron mukaan pitäs alkaa huomenna tai viimeistään torstaina. Onko kellään synarela myöhästyttänyt menkkoja? Kiva jos menkat ei ala niin saa nähdä meneekö koko homma mönkään...
 
Tsemppiä kiuski viimesiin piinapäiviin! Ja zoonalle voimia, jospa se ens kierrosta nyt jo onnistuis ❤

Kiitos kaikista ovistestivinkeistä! :) Mulla oli ultra tänään kp11, tosi ohut limakalvo eikä kasvamassa vielä mitään kunnollista follikkelia, katsotaan ultralla torstaina uudestaan mut jos ei sitkään oo mitään kunnollista niin seuraavaan kiertoon varmaan lääkkeellisenä letrozoleilla kokeillaan sitten et saadaan kunnon kierto ja limakalvo. Mulla on kierto aika säännöllinen (27-29 päivää) mut vuotelee pitkin kiertoa, ennen menkkoja monta päivää ja ovulaation aikaan jne. Lääkäri sanoi että pakkasessa olevista toinen on tosi hyvä ja toinen ei niin hyvä. Toisaalta harmittaa taas odotella ehkä seuraavaa kiertoa, ja eikö se luomukiertoon siirtäminen olis parempi.. mut toisaalta jos olosuhteet on huonot, niin onko se kumminkin fiksumpi että lääkkeillä saadaan parempi limakalvo. Mut jos menee lääkkeelliseen niin tartteeko sitten koko ovistestejä, vai määrittääkö ne sillon sen siirtoajan ultran perusteella? (n)
 
Annimiina... Mulle ei oo koskaan lääkkeellistä passia tehty, mutta oon ymmärtänyt, että luonnollista ovista ei tuu ja siksi ei myöskään kehity keltarauhasta, eli jos raskaus alkaisi, niin tukilääkitystä käytetään kymppiviikolle saakka.

Toiveikas, eikai yks päivä maata merelle vie, tai itselläni ei oo pitkästä kaavasta kokemuksia, mutta tuskin katastrofi. Jospa sun menkat nyt pian alkaa...hopihopi;)

Zoonalle ISO voimahalaus, nää jutut syö välillä näistä tosissaan. Ei auta ku kääntää katse tulevaan kiertoon ja toivoa että vihdoin onnistuis siirto:unsure:

Kiuskille tsempit vielä piinaan, kyllähän Blastot usein näkyy jo aikaisessa vaiheessa, mutta toivoa on vielä kun vuoto pois.

Mää en ymmärrä näitä mun kiertoja. Mulla on nyt jo toinen kierto ku on tissit julmetun kipeät....ei oo ollu ku joskus ennen tytön syntymää ja teininä tissit näin kipeät ennen menkkona. Viime kierrossa jo ohikiitävään hetken mietin josko ois luomuna muka:eek: No nyt en sorru samaan, mutta voiko tuo ubikinoni tehdä tämän...onko teillä muilla ollu? Naama kukkii ja hermo kireellä...toi viimeisin nyt ei oo mitenkään uutta:ROFLMAO::unsure: Menkkojen pitäis alkaa vasta viikon päästä, mutta pelkäänpä että tulevat taas aiemmin. Niin ihmeellisiä ollu nyt nää kierrot(n)
 
Voiko digitaalinen raskaustesti olla viallinen????????????????????
Tajuatteko, että tein sen ku kaapista löysin ja en usko tulosta kun se sanoo raskaana 2-3!!!!!!! Ei se voi näyttää millään edes noin paljon. Mää kuolen ja mun mies, ollaan kyllä ihan pihalla!!!!!!!!
 
Kiuski, älä kysy....oon niin pihalla ku ihminen voi olla ja raskaaksi tulo on ollu mahdollista vajaa 2viikkoa sitten. Mää en saanut ovista kiinni 100% mutta se oli mun mielestä 3-5.8 noina päivinä sain tasavahvaa viivaa ja kerran peittoja heiluteltiin.
 
No ei tietenkään oo yhtään enempää. Tuonki tein ihan vitsillä....meinasin pyörtyä ku siinä alko lukemaan pregnant......ja sitte paukahti viikot, mutta just se saakin epäilemään, ettei tää voi olla totta.
 
Se oli viallinen testi. Apteekin tikku ihan tyhjä!! Onpa tämäkin koettu, Digitestikin voi näyttää raskautta virheellisesti. Oonko pettynyt, tietenkin oon:( ehtihän siitä vähän innostua, vaikkei sen mahdollista pitäis ollakkaan.
 
