IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Siirto oli tänään. Toinen alkio oli lopettanut kehittymisen, mutta toinen oli kunnossa. Eli ei mitään pakkaseen, mutta kuitenkin ihan normaali alkio nyt kyydissä :) Tällä kertaa ei kohdun limiskään ehtynyt ylivanhaksi ja alkio ei tällä kertaa mikään "hidas" vaan ihan kunnollinen. Eli nyt on oikeesti jotain piinailtavaa!:)
muoks: Oli muuten hienoa nähdä ultrakuvasta se alkio siellä kohdussa. Se kimmelsi ja välkkyi valkoisena. Tai lääkäri selitti, että ne ilmakuplat näkyy valkoisena, ettei alkiota oikeestaan nähdä. Mutta oli hieno näky! Viime kerralla en muista nähneeni sitä, vaikka ehkä näyttivätkin. Ehkä olin viimeksi liian hermona, etten oikeestaan edes katsonut.
 
Viimeksi muokattu:
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Annimiina89 # 4/16 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
atvk87 # 7/17 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
BabyMaybe # 4/17 # 1. # ei varsinaista vikaa, mun ikä (39) # 1. IVF
Carinem # 10/16 # 1. # endo # 1.IVF
Daim1 #7/16 #1. #selittämätön # 2.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön# 5.IVF
Ihanapa #3/16 #1. #siittiöt #2.ICSI
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)
Jantzu #-15 #1.# siittiöt# 3.ICSI/2.PAS
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS
KuuBe #2013#1.#selittämätön#2.IVF/1.PAS
love-# 2014#1.#siittiöt# 3.IVF/ICSI
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
Mimmivaan#2011#1.yht#selt./ei ovul.#1.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 2.ICSI
Ninnupinnu #6/16#1.#selittämätön# 2.IVF
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
Orapihlaja89 #-16#2.#siittiöt# 1.IVF 1.PAS
Piikkinen # 12/16#2.#matala amh+ikä+endo+perussairaus# 3.IVF
Rusakkonen #1/2017/1.#ikä# 4.IVF
Sunflower33#2011#1.yht.#selit.#1.IVF

Taival # 8/15 # 1. # siittiöt # 2.IVF/ICSI 1.PAS
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI 2.PAS
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym# 6.IVF
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
-dino-#6/15 #1. # selittämätön # 2.IVF/1.PAS


Piinailijat: :whistle:
Ron_Da
25.5 (2pvä/11.5)
Ninnupinnu 28.5. (2x3pvä/14.5.)
Daim1 30.5. (3pvä/17.5)
Ismundo 31.5 (5pvä/17.5)
Maravilla 29.5 (5pvä/20.5)
-dino- 6.6 (3pvä/23.5)
Piikkinen 8.6 (2pvä/25.5)

:love: Plussat 2017 :love:
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF (2pv)
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios 4.ICSI 7.PAS (lahjasiit.) (5pv)
Loka:
Siida 2.ICSI/1.PAS (2x3pv)
Mishala 2.IVF (5pv)
~SeaWind~ 1.IVF(5pv)
kiuski 2.ICSI/1.PAS (5pv)
maljakko 3.ICSI 2.PAS (5pv)
Marras:
marrasmai 5.ICSI (5pv)
Joulu:
Zoona 2.IVF/3.PAS (3pv)
gemmy 3.IVF/1.PAS (tm)
Domi 4.IVF/1.PAS (tm)
lullaby 7.IVF (5pv)
Daim1 1.ICSI/1.PAS (tm)

:love: Plussat 2018 :love:
Tammikuu:
Ravishing (luomu)
An1z81 1.IVF 1.PAS (tm)
Choco coco 1.IVF 1.PAS (5pv)
joskusvielä 3.IVF PAS (6pv)
Helmikuu:
Piinailija 2.IVF/ICSI (kem)
Iiris80 1.IVF (5pv)
kop kop 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Maaliskuu:
Amagara82 2.IVF 2.PAS (6pv)
Jantzu 3.ICSI (kem)
Huhtikuu:
Ckk 1.ICSI (5pv)
Toivo2016 6.IVF (kem)
mmmoi 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Jantzu 3.ICSI/1.PAS (ku)
kettuperhe 1.IVF (2x3pv)
An1z81 1.IVF/2.PAS (5pv)
Toukokuu:
Voyage 2.ICSI (2x3pv)
Miitta37 1.IVF/1.PAS (5pv)
 