Se oli viallinen testi. Apteekin tikku ihan tyhjä!! Onpa tämäkin koettu, Digitestikin voi näyttää raskautta virheellisesti. Oonko pettynyt, tietenkin oon:( ehtihän siitä vähän innostua, vaikkei sen mahdollista pitäis ollakkaan.
No höh :( itellä ei kokemusta noista digeistä mutta nyt niihin meni usko ainakin lopullisesti.

Kävin eilen ekassa folli uä:ssä ja kuten viimekskin, vaisusti on kasvu alkanu, oikeella 3-4 n.10mm ja vasemmalla VAIN 1 ja joitain pienempiä 7mm vaikka yleensä se puoli ollu selkeesti aktiivisempi :eek: no arvasin kyllä että turha määrällisesti ainakaan mitään ihme parannuksia odottaa, mutta josko se laatu sitten..huoh. Tänään alan pistää orgalutrania ohessa.
Eipä se näemmä sitä tarkota että vaikka amh ois suht hyväkin vielä että niitä soluja sais kuitenkaan enää ulos sieltä.. mikä kumma siinäkin sit on.
Perjantaina uus tarkistus ja katotaan vaihe kerrallaan...näillä mennään kun ei muutakaan voi.
 
Lullady, mutta kyllähän osa niistä pienemmistä voi vielä hyvin ehtiä! Mulla oli keväällä just noin, että toisella puolella yks ja toisella 3 tasakokoista, sitten muut oli pienempiä, mutta ehti sieltä neljä vielä matkaan. Tosin niistä 8:sta muniksesta vaan 4 oli hyvää. Mutta kyllä siitä hyvä tulee, usko pois❤ Iso voimahalaus loppurutistukseen.

Kyllä haluaisin palavasti tietää, että miten digitaalinen testi antaa noin lahjakkaan väärän positiivisen tuloksen. Muka varmuus 99% Oon tilannu noi testit kesäkuussa netistä, eli vanhakaan ei voinu olla. Oli sen sinisen muovin sisällä ja siinä pakkauksessa oli kaksi. Oikeen hävettää, että menin lankaan:oops:.....se ois periaatteessa voinu olla mahdollista kun sitä laskin. Sanoin kyllä miehelle, kun hän aamulla tuli apteekista, että turha kuvitella mitään viivaa. Olo sen kertoo, ettei voi raskaana olla. Ainoastaan on rinnat hullun kipeet, mutta muita oireita menkkatuntemusten lisäksi ei oo. Luotto-oireet puuttuu.
 
Viimeksi muokattu:
Olipa Siida todella inhottava väärä tulos. Julmalta tuntuu. :( Kiuskille tsemppejä! En osaa sanoa missä vaiheessa pitäisi näkyä, mutta onhan se mahdollista ettei vielä vain näy.

Minulla kävi niin ettei ivf:ää voitu tehdä lainkaan. Viikko sitten maanantaina kävin ultrassa. Toisella puolella oli parikymmentä, mutta kaikki pieniä ja toisella puolella oli lisää, joista yksi jo selkeästi isompi ja toinen sitä vähän pienempi. Gonalin annostusta nostettiin 150 ja annettiin uusi aika perjantaille. Olin muuten lauantaina unohtanut aloittaa orgalutratin ja muistin sen vasta sunnuntaina. :rolleyes: Silloin maantaina lääkäri sanoi kuitenkin, että ihan hyvä vain juuri tuon kehittämättömyyden vuoksi. Perjantain ultrassa tilanne oli edelleen sama. Vain nuo kaksi olivat jatkaneet kasvuun.

Lääkäri sitten sanoi, että ei ole järkevää tehdä keräystä ja mennäänkin taas inseminaatiolla. Se oli sitten eilen ja siinä meni kaikki hyvin. Miehen näyte hyvä ja minulla hyvä limakalvo ja se yksi follikkeli (?, olen niin huono näissä termeissä ja lääkkeiden nimissä o_O) juuri parhaimmillaan eilen. Se toinen on taas parhaimmillaan ilmeisesti huomenna, eli pieni mahdollisuus on senkin kanssa luonnollisesti.

Lääkäri oli aika yllättynyt tilanteestani sillä olivat korkean amh arvon takia pelänneet ylistimuloitumista ja nyt kävikin niin, että alistimuloiduin. Mietti, että ehkä ensi kerralla pitäisi mennä pitkän kaavan kautta, mutta itse vähän vielä emmin sen suhteen kun se kuulostaa niin rajulta.

Ainahan on tosin mahdollisuus, että tämä inseminaatio oli se kerta kun se onnistui. ;) Ilmeisesti tämä joillekin toimii, vaikka itsellä jo 2 negaa takana. :D En osaa olla jotenkaan kovin pettynyt, että nyt kävi näin. Tavallaan olen onnellinen, että vielä saimme yhden mahdollisuuden saada lapsen kevyemmällä tavalla. Uskon vakaasti, että saamme vielä lapsen. Nämä ovat olleet vain hidasteita.
 