@Piikkinen paljon onnea kyytiläisestä ja tsemppiä piinailuun!
Me ihasteltiin miehen kanssa myöskin sitä välkkyvää valkoista täppää siirrossa, oli todella liikuttava hetki.
Muutenkin siirto-operaatioon liittyi tunneskaala melkolailla laidasta laitaan. Ensin olin jännittänyt viikonlopun, että päästäänkö siirtoon ja kun siellä sitten kerrottiin, että neljä alkiota on ja siirretään kaksi top-luokan alkiota mulla repesi totaalisesti. Itkin aivan hervottomasti, helpotuksesta ja kai siinä yli vuoden kestänyt stressikin laukesi samaan syssyyn. En pystynyt lopettamaan itkemistä millään. Sitten kun lääkäri käski ottamaan pöksyt pois, mun mies kysyi että kai hän voi housut pitää. Siitä seurasi aivan hervoton hepuli koko orkesterille. Ei meinannut hoitaja ja lääkäri saada naurua loppumaan ja minä itkin ja nauroin hysteerisesti samaan aikaan. Ihme että alkiot saatiin ylipäätään sisään. Mulla tietty oli päässä mielikuva miehestä seisomassa vieressä ja pitelemässä mua kädestä - ilman housuja.
@Ron_Da täällä jännitän kovasti sun puolesta ja pitelen peukkuja.
@Taival isot pahoittelut!
@SunFlower ei punktiota kandee jännittää ennakolta, mulla meni molemmat ketrat ihan kivuttomasti. Tosin ekalla kerralla meinas sormet mennä muusiksi, kun mies jännittiniin paljon että puristi mua ihan järkyttävän kovaa kädestä. Siihen menikin sitten kaikki keskittyminen kun yritin huuruissa mongertaa, että älä purista niin kovaa.
@Fainatus @atvk87 toivottavasti pääsette liittymään piinailijoihin vielä tässä alkukesästä!
 
  • Tykkää
Reactions: Fainatus
@atvk87 ja @Fainatus Tsempit molemmille siirron odotteluun, toivottavasti pääsette piinailemaan (y)

@Piikkinen Jes, kumpa pieni nyt tarttuis kii :barefoot: Mulla aikasemmissa siirroissa ollu se ruutu niin etten oo nähny ja nyt ku ruudulta ois nähny niin rakko oli niin vajaa että näkyvyys oli huono vaikka kovin koitin tiirailla niin en huomannu koko katetria saati "alkiota". No kaippa se sinne kuitenki meni :LOL: ainaki lääkäri oli omakantaan kirjottanu että siirto meni helposti :whistle:

Täällä riesana vatsakipu. Ollu oikeastaan siirrosta lähtien, mutta nyt tuntuu niinkuin pahenis. En tiedä johtuuko kuitenki siittä että aika kovin saivat painaa sillä ultratikulla tuosta mahanpäältä että näky jotain. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Fainatus
Ei maltettu kumminkaan, Pp9 ja testattu puhdas nega viiden tunnin pidätyksellä. Voivoi :( ei mitään oireitakaan, joten eiköhän se ollut tässä. Toki vielä tehdään uusi testi varmaan maanantaina. Flunssakin painaa päälle pahempana ja pitäisi muuttoa tehdä. :unsure:
 
Täällä alkoi lugesteronin käyttö tänään. Siirto alkuviikosta eessä, ja nyt herääkin taas tälläisiä ns tyhmiä kysymyksiä... :rolleyes:
Eli miten olette toimimeen lugesteronin kanssa siirtopäivänä ennen siirtoa? kai se ihan normaalisti on laitettava aamulla? Tai ainakin mulle se on määrätty niin että kaksi tablettia aamulla ja kaksi illalla. Mutta sehän aiheuttaa tuota sotkua aika paljon, niin ootteko vaan huolella pesseet lääkemössöt pois juuri ennen siirtoa sitten...?
Joo, vähän nolo ja hömppä kysely mutta jäin nyt vaan pohtimaan mikä on ns. käytäntö tässä, voiko lääkettä mennä hukkaan jos sen pesee pois tms... Tosin ehtiihän se siinä silti muutaman tunnin vaikuttamaan.
 
@Ismundo tuo pp9 on kyllä vielä minusta tosi varhaista. Jos vielä plussaksi kääntyisi?

@justhope ei ole yhtään hömppäkysely minusta. Tai jos onkin, niin minäkin mietin ihan samaa silloin ekalla kerralla.:whistle: Mutta kuten Ismundo vastasi jo, niin lääke ihan tavallisesti aamulla vaan. Enkä minä ainakaan ole kummallakaan kerralla itse mitään putsaillut. Lääkäri ilmeisesti hoiti asian tai sitten antoi sotkun olla vaan.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ninnupinnu
Ensinnäkin Kiitos ihanista ja kannustavista viestesitä. Ihana lukea ja saada voimaa.

Eilen otin itseäni niskasta kiinni ja totesin ettemme voi odottaa loppukesään toista biopsiaa. Varasin ajan Ovumiaan biopsiaan, pitäs vielä miehellekkin ehkä kertoa:) Samantien varasin ajan terapeeutille, joko menen yksin tai mieheni tulee kans. Toki toivoisin hänet sinne, mutta painostamaan vielä en ala. Lueskelin internetissä mikro tese kokeesta, onko jollakin kokemusta, ilmeisesti paremmin saadaan "kaivettua" siittiöt talteen, mutta taas aika paljon kivuliaampi toimenpide.En siis ole tuosta vihjaissut miehelle mitään.

Eilen ajattelin samalla kun hän taas lähti sinne autotalliin, että nytpä tulenki ja paljastan sen touhut siellä. Joo tiedän, aika riskilillä menin.
Siellähän se taas penkillä istui ja nyyhkytti kun pamautin ovesta sisään. Ensin kunnon raivokohtaus ja sitten totaalinen romahdus. Sai puserrettua ulos että pelkää jätetyksi tulemista koska on viallinen, eikä voi olla lapsen isä. Miehisyys ilmeisesti myös aika kovalla koetuksella, kun ainoa asia mihin lapsen teossa periaatteessa tarvitaan ei onnistu.Vertasi siihen että multa vietäis kohtu enkä voisi itse synnyttää lasta, olikohan vähä paksua. Saatiin kuitenki joten kuten asioista puhuttua, mutta on se vaan niin pahuksen vaikeaa.
Selailin nettiä vähän muiden tuntoja josko voisin ymmärtää ja löysin aika avartavan artikkelin, itku tuli sitä lukiessa.https://www.vau.fi/raskauden-yrittaminen/miehen-hedelmallisyys/lapsettoman-miehen-suru/

Anteeksi jos vuodatan näin paljon enkä tiedä onko tämä oikea paikka, mutta jotenkin tämä antaa voimaa jaksaa eteenpäin.
 
On muuten kauheaa tämä piinailu! Vasta punktion jälkeen 4 päivä menossa, ja nyt jo hermot menee: kuvittelen kaikkia raskausoireita, vaikka eihän se vielä edes olis kiinnittynyt, eli ei mitään oireita edes voisi olla. Maha on kuitenkin turvoksissa, rinnat arat ja palele!
Viimeksi ei ollut näin pahaa piinailua, kun lähtökohdat oli niin huonot, että en oikeesti edes odottanut mitään. Mutta kun nyt oli ihan ok alkio ja limis kunnossa, niin nyt on jännää!
Ja samalla tiedostan sen, että viimeksi kun oikeesti olin raskaana, niin se tapahtui juuri kun ei mitään oireita ollut ja pääsi ihan täysin yllättämään kun kirves oli just kaivossa.
On niin ristiriitaista tämä homma!:alien:o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Ninnupinnu
@hippunen90 tää on just oikea paikka vuodattaa! Anna tulla vaan! Hienoa että saitte keskusteluyhteyttä auki. Eihän se helppoa ole, mutta hyvä että puhuitte ja mies avautui sulle tunnoistaan.
Ja terapeutilla käynti on varmasti erittäin hyvä idea! Jospa mieskin lähtee mukaan. Ja jos vaikka ei ensikäynnille lähtiskään, niin jos vaikka käyt ensin yksin ja kerrot että oli hyvä siellä puhua niin jos sitten innostuisi toiselle kerralle mieskin mukaan?
 