Siis mitä PIIIP Siida eihän se nyt voi väärin näytää!!!! WTF!!! Jos se kuitenkin olis niinpäin et ei vielä näy liuskassa!!!! Todella kummaan..
Ja kun nyt menin kehumaan tota omaa ovistestailua, niin ketuiksihan se täälläkin meni!! Yllätyys.. siis sain sit oliko se nyt toissapäivä liuskaan melko vahvat, mikä ois ehkä ollut niinkun mielestäni plussa, mut ei tullut sit hymyä.. eilen ja tänään ei juuri mitään liuskaan, eikä hymyä, edelleenkää.. sillälaillaa.. en siis yhtään tiiä onko ollut vai, ei.. ei toki merkitystä tässä kierrossa.. paitsi toki jos sit tuleekin nyt vuorostaan ylipitkä kierto niin sit on taas ajoitus v*ituillaan... Taitaapa olla nyt teemana vähän kaikilla.. muuttuis nyt edes toi siidan outo testihärä plussaksi ja aloittaisi paremmat ajat.. Vielä muutenkin kivasti nyt sit (jos se nyt kuitenkin nällämain on ollut se ovis) alkaa vuoto lomareissulle.. jihuu..
Tsemppiä kuitenkin kaikille tän masentavan :poop: kanssa painimiseen..
 
Domi, ei se enää muuksi muutu, kaks täysin blankoa apteekin tikkua tein. Miehelle sanoinkin tänään, että tällasissa jutuissa kyllä oon se "onnenpekka" jolle realisoituu se 0,1% mahdollisuus saada vuallinen testi. Oikein kohtalon ivaa, se suorastaan nauroi päin naamaa. Oon kyllä useaan kertaan tänään miettiny, että mikä mut sai yhtäkkiä tekemään koko testin, ku en niitä juuri koskaan luomukierroissa tee ja miksi se näytti mitä näytti....mikä tarkotus vääntää puukkoa haavassa!? No, sen hyvän puolen löysin, etten mahdollisen tulevan piinapäivien aikaan sitä enää voi tehdä, sittepä se vasta oliski sekottanu pakkaa. Nyt siitä tuli vaan paha mieli ja nolo olo ku menin lankaan, vaikken sitä myönnä:oops:
 
Domi, mulla käy välillä niin, että eka näyttää vahvempaa ja luulen, että nytkö se ovis jo tukee....sitte käy hiukan hailumpana se viiva, ennenku on kunnon plussa. Jospa se vielä tulisi.
Sitte se digi, ei se enää muuksi muutu, kaks täysin blankoa apteekin tikkua tein. Miehelle sanoinkin tänään, että tällasissa jutuissa kyllä oon se "onnenpekka" jolle realisoituu se 0,1% mahdollisuus saada vuallinen testi. Oikein kohtalon ivaa, se suorastaan nauroi päin naamaa. Oon kyllä useaan kertaan tänään miettiny, että mikä mut sai yhtäkkiä tekemään koko testin, ku en niitä juuri koskaan luomukierroissa tee ja miksi se näytti mitä näytti....mikä tarkotus vääntää puukkoa haavassa!? No, sen hyvän puolen löysin, etten mahdollisen tulevan piinapäivien aikaan sitä enää voi tehdä, sittepä se vasta oliski sekottanu pakkaa. Nyt siitä tuli vaan paha mieli ja nolo olo ku menin lankaan, vaikken sitä myönnä:oops: Nyt tuli kyllä semmonen olo, ettei tee mieli tehdä noita testejä lainkaan. Kumpa tää olo pysyis sittenkin jos piinailen. Josko tällä ois ollu se tarkoitus!?
 
Siida onko niiden testien herkkyydessä eroa? Mä oon aina ajatellut, että digiin voi luottaa paremmin. Toisaalta jos näyttää 2-3 raskaana, niin silloin pitäisi olla hcg jo aika korkea. Vai oisko se voinut olla kuitenkin kemiallinen. Mullahan se kemiallinen näkyi yhtenä päivä selvästi plussana. Ja vielä seuraavanakin, sitten hävis lähes kokonaan eikä ehkä olisi näkynyt vähemmän herkällä ollenkaan (n)

Mun selkäasiat onneksi etenee siihen malliin, että nyt saan kinuta työantajalta sähköpöytää. Kipuja ei ole, jäykkyyttä vain aamuisin. Mutta koville ottaa pääkopassa, kun liikunnat on rajattu kävelyyn, vesijuoksuun, kuntoutusharjoitteisiin jne. Just nyt tekisi mieli tuulettaa ärsytystä kunnon lenkillä.
 

Yhteistyössä