@Ismundo voi kurjuus :( toivottavasti tulos muuttuu vielä! Ymmärrän kyllä hyvin että vaikee olla enää toiveikas negan jälkeen :( Paranemisia flunssasta! :)

@justhope Sääki pääset kohta piinaileen, kuinka jännää! :) eiköhän ne lääkärit oo kaiken nähny niin pallerot sisään vaan :D

@hippunen90 Hienoa että ootte saanu vähän puhuttua. Ja asiatki etenee vähän aiottua nopeammin, tässä hommassa saa kyllä odotella muutenki ihan tarpeeks :) toivottavasti mies lähtee mukaan terapeutille. Yhdessä selviätte<3 ja tämä on just oikee paikka purkaa tuntoja :)

@Piikkinen Joo oon ihan samaa mieltä että tää piinailu on kamalaa :D viime siirrosta tiesin heti että ei onnistu. Tästä taas oli heti sellanen olo että nyt. Tosin en ihan täysillä uskalla luottaa tuntemuksiin. Voispa nukkua viikon :D

@atvk87 Tuoresiirroissa ei kyllä mielestäni oo tällästä kipua ollu vaikka punktio alla. Eilen oli aamusta kipee, päivän ja illan ku touhus kaikkee niin ei mitään, kuten ei tänä aamunakaan mutta nyt taas jomottelee ihan alavatsalla. No aika näyttää :)
 
@-dino- Miten sun vatsakipu? Onko jatkunut? Mullakin sama kuin sulla, eli oli viimesiirrossa on heti "ei onnistu" olo. Kun taas nyt jotenkin on toiveet aika korkealla. (Mikä on toisaalta tosi huono juttu, kun jos tuleekin nega, niin tippuu korkealta).

Mites muilla piinailijoilla menee?
 
Viimeksi muokattu:
Plussien kesä ei ainakaan mun kohdalla taida toteutua. Menkkamaisia kipuja ollut tänään eilen ja tänään (pp13) ja olenkin kaiken positiivisuuden jälkeen vippaamassa kirvestä kaivoon. Tosin vuoto ei ole vielä alkanut ja testaan huomenna (virallinen testipäivä) mutta olen melko varma negasta.
Onko kellään kokemusta siitä, että kun luomukierrossa ovis kp 11-12 ja lääkkeellisellä kasvatuksella solut kerättiin kp 13 ja alkionsiirto kp 16, että olisiko tuoresiirrosta pitänyt kieltäytyä (ei annettu edes mahdollisuutta) ja kuinka lyhyt kohdun "aikaikkuna" eli aika jolloin on vastaanottavainen kierrossa on?
 
Eikö se aikaikkuna riipu tosi paljon yksilöstä? Sitä kai voi testata ERA:lla? Mulla on pitkällä kaavalla siirto tehty kahdesti noin reilu 3 viikon päästä tyhjennysvuodosta ja itsekin murehdin sitä limiksen vanhenemista, mutta mun kohdalla se aikaikkuna on joko pitkä tai osui muutenkin vasta kp 20 jälkeen.
 
@Ninnupinnu no voi kurja jos sit ei tärpännyt. Oletko tehnyt siis vielä yhtään testiä vai onko huomenna eka testi? Ei noihin vatsatuntemuksiin minusta kannata kovasti luottaa...

En ole kauhean kokenut noissa siirron ajoittamississa (2 kertaa vaan siirretty) mutta minusta ei kannata stimuloidussa kierrossa ajatella luomuovistilannetta. Mulla itellä viimeksi meni kyllä "yli", eli isot menopurannokset ja tosi pitkä (21 päivää) stimulaatio "lässäytti" kohdun limakalvon. Tällä kertaa kuitenkin (annokset vielä isommat ja stimulaatio pari päivää lyhempi) limis säilyi hyvänä. Ja lääkäri sanoi, että luget korjaa sitä kohdun limakalvotilannetta ennestään. Mutta joku muu voi tietää enemmän asiasta...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ninnupinnu
Voi ei miten kurjalta näyttää nyt meidän toukokuun piinaajien puolesta.. mulla testit näyttäny negaa eilen ja tänään eli eiköhän se täällä ala olla tulosten puolesta taputeltu. Ei haamun haamua vaikka sitä tikkua kuinka tihrusti.. tosin oireettomuudesta tuloksenkin jo etukäteen tiesin, mutta aina se toivo silti elää.

@Ninnupinnu oon miettinyt tuota samaa näissä tuoresiirroissa, että voisiko limis olla ylikypsä jo siirtovaiheessa. Ei ne ultralla kuitenkaan näe kuin vaan sitä paksuutta.

@Piikkinen & @-dino- tsemppiä teille ja toivotaan, että teidän positiiviset ajatukset kantaisi hedelmää näistä siirroista! :love: Tsempit myös muille piinailijoille!
 
Voi ei miten kurjalta näyttää nyt meidän toukokuun piinaajien puolesta.. mulla testit näyttäny negaa eilen ja tänään eli eiköhän se täällä ala olla tulosten puolesta taputeltu. Ei haamun haamua vaikka sitä tikkua kuinka tihrusti.. tosin oireettomuudesta tuloksenkin jo etukäteen tiesin, mutta aina se toivo silti elää.

@Ninnupinnu oon miettinyt tuota samaa näissä tuoresiirroissa, että voisiko limis olla ylikypsä jo siirtovaiheessa. Ei ne ultralla kuitenkaan näe kuin vaan sitä paksuutta.

@Piikkinen & @-dino- tsemppiä teille ja toivotaan, että teidän positiiviset ajatukset kantaisi hedelmää näistä siirroista! :love: Tsempit myös muille piinailijoille!

Niinpä. :( testasin tänään eli pp11 uudestaan ja negaa näyttää. :unsure:

No kohti seuraavaa siirtoa sitten. Turhauttavaa, kun pitää niissä verikokeissa kuulemma käydä vaikka testit näyttää negaa.
 
Niinpä. :( testasin tänään eli pp11 uudestaan ja negaa näyttää. :unsure:

No kohti seuraavaa siirtoa sitten. Turhauttavaa, kun pitää niissä verikokeissa kuulemma käydä vaikka testit näyttää negaa.
Aa, no sekin vielä.. onneksi meidän ei tarvitse käydä, riittää vain tuo raskaustestin tuloksen ilmoittaminen. Onko siinä joku ajatus, että näkee onko yrittänyt kiinnittyä vai vaan varmuudella varmistetaan tulos?

Juu ei auta jäädä märehtimään.. toivotaan, että kesäkuussa pääsisi vielä siirtoon, kun muuten iskee klinikan kesätauko päälle. Saisi vielä toisen mahdollisuuden päästä sinne "plussien kesä" -joukkoon.. jonne toivottavasti mahdollisimman moni täällä pääsee :)
 
Aa, no sekin vielä.. onneksi meidän ei tarvitse käydä, riittää vain tuo raskaustestin tuloksen ilmoittaminen. Onko siinä joku ajatus, että näkee onko yrittänyt kiinnittyä vai vaan varmuudella varmistetaan tulos?

Juu ei auta jäädä märehtimään.. toivotaan, että kesäkuussa pääsisi vielä siirtoon, kun muuten iskee klinikan kesätauko päälle. Saisi vielä toisen mahdollisuuden päästä sinne "plussien kesä" -joukkoon.. jonne toivottavasti mahdollisimman moni täällä pääsee :)
Niin lääkäri sanoi, että katsotaan onko ollut kiinnittymisyritystä edes (n)
 
Ensinnä isot pahoittelut kaikille negan saaneille, tuntuu todella kurjalle, että niin monella ei ole siirrot onnistuneet. Piinailijoiden lista on ollu komean pitkä, mutta missä ne plussat luuraa?

Omanapa. Aamun virallisen testipäivän tulos selkeä negatiivinen. Eli minut voisi poistaa piinailijoista. Olo on aika surkea ja täytyy vaan yrittää pysyä kasassa jotenkin nämä ekat päivät, kyllä se siitä sitten alkaa elämä voittamaan pikkuhiljaa.
Täytyy ruveta suunnittelemaan meidän ekaa PASia. Meinasivat luomukiertoon koittaa. Voisikohan sen saada jo kesäkuulle vai tarviiko olla joku välikierto?
 
Ensinnä isot pahoittelut kaikille negan saaneille, tuntuu todella kurjalle, että niin monella ei ole siirrot onnistuneet. Piinailijoiden lista on ollu komean pitkä, mutta missä ne plussat luuraa?

Omanapa. Aamun virallisen testipäivän tulos selkeä negatiivinen. Eli minut voisi poistaa piinailijoista. Olo on aika surkea ja täytyy vaan yrittää pysyä kasassa jotenkin nämä ekat päivät, kyllä se siitä sitten alkaa elämä voittamaan pikkuhiljaa.
Täytyy ruveta suunnittelemaan meidän ekaa PASia. Meinasivat luomukiertoon koittaa. Voisikohan sen saada jo kesäkuulle vai tarviiko olla joku välikierto?
Voi ei, pahoittelut sinnekin! Ei ainakaan meillä ole ollut välikiertoa tuoresiirron ja pas:in välillä, mikäli ajoitukset vaan sopii (y) mulla myös luonnonkiertoon tehty.
 
  • Tykkää
Reactions: Ninnupinnu
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Annimiina89 # 4/16 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
atvk87 # 7/17 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
BabyMaybe # 4/17 # 1. # ei varsinaista vikaa, mun ikä (39) # 1. IVF
Carinem # 10/16 # 1. # endo # 1.IVF
Daim1 #7/16 #1. #selittämätön # 2.ICSI/1.PAS
Domi #4/12#1.#selittämätön# 5.IVF
Ihanapa #3/16 #1. #siittiöt #2.ICSI
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)
Jantzu #-15 #1.# siittiöt# 3.ICSI/2.PAS
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS
KuuBe #2013#1.#selittämätön#2.IVF/1.PAS
love-# 2014#1.#siittiöt# 3.IVF/ICSI
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
Mimmivaan#2011#1.yht#selt./ei ovul.#1.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 2.ICSI
Ninnupinnu #6/16#1.#selittämätön# 2.IVF/1.PAS
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
Orapihlaja89 #-16#2.#siittiöt# 1.IVF 1.PAS
Piikkinen # 12/16#2.#matala amh+ikä+endo+perussairaus# 3.IVF
Rusakkonen #1/2017/1.#ikä# 4.IVF
Sunflower33#2011#1.yht.#selit.#1.IVF

Taival # 8/15 # 1. # siittiöt # 2.IVF/ICSI 1.PAS
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI 2.PAS
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym# 6.IVF
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
-dino-#6/15 #1. # selittämätön # 2.IVF/1.PAS


Piinailijat: :whistle:
Ron_Da
25.5 (2pvä/11.5)
Maravilla 29.5 (5pvä/20.5)
-dino- 6.6 (3pvä/23.5)
Piikkinen 8.6 (2pvä/25.5)

:love: Plussat 2017 :love:
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF (2pv)
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios 4.ICSI 7.PAS (lahjasiit.) (5pv)
Loka:
Siida 2.ICSI/1.PAS (2x3pv)
Mishala 2.IVF (5pv)
~SeaWind~ 1.IVF(5pv)
kiuski 2.ICSI/1.PAS (5pv)
maljakko 3.ICSI 2.PAS (5pv)
Marras:
marrasmai 5.ICSI (5pv)
Joulu:
Zoona 2.IVF/3.PAS (3pv)
gemmy 3.IVF/1.PAS (tm)
Domi 4.IVF/1.PAS (tm)
lullaby 7.IVF (5pv)
Daim1 1.ICSI/1.PAS (tm)

:love: Plussat 2018 :love:
Tammikuu:
Ravishing (luomu)
An1z81 1.IVF 1.PAS (tm)
Choco coco 1.IVF 1.PAS (5pv)
joskusvielä 3.IVF PAS (6pv)
Helmikuu:
Piinailija 2.IVF/ICSI (kem)
Iiris80 1.IVF (5pv)
kop kop 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Maaliskuu:
Amagara82 2.IVF 2.PAS (6pv)
Jantzu 3.ICSI (kem)
Huhtikuu:
Ckk 1.ICSI (5pv)
Toivo2016 6.IVF (kem)
mmmoi 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Jantzu 3.ICSI/1.PAS (ku)
kettuperhe 1.IVF (2x3pv)
An1z81 1.IVF/2.PAS (5pv)
Toukokuu:
Voyage 2.ICSI (ku)
Miitta37 1.IVF/1.PAS (5pv)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä